buy a bike? Buy a bike?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Cool! Patch speelt straks een Junk in Amsterdam die schreeuwt: Homelessnewspaper, Homelessnewspaper.

Yep.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je ook tekst als manwhore?

Zal je vriendin leuk vindenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Yep.
Maar weet nog geen woord ervan...
Weet alleen dat de rol waarvoor ik auditie ga doen, dat het 7 film-dagen worden

vriendin...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Of vriend

Mijn zus ook ! Misschien mag je wel met haar samen rol doen straksquote:Op maandag 26 juli 2004 08:26 schreef Patch het volgende:
Castingbureau heeft contact met me opgenomen.
Of ik auditie wil komen doen voor een rol.
JAZEKER WEL !!!!!

Die casting ken ik ook ja, maar da's voor figuranten....quote:Op maandag 9 augustus 2004 04:18 schreef pietpaaltjens het volgende:
[..]
Mijn zus ook ! Misschien mag je wel met haar samen rol doen straks. Ze moet bij een of ander gala vriendin van zo'n gigolo spelen als het allemaal doorgaat.

Zeg, we gaan toch niet uit de hoogte doen omdat jij tekst hebt héquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Die casting ken ik ook ja, maar da's voor figuranten....

Ik neem aan dat ie bij de auditie toch wel een zinnetje of 2 zal moeten opzeggen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:00 schreef Duiveltja het volgende:
Hij heeft de rol nog niet eens

Owh jawel hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:00 schreef Duiveltja het volgende:
Hij heeft de rol nog niet eens

Met de rol of met mijn verjaardag?quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:29 schreef Duiveltja het volgende:
Gefeli dan

dank uquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:34 schreef Duiveltja het volgende:
* checkt profiel ...
Met allebei

titanicquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:55 schreef RAM_ het volgende:
oh man waar maken ze geen deel2 van?

Ook gefeliciteerd nog, met beide...quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Met de rol of met mijn verjaardag?

Ehm...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:19 schreef funrider het volgende:
1 was lacheh maar of je hier nou een vervolg van moet maken.. neh lijkt me niet..
zelfde als zo'n vervolg van dumb & dumber(er) die nu in de videotheek ligt.. met totaal andere hoofdrolspelers (geen Jim Carrey).. das dus helemaal stom!

damn, daar krijg ik dus ook nog mee te maken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:23 schreef GFP het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de editing overleeft...

Ik moest daar aan denken door de stukjes van Beau in de nieuwe revu...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:25 schreef Patch het volgende:
[..]
damn, daar krijg ik dus ook nog mee te maken....
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht....
Wel gaaf als ik "een deleted scene" ben op de dvd release
ik blijf positief denken....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *

quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je denkt dat deel 2 erg is, deel 3 wordt nog erger.

Ben blij dat ze weer opgetieft zijn hier... 3 dagen zooi voor de deur..quote:Op maandag 27 september 2004 17:06 schreef Scandalous het volgende:
Zijn de opnames nog steeds bezig in Amsterdam? Ik zag net iets bij de Brouwersgracht.

quote:Op zondag 26 december 2004 23:20 schreef Duiveltja het volgende:
Is er al een trailer?

duif...quote:Op maandag 10 januari 2005 11:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zie niks van A'dam terug in de poster![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |