Ik raad je héél sterk aan dat spel zsm te gaan spelen. Beste rpg in dit universum. Drie (3) jaar aan gewerkt door het 'dreamteam'.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is super nintendo.
Ik heb anders wel genoeg andere zeldzame RPG's
Het komt altijd wel eens voor dat je een spel net niet hebt.
Ik ken de verhalen over het spel.. daarom wil ik hem halenquote:Op maandag 8 mei 2006 01:17 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik raad je héél sterk aan dat spel zsm te gaan spelen. Beste rpg in dit universum. Drie (3) jaar aan gewerkt door het 'dreamteam'.
True true.. Hoewel Tekken 5 ook heerlijk speelt. Heb alleen niemand die het tegen me wil spelen, dus speel ik het niet meer zovaakquote:Op donderdag 18 mei 2006 15:57 schreef seto het volgende:
Tekken 3 blijft het beste.
Mag ik vragen waar je die besteld hebt?? Wat ik wil em ook nog erg erg ERG graag hebben.quote:
http://www.nedgame.com/quote:Op zondag 21 mei 2006 11:52 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die besteld hebt?? Wat ik wil em ook nog erg erg ERG graag hebben.
ALvast bedankt
Ik ben ooit begonnen aan deel 2, gestopt, veel te engquote:Op maandag 29 mei 2006 09:38 schreef NutKees het volgende:
Vrijdag in de bios gezien, dus nu weer deel 1 van Silent Hill aan het spelen. Wat een sfeer heeft dat spel zeg!
Dat meen je niet? Deel 2 is ZOOO goed hè! Voor mij kan het niet eng genoeg zijn. Ik speel ze altijd 's nachts, lichten uit, receiver flink open (eerst even buren waarschuwen, anders denken ze dat ik zelf mensen afslacht), en een berg cola en chips bij de hand. Heerlijk!quote:Op maandag 29 mei 2006 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben ooit begonnen aan deel 2, gestopt, veel te eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |