quote:Ja, schandalig, start een petitie.
Op vrijdag 12 september 2003 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kozzmic, je icon...
.
quote:13 lpf-ers tegenover 13 sp's. Dat is toch wel in personenaantal een groot verschil. Tel daarbij op dat ik de sp een stelletje tomatenplukkers vind (niks mis mee) en ikzelf een progressieve rechterling ben en trek uw conclusie.
Op vrijdag 12 september 2003 12:04 schreef du_ke het volgende:[..]
En wat is daar mis mee
.
Het is allicht een stuk prettiger dan 13 lpf'ers
.
quote:Das waar, maar met 13 SP's waren er een miljard kamervragen en debatten per minuut
Op vrijdag 12 september 2003 12:04 schreef du_ke het volgende:[..]
En wat is daar mis mee
.
Het is allicht een stuk prettiger dan 13 lpf'ers
.
quote:telegraaf, via www.headliner.nl
Op vrijdag 12 september 2003 12:10 schreef freako het volgende:[..]
Waar heb je dit vandaan? Ik kon het zelf niet vinden namelijk.
quote:Goedenmorgen, maar je avatar zuigt! wazig, lelijk, gewoon niet okay.
Op vrijdag 12 september 2003 10:10 schreef Kozzmic het volgende:
Eén hele goede morgen zonder zorgen, lieve allemaal!Wie is er allemaal aan het actievoeren op Schiphol vandaag?
[..]
quote:Snap dat preventief foullieren ofzo echt niet
Op vrijdag 12 september 2003 12:13 schreef Sidekick het volgende:[..]
Belachelijk!
[..]Preventief fouilleren is alleen handig om verboden wapenbezit aan te pakken. Als het om overlast gaat heb je meer blauw op straat nodig om te surveilleren.
Een slechte aanpak, vooral omdat het dus de privacy aantast en geenszins het probleem wordt aangepakt.
quote:Ik zag Kozzmic's oude icoon in een V&D krantje staan. Oliver nogwat ofzo
Op vrijdag 12 september 2003 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kozzmic, je icon...
.
quote:Verklaart een hoop. De telegraaf-site bezoek ik nou niet bepaald dagelijks.
Op vrijdag 12 september 2003 12:16 schreef pberends het volgende:[..]
telegraaf, via www.headliner.nl
quote:Deze dan maar weer?
Op vrijdag 12 september 2003 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Goedenmorgen, maar je avatar zuigt! wazig, lelijk, gewoon niet okay.
![]()
quote:Ah Oliver Stone met de DVD Natural Born Killers
Op vrijdag 12 september 2003 12:17 schreef pberends het volgende:[..]
Ik zag Kozzmic's oude icoon in een V&D krantje staan. Oliver nogwat ofzo
![]()
![]()
op een of andere DVD.

toch?
quote:Telegraaf is idd bagger, maar wel snel en uitgebreid. Door direct linking met headliner.nl is het wel weer makkelijk te volgen.
Op vrijdag 12 september 2003 12:22 schreef freako het volgende:[..]
Verklaart een hoop. De telegraaf-site bezoek ik nou niet bepaald dagelijks.
quote:Woody is OK!
Op vrijdag 12 september 2003 12:23 schreef pberends het volgende:[..]
Ah Oliver Stone met de DVD Natural Born Killers
toch?
![]()
![]()
Overigens laat ik mijn hoofd naar links hangen op m'n icoontje!
quote:Jammer. Maar bekijk het positief: je kan nu meer fokken!!
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
[Centraal] Sollicitatie-ellende, deel 2
quote:Nee hoor. Achter de lopende band is geen internet.
Op vrijdag 12 september 2003 12:24 schreef sizzler het volgende:[..]
Jammer. Maar bekijk het positief: je kan nu meer fokken!!
En Kozzmic: ![]()
Wel een beetje "eigen volk eerst"-gedachtes heb je zeg, met die NL-vlag.
quote:ja en nu wel toegeven he
Op vrijdag 12 september 2003 12:24 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Woody is OK!
quote:Joh! ik wist dit al 3500 jaar. Als ze BNN laten opdoeken door het kabinet kunnen de coalitiepartijen een hoop jongeren-stemmen verliezen.
BNN hoeft ledenaantal misschien niet te halen
Gepost door Arno (Nolius) - vrijdag 12 september 2003 @ 12:18 - Bron: Radiofreak.nl
BNN heeft aan het einde van dit jaar 50.000 extra leden nodig. Hiervoor is de publieke jongerenomroep een grote actie gestart om dit ledenaantal te halen. Maar er gaan nu ook stemmen op die zeggen dat BNN moet blijven, ook als het ledenaantal niet gehaald zal worden.Zo sluit CDA-kamerlid Atsma niet uit dat de overheid BNN toch laat voortbestaan om jongeren naar de publieken te lokken. En ook bij de publieke omroep zelf willen ze BNN graag houden. Bestuursvoorzitter Bruins Slot van de Publieke Omroep zegt: "We gaan de komende tijd eens goed naar die ledeneis kijken". De Publieke omroep zal zich nog herinneren toen Veronica uit het publieke bestel stapte in 1995. Het aantal jongere kijkers en luisteraars daalde drastisch.
Ook D66 is bereid de eisen soepeler te maken. Kamerlid Bakker suggereert om jongeren zich via de laagdrempelige internetregistratie te laten opgeven voor een omroep. Want ook commercieel gezien is de jongerenomroep belangrijk. STER-directeur Minnaar noemt BNN voor de STER belangrijk, omdat andere omroepen de jongeren als doelgroep nogal eens links laten liggen. Maar hij vindt wel dat de ledeneis moet blijven.
Overigens is dit alles nog lang niet zeker en moet BNN volgens de mediawet gewoon het juiste ledenaantal halen. Lid worden kan dan ook hier!
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 12:23 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Deze dan maar weer?
quote:Maar de reflecterende dame in de zonnebril staat nu rechts.
Op vrijdag 12 september 2003 12:24 schreef Kozzmic het volgende:[..]
quote:@ your service ondertitel dan niet
Op vrijdag 12 september 2003 12:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee hoor. Achter de lopende band is geen internet.
En Kozzmic:
dualisme roeleert gewoon
quote:Een NL-vlag heeft niets te maken met "eigen volk eerst".
Op vrijdag 12 september 2003 12:26 schreef Sidekick het volgende:Wel een beetje "eigen volk eerst"-gedachtes heb je zeg, met die NL-vlag.
quote:Zou zo'n nationale coordinator een eenling als Volkert zijn opgevallen?
Alleen Balkenende heeft een lijfwacht
Nederlandse ministers wandelen regelmatig nonchalant door Den Haag. In hun eentje, zonder lijfwacht. Minister Donner van Justitie verplaatst zich zelfs meestal per fiets door de stad. Alleen minister-president Balkenende heeft standaard lijfwachten aan zijn zijde.Na de moord op Pim Fortuyn in mei 2002 was dat een tijd lang anders. Een aantal bewindslieden en alle fractievoorzitters in de Tweede Kamer kregen toen bewaking toegewezen. De moord op de LPF-lijsttrekker was ook aanleiding om het hele systeem van beveiliging van belangrijke personen tegen het licht te houden. Juist deze week stemde de Tweede Kamer daarmee in.
In het nieuwe systeem worden ministers, fractievoorzitters en bijvoorbeeld ook de voorzitter van de Tweede Kamer, niet standaard beveiligd. Wel wordt, anders dan voorheen, niet alleen bij een concrete dreiging de bewaking opgeschroefd. Een 'Nationaal coördinator bewaking en beveiliging' houdt permanent in de gaten of er aanwijzingen zijn dat ministers en anderen beschermd moeten worden. Het nieuwe regime gaat vanaf 1 januari 2004 volledig werken. Behalve de premier worden alleen de koningin en de andere leden van het Koninklijk Huis, plus buitenlandse staatshoofden en regeringsleiders permanent bewaakt. Wel is de beveiliging in de Tweede Kamer drastisch opgeschroefd. Het ministerie van Binnenlandse Zaken wil niet zeggen of de moord op de Zweedse minister Lindh tot verscherpte maatregelen in Nederland heeft geleid.
bron
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 12-09-2003 12:32]
quote:Zo een stevige borrel om over de schrik heen te komen
Op vrijdag 12 september 2003 12:26 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee hoor. Achter de lopende band is geen internet.
En Kozzmic:

Het is hier niet voor niets een café
.
quote:Dat is natuurlijk zeer de vraag. En ik denk dat het antwoord nee zal zijn. Maar stel hij komt er wel achter en voorkomt met veel moeilijke maatregelen één enkele aanslag is dat dan die inperking van de vrijheid van de politicus waard?
Op vrijdag 12 september 2003 12:31 schreef sizzler het volgende:
Een moord op Fortuyn, een zweedse minister dood, bedreigingen en hier in Nederland trekken we er ons niets van aan:
[..]Zou zo'n nationale coordinator een eenling als Volkert zijn opgevallen?
quote:Het is nog niet eens bewezen dat die Zweedse minister werd vermoord omdat ze een minister was.
Op vrijdag 12 september 2003 12:36 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat is natuurlijk zeer de vraag. En ik denk dat het antwoord nee zal zijn. Maar stel hij komt er wel achter en voorkomt met veel moeilijke maatregelen één enkele aanslag is dat dan die inperking van de vrijheid van de politicus waard?
quote:Daar heb je gelijk in. Er is sowieso nog veel onduidelijkheid rondom haar dood.
Op vrijdag 12 september 2003 12:37 schreef freako het volgende:[..]
Het is nog niet eens bewezen dat die Zweedse minister werd vermoord omdat ze een minister was.
quote:Bezuinigingen he
Alleen Balkenende heeft een lijfwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |