GT was het pareltje van de PS!quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je het vergelijkt met platformspellen, vechtspellen e.d. op de psx ziet het er nogal belabberd uit. Als je die spellen vergelijkt met PC-spellen in dat genre is het verschil niet zo enorm; toen niet en nog steeds niet. Ik had nog nooit op een playstation gespeeld en had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
Kennelijk ligt het dan toch aan jouw, want de graphics van dat spel werden alom geprezen. Ik vind 'm niet verkeerd, voor een playstation spel. Vooral als je een replay bekijkt vanuit het 'circuitcam' perspectief (camera's die langs de baan staan, zeg maar). Vergeet niet dat die console al meer dan 10 jaar geleden verschenen is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je het vergelijkt met platformspellen, vechtspellen e.d. op de psx ziet het er nogal belabberd uit. Als je die spellen vergelijkt met PC-spellen in dat genre is het verschil niet zo enorm; toen niet en nog steeds niet. Ik had nog nooit op een playstation gespeeld en had eerlijk gezegd iets meer verwacht.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
JAAAA Legend of Dragoon is binnen.
Op mijn tv had ik zwart wit beeldmaar op andere tv weer kleur
Spel komt ui 2000/2001 dus zou je 11de of 12de zijn geweestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds ik hem voor mijn (10de?) verjaardag kreeg.
Toen kreeg ik ook Final Fantasy IX.
Gescheiden ouders, geen verwend nest
Wild Arms 2 zoek ik ook voor mijn PS1quote:
Gewoon voor de PS 1 neem ik aan ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef rakotto het volgende:
Chrono Trigger is verkrijgbaar in Nedgame in Enschede.
En alundra is een zeer goed spel. Speelde het alleen maar in de zomer omdat mijn neefjes die spel ook lijp vonden (om te kijken dan). Ik heb er 4 jaar over gedaan om uit te spelen, vorige zomer nog xD
Een PAL psx, die zgn 'omgebouwd' is (of wanneer men swapt mbv een geperste boot-cd), zou ntsc spellen moeten kunnen afspelen. Die kabel is nodig, omdat de console dan het spel op 60 ipv 50 hz draait (zoals het bij de meeste spellen hoort; wist je dat al die pal spellen op 5/6e van de bedoelde snelheid draaien? vertraagd dus), en dan moet de tv de opdracht krijgen het inkomende signaal als NTSC te verwerken, wat alleen kan via een (echte) scart-kabel. Ik heb wel eens gehoord van tvs die zo'n signaal zelfs door een rf-kabel juist wisten te verwerken, maar die waren behoorlijk prijzig.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:49 schreef DeHovenier het volgende:
Dat wist ik niet
Heb je alleen een andere kabel nodig dan om NTSC spellen te kunnen spelen?
Jij houdt van rpgs en je hebt Chrono Trigger nog niet gespeeld...? Je maakt een grapje, hoop ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spel komt ui 2000/2001 dus zou je 11de of 12de zijn geweest
Ik ben nu flink wat additions aan het trainen.
PS1 is de beste computer met de mooiste spellen
Nu probeer ik Crono trigger voor PSone te krijgen
Alundra is een Zelda-kloon. Maar dan net niet zo goed. Ook niet slecht, overigens.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:59 schreef rakotto het volgende:
En alundra is een zeer goed spel. Speelde het alleen maar in de zomer omdat mijn neefjes die spel ook lijp vonden (om te kijken dan). Ik heb er 4 jaar over gedaan om uit te spelen, vorige zomer nog xD
Ja dat is zo, ik vind Alundra veel lijken op Zelda: ALTTP. Maar ik vindt het wel een waardige kloon om eerlijk te zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 00:50 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Alundra is een Zelda-kloon. Maar dan net niet zo goed. Ook niet slecht, overigens.
quote:Op zondag 7 mei 2006 08:49 schreef DeHovenier het volgende:
Bedankt voor je uitleg
Zometeen verder FF'en, alleen kom ik niet verder
Bij FF 7 zit ik in die Market waar je Tifa moet bevrijden van een mafiabaas, Cloud moet zich verkleden als meid om naar binnen te komen. Maar wie ik ook aanspreek, ik krijg geen opdracht of ik krijg geen waardevolle info, en er gebeurt niks. Wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is super nintendo.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:48 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Jij houdt van rpgs en je hebt Chrono Trigger nog niet gespeeld...? Je maakt een grapje, hoop ik.
Ik raad je héél sterk aan dat spel zsm te gaan spelen. Beste rpg in dit universum. Drie (3) jaar aan gewerkt door het 'dreamteam'.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is super nintendo.
Ik heb anders wel genoeg andere zeldzame RPG's
Het komt altijd wel eens voor dat je een spel net niet hebt.
Ik ken de verhalen over het spel.. daarom wil ik hem halenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik raad je héél sterk aan dat spel zsm te gaan spelen. Beste rpg in dit universum. Drie (3) jaar aan gewerkt door het 'dreamteam'.
True true.. Hoewel Tekken 5 ook heerlijk speelt. Heb alleen niemand die het tegen me wil spelen, dus speel ik het niet meer zovaakquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef seto het volgende:
Tekken 3 blijft het beste.
Mag ik vragen waar je die besteld hebt?? Wat ik wil em ook nog erg erg ERG graag hebben.quote:
http://www.nedgame.com/quote:Op zondag 21 mei 2006 11:52 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die besteld hebt?? Wat ik wil em ook nog erg erg ERG graag hebben.
ALvast bedankt
Ik ben ooit begonnen aan deel 2, gestopt, veel te engquote:Op maandag 29 mei 2006 09:38 schreef NutKees het volgende:
Vrijdag in de bios gezien, dus nu weer deel 1 van Silent Hill aan het spelen. Wat een sfeer heeft dat spel zeg!
Dat meen je niet? Deel 2 is ZOOO goed hè! Voor mij kan het niet eng genoeg zijn. Ik speel ze altijd 's nachts, lichten uit, receiver flink open (eerst even buren waarschuwen, anders denken ze dat ik zelf mensen afslacht), en een berg cola en chips bij de hand. Heerlijk!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ooit begonnen aan deel 2, gestopt, veel te eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |