Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Fok! Dieetclub Meeting (gaan we dit nog doen, meiden (en heren)?)
Heb je je aangemeld, maar sta je hier niet bij? Er is een nieuw topic voor degenen die al een gezond BMI (Body Mass Index) hebben. Dit is het geval als het getalletje achter je lengte lager is dan 25. Heb jij dat? Dan sta je in dit topic: Slank voor de feestdagen VI
Je BMI kunt je uitrekenen op www.overgewicht.nl
De dieeters die meedoen in dit topic:
Anoukje1983 (1m76) (34,5) was 118 kg, is nu 106 kg en wil graag 75 kg wegen -12
Babbelzz (1m78) (25,9) was 89 kg, is nu 82 kg en wil graag 69-70 wegen -7
Beessie-Jen (1m86) (28,3) was 98 kg, is nu 98 kg en wil graag 80 wegen
Bianca (1m76) (32) was 103,9 kg, is nu 99,2 kg en wil graag 80 wegen -4,7
bingo (1m81) (27,8) was 91 kg, is nu 91 kg en wil graag 84 wegen
bob-de-bouwer (1m84) (30,1) was 107 kg, is nu 101,8 en wil graag 90 wegen-5,8
Brighteyes (1m72) (28) was 83,4 kg, is nu 82,9 kg en wil eerst graag 78 kg wegen en later 72-0,5
Chevalric (1m86) (28,6) was 105,3 kg, is nu 99,1 kg en wil graag 85 wegen-6,2
Cinnamongirl(1m68)is nu 65 kg en wil graag 60 kg wegen
Dandelion (1m73) was 116 kg, is nu 115,1 en wil graag 80 kg wegen -0,9
DanielleOvergraag (1m70) (40,5) is 117 kg en wil graag 74 kg wegen
DarkElf (1m64) (30,3) was 92,5 kg, is nu 80 kg en wil graag 75 wegen -12,5
dasto (1m85) (29,2) was 105 kg, is nu 100 kg en wil graag 80 wegen-5
Deepfreeze(1m70) (27,4) was 84 kg, is nu 79,3 kg en wil graag 67 wegen (misschien zelfs 62) -4,7
Diddls(1m71) (27,4) was 110 kg, is nu 109,5 kg en wil graag 70 wegen-0,5
DikkieDik87 (1m54) (29,2) was 71,5 kg, is nu 69,8 kg en wil graag 60 wegen-1,7
DuchessX (1m80) (32.7) was 118 kg, is nu 106 kg en wil graag 80 kg wegen -12 kg
Essebes(1m76) (29,5) was 95,6 kg, is nu 91,3 en wil graag 85 wegen-4,3
Faithy (1m73) (26,7) is 80 kg en wil graag 70 kg wegen
Fannetje (1m75) (32,2) was 100,8 kg, is nu 98,6 en wil graag ? wegen -2,2
Funnie (1m70) (40) was 130 kg, is nu 115,7 en wil graag 80 kg wegen -14,3
Glossy (1m68) (34,9) was 115 kg, is nu 98,5 kg en wil graag 65 kg wegen -16,5
gooddaddy (1m76) (31,2) was 100 kg, is nu 96,5 kg en wil graag 80 wegen -3,5
Hoofdmuts(1m76) (28,6) was 119,5 kg, is nu 85,1 kg en wil graag 77 kg wegen -34,4
Isabeau (1m67) (32,5) was 94,8 kg, is nu 91,5 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -3,3
Jojogirl (1m72) (26) was 92 kg, is nu 75,9 kg en wil graag 70 kg wegen -16,1
LadyMagica (1m75) (26,7) was 92 kg, is nu 81,7 kg en wil graag 75 wegen -10,3
LadyS (1m74) (33,6) was 114,2 kg, is nu 102,2 kg -12
Liejannuh (1m79) (25,1) was 85 kg, is nu 80,4 kg en wil graag minder dan 75 kg wegen -4,6
Lilithu (1m65) (31,7) was 110,5 kg, is nu 86,4 en wil graag minder dan 70 kg wegen -24,1
Magic666 (1m85) (26,3) was 103kg, is nu 90 kg en wil graag tussen de 85-90 wegen -13
Miss_S (1m68) (31,7) was 98 kg is nu 88,5 kg en wil graag 75 kg wegen -9,5
Miss_sly (1m65) (27,5) was 86 en is nu 75 -11
m@x (1m65) (31,2) was 93,5 kg, is nu 85 kg en wil graag 65 wegen -8,5
Nyame (1m62) (29) was 77,8 kg is nu 76,2 en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen -1,6
Pandorah (1m68) (29,2) was 89,5 kg, is nu 82,4 kg en wil graag tussen de 65 en 70 wegen -7,1
Petracev (1m71) (25,8) was 80,0 kg, is nu 74,5 kg en wil graag tussen de 65 en 67 wegen -5,5
Pridemeid (1m72) (34,2) was 109,7 kg, is nu 101,3 kg en wil graag 65 wegen -8,4
Raptorix (1m87) (26,6) was 102,5 kg, is nu 92,9 kg en wil graag 87 wegen -9,6
Riann(1m72) (29,2) was 102 kg, is nu 86 kg en wil graag 65 wegen -16 kg en 67 cm
Rowina {1m62) is ca. 85 kilo en wil graag ca. 75 kilo wegen
rupicola (1m65) (28,8) was 92 kg, is nu 78,5 kg en wil graag 65 wegen -13,5
Sanne (< 1m50) is 73,5 kg en wilt graag minder dan 60 kilo wegen
Sheridana (1,69) (27,7) was 98 kg, is nu 78,8 en wil graag 65 wegen -19,2
Staafmixer (1m90) (26,3) was 95 kg, is nu 95 kg en wil graag 80 wegen
stout (1m70) (32) was 95 kg is nu 92,5 kg en wil graag 80 wegen -2,5
Swatkat (1m76) is nu 94,5 kg en wil graag 70 kg wegen
TheGhost (1m75) (36,9) was 113,1 kg, is nu 110.6 kg en wil graag 70 wegen -2,5
Vitamientje (1m80) (27,8) was 101 kg, is nu 90 kg en wil graag onder de 85 wegen-11
Vriendinnie(1m80)is nu 126.5 kg en wil graag 75 kilo wegen
YPPY(1m72) (25,7) was 95 kg, is nu 75 kg en wil graag 73 wegen -20
YvonnePonne (1m67) (29) was 81 kg, is nu 81 kg en wil graag 65 wegen
zwahiel (1m83) (26,3) was 88 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75-79 wegen
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
ervaring met Appelslank?
De oefeningen van Lurky: Slank de zomer in!
Genoeg tips dus!
Links:
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel van het voedingscentrum - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
digitale-dietist - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
gezondgewicht redelijk informatieve site
smulweb - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over veel verschillende bekende en onbekende diėten
Vochtafdrijvend voedsel - Site over voedingsmiddelen die vochtafdrijvend werken
Calorieėntabel
Engelse sites:
fitday - houd hier je eigen dieetdagboek bij (gratis)
.weight-loss-diet-i - heeeel erg veel dieet advies!
how-can-i-lose-weight - ook veel info en met allemaal online calorie rekenapparaatjes e.d.
realage - test hier hoe gezond je eigenlijk bezig bent en hoe je dat kan verbeteren!
ivillage.com - zeeeer overzichtelijke en volledige site
Recipefinder - heel veel recepten die je op een overzichtelijke manier kunt zoeken
3fatchicks - geweldig leuke site met een enorme hoeveelheid links naar (slanke) receptensites (en een enorm groot dieet-forum)
Dieetrecepten!!! - site met de meeste dieetrecepten wat ik tot nu toe heb gezien
caloriefreak - veel produkten met voedingswaarde
Commercieel:
thermocare - over Herbalife
slank-klup - de site van Slankklub Nederland
weightwatchers - weight watchers
afslanken - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
weightcare - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
eganederland site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
slimfast - met veel light recepten
bodysolution - enkele Fok!kers doen aan bodysolution. Wat is dat nou precies?
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
Mensen die tegen afvallen zijn, of van dik houden of gewoon flauw, denigrerend of vervelend zijn mogen wegblijven. Je berichten kunnen worden verwijderd en bij herhaling volgt een waarschuwing.
Succes allemaal!
Als er iets veranderd moet worden, geef Isabeau dan even een seintje per mail a.u.b., dit omdat Yppy het niet meer kan bijhouden
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-10-2003 09:41]
is dat 'verkeerd' aangezien ik die dingen erg lekker vind
Aniwee: we kunnen weer verder met posten!
Weeg nu 110, ben 1.96M lang. Eerste streven is naar de 95.
Wouter.
quote:Volgens mij kan het geen kwaad om Sultana's te eten maar eet ze met mate. Ik neem Sultana's met name mee als ik ga sporten (en dan met name lange fietstochten als ik tussendoor trek krijg). Meld je anders aan de voedingswijzer op www.overgewicht.nl. Daar staat namelijk hoevel kcal 1 sultana bevat.
Op maandag 22 september 2003 11:25 schreef Faithy het volgende:
hm.. vroeg me af hoe het met Sultana's zit?is dat 'verkeerd' aangezien ik die dingen erg lekker vind
Ben blij, ik dacht echt dat ik het nergens meer voor deed.
Dus er kan weer 2 kilo van af !
Nou dat geeft weer motivatie om door te gaan .
Woensdag avond moet ik weer wegen bij de Weight Watchers en ik weet bijna zeker dat er wel weer wat af is. Heb gister drie uur gewandeld en de hele week veel gefietst en op mijn eten gelet. Dan vanavond nog even fitnessen en morgen zwemmen. Veel meer kan ik niet doen lijkt me.
Allemaal veel succes weer komende week!
quote:Ik vermoed dat Bluezz of Isabeau je ertussen heeft gezet want ikzelf ben daar nog niet aan toegekomen door de drukte
Op maandag 22 september 2003 13:00 schreef vriendinnie het volgende:
Dankjewel Pandorah dat je me in de openingspost hebt gezet. Nu maar hopen dat er bij ook snel wat dikgedrukte verloren kilo's bij komen staan![]()
Ik ga vandaag ook maar eens flink sporten want morgen en overmogen komt het er niet van. Morgen moet ik me maar flink inhouden op de borrel en overmorgen ga ik uiteten. Een heerlijke salade lijkt mij wel wat
Ik ga het deze week weer proberen......alhoewel het weer bijna de tijd van de maand is.....
Psssst, dit topic verdient ook een grooote schop
quote:Oh okay, nou ja bedankt iig voor degene die me erbij heeft gezet.
Op maandag 22 september 2003 13:35 schreef Pandorah het volgende:[..]
Ik vermoed dat Bluezz of Isabeau je ertussen heeft gezet want ikzelf ben daar nog niet aan toegekomen door de drukte
![]()
Ik ga vandaag ook maar eens flink sporten want morgen en overmogen komt het er niet van. Morgen moet ik me maar flink inhouden op de borrel en overmorgen ga ik uiteten. Een heerlijke salade lijkt mij wel wat
quote:Graag gedaan hoor, ik ben blij dat er tenminste nog iemand op reageert, anders had ik 'm helemaal voor niks over zitten typen
Op maandag 22 september 2003 15:55 schreef Kroeltroel het volgende:
Beetje laat, maar Fannetje, bedankt voor het appel-perentaart recept!Het lijkt me echt heeeerlijk, en zodra er iets te vieren is, ga ik 'm zeker bakken
Die '1 bol brooddeeg', hoe kom je daaraan? Is dat gewoon 1 heel pak brooddeegmix bereid zoals het op het pak staat?
De bol brooddeeg heb ik gewoon zelf gemaakt van zo'n pak brooddeegmix, maar het is wel een stuk minder dan een heel pak hoor, iets van 1/3e ofzo. Ik heb echter wel het hele pak gebruikt, heb 200 gram afgewogen en de rest gebruikt om broodjes van te bakken
Hoe zit dat trouwens met die WW-tussendoortjes? Ik WW ook, maar dan thuis in m'n uppie met een CD-rom. Ik heb dus alleen de recepten die op die CD-rom staan, en van de WW-tussendoortjes heb ik nog nooit gehoord! Kan je die kopen bij een bijeenkomst ofzo?
Voor 200 gram friet hoef je dan maar 3 punten te tellen. Even ter vergelijking voor de niet-WW-mensen: voor 100 gram friet uit de frietpan moet je 6 punten tellen dus dit is nogal een verschil. De frietjes zijn (ook niet onbelangrijk) nog erg lekker ook! Je kan zo dus toch lekker friet te eten zonder heel erg te zondigen
Ik zal het even opzoeken en zometeen bij bij de dieet recepten zetten.
quote:Goed zo
Op maandag 22 september 2003 16:58 schreef vriendinnie het volgende:
Ik heb nog een receptje van Weight watchers friet. .Voor 200 gram friet hoef je dan maar 3 punten te tellen. Even ter vergelijking voor de niet-WW-mensen: voor 100 gram friet uit de frietpan moet je 6 punten tellen dus dit is nogal een verschil. De frietjes zijn (ook niet onbelangrijk) nog erg lekker ook! Je kan zo dus toch lekker friet te eten zonder heel erg te zondigen
Ik zal het even opzoeken en zometeen bij bij de dieet recepten zetten.
quote:Die kun je idd bij de bijeenkomsten kopen. Je hebt daar verschillende dingen, bijvoorbeeld chocoladerepen. Die kosten geloof ik iets van 4 euro voor 5 stuks. En je hebt ook kleine snoepjes, zeg maar zuurtjes, in verschillende smaken. Die kosten ongeveer een euro per rolletje. Zijn best lekker allemaal en bovendien erg weinig punten!
Op maandag 22 september 2003 16:58 schreef Kroeltroel het volgende:
Dat zou inderdaad zonde zijn, maar zijn er nieuwe recepten die 'goed' zijn voor de lijn, sta ik vooraanHoe zit dat trouwens met die WW-tussendoortjes? Ik WW ook, maar dan thuis in m'n uppie met een CD-rom. Ik heb dus alleen de recepten die op die CD-rom staan, en van de WW-tussendoortjes heb ik nog nooit gehoord! Kan je die kopen bij een bijeenkomst ofzo?
quote:Ja, "helaas" zijn die alleen te koop bij de bijeenkomsten.
Op maandag 22 september 2003 16:58 schreef Kroeltroel het volgende:
Dat zou inderdaad zonde zijn, maar zijn er nieuwe recepten die 'goed' zijn voor de lijn, sta ik vooraanHoe zit dat trouwens met die WW-tussendoortjes? Ik WW ook, maar dan thuis in m'n uppie met een CD-rom. Ik heb dus alleen de recepten die op die CD-rom staan, en van de WW-tussendoortjes heb ik nog nooit gehoord! Kan je die kopen bij een bijeenkomst ofzo?
quote:De repen zijn zelfs "maar" 3 euro per 5, de rolletjes inderdaad 1 euro en de zakken snoepjes 2 euro
Op maandag 22 september 2003 17:01 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Die kun je idd bij de bijeenkomsten kopen. Je hebt daar verschillende dingen, bijvoorbeeld chocoladerepen. Die kosten geloof ik iets van 4 euro voor 5 stuks. En je hebt ook kleine snoepjes, zeg maar zuurtjes, in verschillende smaken. Die kosten ongeveer een euro per rolletje. Zijn best lekker allemaal en bovendien erg weinig punten!
En ik vind ze idd ook erg smakelijk
quote:Ja dat wel maar ja ik ben eigenlijk 15.5 kilo kwijt want die 102 was ook door die oude weegschaal gewogen. En dan word het nu wel minder kwijt omdat die meer weegt en dat vind ik wel jammer. Maar de cm-ters blijven hetzelfde vandaag ook in mijn broek die ik eerst echt niet meer aan kon en die ik afgelopen zomer eigenlijk niet meer aan kon nu zelfs gewoon wat los zit. heerlijk is dat wel
Op maandag 22 september 2003 18:37 schreef m@x het volgende:
Kom op Riann! Ook al geeft ie morgenochtend nog wat meer aan als je oude weegschaal, het blijft gewoon een feit dat je al een heleboel bent afgevallen. Dat is toch geweldig!
Enne...allemaal weer succes gewenst in dit nieuwe topic!
quote:Ik ben weliswaar geen modje maar ik heb het even voor je aangepast
Op maandag 22 september 2003 20:40 schreef DuchessX het volgende:
Mijn BMI is van 33,6 naar 32,7 gegaan. Wil een modje dit even aanpassen?Enne...allemaal weer succes gewenst in dit nieuwe topic!
Zo! Net wezen sporten. De instructrice was weer op de actieve tour en ik kon haar zowaar volgen. Weeee, gaat mijn conditie er toch op vooruit?
Enne Riann: ik zou maar uitgaan van die oude weegschaal gegevens. Of je moet maar zo denken: op die nieuwe weegschaal heb je dat verschil méér gewogen .. zo moet je het ook maar bedenken. Je bent immers wel hetzelfde in gewicht afgevallen.
Enne... dit topic Fok! Dieetclub Meeting verdient een schopje
quote:Dat schopje had jij ook kunnen geven
Op maandag 22 september 2003 20:47 schreef Pandorah het volgende:[..]
Ik ben weliswaar geen modje maar ik heb het even voor je aangepast
Zo! Net wezen sporten. De instructrice was weer op de actieve tour en ik kon haar zowaar volgen. Weeee, gaat mijn conditie er toch op vooruit?
Enne Riann: ik zou maar uitgaan van die oude weegschaal gegevens. Of je moet maar zo denken: op die nieuwe weegschaal heb je dat verschil méér gewogen .. zo moet je het ook maar bedenken. Je bent immers wel hetzelfde in gewicht afgevallen.
Enne... dit topic Fok! Dieetclub Meeting verdient een schopje
maar ik laat hier in dit lijstje wel gewoon die 86.5 staan totdat ik op die nieuwe weegschaal ook weer 86.5 ben maar ja dat is gewoon ff shit he
quote:Arrgg... da's waar ook... omdat ik druk bezig met een presentatie van morgen heb ik daar niet meer aan gedacht (mijn hersens gaan rare dingen doen dan)... Dank voor het schoppen
Op maandag 22 september 2003 20:53 schreef Riann het volgende:
Dat schopje had jij ook kunnen gevenmaar ik laat hier in dit lijstje wel gewoon die 86.5 staan totdat ik op die nieuwe weegschaal ook weer 86.5 ben maar ja dat is gewoon ff shit he
quote:Mijn BMI is inmiddels gedaald naar 31,2. Zou dit ook aangepast kunnen worden?
Op maandag 22 september 2003 20:40 schreef DuchessX het volgende:
Mijn BMI is van 33,6 naar 32,7 gegaan. Wil een modje dit even aanpassen?Enne...allemaal weer succes gewenst in dit nieuwe topic!
quote:Dat blijkt
Op maandag 22 september 2003 20:57 schreef Pandorah het volgende:[..]
Arrgg... da's waar ook... omdat ik druk bezig met een presentatie van morgen heb ik daar niet meer aan gedacht (mijn hersens gaan rare dingen doen dan)...
Riann: en owee, als ze daarmee nix verbranden ... dan ga ik boos op ze worden
Na lang wikken en wegen en stiekem meekijken, durf ik me eindelijk te melden hier....
Ik ben 1.69 en weeg 78,8 kg. Toen ik begon met afvallen woog ik ca 98 kg... Er is dus flink wat afgegaan, maar van mij mag er nog 13 kg af.... Mijn BMI is 27.7 volgens overgewicht.nl
Ik zit nu een beetje in een dipje..het lijkt wel alsof er niets meer afgaat en de komende drie weken heb ik alleen maar verjaardagen...
Mag ik ook in de openingspost?
quote:Ik was toch bezig met nog wat aan te passen, dus ik heb je gelijk meegenomen in de openingspost
Op maandag 22 september 2003 21:41 schreef Sheridana het volgende:
Hallo Allemaal!![]()
Na lang wikken en wegen en stiekem meekijken, durf ik me eindelijk te melden hier....
Ik ben 1.69 en weeg 78,8 kg. Toen ik begon met afvallen woog ik ca 98 kg... Er is dus flink wat afgegaan, maar van mij mag er nog 13 kg af.... Mijn BMI is 27.7 volgens overgewicht.nl
Ik zit nu een beetje in een dipje..het lijkt wel alsof er niets meer afgaat en de komende drie weken heb ik alleen maar verjaardagen...
Mag ik ook in de openingspost?
Welkom dus!
Knap hoor dat je al bijna 20 kg bent afgevallen. Hoe heb je dat gedaan?
Mbt komende verjaardagen: probeer zo mager mogelijk te eten en tussendoor veel te sporten?
Zo, ga ik nu weer verder leren
quote:Zou je mijn gewicht ook willen aanpassen?
Op maandag 22 september 2003 21:53 schreef Pandorah het volgende:[..]
Ik was toch bezig met nog wat aan te passen, dus ik heb je gelijk meegenomen in de openingspost
Dank je wel
Ik heb ondertussen nog even een vraag. Ik ben nu een paar dagen ongesteld en moet woensdag weer wegen. Heeft mijn ongesteld daar invloed op en zo ja, hoe dan? Ik hoop dat iemand dit weet.
Heel veel succes weer allemaal!
quote:Als je ongesteld moet worden houdt je lichaam vocht vast. Meestal is dit extra gewicht er pas weer na de menstruatie af. Je bent dus woensdag hoogstwaarschijnlijk ietsje zwaarder door extra vocht dan je normaal zou zijn geweest. Is niet erg, je wordt de week erna gewoon weer beloond doordat je meer bent afgevallen dan verwacht
Op maandag 22 september 2003 22:19 schreef vriendinnie het volgende:
Ik heb ondertussen nog even een vraag. Ik ben nu een paar dagen ongesteld en moet woensdag weer wegen. Heeft mijn ongesteld daar invloed op en zo ja, hoe dan? Ik hoop dat iemand dit weet.
quote:Is aangepast
Op maandag 22 september 2003 22:08 schreef Funnie het volgende:
Zou je mijn gewicht ook willen aanpassen?
En mijn BMI is nu 40 gewicht 115.6Dank je wel
Enne (huishoudelijke mededeling )... na middernacht pas ik niets meer aan omdat ik in mijn bedje lig en de volgende dag niet de beschikking heb over een computer. Dan zullen we toch echt aan de mods moeten vragen om het aan te passen...
quote:Dank je wel voor het snelle dingesen...ehm..openingspost editten.of zoiets...
Op maandag 22 september 2003 21:53 schreef Pandorah het volgende:[..]
Ik was toch bezig met nog wat aan te passen, dus ik heb je gelijk meegenomen in de openingspost
Welkom dus!
Knap hoor dat je al bijna 20 kg bent afgevallen. Hoe heb je dat gedaan?Mbt komende verjaardagen: probeer zo mager mogelijk te eten en tussendoor veel te sporten?
Zo, ga ik nu weer verder leren
Nou, ik ben heel veel kwijtgeraakt door het puntendieet van Weight Watchers...ik deed het met de cd-rom...helaas ben ik die kwijtgeraakt tijdens mijn verhuizing....
quote:Ik riep een tijdje terug naar YPPY dat ik het wel wilde gaan doen, maar we hebben nooit echt doorgesproken hoe of wat. Klinkt een tikkeltje idioot voor iemand die deze reeks is begonnen, maar misschien kan ik iets meer duidelijkheid krijgen. Ik wil best helpen met dingen aanpassen en dergelijke, geen probleem, maar ik wil niemand voor de voeten lopen of zo.
Op maandag 22 september 2003 22:38 schreef Pandorah het volgende:
Dan zullen we toch echt aan de mods moeten vragen om het aan te passen...
quote:Dat dacht ik namelijk ook dat jij het zou aanpassen. Maar omdat ik niets zag gebeuren, begon ik me toch af te vragen hoe dan de gang van zaken zou zijn. Omdat ik het erg druk had/heb, heb ik het nog niet voorgelegd in het [centraal]moderatie topic (wilde ik telkens doen maar ik vergat het)... Ik denk dat je dit even moet voorleggen aan de Bluezz en/of schmoopy in het centrale moderatie topic. En als jullie eruit zijn dat je dat dan even hier vermeld?
Op maandag 22 september 2003 22:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik riep een tijdje terug naar YPPY dat ik het wel wilde gaan doen, maar we hebben nooit echt doorgesproken hoe of wat. Klinkt een tikkeltje idioot voor iemand die deze reeks is begonnen, maar misschien kan ik iets meer duidelijkheid krijgen. Ik wil best helpen met dingen aanpassen en dergelijke, geen probleem, maar ik wil niemand voor de voeten lopen of zo.
Ik vraag het ff in de crew in hun topic.
quote:Dank je wel.. Je bent een schat!
Op maandag 22 september 2003 22:38 schreef Pandorah het volgende:[..]
Is aangepast
Goed hoor dat je al wat afgevallen bent!
En ja , ik ben erg blij dat ik toch ben afgevallen!
Komt dat door het sporten? Niet dat ik van plan ben daarmee te stoppen; maar ik werd er wel voor gewaarschuwd.
quote:* Funnie is ook een emo eter.
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Geen probleem, ik lees hier altijd wel meeMaar dat lijnen hč.... IK ben nogal een emotio-etertje en er was nogal veel te emotio-eten de laatste tijd.
Ik vraag het ff in de crew in hun topic.
Daarom vecht ik nu ertegen. En was ik ook erg bang dat ik niet in aanmerking kwam voor de maagband. Maar goed. De goden hadden het goede voor met mij blijkbaar. En kreeg ik toch nog de kans.
En het zou inderdaad erg fijn zijn, als jij het zou kunnen bijhouden hier !
quote:Het kan door het sporten komen door de spierontwikkeling. Maar kan ook komen door bepaalde omstandigheden (bijv. stress, je zit niet lekker in je vel, ongesteld) dat je lichaam meer vocht vasthoudt...
Op maandag 22 september 2003 23:05 schreef Sanne het volgende:
Gaat niet goed hier, ben gewoon een pond aangekomen. Teller staat dus weer op 72,0 kilo.Komt dat door het sporten? Niet dat ik van plan ben daarmee te stoppen; maar ik werd er wel voor gewaarschuwd.
waarom zijn de meesten hier anti-atkins?
ik zie geen links naar een atkins site in het topic begin
en iedereen zegt: nee dat is slecht!
nu ben ik geen dokter, maar ik lees genoeg publicaties in
tijdschriften (een van de laatste elseviers stond zelfs op de omslag
hoe goed atkins wel niet was).
misschien toch eens een overweging waard?
---------------------------------------------------------------------------------------------
gaat goed met mijn accupunctuur dieet, elke week zo'n 3 / 3,5 kilo eraf
dus motiveert goed, ben over een aantal weekies klaar en ben tegen die tijd (als het goed is ) iets van 50 kilo afgevallen.
ik raad het echt aan voor iedereen die met een flink overgewicht zit.
Afvallen dmv accupunctuur
Het eten in Thailand was erg lekker, ik houd niet van pittig, dus ik heb veel kip met cashewnoten (dag afvallen) en zoetzure saus op. Dat het daar zo goedkoop is, maakt het wel moeilijker om overal vanaf te blijven. Magnums waren soms maar 50 eurocent. Maar ik heb me beheerst en een callipo op. Bij het hotel was een zwembad, daar hadden ze chocolate freeze, die waren gewoon extreem lekker. Ijskoude chocolademelk met bolletjes chocolade ijs
Gelukkig hadden ze ook cola ligt.
Jullie hadden het een tijdje over de pil las ik, omdat ik nogal last had van de bijwerkingen ben ik daar bijna een jaar geleden mee gestopt. Nu heb ik wel weer veel meer last van het ongesteld zijn en het is ook erger, maar dat is tenminste niet de hele maand. Omdat ik niet ongesteld wilde worden op vakantie, dacht ik: dan begin ik opnieuw en slik ik hem door. Nou had ik dus gerekend op een doorbraakbloeding, maar uiteindelijk had ik dus de hele vakantie een doorbraakbloeding en ongesteldheidskwalen. Lekker met zwemmen. En dus ontzettende behoefde aan chocolade. Echt irritant. Normaal is dat maar een week en dan kan ik me daar wel doorheen zetten maar twee weken lang met overal om je heen mega chocoladecoupes voor een euro wordt wel erg moeilijk. Hebben jullie ook dat ook?
Wat me wel verbaasde was dat ik gisterochtend maar 76 woog, ben ik dus nog een halve kilo afgevallen ook.
Arme Chevalric, moet je zomaar ijs eten. Wij eten wel linera kaas, maar die neem ik ook niet zo vaak moet ik zeggen. En smeerkaas? Misschien vind ze dat lekkerder en daar heb je wat meer varianten van. Wij hebben nu wat christal clear staan (in de aanbieding nu bij super de boer) en dat is wel eens lekker als afwisseling, het smaakt net niet maar water. Wat citroensap in je water maakt het ook wat minder saai.
Een kilo per week ik juist snel sappii! Als je dan volhoudt, dan ga je ontzettend hard. Als iemand hier net begint zie je vaak nog anderhalve of twee kilo per week minder voorbij komen. Daarna gaat het onsen en ponden. Maar eraf is nog altijd eraf. Het is er ook niet in één keer aangekomen. Dat is erg ja, als mensen speciaal voor jou iets kopen! Dan voel je je echt ontzettend gedwongen om het op te eten. Weet ze dat je af wilt vallen?
Wat goed dat je naar de sportschool ging Sanne! Ik loop regelmatig langs een sportschool en die spiegels zien er inderdaad niet leuk ook. Maaaar als je af bent gevallen, dan is het natuurlijk wel ontzettend leuk om in de spiegel te kijken. Een pond aankomen kan gewoon een schommeling zijn. Als je je twee dagen achter elkaar weegt kan er ook een kilo verschil tussen zitten. Misschien heb je wat extra gedronken waardoor je wat zwaarder bent. Pas als je wekenlang omhoog gaat, moet je je zorgen gaan maken. Zolang je nog gezond doorgaat, is het vast maar een schommeling en is het er volgende week waarschijnlijk al weer af.
Wat jammer dat het niet zo goed ging Jojo. Gelukkig is de zomer weer voorbij en kun je met frisse moed weer opnieuw beginnen.
Je gaat nog steeds de goede kant op DarkElf en dat is naar beneden. Het gaat niet altijd snel en over een tijdje val je misschien weken niets af. Maar je leeft wel veel gezonder en als je volhoudt kom je wel op je streefgewicht. Wel balen dat je door je rug niet veel kunt sporten. Ben je allergisch voor chloor? Het zwembad hier heeft nu een ander schoonmaak spul, een veel minder of geen chloor. Hoe het precies zit, weet ik niet, maar er stond wel in zon huis-aan-huis blad dat er nu ook mensen met een chloorallergie kunnen zwemmen. Ik merk zelf dat ik minder chloor ruik en heb geen last meer van mijn ogen. Misschien heb je niks aan deze informatie, maar misschien hebben jullie ook zon zwembad in de buurt.
Welkom Anoukje1983. Tuurlijk gaat het nu veranderen. Over een paar maanden gaat het anderen opvallen en dan wordt het nog makkelijker. En over een half jaar moet je nieuwe kleren kopen, omdat je de kleren die je nu draagt echt niet meer aan kunt.
Leuk dat je over die grens bent Miss_S.
Leuk om te zien dat je er weer helemaal voor gaat Fannetje. Keigaaf! Frietjes zijn niet eens zo vreselijk slecht, het is vooral slecht wat je daar meestal bij eet: mayonaise, krotetten, frikandellen enzo. Wij eten ook nog maximaals eens in de week friet, maar dan eet ik nooit mayo of vervangers daarvoor. Ook geen snacks, maar wel maken we meestal een grote bak sla. Die taart klinkt erg lekker, nu maar proberen of dat ook zo is als ik hem maak.
Welkom Funnie. Je bent al lekker veel kwijt. Lijkt me een raar gevoel, zon maagbandje. Eigenlijk kun je wel meer eten, maar toch ook niet. Succes!
Welkom terug DanielleOvergaag. Leuk dat je weer mee komt doen. Wat moeilijk als je ook nog diabetes hebt, dan moet je al zo ontzettend opletten met wat je eet.
Wat goed dat je naar het andere topic gaat Babbelzz! Houd je een plek je voor ons vrij voor als wij ook komen?
Je bent echt al veel kwijt DuchessX. Nu kun je wel merken hoeveel je eigenlijk aan komt van die medicijnen.
Toch wel goed dat je bent gegaan Faithy. Over een tijdje overtref je de instructrice vast in sportiviteit.
Welkom koningin. Je hebt wel een goede reden om af te vallen.
Dat lijkt me niet echt gezond Predemius. Zoveel afvallen in zon korte tijd. En dan vooral dat het er niet zo snel weer aanzit. Dan doe ik er liever wat langer over, dat is gezonder en dat ik dan op mijn streefgewicht blijf zitten. Wat de meesten hier doen is ook niet dieeten in de zin van niet/minder eten, maar gezonder gaan leven. Veranderen van je eetpatroon is daar maar een onderdeel van.
Leuk je weer eens te zien dikkiedik87. Heb je het idee dat het een goede dieetiste is? Had ze nog tips waar wij ook wat aan hebben?
Ook welkom cinnamongirl en vriendinnie en Sheridana
Al bijna dan in de volgende fase M@x. Leuk!
Het cijfertje op de weegschaal is maar een cijfertje Riann. Je valt nog steeds af en je lichaam wordt nog steeds gezonder. Het duurt nu misschien iets langer voor je een gezond bmi hebt, maar dat is ook maar een getal. Je kleren zijn nog steeds te groot, dan is het goed.
Isa, ik voel absoluut niet dat je voor mijn voeten loopt als je wat aanpast. Het kost best veel tijd, en ik vind het ook wel leuk om een keer het stokje door te kunnen geven. Ik lees nu dat er toch wel veel onduidelijkheid is geweest en dat vind ik toch wel jammer. Het is ontzettend motiverend als je jezelf op het lijstje omlaag ziet gaan en het dikgedrukte omhoog.
maar op die weeschaal ben 88.8 en op oude 86.5 dus misschien dat we hem toch maar terug brengen.
En nu moet ik echt weg
quote:Ik doe zelf geen WW, maar is het wel verstandig om te snoepen? Kun je niet beter een gezond tussendoortje nemen? Immers, er komt een tijd dat je op gewicht bent, en niet meer naar de WW gaat, maar dan blijf je wel de behoefte aan zoet houden, die je met die WW-snoepjes wel kon hebben. En dan maak je misschien het op gewicht blijven wel extra moeilijk?
Op maandag 22 september 2003 17:01 schreef vriendinnie het volgende:
Die kun je idd bij de bijeenkomsten kopen. Je hebt daar verschillende dingen, bijvoorbeeld chocoladerepen. Die kosten geloof ik iets van 4 euro voor 5 stuks. En je hebt ook kleine snoepjes, zeg maar zuurtjes, in verschillende smaken. Die kosten ongeveer een euro per rolletje. Zijn best lekker allemaal en bovendien erg weinig punten!
Leuk dat je er weer bent!
Jammer dat je je niet zo lekker hebt gevoeld tijdens je vakantie!
Hopelijk heb je het verder wel fijn gehad?
Ik hou plaats zat voor jullie vrij, wil niet uidijen, hoewle de motivatie om verder te gaan, nu wel wat ontbreekt... maar goed... opeppende woorden zijn er gelukkig ook in t andere topic...
quote:Dat kan inderdaad een probleem zijn, maar dat ligt heel erg aan jezelf. Ik weet van mezelf dat ik de hele week gezond eet en dan een keer in de week "beloon" ik mezelf met bijvoorbeeld zo'n reep. Maar als jij nu al iedere dag WW snoepjes eet, dan zul je daar dalijk best wel problemen mee krijgen.
Op dinsdag 23 september 2003 10:45 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Ik doe zelf geen WW, maar is het wel verstandig om te snoepen? Kun je niet beter een gezond tussendoortje nemen? Immers, er komt een tijd dat je op gewicht bent, en niet meer naar de WW gaat, maar dan blijf je wel de behoefte aan zoet houden, die je met die WW-snoepjes wel kon hebben. En dan maak je misschien het op gewicht blijven wel extra moeilijk?
Ik weet nog wel hoe ik ben aangekomen, door het snoepen in behoorlijk extreme mate. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar is misschien wel iets om over na te denken?
Je kan met het WW dieet jezelf sowieso heel erg voor de gek houden. Het is namelijk zo dat je afhankelijk van je gewicht een bepaald aantal punten per dag mag halen. Aan alles wat je eet of drinkt zitten punten verbonden. Zo is een boterham 1 punt en bijvoorbeeld een handje chips 3,5 punten (geloof ik). Nou zijn er dus ook mensen die de hele dag bij niks eten en zo punten sparen om vervolgens 's avonds een halve zak chips leeg te eten. En dan zeggen ze wel van dat ze zich zo netjes aan hun punten hebben gehouden (en dat klopt in principe ook) en dat ze niet snappen waarom ze niet afvallen. Zo hou je jezelf natuurlijk voor de gek. Je hebt het dus heel erg zelf in de hand.
quote:Waarom zou je jezelf belonen met snoep? Eigenlijk verander je dan nog niks in je eetpatroon, en zie je zoetigheid dus nog steeds als een beloning.
Op dinsdag 23 september 2003 12:22 schreef vriendinnie het volgende:
Dat kan inderdaad een probleem zijn, maar dat ligt heel erg aan jezelf. Ik weet van mezelf dat ik de hele week gezond eet en dan een keer in de week "beloon" ik mezelf met bijvoorbeeld zo'n reep. Maar als jij nu al iedere dag WW snoepjes eet, dan zul je daar dalijk best wel problemen mee krijgen.Je kan met het WW dieet jezelf sowieso heel erg voor de gek houden.
Je mag heus wel eens per week patat eten. Ook gewoon met alles erop en eraan. Maar dan niet 2 volle borden ofzo. Want eeuwig alleen maar dieeten houdt niemand vol.
Dus wees ook fair naar jezelf. En je moet het misschien niet als beloning zien. Maar gewoon als normaal.
Het gaat om de hoeveelheden. Tenminste bij mij wel. Ik ben en een emo eter, maar ook een volume eter.
Het is geen beloning, maar gewoon normaal dat je een keer wat anders wilt. En zolang je je zelf in de hand kan houden is dat goed.
Het is wat ik in een eerdere post al zei, ook met een maagband heb je levenslang. Maar niet krampachtig doen. Dat geld ook voor mensen die dieeten zonder band. Wees niet te streng.
En ik moet er bv 2 jaar over doen. Om mijn overgewicht te verliezen. Het mag niet te snel. Het is er ook niet snel opgekomen.
Hoe langzamer je afvalt, hoe minder snel het jojo effect terug komt.
Door het jojo-en had ik de kracht niet meer om weer met een dieet te beginnen. Nu met behulp van de band heb ik die kracht wel weer gevonden.
En vecht ik best wel tegen het eten. Want het volume eten kan ik niet meer, en het emo eten vecht ik tegen. Om er niet aan toe te geven. Moeilijk? Ja,erg moelijk ook met een band. Want het gaat om geestelijke honger in feite. Na 8 okt. Zal ik nog minder kunnen eten dan nu. Ben erg benieuwd..
Hmm heel verhaal alweer geworden. Maar toch, dit is eigenlijk mijn beleving en ervaring. En wat ik heb gehoort van de dieetiste.
Zie dat ene koekje of snoepje niet als beloning maar als een gewone behoefte. En iets wat er toch gewoon bij hoort.
Voor mij is het heel belangrijk dat ik dat af en toe kan doen, en daarom ben ik ook zo blij met het WW-dieet. Je spaart punten, om er eens in de zoveel tijd iets lekkers bij de koffie te kunnen eten of een borrel te drinken. In het begin was ik erg streng voor mezelf en mocht ik zelfs dat niet. Ik moet toegeven dat het afvallen toen sneller ging, maar dan val ik liever langzaam af (ook tegen het jojo-en) en geniet ik van een chipsje en een uit-etentje, dan dat ik mezelf pijnig, wetend dat ik nooooit meer chips mag aanraken.
Ik snap heus wel dat ik mezelf niet de hele dag moet uithongeren om vervolgens een avond flink door te zakken en kroketten uit de muur te trekken. Maar ik denk dat ieder mens met gezond verstand dat wel snapt
En Kroeltroel, je hebt gelijk over dat gezonde verstand, tenminste, dat lijkt mij ook vrij logisch. Toch hoor ik bij de bijeenkomsten regelmatig mensen (waaronder een vriendin van mij) die het echt zo doen en dan heel verbaasd doen als ze niet zijn afgevallen.
En een snoepje of reep? Ik vind dat ik dat best eens mag nemen. Niet eens als beloning, maar gewoon omdat ik het lekker vind. En dan ben ik blij dat er WW snoepjes bestaan, zodat ik geen gewone snoepjes hoef te nemen
quote:Het nadeel is hetzelfde als van frisdrank enzo: je blijft verslaafd aan (kunstmatige) suiker...maar ja denk toch niet dat ik daar ooit afkom
Op dinsdag 23 september 2003 16:49 schreef Fannetje het volgende:
Welkom terug, YPPY! En keigaaf dat je zelfs nog bent afgevallen in de vakantie! Dat kon ik niet zeggen...En een snoepje of reep? Ik vind dat ik dat best eens mag nemen. Niet eens als beloning, maar gewoon omdat ik het lekker vind. En dan ben ik blij dat er WW snoepjes bestaan, zodat ik geen gewone snoepjes hoef te nemen
Vanavond hebben we hier patat gegeten. Normaal moet dat dan met mayonaise en twee kaassouflees. Nu heb ik me een beetje kunnen bedwingen en heb ik patat met ketchup zonder extra's genomen. Dat moet gewoon af en toe kunnen vind ik. Toch merk ik dat ik me schuldig voel wanneer ik iets lekkers eet. Hebben jullie dat ook en hoe lossen jullie dat dan op?
Wow wat een lang verhaal schreef je daar zeg! , maar leuk, en dank je wel voor je welkom naar mij, euh, zeg ik dat goed?
Enniewees, vanavond weer lekker gezwommen, en naast het zwemmen gaan we nu ook 1 maal per week squashen (dwz, vanaf over 2 weken, omdat ik daarvoor geen extra avonden kan opnemen van werk, maar goed). Daarnaast willen we ook 1 ochtend per week gaan wandelen./ hardlopen, dus ik word echt sportief! En vind het nog leuk ook, sporten rulez !
Vandaag wel te vet gegeten met avondeten (spinazie met boursin, spekjes en cashewnoten, ahum...snie goed he ), maar goed, ik heb er van genoten, en het was tenminste geen 'chipsvreetbui'.
Nou ik duik lekker m'n bedje in, ben moe, iedereen trusten enzow!
Ow, en nieuwe mensen welkom .
Ik weet van mezelf als ik tussendoor ga snoepen, dat het fout gaat. Dus ik haal geen snoep in huis. Nu ik een lange tijd geen snoep eet, krijg ik last van mijn tanden als ik dus opeens wel veel snoep eet. Toen ik vorige week bij de mondhygieniste was, had ik dit aangekaart en gevraagd of dit kwaad kon. Zij vertelde mij dat dit een normale reactie van mijn tanden was en dat dat een prachtig signaal was voor de lijn (zij kon het wat beter vertellen). Ik beloon mezelf niet met snoep (heb ik geloof ik nooit gedaan) maar met een leuke DVD, (strip)boek of leuke kleding.
Ik vond wel dat ik mezelf vandaag -nadat ik de eerste fase van mijn examen door was - dat ik mezelf wel op één wijntje mocht tracteren tijdens de werkborrel. Maar dat heb ik weer goedgemaakt door salade
met brood te nemen in dat café bij het avondeten. Urg... morgen weer uit eten... ik geloof dat ik weer voor de salade ga, want dat is wel erg lekker zo'n maaltijdsalade met warm brood
Oh, en m@x: als ik me schuldig voel dat ik teveel heb gegeten, dan ga ik een keer extra sporten. Dat is of in de vorm van een rondje flink fietsen (15 a 20 km) of een half uurtje rennen of een half uur aan mijn BBBB spieren werken (zie de linkje naar Lurky's oefeningetjes). Het kan ook zijn dat ik denk... naja, voor deze keer, maar volgende keer beter.
Vandaag en gisteren gaf de weegschaal 80 kilo aan ,
bmi is nu 29.7
Nog even en ik passeer de magische grens naar de " in de zeventig" kilo, en daar ben ik bere trots op
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 24-09-2003 08:42]
quote:Mag je ook trots op zijn !!
Op woensdag 24 september 2003 08:26 schreef DarkElf het volgende:
Hai Yppy, leuk dat je het naar je zin hebt gehad.Vandaag en gisteren gaf de weegschaal 80 kilo aan
,
bmi is nu 29.7Nog even en ik passeer de magische grens naar de " in de zeventig" kilo, en daar ben ik bere trots op
Nu vermijdt ik het dus zoveel mogelijk. Ik heb er ook minder moeite mee dan voorgaande pogingen nu ik niet denk : ah eentje kan wel. Want zodra ik de zoete smaak weer heb dan verlang ik naar meer en nu heb ik dat dus helemaal niet.
Ik snoep nu zeker drie maanden echt nauwelijks en het verlangen ernaar is ook echt te verwaarlozen. Ik kan rustig met een honger gevoel in de appie lopen zonder dat ik me ga vergrijpen aan allerlei zoetigheden en daar ben ik heel blij mee.
Dus gewoon niet doen werkt echt.
Ik snoep ook niet meer. Of tenminste, dat zeg ik nu wel heel rigoreus. Af en toe 1 dropje, maar eigenlijk vind ik het niet eens lekker meer. Dan ga ik meer voor chips, een koekje of waterijsje. Ik kan me nu beter beheersen, en dat geeft me echt een kick! Mijn gevoel zegt: eet die hele zak leeg! Mijn hoofd zegt: "eentje mag, meer niet. Neem dan maar een appel." En dat vind ik erg goed van mijn hoofd
Van het weekend doopte ik mijn natte vinger in de suikerpot (its wat ik voor het lijnen echt vaak deed). Waarom weet ik niet, gewoon om te proberen hoe het voelt. Gatver zeg, echt smerig! Dat ik dat ooit lekker heb gevonden
Nu kick ik op het kunnen beheersen, voorheen kickte ik op het vreten.
En wat eten betreft, idd snap ik nu soms niet waar ik mee bezig was en waarom ik dat lekker vond. 1 dropje vind ik lekker, twee misschien ook maar daarna hoef ik gewoon niets meer. het gaat nu om dat het even lekker is en niet om het vreten, vreten vreten en dat geeft idd een heerlijk gevoel
quote:Leuk he? Dat je weerstand opbouwt tegen dropjes
Op woensdag 24 september 2003 10:22 schreef DarkElf het volgende:
En wat eten betreft, idd snap ik nu soms niet waar ik mee bezig was en waarom ik dat lekker vond. 1 dropje vind ik lekker, twee misschien ook maar daarna hoef ik gewoon niets meer. het gaat nu om dat het even lekker is en niet om het vreten, vreten vreten en dat geeft idd een heerlijk gevoel![]()
quote:Helaas heb ik dat nog maar hoop het toch zeker wel te krijgen. Ik merk overigens wel dat ik niet meer met heel veel tegenzin ga sporten, wat eerst wel zo was. Ik begin het nu zelfs leuk te vinden! Dat vind ik toch ook al mooi meegenomen.
Op woensdag 24 september 2003 10:56 schreef Pandorah het volgende:[..]
Leuk he? Dat je weerstand opbouwt tegen dropjes
Met chocola had ik niet zoveel last van maar voorheen was ik dol op dropjes.... en nu kunnen we thuis gerust drie weken met een zak drop doen. Ik heb ook dat ik taart niet meer zo lekker vind. Gewoon veels te veel. Hebben jullie daar ook last van? Dat je last krijgt van je tanden als je teveel zoet eet? Naja, ik vind het iig mooi meegenomen
[Dit bericht is gewijzigd door vriendinnie op 24-09-2003 11:16]
quote:Ik vind veel sporten juist fijn en ook erg leuk. Vooral fietsen is erg leuk want je als je een tourtocht maakt (niet als je snelfietst want dan ben je ingespannen bezig) kan je om je heen kijken. Zo had ik altijd gedacht dat aalscholvers niet in NL voorkwamen althans niet op een kilometer afstand van mijn huis
Op woensdag 24 september 2003 11:00 schreef vriendinnie het volgende:
Helaas heb ik dat nog maar hoop het toch zeker wel te krijgen. Ik merk overigens wel dat ik niet meer met heel veel tegenzin ga sporten, wat eerst wel zo was. Ik begin het nu zelfs leuk te vinden! Dat vind ik toch ook al mooi meegenomen.![]()
Vanavond worden bij mij thuis twee collectebussen van de dierenbescherming afgeleverd. Heb laatst besloten dat ik voortaan ga collecteren voor dit goede doel. Sla ik meteen twee vliegen in een klap: Ik doe iets goeds voor de dierenbescherming en maak meteen iedere dag een flinke wandeling
Maar goed, dat collecteren is pas volgende week en deze week moet er ook bewogen worden dus ga ik nu eerst een flinke wandeling met mijn honden maken.
Het was echt een keigave vakantie, ik zou zo weer terug willen als ik de poezen dan mee kon nemen, die heb ik toch wel erg gemist.
Vanochtend dacht ik even dat ik scheel werd, ik woog weer een kilo minder. Maar dat was niet op maandag, dus het telt niet, maar het was wel even schrikken. Volgende week zit het er vast weer bij, maar het was wel even leuk om de 20 te zien staan.
Bij een tijdschrift dat ik mee had genomen, zat een streep-je-slank boekje. Het werkt volgens hetzelfde idee als overgewicht.nl en de ww, maar voor de afwisseling leek het me wel leuk dit nu eens bij te gaan houden. In het boekje is de voeding in verschillende groepen verdeeld (brood/aardappels/rijst, fruit/groente, zuivel, melk/vlees enz) maar nu heb ik al twee dagen te veel gegeten van brood/aardappels en groente/fruit en al twee dagen te weinig soepen/sausjes/smeersels. Totaal kom ik niet boven de 1200 kcal. Weet iemand van jullie of het nou echt uit maakt wat je eet? Ik eet liever een extra appel dan pasta op mn brood namelijk.
Mijn beloningen voor mezelf bestaan niet uit snoep, ook al snoep ik nog wel wat. Eerst was ik gek van cornettos, maar nu heb ik liever perenijsjes. Een grote koek laat ik zonder problemen liggen, maar japanse mix vind ik moeilijker. Tijdens de vakantie heb ik gewone cola op, na drie dagen bijna alleen water krijg je daar ook wel genoeg van, en toen voelde ik mijn tanden ook wel erg goed. Dat was dus meteen de laatste keer. Gelukkig hadden ze in sommige restaurants wel cola light.
Mijn volgende beloning is een voetmassage apparaat wanneer ik een gezond bmi heb bereikt. Dat moet me nog dit jaar lukken. Verder pas ik om de vijf kilo oude broeken en het is wel ontzettend leuk om die weer aan te kunnen. Sinds vanochtend is mijn garderobe dus ook uitgebreid met drie broeken. Maat 42 gaat wel dicht, maar zit nog net niet netjes. Nog even en ik kan gewoon gaan winkelen. Dat is misschien wel de grootste beloning.
Mijn post zijn vaak redelijk lang geloof ik Anoukje, maar het grootste deel gaat nergens over, dus dat kun je gewoon overslaan. Fijn dat je sporten zo leuk vindt!
Dan hebben we bijna hetzelfde gegeten Pandorah. Alleen de cashewnoten waren niet zo gezond, maar dat waren er gelukkig nooit veel. Wat voor salade heb je op? Het klinkt erg lekker.
Het is trouwens erg leuk om een 7 vooraan te zien staan.
Dat is wel een goed idee vriendinnie! Zo ben je dubbel zo goed bezig.
Wat zit er in een maaltijdsalade: sla, komkommer, tomaat, augurken, grote uien, olijven. En dan had ik er ook wat tonijn doorheen. Alleen wat voor saus het is weet ik niet? Het lijkt altijd op gewone vinigraitte. Maar met wat stukjes stokbrood is het toch erg lekker . Komt ook doordat ik het weekend te druk had om te koken en mijn vriends kookmaaltijden bestonden uit magnetronvoer
Dus: daar groeide mijn grote behoefte in een salade (had ik trouwens ook in Schotland... ik had geen zin in die vette zooi en heb veel salades daar besteld).
Vanavond weer uit eten... kijken of we weer een salade kunnen scoren
Over een paar uurtjes weer wegen bij de WW. Ben weer erg nieuwsgierig en ondanks dat ik erg goed mijn best heb gedaan toch ook weer een beetje zenuwachtig.
Er is ook "En nu: afvallen!!" van hem (ik geloof dat het zo heet). Heeft ooit iemand dit gelezen?? En was het de moeite waard?
Voor de statistieken:
Ik weeg nu 83,5 kilo, mijn BMI is nu 30,7 en er is tien kilo
af!!!!!
quote:Kijk, daar ben ik ook al een tijdje benieuwd naar!
Op woensdag 24 september 2003 15:53 schreef Koningin het volgende:
Mijn vriend is laatst begonnen in het boek van Alan Carr "Stoppen met Roken".Er is ook "En nu: afvallen!!" van hem (ik geloof dat het zo heet). Heeft ooit iemand dit gelezen?? En was het de moeite waard?
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:11 schreef m@x het volgende:
Vanmorgen ging ik voor de grap even op de weegschaal staan, zie ik tot mijn verbazing dat hij 83,5 kilo aangeeft. Ik ben gewoon 10 kilo kwijt nu.Tien kilo
Ik heb het voor de zekerheid nog even door mijn man laten controleren, maar het is gewoon echt zo. Zoveel ben ik nog nooit kwijtgeraakt. Het is me gewoon gelukt om meer dan tien procent van mijn oorspronkelijke lichaamsgewicht kwijt te raken. Ik ben echt zoooooo blij.
Voor de statistieken:
Ik weeg nu 83,5 kilo, mijn BMI is nu 30,7 en er istien kilo
af!!!!!
Ik kan niet wachten tot ik dat kan zeggen
Wat goed m@x! Nu ben je echt veel gezonder. 10 % van je oude gewicht is erg veel. Gefeliciteerd!
[Dit bericht is gewijzigd door m@x op 24-09-2003 22:23]
quote:Nou, dat boekje heb ik dus...ligt ergens diep verstopt ergens in een hoek van mijn kamer geloof ik....Het kwam erop neer dat je geen zuivel, vlees, aardappelen, graan, vis of rijst meer mag eten...of iets in die trant...Daar kon ik me niet echt in vinden.....
Op woensdag 24 september 2003 17:12 schreef Isabeau het volgende:[..]
Kijk, daar ben ik ook al een tijdje benieuwd naar!
Heb trouwens iets heerlijks gevonden, ben nl. nogal chocofan...lippenbalsem met echte chocoladesmaak!! Het is echt heerlijk en je werkt geen hele reep weg of zo, maar proeft toch chocola!!
Oke, ik klink wel heel verslaafd waarschijnlijk...hahahhaahah
quote:m@x: goed idee! Want zo kan ik mijn eigen lekkere maaltijdsalades maken!
Op woensdag 24 september 2003 17:45 schreef m@x het volgende:
Mijn man maakt altijd wel lekkere dressings. Ik weet dat hij er eentje van mosterd kan maken, maar hij maakt momenteel ook veel susujes op yoghurtbasis. Ik zal straks wel even aan hem de recepten vragen.
Naja... net waar we gingen eten hadden ze een saus op creme freche basis maar de zalm smaakte ook heerlijk
Mosterddressing:
Groffe mosterd, citroensap, zoetstof (canderel), bieslook of wat andere kruiden, een beetje olijfolie of een beetje water door elkaar roeren. Je kan de zoetstof ook vervangen door een beetje honing.
Yoghurtsaus (heerlijk bij pitabroodje gevuld met magere rundvleesreepjes):
Magere yoghurt, gemalen komijn, paprikapoeder, zout, chilipoeder, bieslook, klein beetje citroensap en eventueel ook nog een beetje verse koriander. De chilipoeder en paprikapoeder zijn natuurlijk ook te vervangen door kerriepoeder of een beetje verse knoflook.
Slanke heldere sla-dressing:
azijn, zoetstof (ook weer te vervangen door een beetje honing), zout, peper, bieslook, citroensap
quote:Ik heb het boek gekocht... en ik ben tot de helft gekomen. Het is heel veel geblaat vind ik en het klinkt ergens wel logisch hoor... maar ik vind het niet erg concreet, want als je wil afvallen dan wil je gewoon weten wat je nou moet doen volgens hem.
Op woensdag 24 september 2003 15:53 schreef Koningin het volgende:
Mijn vriend is laatst begonnen in het boek van Alan Carr "Stoppen met Roken".Er is ook "En nu: afvallen!!" van hem (ik geloof dat het zo heet). Heeft ooit iemand dit gelezen?? En was het de moeite waard?
Het staat echt vol met cliche's voor het grootste deel overgenomen van "Fit for life", natuurlijk kan ie het goed brengen, maar ik heb toch zoiets van ga dan voor het "echte werk" en lees gewoon "Fit for life".
ennnuhhhhh mag ik uit het begin topic?als dat niet kan, dan zou ik mijn gewicht graag aangepast zien
Wisten jullie trouwens dat als je gaat sporten om af te vallen dat het dan tot twee maanden kan duren voordat je ook echt afvalt? Tenminste, dat werd mij gisteren op de WW cursus verteld. Het is namelijk zo dat je lichaam bij beweging vet verbrand maar dan wordt er op de plaats waar eerst die vetcellen zaten, vocht vast gehouden. Qua gewicht raak je dan dus niks kwijt. Het kan zelfs twee maanden duren (dat verschilt per persoon) voordat je lichaam dat vocht loslaat omdat er dan pas geaccepteerd wordt dat er gewoon niks voor die vetcellen terug in de plaats komt. Dus als je ineens heel veel bent gaan sporten maar niet meteen resultaat hebt, niet opgeven want het kan gewoon een tijdje duren!
ben nu al zo knetterveel afgevallen (ruim 40 kilo)
en ik voel me der echt goed bij
quote:Mag ik me hierbij aansluiten. Als de openingspost toch niet meer wordt aangepast, kan ik er net zo goed uit
Op donderdag 25 september 2003 08:52 schreef Babbelzz het volgende:
ennnuhhhhh mag ik uit het begin topic?als dat niet kan, dan zou ik mijn gewicht graag aangepast zien
Dat klinkt niet echt als nuttig Sheridana. Ik vind het juist belangrijk dat je je manier va afvallen ook vol kunt houden wanneer je op je streefgewicht bent. Wat jij nu beschrijft lijkt me wel erg moeilijk te realiseren. Maar nu weet ik dus dat ik dat boek niet hoef te kopen.
Wat iemand tot hoever de openingspost is aangepast? Die van het feestdagentopic heb ik gisteren veranderd, maar hier weet ik niet tot waar het is bijgewerkt. Isabeau, weet jij dat misschien?
Leuk dat je toch nog zoveel kwijt bent vriendinnie! Wat grappig dat je lichaam dan vocht vast gaat houden in plaats van vet. Dat wist ik niet.
Toch weer twee centimeter Pandorah, dan ga je nog steeds de goede kant op.
Wat ga je goed th0r! Heb je niet toevallig voor en na fotos? Dat is dan wel erg leuk om te zien.
ik val nu elke dag een halve kilo af, dus resultaat blijft motiveren
maar als je het verschil nu al ziet op foto's.. het is echt niet normaal.
maar ja 40 kilo is ook een half mens
quote:Das duidelijk!
Op donderdag 25 september 2003 08:04 schreef Elanor het volgende:
Ik heb het boek ook gelezen, van Alan Carr, en zo goed als ik z'n stoppen met roken boek vond, zo slecht vind ik deze.Het staat echt vol met cliche's voor het grootste deel overgenomen van "Fit for life", natuurlijk kan ie het goed brengen, maar ik heb toch zoiets van ga dan voor het "echte werk" en lees gewoon "Fit for life".
quote:Hoe ging het bij de WW?
Op woensdag 24 september 2003 15:49 schreef vriendinnie het volgende:
Duchess (of iemand anders natuurlijk), ik zag dat je in Eindhoven woont en twee honden hebt en daarom heb ik een vraag: Weet je toevallig een bos of park in Eindhoven of omgeving waar je leuk met je honden kan wandelen en waar ze ook los mogen lopen? Bij mij in de buurt (strijp) moeten ze namelijk overal aan de riem en dat vinden ze toch een stuk minder leuk ( dat vertellen ze me dan)
Over een paar uurtjes weer wegen bij de WW. Ben weer erg nieuwsgierig en ondanks dat ik erg goed mijn best heb gedaan toch ook weer een beetje zenuwachtig.
Nergens in EHVN mogen de honden ongelijnd lopen
Wat wij vaak doen is met ze fietsen, vinden ze heerlijk en ze krijgen zo veel beweging en kunnen hun energie goed kwijt. Verder is het ook leuk wandelen bij de hut van Mie Pils (Waalre) waar je naar afloop lekker even op het terras kunt zitten Met een cola light natuurlijk
quote:Goed hé??
Op woensdag 24 september 2003 17:11 schreef m@x het volgende:
Vanmorgen ging ik voor de grap even op de weegschaal staan, zie ik tot mijn verbazing dat hij 83,5 kilo aangeeft. Ik ben gewoon 10 kilo kwijt nu.Tien kilo
Ik heb het voor de zekerheid nog even door mijn man laten controleren, maar het is gewoon echt zo. Zoveel ben ik nog nooit kwijtgeraakt. Het is me gewoon gelukt om meer dan tien procent van mijn oorspronkelijke lichaamsgewicht kwijt te raken. Ik ben echt zoooooo blij.
Voor de statistieken:
Ik weeg nu 83,5 kilo, mijn BMI is nu 30,7 en er istien kilo
af!!!!!
quote:Hoe doe je dat eik met kleding??
Op donderdag 25 september 2003 12:21 schreef th0r het volgende:
nou YPPY ik zal eens voor en na foto's posten als ik klaar ben
op het moment heb ik spijkerbroekmaat 36 en naar alle waarschijnlijkheid zal dat naar 32/34 gaan binnen 3 wekenik val nu elke dag een halve kilo af, dus resultaat blijft motiveren
maar als je het verschil nu al ziet op foto's.. het is echt niet normaal.
maar ja 40 kilo is ook een half mens
quote:op het moment overal riem omheen, ziet er niet zo heel
Op donderdag 25 september 2003 15:39 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hoe doe je dat eik met kleding??
quote:Voel je je al een beetje beter? Weeg jezelf een weekje niet, dan is het resultaat na je menstruatie misschien alleen maar groter. Ik vind het al heel knap dat je netjes op je eten hebt gelet. Veel beterschap in ieder geval!
Op donderdag 25 september 2003 15:41 schreef DuchessX het volgende:
Omdat ik ziek ben, ben ik al drie dagen niet wezen sporten. Best wel raar omdat ik normaal iedere dag ga. Omdat ik bijna weer ongesteld moet worden durf ik ook niet meer op de weegschaal te gaan staan. AAAAAH! Wat een muts ben ik hé?
Maar ik heb me wel gehouden aan hetgeen ik mag eten hoor
Oh, en nog bedankt voor je reactie op mijn honden-wandel vraag. Ik was er al bang voor dat dat nergens mag. Helaas is de fiets voor mij geen optie omdat ik drie hele kleine hondjes heb die dan wel heel hard moeten rennen (zelfs als ik rustig fiets) en bovendien gaan ze dan allemaal door elkaar heen lopen zodat de riemen een grote knoop worden.
quote:Wat moet dat geweldig zijn om straks te gaan shoppen!!!
Op donderdag 25 september 2003 15:47 schreef th0r het volgende:[..]
op het moment overal riem omheen, ziet er niet zo heel
stylish uit natuurlijk van die wijde broeken, maar ik koop
altijd merkkleding en w8 ff tot ik klaar ben, dan koop ik
nieuwe garderobe
Ik ben heel benieuwd naar je voor en na foto
voorlopig veranderd er bij mij dus niks. Laat me maar wel in de openingspost staan, want ik hoop dat ik me snel vrolijker voel.
quote:Mwaoh ik voel me nog behoorlijk under the weather
Op donderdag 25 september 2003 15:59 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Voel je je al een beetje beter? Weeg jezelf een weekje niet, dan is het resultaat na je menstruatie misschien alleen maar groter. Ik vind het al heel knap dat je netjes op je eten hebt gelet. Veel beterschap in ieder geval!
Oh, en nog bedankt voor je reactie op mijn honden-wandel vraag. Ik was er al bang voor dat dat nergens mag. Helaas is de fiets voor mij geen optie omdat ik drie hele kleine hondjes heb die dan wel heel hard moeten rennen (zelfs als ik rustig fiets) en bovendien gaan ze dan allemaal door elkaar heen lopen zodat de riemen een grote knoop worden.
Ja ik wacht wel een tijdje met wegen
Hmm als je honden zo klein zijn is fietsen idd geen optie... Er valt niet zo geweldig veel te wandelen met honden in Eindhoven, wel de parken natuurlijk maar zo geweldig zijn die ook weer niet...
quote:Beterschap!
Op donderdag 25 september 2003 16:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben er ook weer even. Maar het dieeten gaat niet echt lekker.
Als ik nou veel of weinig eet ik blijf tussen de 79 en 80 kilo schommelen.
En nu ben ik ook nog ziek, vooral last van keelpijn, en af en toe niesbuien. En heb nog een antibiotica kuurtje lopen voor een huidbactierie. Gaat niet zo gezond dus.
Ik probeer voorlopig op gewicht te blijven en als ik me weer wat beter voel ga ik wel weer serieus lijnen.
En dan echt een compleet dieet (dagmenu's enzo) ipv minderen...voorlopig veranderd er bij mij dus niks. Laat me maar wel in de openingspost staan, want ik hoop dat ik me snel vrolijker voel.
Verder moet ik niet zoveel snoepen, maar ik heb tentamens en dan heb ik op de een of andere manier heel veel behoefte aan slechte dingen! Gelukkig vanochtend wel mn eerste tentamen gehaald, nu maar weer verder met blokken voor tentamen 2!
quote:Maar ja, wel weer extra groenten en fruit. En voor mij elke week het WW-geld, toch ook geen klein bedragje.
Op donderdag 25 september 2003 20:06 schreef DuchessX het volgende:
Weet je wat ook een prettige bijeenkomstigheid van lijnen is? Dat we veel minder ¤ uitgeven aan etenDat scheelt best veel...geen chips, geen chocola, geen shoarma, geen luxe salades voor op brood, geen extraatjes
Net weer naar de WW geweest. Dit keer stond de teller op 97.2, acht ons kwijt dus In totaal nu 3,6 in drie weken.
Ik kan m'n ondertitel weer gaan aanpassen
quote:Zo Fannetje dat gaat goed zeg!!!
Op donderdag 25 september 2003 20:41 schreef Fannetje het volgende:[..]
Maar ja, wel weer extra groenten en fruit. En voor mij elke week het WW-geld, toch ook geen klein bedragje.
Net weer naar de WW geweest. Dit keer stond de teller op 97.2, acht ons kwijt dus
In totaal nu 3,6 in drie weken.
Wat kost de WW eik?
ik heb eindelijk de stap durven zetten om naar een WW bijeenkomst te gaan. Ik ben 1.76 lang en weeg (volgens de strenge WW weegschaal) 107,8 kilo en ik wil graag 75 kilo wegen. Das dus behoorlijk wat er af.
Oja mijn BMI is 35 volgens de WW bmi meter. Kan helaas mijn buikomvang niet meten (geen meetlint ) dus vandaar dat ik het niet bij die site heb berekend die in de openingspost staat.
anyway, ik wil dus graag met jullie meedoen, en ik heb het gevoel dat ik nog wel even blijf hangen
oja even for the record: ik ben 21 en van het vrouwelijke geslacht
nog geen 10 kilo meer
quote:Goed heej, gaat best hard he? Ik ben erg blij voor je in ieder geval. Persoonlijk ben ik erg blij dat ik ooit met WW ben begonnen want het gaat me echt heel makkelijk af terwijl ik eerder geen enkel dieet vol kon houden. Veel succes komende week!
Op donderdag 25 september 2003 20:41 schreef Fannetje het volgende:[..]
Maar ja, wel weer extra groenten en fruit. En voor mij elke week het WW-geld, toch ook geen klein bedragje.
Net weer naar de WW geweest. Dit keer stond de teller op 97.2, acht ons kwijt dus
In totaal nu 3,6 in drie weken.
quote:WW is best prijzig vind ik. Je betaald ten eerste 14 euro inschrijfgeld. Daarna betaal je voor iedere bijeenkomst 8,50. Je kan ook een abonnement kopen voor 5 of 10 keer en dan betaal je 8 euro per bijeenkomst. Loopt best wel op dus als je zo'n heel veel wilt afvallen en je daar iedere week heen gaat
Op donderdag 25 september 2003 21:31 schreef DuchessX het volgende:[..]
Zo Fannetje dat gaat goed zeg!!!
Wat kost de WW eik?
quote:Welkom!
Op donderdag 25 september 2003 21:50 schreef octopussy het volgende:
hallo!ik heb eindelijk de stap durven zetten om naar een WW bijeenkomst te gaan. Ik ben 1.76 lang en weeg (volgens de strenge WW weegschaal) 107,8 kilo en ik wil graag 75 kilo wegen. Das dus behoorlijk wat er af.
Oja mijn BMI is 35 volgens de WW bmi meter. Kan helaas mijn buikomvang niet meten (geen meetlint) dus vandaar dat ik het niet bij die site heb berekend die in de openingspost staat.
anyway, ik wil dus graag met jullie meedoen, en ik heb het gevoel dat ik nog wel even blijf hangen
quote:Welkom!!!
Op donderdag 25 september 2003 21:50 schreef octopussy het volgende:
hallo!ik heb eindelijk de stap durven zetten om naar een WW bijeenkomst te gaan. Ik ben 1.76 lang en weeg (volgens de strenge WW weegschaal) 107,8 kilo en ik wil graag 75 kilo wegen. Das dus behoorlijk wat er af.
Oja mijn BMI is 35 volgens de WW bmi meter. Kan helaas mijn buikomvang niet meten (geen meetlint) dus vandaar dat ik het niet bij die site heb berekend die in de openingspost staat.
En heel veelsucces gewenst
quote:Jeetje dat is zeker heel prijzig! Maar mss daarom ook juist een motivatie om het vol te houden?
Op vrijdag 26 september 2003 09:03 schreef vriendinnie het volgende:[..]
WW is best prijzig vind ik. Je betaald ten eerste 14 euro inschrijfgeld. Daarna betaal je voor iedere bijeenkomst 8,50. Je kan ook een abonnement kopen voor 5 of 10 keer en dan betaal je 8 euro per bijeenkomst. Loopt best wel op dus als je zo'n heel veel wilt afvallen en je daar iedere week heen gaat
Jij ook al ziek Deepfreeze. Dat gaat niet goed, jullie steken elkaar wel aan. Beterschap!
Wat goed Fannetje! Als we elkaar nu nog maar herkennen volgend jaar in de Efteling.
Welkom hier octopussy. Wil je in de openingspost? Bij de bouwmarkten als de gamma kun je meestal gratis meetlinten meenemen, dan kun je je zelf wel opmeten.
De WW lijkt me ook wel erg duur, maar als je het vergelijkt met maaltijdvervangers, tellsellpleisters, electrische banden en kcalverbrandpilletjes valt het misschien wel weer mee. En het kan natuurlijk wel een enorme steun zijn als je weet je dat er niet alleen voor staat. Ik zie deze topics eigenlijk ook als een soort van ww, maar dan online.
mijn accupunctuur is elke 2 weken 42 euro
MAAR, dat krijg ik allemaal terug van de verzekering
[Dit bericht is gewijzigd door th0r op 26-09-2003 12:04]
Alle zieke mensjes, beterschap!!!
Ik voel me ook nie helemaal geweldig, afgelopen week veel keelpijn gehad enzow, maar jah...gaat ook wel weer over.
Gisteren heb ik pepernoten gegeten, snie goed he , maar ja, heb dan ook geen fatsoenlijk avondeten gehad (eik niets) ivm stress en drukte en verjaardag waar ik naartoe moest 's avonds (en niets anders dan cola light gehad heb
).
Dus jah, komt ook wel weer goed. gistermiddag sportschoenen gehaald, en dan binnenkort beginnen met hardlopen en squashen.
Er komt weer zo'n geweldige snoeptijd aan...sinterklaas, kerst...
Pepernoten, chocoladeletters, marsepein, spijsbrood...
Damn
quote:Gewoon niet kopen joh, je mist er totaal niets aan. Ik at die zooi voorheen uit automatisme maar ik vind het nu niet eens meer zo lekker. Komt vast goed
Op vrijdag 26 september 2003 11:48 schreef DuchessX het volgende:
Nu ik jou zo hoor over pepernoten......Er komt weer zo'n geweldige snoeptijd aan...sinterklaas, kerst...
Pepernoten, chocoladeletters, marsepein, spijsbrood...![]()
zoals je ziet nogal opgeblazen, maar zit nu op de 104 en ik ga naar de 95
quote:Erg is dat he? Ik ben dol op peprnoten, chocola heb ik normaal gesproken wat minder mee, tenzij ik een suikerdip heb, en dus 'moet' eten anders ga ik (letterlijk) om...
Op vrijdag 26 september 2003 11:48 schreef DuchessX het volgende:
Nu ik jou zo hoor over pepernoten......Er komt weer zo'n geweldige snoeptijd aan...sinterklaas, kerst...
Pepernoten, chocoladeletters, marsepein, spijsbrood...Damn
Ik eet vanavond pitabroodjes met kipfilet met shoarmakruiden en wat vietnamese saus (is lekkerrrr), en daarbij wou ik een salade maken. Weet iemand of deze combi lekker is?: gewoon jisbergsla, beetje feta, beetje cruotons, komkommer, tomaat, paprika, en wat dressing.
Ik maak bijna nooit sla enzo, maar wil dat wel meer gaan doen...
quote:wow dat gaat rap!
Op donderdag 25 september 2003 09:19 schreef th0r het volgende:
ik moet nu nog 10 kilo afvallen
dus nog 3 weekies!!!!ben nu al zo knetterveel afgevallen (ruim 40 kilo)
en ik voel me der echt goed bij
quote:Nou, die sla combi lijkt mij smullen hoor!
Op vrijdag 26 september 2003 12:47 schreef Anoukje1983 het volgende:
Ik eet vanavond pitabroodjes met kipfilet met shoarmakruiden en wat vietnamese saus (is lekkerrrr), en daarbij wou ik een salade maken. Weet iemand of deze combi lekker is?: gewoon jisbergsla, beetje feta, beetje cruotons, komkommer, tomaat, paprika, en wat dressing.
Ik maak bijna nooit sla enzo, maar wil dat wel meer gaan doen...
Oh wat is afvallen toch leuk, en complimenten krijgen is nog leuker
Gisteren op een verjaardag geweest en heb zoveeeeel positieve reacties gehad, mensen die het echt helemaal geweldig vonden.
Jaja dat streelt de ego
Deze hele week heb ik trouwens extra goed opgelet dus morgenavond mag ik lekker eten van mezelf want ik ga lekker uit eten met man en mijn zus.
Ik weeg me de dag erna maar niet
op overgwicht staat:
30 gram feta= 105 cals en 9 gram vet.
Dus jah, is erg heftig, maar oh zo lekker in een salade .....
Beetje inhouden dan maar, 30 gram, hmz, maar even het keukenweegschaaltje erbji pakken gheghe.....
Welkom Octopussy, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. De WW weegschaal geeft bij mij ook een stuk meer aan dan thuis, gisteren woog ik daar 97,2 en vanmorgen thuis 92,5. Maar ja, dan wel zonder schoenen/kleren enz, maar 't scheelt toch zeker wel een paar kilo.
Jij ook veel succes met afvallen! 't Valt mij tot nu toe iig heel erg mee
En YPPY, dan moeten we van tevoren maar ff foto's mailen ofzo
quote:Super zeg, al die complimenten!! En je hebt het helemaal zelf gedaan
Op vrijdag 26 september 2003 13:39 schreef DarkElf het volgende:
Ha medelijnstersOh wat is afvallen toch leuk, en complimenten krijgen is nog leuker
Gisteren op een verjaardag geweest en heb zoveeeeel positieve reacties gehad, mensen die het echt helemaal geweldig vonden.
Jaja dat streelt de ego
Deze hele week heb ik trouwens extra goed opgelet dus morgenavond mag ik lekker eten van mezelf want ik ga lekker uit eten met man en mijn zus.
Ik weeg me de dag erna maar niet
![]()
En niet wegen na uiteten, hehehehe dat ken ik wel
Maareuh wel genieten van het eten hé?
Ik ben momenteel ongeveer 85 kilo (heb zeer onnauwkeurige weegschaal) en wil ongeveer 75 kilo wegen, ik ben vrouw en ongeveer 1.62.
Ik probeer momenteel af te vallen via de Eetmeter van het voedingscentrum en ongeveer 1200 kcal per dag aan te houden...maar ben erg goed in smokkelen.
quote:sjeeeeee
Op vrijdag 26 september 2003 15:31 schreef Anoukje1983 het volgende:
Voor de mensjes die wouden weten hoeveel er in FETA zit:op overgwicht staat:
30 gram feta= 105 cals en 9 gram vet.
Dus jah, is erg heftig, maar oh zo lekker in een salade
.....
Beetje inhouden dan maar, 30 gram, hmz, maar even het keukenweegschaaltje erbji pakken gheghe.....
quote:suc6!
Op vrijdag 26 september 2003 19:46 schreef Rowina het volgende:
Hoi, kan ik me hier aanmelden als nieuw lid?Ik ben momenteel ongeveer 85 kilo (heb zeer onnauwkeurige weegschaal) en wil ongeveer 75 kilo wegen, ik ben vrouw en ongeveer 1.62.
Ik probeer momenteel af te vallen via de Eetmeter van het voedingscentrum en ongeveer 1200 kcal per dag aan te houden...maar ben erg goed in smokkelen.
quote:Zo dus!
Op vrijdag 26 september 2003 19:46 schreef Rowina het volgende:
Hoi, kan ik me hier aanmelden als nieuw lid?Ik ben momenteel ongeveer 85 kilo (heb zeer onnauwkeurige weegschaal) en wil ongeveer 75 kilo wegen, ik ben vrouw en ongeveer 1.62.
Ik had zoveel last van spanningen en negatieve gevoelens, dat ik vlak voor sluitingstijd nog even een zak chips ben gaan halen bij de Edah
En die heb ik ook helemaal opgegeten
quote:Heb je wel genoten?
Op zaterdag 27 september 2003 00:38 schreef DuchessX het volgende:
* vreetbui-alert*Ik had zoveel last van spanningen en negatieve gevoelens, dat ik vlak voor sluitingstijd nog even een zak chips ben gaan halen bij de Edah
quote:erg is dat he?
* vreetbui-alert*Ik had zoveel last van spanningen en negatieve gevoelens, dat ik vlak voor sluitingstijd nog even een zak chips ben gaan halen bij de Edah
ze snappen niet dat het dwangmatig is om die zak leeg te krijgen!
wat bij mij helpt is om gewoon een klein zakje te kopen ipv een grote: heb je hem leeg, dan is ie ook echt leeg!
quote:Ai shit, jammer! Maar, dat kan gebeuren, je weet dattet niet goed voor je is, dus de volgende keer kun je je beter inhouden joh!
Maar die momenten dat je het toch wel eet, sjah, die komen voor! Voel je niet te schuldig...
quote:Euhm nee want ik proefde eigenlijk heel weinig omdat ik ziek ben
Op zaterdag 27 september 2003 00:49 schreef Riann het volgende:[..]
Heb je wel genoten?
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:06 schreef octopussy het volgende:[..]
erg is dat he?
en dan zeggen mensen meteen: dan eet je toch maar een halve zak?ze snappen niet dat het dwangmatig is om die zak leeg te krijgen!
wat bij mij helpt is om gewoon een klein zakje te kopen ipv een grote: heb je hem leeg, dan is ie ook echt leeg!
quote:Ik baal dat ik nog niet in staat ben om te gaan sporten...dan zou ik er weer iets goed tegenover kunnen stellen
Op zaterdag 27 september 2003 08:22 schreef Anoukje1983 het volgende:[..]
Ai shit, jammer! Maar, dat kan gebeuren, je weet dattet niet goed voor je is, dus de volgende keer kun je je beter inhouden joh!
Gister liep ik in de edah, ik wou lekker gezonde dingen halen en donderde chips in m'n kar... Nar 10 meter lopen heb ik me omgedraaid en het teruggelegd...Maar die momenten dat je het toch wel eet, sjah, die komen voor! Voel je niet te schuldig...
Wat goed van je dat je de chips weer uit het karretje gehaald hebt!!!
quote:Ik heb dat ook, dat een zak leeg moet. Ben ook echt jaloers op mensen die gewoon dagelijks 1 snoepje uit een zak kunnen halen ofzo. Vaak als ik dan iets lekkers heb gekocht en ik merk dat ik gewoon weer aan het snaaien ben, dan gooi ik de zak weg. Het is namelijk nog net niet zo erg dat ik de vuilnisbak in duik.
Op zaterdag 27 september 2003 01:06 schreef octopussy het volgende:ze snappen niet dat het dwangmatig is om die zak leeg te krijgen!
Ik lees dat jij met hardlopen gaat beginnen Anoukje, hoe doe je dat? Ga je gewoon rennen tot je moe bent, of zit daar een plan achter? Ik heb altijd een hekel gehad aan rennen voor niks en het was ook slecht voor mn knieėn en enkels natuurlijk, maar nu ga ik richting een gezond bmi en ik zie dat toch wel veel van jullie het doen. En alle sportopties moet ik natuurlijk overwegen. Wat goed trouwens dat je die chips hebt teruggelegd.
Wat leuk dat je complimenten krijgt DarkElf!
Ga je voor een gezond bmi uit van de weegschaal bij de ww of bij je thuis Fannetje? Het is toch wel een groot verschil. Een nieuwe foto staat in mijn reisverslag
Welkom Rowina! Doe je ook aan sport?
Wat ontzettend balen DutchessX. Vooral omdat je het niet proefde omdat je ziek bent. Dan maar wat extra sporten als je beter bent.
Met mijn mams gaat het gelukkig weer beter (al verklaren ze je pas na 10 jaar kankervrij geloof ik)
Maar tijd om er weer wat aan te doen. Vriendlief gaat ook weer lekker meedoen (ook beetje nodig
)
De schade: gewicht 94,5 kilo
Streef(oud gewicht alsin ruime 3 jaar terug) 70 kilo
lengte 1.76
Middelen: wat meer op eten letten, maar voornamelijk weer(en meer) gaan sporten.(zo werkte het ook de vorige keer )
Ik heb een heel tijdschema gemaakt voor mezelf waar ik me aan moet houden. Ook voor mijn andere hobby's allemaal tijd ingedeeld, omdat ik vaak mijn tijd verdeed met internetten/tv kijken (daar heb ik nogsteeds genoeg uur voor gereserveerd hoor )
Maar dat houd in 3 x sporten. Maandagavond (is vriend naar school) Woensdag (samen met vriend) en Zaterdagochtend.
We beginnen morgen (anders dan in schema) zondagochtend sporten saampjes ook
Oja streefdatum: 05-08-2004 (mijn 24ste verjaardag)
Oja, had me laatst wel bij de dokter laten testen, en ik was wel helemaal gezond! geen verhoogd cholesterol gehalte!
Oja streefmaat: 40/42 ik heb nu 44 (en heel soms 46)
quote:Heeey Swatkat
Op zaterdag 27 september 2003 09:31 schreef Swatkat het volgende:
-verhaaltje-
leuk om je hier te zien
ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes meid
quote:Tnx
Op zaterdag 27 september 2003 09:39 schreef Riann het volgende:[..]
Heeey Swatkat
leuk om je hier te zien
ik wens je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes meid
Wat ik mis is een partner of een vriendin die lekker mee moet doen, dat zou voor mij een extra stok achter de deur zijn. Vooral bij het sporten! Van sporten komt bij mij bar weinig, heel jammer. Voor het lijnen is het niet zo'n enorm gemis, hij is namelijk altijd erg enthousiast over wat ik kook. Gelukkig wel. En voor de morele steun heb ik Fok! Nu nog een sportmaatje vinden...
Ik heb je in het lijstje in de openingspost gezet. Als je dat niet wilde moet je dus ook even een gil geven
quote:Het was een ramp, ik werd echt depri, en had nergens zin in. Kom ik bij mijn ouders op bezoek gilt mijn vader uit: JE BENT TOCH NIET WEER AANGEKOMEN HE!
Op zaterdag 27 september 2003 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Hey Swatkat, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik herken het je willen oprollen in een deken (met chocola in je hand) als je je rot voelt. Ik ben ook blij dat het met je moeder nu beter gaat; wat kan je wereld op z'n kop staan als je moeder iets overkomten dan heb je echt geen zin om je minitieus met zoiets onbenulligs als voedsel bezig te houden.
Wat ik mis is een partner of een vriendin die lekker mee moet doen, dat zou voor mij een extra stok achter de deur zijn. Vooral bij het sporten! Van sporten komt bij mij bar weinig, heel jammer. Voor het lijnen is het niet zo'n enorm gemis, hij is namelijk altijd erg enthousiast over wat ik kook. Gelukkig wel. En voor de morele steun heb ik Fok!
Nu nog een sportmaatje vinden...
Ik heb je in het lijstje in de openingspost gezet. Als je dat niet wilde moet je dus ook even een gil geven
EN vervolgens met mijn verjaardag een kaart krijgen,.. een rimpel meer of minder (stond er in de kaart,.. een vetrol meer of minder)..... en bedankt.......
(mijn ouders gaan er nooit zo erg goed mee om)
Maar het voeld wel echt stukken beter dat mijn moeder weer beter is. PLUS dat mijn huidige baan afloopt (ben druk een nieuwe aan het zoeken) maar voor de huidige moest ik HEEL veel autorijden ,waardoor als ik thuiskwam ik ook bekaf was en alleen maar zin had in Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sporten wil vriend wel meedoen(maar die doet andere dingen dan ik op de sportschool,... dus dat is erg jammer) . Maar een vriendin in de buurt die mee zou doen zou ook wel extra fijn zijn ja. Helaas heb ik slechts 1 vriendin, en die woont helemaal in purmerend. Buiten het feit dat die echt superslank is en een hekel heeft aan sporten.....
*kijkt waar je woont* hmm daz een uur rijden, en 100 km beetje ver helaas! *grins*
* Swatkat doet oproep
Willen alle mensen woonachtig in Deventer e.o. die ook een sportmaatje zoeken, zich nu melden a.u.b.
Ohw is goed hoor dat ik in de openingspost sta
Sporten doe ik alleen en soms met mijn vriendje wat samen fietsen. Ik heb een paar vriendinnen die ook wat wel wat kilo's kwijt willen, maar door mijn verhuizingen wonen gewoon al mijn vrienden ver weg. Over de telefoon is het ook zo moeilijk aanmoedigen als ik in het zwembad lig.
quote:Mijn vader en moeder snappen het gewoon niet. Hoe hun dochter zo dik is geworden ofzo.... Toen ik wel slank was liep mijn moeder ookaltijd al te zeuren als ik een koekje at *elk pondje gaat door je mondje*
Op zaterdag 27 september 2003 10:56 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat je terug bent Swartkat.
Fijn dat het nu weer wat beter gaat met je moeder. En wat ontzettend jammer dat je niet wat meer steun van je ouders krijgt. Mijn moeder moedigt me ook niet vreselijk aan, maar ze ziet het wel. Misschien komt dat omdat zij bijna een boek kan schrijven over het jojo-effect. Toch is het wel fijn als je ouders achter je staan.Sporten doe ik alleen en soms met mijn vriendje wat samen fietsen. Ik heb een paar vriendinnen die ook wat wel wat kilo's kwijt willen, maar door mijn verhuizingen wonen gewoon al mijn vrienden ver weg. Over de telefoon is het ook zo moeilijk aanmoedigen als ik in het zwembad lig.
Hahaha, dat heb ik dus ook al mijn vrienden wonen VER (ook door verhuizing enz) en idd mobielen terwijl je hijgend op een apparaat ligt/in het zwembad sparteld enz. is niet je van het
Enne, zou graag met je sporten Swatkat, maar ja...Hoogeveen-Deventer is ook niet naast de deur (nog mensen in Hoogeveen hier die hier met me willen sporten?).
Welkom terug Swatkat en veel succes!
Ik heb een tijd niks van me laten horen, maar ik had het helemaal gehad met alles en iedereen. Het lijnen gaat me moeilijker af dan het stoppen met roken. In vergelijking met de worsteling die ik nu doormaak was dat een eitje.
En ja, ook ik heb een slanke moeder die al mijn hele leven van die subtiele opmerkingen kan maken zoals : "zou je dat nu wel doen"als ik een koekje neem bij de koffie". Ik hoor niks over dat ik nu al bijna 5 maanden gestopt ben met roken, wat op zich een hele prestatie iis aangezien ik een kettingrookster was. Ik hoor alleen maar dat ik dikker ben en dat ik wel moet oppassen en niet dikker moet worden, want "ik zag er zo leuk uit toen ik slanker was". AHHHHH om gek van te worden. Met zulke opmerkingen voel ik me als een klein kind wat afgewezen wordt. Het ergste is dat ik niet eens kwaad op haar kan worden, want ze bedoelt het goed en weet niet beter. Mijn moeder zit wat simpel in elkaar en die snapt een heleboel dingen niet. Maar het is wel klote en funest voor mijn zelfbeeld. Ik kan ook heel boos worden dat ik mijn leven zo laat bepalen door haar. Maar ja, welk kind wil nu geen waardering van haar ouders.
Enfin, moest even mijn hart luchten. Ik begin vandaag weer met frisse moed. Heb geen idee hoeveel ik nu weeg, want ik wil niet meer op die weegschaal staan, omdat het dan een obsessie wordt. Dus ik mag uit de lijst.
Wilde nog even kwijt dat ik het zo goed van jullie vind dat jullie al zoveel zijn afgevallen. Dat werkt wel stimulerend. Ik moet hier ook wat vaker komen. Misschien helpt dat.
Groetjes
quote:Yep
Op zaterdag 27 september 2003 16:09 schreef Miss_S het volgende:
Net 30 minuten op de crosstrainer gestaan en mijn hartslag onder de 150 gehouden.
Klopt het echt dat als je hartslag te hoog word dat je niets verbrandt?
quote:Wacht ff, dus dan bouw je ALLEEN maar conditie op en je verbrand niks? lijkt me ook niet erg logisch.
Op zaterdag 27 september 2003 16:12 schreef DuchessX het volgende:[..]
Yep
dan ga je over op conditietraining ipv cardio.
Ik heb er totaal geen zin in, maar het is geloof ik wel erg effectief, dus sjah.... ik moet wel
vanmiddag wezen shoppen:
ik heb een strakke broek gekocht met wijtuitlopende pijpen
zoiets heb ik nog nooit aan gehad en ik had er al een lekker kontje in zijn mijn moeder haha en een best strakke trui en geen lange. En een vestje redelijk strak en kort
En een jas. En allemaal aan de vrouwenkant. ik had eerst altijd broeken van de mannenkant regematig ook truien en jassen ja jassen altijd van de mannenkant
ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjj
quote:hartstikke effectief zown schema! Heb het ook een aantal keer gedaan, bij de derde keer merk je al dat je verder komt dan de eerste keer! eerlijk waar!
Op zaterdag 27 september 2003 18:01 schreef Anoukje1983 het volgende:
Hey Yppy Ik heb een gruwelijke hekel aan hardlopen hoor. Volgende week beginnen we, en we hebben zo'n opbouwend schema, zo van dat je eerst 1 minuut loopt, dan 1 minuut hardloopt, dan weer 1 minuut gewoon lopen. En dat bouw je dan langzaam op, met langere stukken hardlopen en korte stukjes lopen.
Ik heb er totaal geen zin in, maar het is geloof ik wel erg effectief, dus sjah.... ik moet wel
quote:Wat fijn Riann, heerlijk gevoel is dat he.
Op zaterdag 27 september 2003 18:04 schreef Riann het volgende:
ik denk dat er morgen weel veel cm-ters afzijn vanmorgen in de AH ook alweer 2 complimentjes gehad.vanmiddag wezen shoppen:
zoiets heb ik nog nooit aan gehad en ik had er al een lekker kontje in zijn mijn moederhaha en een best strakke trui en geen lange. En een vestje redelijk strak en kort
En een jas. En allemaal aan de vrouwenkant. ik had eerst altijd broeken van de mannenkant regematig ook truien en jassen ja jassen altijd van de mannenkant
ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
quote:Wauw wijffie hartstikke goed gedaan!!!
Op zaterdag 27 september 2003 18:04 schreef Riann het volgende:
ik denk dat er morgen weel veel cm-ters afzijn vanmorgen in de AH ook alweer 2 complimentjes gehad.vanmiddag wezen shoppen:
zoiets heb ik nog nooit aan gehad en ik had er al een lekker kontje in zijn mijn moederhaha en een best strakke trui en geen lange. En een vestje redelijk strak en kort
ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Nu wil ik wel een fotoshoot zien van je hoor met al die mooie nieuwe kleren
Het is goed te merken dat mijn maag met veel minder eten af kan dan voorheen
En als het volgende week weer een beetje beter gaat met mijn longen kan ik tenminste weer gaan sporten, ik voel me nu echt zo'n lui mens!
quote:Ik heb geen digitale fotocamera maar zaterdag is de efteling meet en dan doe ik in ieder geval de broek aan
Op zaterdag 27 september 2003 21:10 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wauw wijffie hartstikke goed gedaan!!!
Nu wil ik wel een fotoshoot zien van je hoor met al die mooie nieuwe kleren
quote:Yeah baby yeah
Op zaterdag 27 september 2003 21:25 schreef Riann het volgende:[..]
Ik heb geen digitale fotocamera maar zaterdag is de efteling meet en dan doe ik in ieder geval de broek aan
quote:haha
Op zaterdag 27 september 2003 21:54 schreef DuchessX het volgende:[..]
Yeah baby yeah
quote:Even offtopic
Op zaterdag 27 september 2003 21:54 schreef DuchessX het volgende:[..]
Yeah baby yeah
Nieuwe start dan maar?
Ik zat vanmorgen op 67 kg. Wil eigenlijk naar 55 maar zal maar eens beginnen met 60. Ik woog ooit 50 kilo en ben toen in heel korte tijd bijna 20 kilo aangekomen die er noooooit meer af willen Ik ben 1.65m lang dus mijn BMI is nu 24,6
Hebben jullie tips voor gezonde en lekkere lunches? Ik ben niet zo'n brood-eter...
quote:Hai, voor mensen die een bmi hebben van onder de 25 is er een apart topic en wel deze : Slank voor de feestdagen VI.
Op zondag 28 september 2003 02:40 schreef Spargo het volgende:
Nou, ik had me weken geleden ook al eens voorgenomen om mee te doen met de fokkers hier, maar het schiet niet echt op en ik ben ook al tijden niet op fok! geweest.Nieuwe start dan maar?
Ik zat vanmorgen op 67 kg. Wil eigenlijk naar 55 maar zal maar eens beginnen met 60. Ik woog ooit 50 kilo en ben toen in heel korte tijd bijna 20 kilo aangekomen die er noooooit meer af willen
Ik ben 1.65m lang dus mijn BMI is nu 24,6
Hebben jullie tips voor gezonde en lekkere lunches? Ik ben niet zo'n brood-eter...
Succes met lijnen.
Vroeger was het vanzelfsprekend dat ik tijdens de lunch even een lekker broodje ging halen en dan gelijk maar snoep of chips meenam voor het geval ik 's middags trek zou krijgen. Als ik er nu op terugkijk was ik voor ik ging lijnen constant aan het eten. Altijd was er wel een excuus om weer wat lekkers te nemen en steeds was ik aan het bedenken wat ik straks allemaal weer ging eten. Kennelijk is mijn lichaam nu gewend aan het feit dat het geen zin heeft om dit te doen aangezien ik een heel ander eetpatroon heb nu. Toen ik net begon met lijnen draaide alles om het feit dat ik zoveel dingen niet meer mocht en dacht ik (nog meer) de hele dag aan eten. Nu heb ik dat gelukkig niet meer en daar ben ik echt heel blij mee. Het leek wel of ik eerst leefde om te eten en nu eet om te leven.
Ik betrap mezelf er ook op dat ik mijn nieuwe lijf de hele tijd aan het 'bewonderen' ben. Ik grijp elke gelegenheid aan om voor de spiegel te staan of om mezelf in een etalageruit te bewonderen. Ik voel me een vreselijke ijdeltuit, maar ik ben gewoon zo trots op het feit dat ik al 11 kilo kwijt ben. Tuurlijk moeten er nog een heleboel kilo's meer af, maar ik ben nu al zo blij dat ik niet bij elke stap mijn billen voel trillen. Ook mijn BMI gaat steeds meer de goede kant op Dat is nu van 34,3 naar 30,3 gedaald. Nog 1 kilo en het is geen obesitas meer maar 'gewoon' overgewicht.
quote:Helaas, ik ga niet
Op zaterdag 27 september 2003 21:55 schreef Riann het volgende:[..]
haha
Je woont wel niet zo ver van mij af als er een dieetclubmeeting komt kom jij dan ook kunnen we misschien iets regelen met auto als jij rijbewijs hebt.
quote:Snik snik snik ik heb nu de nieuwe kleren ook al aan. Op de webcam is het niet zo duidelijk maar ja pech ik doe de broek zoiezo aan naar de efteling meet misschien dit vest ook maar dat ligt aan het weer.
Op zondag 28 september 2003 10:56 schreef DuchessX het volgende:[..]
Helaas, ik ga niet
quote:Dankjewel en het geeft een heeeeerlijk gevoel
Op zondag 28 september 2003 11:28 schreef m@x het volgende:
Ziet er heel stoer uit Riann! Lekker gevoel he om kleren aan te kunnen die je vroeger niet eens uit het winkelrek durfde te halen. Complimenten hoor!
Als je kleren wijder gaan zitten, dan werkt het wel Sanne. Kilos kunnen ook nogal wisselen. Wel leuk dat je het verschil al merkt!
Jouw ouders zijn dan weer het andere uiterste Isabeau.
In mijn familie heeft mijn broertje als enige denk ik een gezond gewicht, hij is dan ook ontzettend sportief. En ik heb dan bijna een gezond gewicht. Er wordt bij ons niet opgekeken van een paar kilo extra.
Mijn schoonouders reageren trouwens wel ontzettend leuk. De vragen regelmatig hoe het gaat en die vinden het ook erg leuk wanneer ik ben afgevallen.
Dank je Fannetje. Soms twijfel ik echt of ik wel ben afgevallen, maar op andere momenten zie ik het zelf ook en ben ik wel trots op mezelf. Het is nu ook al minder vreselijk om op de foto te gaan vind ik. Leuk is het nog niet, maar het is al niet meer zon ramp als het was.
Leuk je weer te zien Zusje. Heb je wel een doel als je niet meer op de weegschaal gaat staan? Een oude broek ofzo? Het is altijd leuk om je doel te behalen. Weet je moeder wel dat je het moeilijk vind wanneer ze zo reageert? Juist van je ouders is steun en aanmoeding ontzettend belangrijk. Als je dan alleen maar negativiteit krijgt, is dat dubbel zo moeilijk. Maar wat je moeder ook zegt, de kilos verdwijnen! Tsjakka!
Ik ben erg benieuwd hoe het je bevalt Anoukje. Misschien ga ik ook ooit nog eens beginnen.
Wat leuk Riann! Kleren kopen wordt nu echt steeds leuker. Nog even en je kunt alle leuke kleren aan. Het ziet er leuk uit op de fotos. Je ziet echt goed dat je bent afgevallen.
Wel handig wanneer je minder kunt eten DuchessX. Dan geeft je lichaam al aan het dat te veel wordt, hoef je het zelf niet meer toe doen. Als je ziek bent, kun je niet sporten. Daar hoef je niet lui voor te zijn.
Wat goed Jojo! Nu je weer naar beneden gaat, gaat het vast weer verder omlaag. Je hebt gewoon een heeeele lange drempel gehad.
Grappig dat je echt merkt dat je lichaam er aan went m@x. Het wordt nu alleen nog maar makkelijker om vol te houden, omdat je lichaam niet meer gewend is aan zoetigheid en extras tussendoor. Nog even en je lichaam is helemaal verbaasd als je chips eet op een verjaardag.
Dat gaat goed Miss_S. Tien kilo eraf is echt een leuk punt.
quote:Leuk om te horen
Op zondag 28 september 2003 13:11 schreef YPPY het volgende:Wat leuk Riann! Kleren kopen wordt nu echt steeds leuker. Nog even en je kunt alle leuke kleren aan.
Het ziet er leuk uit op de fotos. Je ziet echt goed dat je bent afgevallen.
Swatkat: mijn ouders (met name mijn vader) waren vroeger ook zo. De hele tijd zeiken over je gewicht. Maar vroeger was ik helemaal niet zo volslank... toen had ik nog maatje 36 (toen was ik 16 dat wel) en zelfs toen zeurde hij erover. Jah! Kan ik er niets aan doen dat mijn moeder zo'n magere lat is (1.66m en toen 49 kilo: nu is ze wel iets zwaarder) en dat ze alles kon eten zonder aan te komen. Ik heb er een keer van wat gezegd dat ie eens moet ophouden met dat gezeik. Maar goed... zo laten ze je wel denken dat je te zwaar bent terwijl je dat niet bent en dat is best frusterend. Na mijn ruzie met mijn pa (toen was ik echt niet te zwaar!) zeggen ze dus totaal niets meer over mijn lijn. Dus ook niet nu, nu ik afgevallen ben. Mijn schoonouders zijn anders. Mijn schoonma zag al na een kilo dat ik afgevallen was en gaf me een complimentje daarvoor
Mbt sporten... als ik ga hardlopen of snel fietsen doe ik dat alleen, dan kan ik namelijk mijn eigen tempo aanhouden en lekker naar muziek luisteren. Voor zwemmen heb ik een vast zwemmaatje... altijd handig want ik ben geen zwemmonster En aerobiccen doe ik met collega's maar de laatste tijd ga ik ook naar de sportschool zonder ze omdat je toch makkelijk contact krijgt met andere sportmensjes.
Riann: Leuk hoor dat je nieuwe kleding kan kopen! Die kleding staat je goed
Maar hij was wel lekker, en vriendje is heeeeeel lief.. vinnik .
Riann wat goed van je joh ! Dat je al zoveel bent afgevallen! En die kleding ziet erg goed uit. Echt heel erg goed! Ik hoop dat ik ooit zow dun wordt
quote:Ik hoor dan wel niet in dit topic, maar wilde even zeggen dat ik dit herken. Ik ben niet zo'n lijner en gebruikte dus alleen de methode "sport" om strakker te worden. Nu is mijn moeder ziek en heb ik EN minder tijd om te sporten omdat ik veel naar haar toe moet reizen aan de andere kant van het land, EN als ik wel tijd heb, wil ik ook het liefst gewoon op de bank hangen met een goed muziekje en wat chocola en mezelf heeeel zielig vinden.
Op zaterdag 27 september 2003 09:31 schreef Swatkat het volgende:
*zucht*
9 mnd later na mijn eerste succesvolle afvalpoging (in 2 mnd 8 kilo toen)
Toen werd mijn mams ziek, de 1 gaat dan juist veel sporten om zijn gedachten ergens anders op te zetten. Ik wil dan alleen maar thuis blijven en een deken over me heen trekken.
Trouwens, ik fiets nu 20km per dag, maar ik wil het verzwaren. Zal ik dan gewoon gewoon 10km meer gaan fietsen (30 dus) of de versnelling verhogen?
En weer een kilo eraf, stand is nu 106 kilo, dat is dus een BMI van 34.2.
Mijn gewicht.. durf het bijna niet neer te zetten. Maar goed komt ie dan.. Vrijdag was ik 115,1 en nu vanmorgen 115,7
Moet daar wel bij vermelden dat ik donderdag voor het laatst naar de wc ben geweest. Ik hoorde net van de dieetiste dat mijn darmen een flinke klap hebben gehad door die hele hoge dosis anti biotica. Dus ik ga weer laxeren vandaag. En yakult halen, kiwi's halen en nutricia sinasappelsap stimulans.. om het dan hopelijk ook op gang te houden. Want dit is niet prettig. Sorry voor de niet lekkere praat. Maar tis niet zo dat ik teveel gezondigt heb ofzo..
Maar voelt wel enorm rot dit...
quote:Wat vervelend voor je! Maar het kan dus best zijn dat je wel bent afgevallen qua vet zeg maar, dat alleen je darmen erg vol zitten! Ik hoop dat het snel beter wordt voor je, het lijkt me erg pjinlijk!
Op maandag 29 september 2003 09:43 schreef Funnie het volgende:
Riann dat ziet er heeel erg goed uit !!!!!
Echt goed hoor...Mijn gewicht.. durf het bijna niet neer te zetten. Maar goed komt ie dan.. Vrijdag was ik 115,1 en nu vanmorgen 115,7
Moet daar wel bij vermelden dat ik donderdag voor het laatst naar de wc ben geweest. Ik hoorde net van de dieetiste dat mijn darmen een flinke klap hebben gehad door die hele hoge dosis anti biotica. Dus ik ga weer laxeren vandaag. En yakult halen, kiwi's halen en nutricia sinasappelsap stimulans.. om het dan hopelijk ook op gang te houden. Want dit is niet prettig. Sorry voor de niet lekkere praat. Maar tis niet zo dat ik teveel gezondigt heb ofzo..Maar voelt wel enorm rot dit...
quote:Goed zeg, dat er toch nog 1,5 kilo af is!
Op maandag 29 september 2003 09:35 schreef Sappii het volgende:
Ging vanmorgen ~weer~ op de wegenschaal staan, bang omdat deze week heel slecht ging qua lijnen (dacht ik?), en er was 1,5kilo af.Trouwens, ik fiets nu 20km per dag, maar ik wil het verzwaren. Zal ik dan gewoon gewoon 10km meer gaan fietsen (30 dus) of de versnelling verhogen?
Wat betreft het fietsen zou ik kiezen voor de 10 km extra. Dit is omdat mij altijd wordt verteld dat je voor vetverbranding het beste zo lang mogelijk achter elkaar kan sporten in plaats van zo intensief mogelijk. Het is dus bijvoorbeeld beter dat je 1 uur rustig wandelt dan dat je 20 minuten heel snel gaat lopen. En dat geldt hetzelfde voor het fietsen. Succes ermee!
Riann, leuke broek zeg, staat je goed! Ben heel blij voor je!
Zaterdagavond had ik een feest. Er was gevraagd om vooraf niet te eten omdat we tapas zouden krijgen. Ik dacht slim te zijn door wel te eten omdat ik wist dat ik anders op het feest alleen maar slechte dingen zou eten. Door wel te eten zou ik op het feest niet meer hoeven te eten. Jammer maar helaas, dat ging niet. Het bleek dat ze de gastvrouw voor mij heel veel aparte hapjes had besteld aangezien ik vegatarier ben. En omdat ik de enige ben, had ik heel veel hapjes voor mezelf alleen. Ik hoopte dat als ik gewoon op mijn plaats bleef en eens in het uur een hapje ging halen, dat ik de schade dan wel kon beperken. Maar nee, de kok kwam toen gewoon de hapjes naar mijn tafel brengen! Toen heb ik alles maar naar de vader van mijn vriend doorgeschoven en die vond het gelukkig ook lekker
Gisteren wezen wandelen met mijn vriend, waren we verdwaald, hebben we uiteindelijk 4 uur gelopen. Resultaat: 6 blaren, stijve spieren, helemaal natgeregend, vieze schoenen maar wel veel calorieen verbrand!
Wat heb je met de andere helft gedaan Anoukje? Toch wel aan je vriendje gegeven he? Je gaat wel goed de goede kant op.
Wat leuk dat je zoveel kwijt bent sappii. Fiets je binnen of buiten?
Dat klinkt niet goed Funnie. Gelukkig weet je wel wat de oorzaak is. Volgende week ben je het vast week kwijt.
Redelijk normaal eten kan ik ook niet Isabeau. Het is óf ontzettend op de 1200 kcal letten en afvallen of op 1250 kcal zitten en aankomen. Maar je weet dat nu wel van jezelf en dat is weer een voordeel. Je weet nu wel dat je lichaam blijkbaar erg effectief werkt.
Ik vind het wel redelijk frustrerend om te zien dat anderen (zoals vriendje) wel normaal kunnen eten, maar niet aankomen. Maar ja, hoe moeilijker het is, des te groter de overwinning wanneer het lukt moeten we maar denken.
Wat goed dat je die hapjes doorgeschoven hebt vriendinnie! Vooral omdat het er speciaal voor jou was. Wat een wandeling!
lekker over het strand gelopen etc en gewoon in 2 dagen 1,5 kilo kwijt
niet zo lang meer nu ;p
Maar: vanavond weer eens naar aerobics!
quote:Mijn vriend is zelf nog niet enthousiast maar doet het volgens mij alleen uit liefde
Op maandag 29 september 2003 13:38 schreef YPPY het volgende:
Stijldansen is leuk! Dat heb ik ook een paar jaar gedaan en vooral het latin gedeelte is goed voor je conditie. Kan jouw vriendje mijn vriendje niet enthousiast maken?
quote:
Op maandag 29 september 2003 13:53 schreef vriendinnie het volgende:[..]
Mijn vriend is zelf nog niet enthousiast maar doet het volgens mij alleen uit liefde
quote:Dankjewel en dat vind ik echt zo lief en dat doet me weer helemaal goed.
Op maandag 29 september 2003 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik wilde nog even zeggen dat ik die foto's van Riann leuk vind!
en de rest succes allemaaaaaaaaal
quote:Reken maar dat dat je lukken gaat!
Op maandag 29 september 2003 19:01 schreef YPPY het volgende:
Bijna vergeten!Mijn wekelijkse update. 75 was het vanochtend, met een heel klein beetje 74,5. Dat feestdagen topic gaat dit jaar nog wel lukken denk ik.
kan ik net zo goed een pizza nemen...vind ik tenminste lekkerder!
* Jojogirl vindt eik dat ze nu moet gaan sporten, maar heeft even geen zin om te gaan
ik geloof dat het hem vooral zit in het gehakt. ik had geen idee dat 100 gr rundergehakt al 6 punten is!
* octopussy moet eigenlijk maar eens een sport gaan zoeken
ik meld me maar weer... de drukte en stress zijn voorbij dus het afvallen kan weer beginnen en dat is nodig ook...
Even wat feitjes en getallen voor openingspost (dus al iemand me daarin wil toevoegen als het nieuwe topic wordt geopend):
geslacht: mannetje
Lengte: 1,73
Gewicht: 115,1 (begonnen op 116)
BMI: 38.8
Streefgewicht: 80 kg
(jaja ik weet dat dat wel even gaat duren...)
Morgen voor het eerst sinds tijden naar de sportschool, een trainingsplan opstellen met een begeleider...
Ben benieuwd!
Ik neem aan dat je over WW-punten spreekt? Ik dacht eerst ook dat ik met mijn 20 punten per dag nooit zou kunnen rondkomen, maar het lukt toch wel, hoor Een aantal handige trucjes om punten te besparen, en je kan nog heerlijk eten
Post anders eens wat je allemaal eet van je 26 points? Dan krijg je vast handige foefjes om te verzamelen, en zo een overheerlijke pizza kan eten!
quote:Dat haal je wel joh! Jij zit ook behoorlijk op de goede weg he
Op maandag 29 september 2003 19:01 schreef YPPY het volgende:
Bijna vergeten!Mijn wekelijkse update. 75 was het vanochtend, met een heel klein beetje 74,5. Dat feestdagen topic gaat dit jaar nog wel lukken denk ik.
quote:Welkom (terug)!!!!
Op maandag 29 september 2003 20:28 schreef Dandelion het volgende:
Hallo hallo,ik meld me maar weer... de drukte en stress zijn voorbij dus het afvallen kan weer beginnen en dat is nodig ook...
Even wat feitjes en getallen voor openingspost (dus al iemand me daarin wil toevoegen als het nieuwe topic wordt geopend):
geslacht: mannetje
Lengte: 1,73
Gewicht: 115,1 (begonnen op 116)
BMI: 38.8
Streefgewicht: 80 kg
(jaja ik weet dat dat wel even gaat duren...)Morgen voor het eerst sinds tijden naar de sportschool, een trainingsplan opstellen met een begeleider...
Ben benieuwd!
En succes met lijnen, mag dan wel even gaan duren, de motivatie is er en dat is belangrijk !
quote:Dat was ironie, Babbelzz
Op maandag 29 september 2003 17:23 schreef Babbelzz het volgende:
Hej isabeau,
ik begrijp dat je zwaarder wordt van de pond per dag methode... hoe kan dat toch... ik heb onwijs goede ervaringen er mee!
volg je het volgens die 2 boekjes?
De pond-per-dag-aankom-methode met normaal eten.
Wie kan mij een leuke winkel of internetshop aanraden??
quote:Ikzelf ga eigenlijk alleen maar naar de V&D, Miss Etam en Promiss. IIg Miss Etam (en ook de V&D) heeft een Big is Beautiful afdeling waar je best leuke broeken kan halen. Misschien dat daar iets voor je bij ligt?
Op dinsdag 30 september 2003 08:28 schreef Koningin het volgende:
Ik heb een vraag mbt kleding en ik denk dat ik die hier wel kan stellen.
Heel simpel: ik ben op zoek naar een normale, iets donkere spijkerbroek (het liefst stretch natuurlijk). Kan er nergens eentje vinden, overal zitten van die tierelantijnen enzo op. Verder heb ik dikke bovenbenen dus de gewone broeken kom ik niet in, bijv. levi's. Als ik een grote maat neem, dan beginnen ze om mijn middel te groot te worden.............ik draag zo eigenlijk nooit spijkerbroeken, altijd stretchbroeken enzo......maar nu meot ik toch weer een nieuwe hebben.Wie kan mij een leuke winkel of internetshop aanraden??
quote:De Big is Beautiful afdeling is eigenlijk weer net te groot voor mij allemaal. Ik zit er een beetje tussen in.....
Op dinsdag 30 september 2003 09:21 schreef Pandorah het volgende:[..]
Ikzelf ga eigenlijk alleen maar naar de V&D, Miss Etam en Promiss. IIg Miss Etam (en ook de V&D) heeft een Big is Beautiful afdeling waar je best leuke broeken kan halen. Misschien dat daar iets voor je bij ligt?
Als Marca in de buurt ligt, kan je kijken of daar wat leuks bij ligt. Maar daar moet ikzelf geluk bij hebben of er iets leuks is... Succes!
Met die cd-rom ben ik de eerste 8 kilo ook afgevallen, en dat ging toen heel relaxed en goed, dus ga daar gewoon mee verder!
quote:Ja, je hebt een bepaald aantal punten wat je mag eten (ik 26, ik weeg 106 kilo). Onder de 100 mag je 24, onder de 90 22, onder de 80 20 punten enz.
Op dinsdag 30 september 2003 11:21 schreef Koningin het volgende:
Wat is dat precies voor CD-ROM Anoukje??
Moet je daar je punten in voegen ofzo...??
Je voert in wat je gegeten hebt en de cd-rom bevat dus (bijna) alle voed. middelen. Het aantal punten staat er dan bij. Je kan ook zelf voed. middelen toevoegen, bijv. een bolletje landoogst, staat niet op de cd-rom, maar bij mij nu wel.
Verder kun je punten sparen, door bijv. te sporten.
Het is een soort 'spel' , beetje raar om het zo te noemen, maar ik vind het keileuk om te doen!
Ik ben ook wel benieuwd naar die WW CD-rom. Kan je die in de winkel kopen? Mijn houvast is nu de eet- en beweegleeswijzer van overgewicht.nl maar die is af en toe retetraag....
Trouwens... net was een collega taart aan het uitdelen vanwege haar verjaardag en na een half vruchtenvlaaitje zat ik al vol (dus ik heb de rest maar weggegooid)... da's ook het mooie van lijnen... Taart vind ik niet meer lekker en vlaai krijg ik niet eens meer op!
quote:Kan wel zo zijn dat je door accupunctuur er NU niet mee bezig hoeft te houden. Maar als je eenmaal op gewicht bent en eenmaal op gewicht wilt blijven, ga je er LATER toch echt mee bezig houden. Kan je nu alvast inlezen
Op dinsdag 30 september 2003 11:44 schreef th0r het volgende:
ik vind wat ik doe toch wat leukeral dat gedoe met wat je eet en wat je niet eet pfpfpfp
quote:Hoi hio,
Op dinsdag 30 september 2003 11:34 schreef Pandorah het volgende:
Koningin: dat heb ik ook met kleding... op de gewone afdeling is het te klein en op de B&B afdeling loopt alles weer te slobberen! Bij ME moet je geluk hebben qua leuke kleding, dat klopt (bovendien hebben ze in het oosten (Nijmegen) van het land een andere collectie want die leuke broek die nu kapot is verkopen ze niet hier!). Maar ik ben de laatste tijd niet meer gaan shoppen voor kleding dus ik ben benieuwd waar ik binnenkort in pasIk ben ook wel benieuwd naar die WW CD-rom. Kan je die in de winkel kopen? Mijn houvast is nu de eet- en beweegleeswijzer van overgewicht.nl maar die is af en toe retetraag....
Trouwens... net was een collega taart aan het uitdelen vanwege haar verjaardag en na een half vruchtenvlaaitje zat ik al vol (dus ik heb de rest maar weggegooid)... da's ook het mooie van lijnen... Taart vind ik niet meer lekker en vlaai krijg ik niet eens meer op!
Ik heb de cd-rom van iemand gekocht (gebrande versie), verder kun je ze bestellen bij WW zelf (www.weightwatcher.vom d8 ik), maar dan kostie 90 euro ofzow? Via marktplaats verkopen ze ook regelmatig gebrande versies, ik heb er iets van 10 euro voor betaald...
Ik gebruikte zelf ook altijd de wijzer van overgewicht.nl, maar vind hem ook niet snel genoeg.
Ben ooit eens 18 kilo afgevallen, ook door punten tellen, maar dat waren 40 punten die ik max per dag mocht eten.
25 calorieen was 1 punt, dus max. 1000 cal. op een dag.
Kopietje is zo gemaakt.. mail me maar
quote:Zoiets dacht ik al ... dus die ga ik maar eens bestellen
Op dinsdag 30 september 2003 16:36 schreef Elanor het volgende:
De EetMeter van het voedingscentrum is ook een cd die je gewoon kunt bestellen en alles bijhoud, kcal vet e.d....maar dan voor een stuk minder eurotjes![]()
En Fannetje: dank! Ik ga je hierover wel even mailen
quote:Eeeeh hartstikke goed
Op woensdag 1 oktober 2003 09:43 schreef DarkElf het volgende:
JAAA! Vandaag en gisteren gaf de weegschaal voor het eerst 79 kilo aan!!!
onder de 80 kei leuk
Heb het al de hele dag koud, ben moe en voel me gewoon niet 100%. Loop ik vanuit school naar de bus, ga ik ook nog ontzettend door mijn enkel. Dus daar heb ik nu ook nog eens heel veel last van. Krijg zelfs mijn schoen niet eens aan (maar dat scheelt weer wat grammetjes bij het wegen bij de WW vanavond).
Ik hoop dat mijn lieve vriendje snel uit school is en me komt verzorgen want ik heb liefde nodig op het moment
koningin, ik draag al jaren geen spijkerbroeken meer, maar toen ik ze nog wel droeg, heb ik wel eens een stretchbroek gekocht bij de marca. Die zat wel erg lekker toen en hij paste. De broek was wel te lang, maar ik vouwde het onderste naar binnen en dat bleef perfect zitten.
Wat leuk DarkElf!
Dat is niet leuk vriendinnie. Is je vriendje al thuis? Laat hem maar lekker rennen.
Gisteren en vandaag had ik een cursus in een hotel. Allemaal lekkers daar natuurlijk. Maar ik heb wel 3 appels en een banaan op en het minste avondeten van iedereen. Met de snack at ik alleen een sandwich met wat fruit (we gingen pas om acht uur eten, dus ik wilde wel wat binnenkrijgen) en met het ontbijt alleen vruchtenkwark. Dus geen pannenkoeken zoals vorig jaar. :(
quote:Ik zou nu wel eens een keer een foto van jou willen zien
Op woensdag 1 oktober 2003 16:36 schreef YPPY het volgende:
-verhaaltje-
quote:Bedoel je een voor- en nafoto of een foto in het algemeen? Er staat een foto van mij en een echte
Op woensdag 1 oktober 2003 17:15 schreef Riann het volgende:[..]
Ik zou nu wel eens een keer een foto van jou willen zien
ik ben er zo benieuwd naar
Niet schrikken!
quote:Je ziet er leuk uit ik bedoelde dus een foto in het algemeen want je hebt geen fotoboek. moet je toch eens eentje aan maken
Op woensdag 1 oktober 2003 17:45 schreef YPPY het volgende:[..]
Bedoel je een voor- en nafoto of een foto in het algemeen? Er staat een foto van mij en een echte
tijger in mijn reisverslag over Thailand.
Niet schrikken!
quote:Ja goed! *auw spierpijn*
Op woensdag 1 oktober 2003 16:36 schreef YPPY het volgende:
Leuk je weer eens te zien Dandelion. Hoe was het bij de sportschool?
Ik ga onder begeleiding een heel intropakket doorlopen, aan de hand daarvan wordt een trainingsplan opgesteld.
Tot nog toe bevalt het wel
quote:Succes he! Het gaat je wel lukken
Op donderdag 2 oktober 2003 09:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Hoi iedereen,
Ik was een beetje van het lijnen af, En heb toch wel veel gesnoept. Maar wonderbaarlijk genoeg zit ik nog op de 79.8. Dus ben ondanks chocola, moorkop, suiker in de koffie, koekjes, dropjes ed. niks aangekomen. Maar als ik dus "gezond" eet ging er ook niks af. Ik denk dat ik vanaf vandaag maar opnieuw bezig ga met gezonde dingen eten. En het snoep vaarwel zeg. De lekkerste chocoladerepen zijn nu op en de zak drop is leeg. En heb voorlopig niks te vieren.
Dus ik ga nu lekker verder waar ik gebleven was. En hopelijk hou ik het nu langer vol...
Hier gaat het lekker, zojuist stiekem gewogen en zit al op 105, weer 1 kilootje eraf. Maar maandag is pas weer mun officiele weegdag.
Sporten gaat ook goed, eergisteren weer gezwommen. Vrijdagavond ga ik ook even zwemmen en verder begin ik zaterdag ook met hardlopen.
Dus dat komt wel goed .
Ben net naar de schoonheidsspecialist geweest voor een gezichtsbehandeling. Heeeerlijk! Nu kan ik weer helemaal fit en opgewekt aan een nieuwe "lijnweek" beginnen.
[Dit bericht is gewijzigd door vriendinnie op 02-10-2003 19:09]
ze heeft 2,9 kilo opgeschreven, dus ze heeft het niet goed berekend zie ik nu . ik woog dus 107,8 en ben nu 105,9
Bij mij was er, net als vorige week, 8 ons af. In totaal dus nu 4,4 kilo in 4 weken. Ik ben tevreden
Maar je bent wel heel goed op weg als ik je maandtotaal zie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |