International!?!?!? Maak er maar Duits van...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:10 schreef Patch het volgende:
int. teaser:
http://www.deuce-bigalow.de/clips/DeuceBigalow2INTLTR_xhi.mov
Entschuldigung...quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:18 schreef victorinox het volgende:
[..]
International!?!?!? Maak er maar Duits van...
Amerikanen denken dat alles in Europa één pot nat is. Dus Nederland is het zelfde als Italië in hun ogen...quote:Op maandag 10 januari 2005 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Ja die duif en parkbank had ik al opgemerkt, maar die bedoel ik dus niet. Op de achtergrond staan bv niet echt typisch Amsterdamse gebouwen.
Dat een pot nat verhaal is niet geheel waar. Amerikanen vergroten zelf altijd het stereotype beeld van een land.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:22 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Amerikanen denken dat alles in Europa één pot nat is. Dus Nederland is het zelfde als Italië in hun ogen...
Waarom moet het typisch Amsterdams zijn? De film speelt zich ook af in Spanje, maar ik zie ook geen Sagrada Famillia op de poster bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 januari 2005 17:25 schreef Duiveltja het volgende:
Ja die duif en parkbank had ik al opgemerkt, maar die bedoel ik dus niet. Op de achtergrond staan bv niet echt typisch Amsterdamse gebouwen.
Voor het grootste gedeelte, maar de finale is dan weer in Spanje.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
De film speelt zich voor het grootste gedeelte af in Amsterdam.
quote:User Rating: 4.4/10 (565 votes)
Dat die kerel ooit bekend is geworden. Geen talent, geen uitstraling, geen lekkere tieten...... Kerel kan helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
Maar goed, een Hollywood-film met "sterren" als Bastiaan Ragas moet natuurlijk wel mislukken.
Hij's toch zanger ofzo (whaha). Zeker bekend geworden als "de man van...".quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat die kerel ooit bekend is geworden. Geen talent, geen uitstraling, geen lekkere tieten...... Kerel kan helemaal niks.
Je vergeet musicalsterquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's toch zanger ofzo (whaha). Zeker bekend geworden als "de man van...".
Als je dat al niet was van Bassiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
moet ik gelijk denken aan dat hitje wat ie met Tooske had, daar wordt je ook spontaan impotent van
Getverquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:30 schreef i-spy24 het volgende:
[u[ Aanvullend:[/u]
Ik kreeg deze binnen via mail. Ik blijf het zeggen: Die Hanna Verboom is echt vergeleken met vorig jaar een biggetje geworden...![]()
[afbeelding]
"ik ben zooooo leuk"
[afbeelding]
" ooh wat benik leuk.."![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |