quote:
Op donderdag 11 september 2003 22:08 schreef Sidekick het volgende:
"Hallo, met de Balkenende-hotline, met wat voor bewoordingen kunnen wij Harry Potter uitschelden?"Thom de Graaff met verdraaide stem:
"Ja hallo, ik wil graag klagen over de werkruimte die mijn werkgever me biedt. Het is gewoon een omgebouwde SRV-wagen!! En alle problemen op de Antillen worden op mij afgeschoven. Eeeehhh ... ik bedoel op onze toekomstige premier, die lieve meneer de Graaff"
quote:Omdat Theo Rietkerk al je vragen toch gewoon wegmikkert in het metalen papier-archief.
Op donderdag 11 september 2003 22:20 schreef Globalist het volgende:
Waarom is maatschappijleer eigenlijk zo makkelijk op school? =)
Ging best lekker vorig jaar, zat toen in de 4e.
quote:Ik wist eigenlijk voordat we Maatschappijleer hadden al dat de SP links was en de VVD rechts.
Op donderdag 11 september 2003 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Omdat Theo Rietkerk al je vragen toch gewoon wegmikkert in het metalen papier-archief.
quote:Oh, ik dacht even dat je het over de middelbare school had, maar je hebt het dus over groep 4.
Op donderdag 11 september 2003 22:28 schreef Globalist het volgende:[..]
Ik wist eigenlijk voordat we Maatschappijleer hadden al dat de SP links was en de VVD rechts.
quote:En progressief / conservatief?
Op donderdag 11 september 2003 22:28 schreef Globalist het volgende:[..]
Ik wist eigenlijk voordat we Maatschappijleer hadden al dat de SP links was en de VVD rechts.
quote:Zo beschrijven sommige leraren idd ons nivo.
Op donderdag 11 september 2003 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Oh, ik dacht even dat je het over de middelbare school had, maar je hebt het dus over groep 4.
![]()
![]()
kansarme nieuwkomer is de nieuwe term ....
quote:[inkopper]
Op vrijdag 12 september 2003 00:04 schreef Koos Voos het volgende:
kansarme nieuwkomer is de nieuwe term ....
quote:Oh, ik dacht dat dat de term voor hun collega Koenders was!
Op vrijdag 12 september 2003 00:04 schreef Koos Voos het volgende:
De PvdA heeft het woord ALLOCHTOON op een lijst met verboden woorden gezet.. dat valt mij althans de laatste dagen op.kansarme nieuwkomer is de nieuwe term ....
Wie is er allemaal aan het actievoeren op Schiphol vandaag?
quote:
Milieudefensie blokkeert bouwput bij Schiphol
SCHIPHOL - Ongeveer veertig actievoerders van Milieudefensie hebben vrijdagochtend tegen half zes een bouwterrein bij Schiphol bezet. Ze sloten de toegangswegen tot de bouwput af en ketenden zich vast aan heimachines, betonmolens, graafmachines en shovels. Met de actie willen ze de bouwwerkzaamheden bij de luchthaven verhinderen.De actie vindt plaats bij de plek waar Lounge 1 wordt uitgebreid, naast de hoofdingang van de luchthaven. De marechaussee is inmiddels ter plaatse, maar grijpt nog niet in.
De actievoerders, onder wie ook omwonenden zijn, protesteren tegen de ongeremde groei van de luchthaven. Die gaat volgens hen gepaard met geluidsoverlast en milieuvervuiling. Ze willen met de bezetting een signaal afgeven aan Schiphol en de regering dat voor hen de maat vol is.
Schiphol breidt Lounge 1 uit om de voortdurende groei van het aantal vertrekkende passagiers te verwerken. Reizigers kunnen hier na het inchecken winkels en restaurants bezoeken. Het bouwterrein ligt aan de Havenmeesterweg tegenover parkeergarage P2.
Vermoedelijk komen later op de dag omwonenden uit Zwanenburg versterking bieden. Zij lieten woensdag weten weer actie te willen gaan voeren tegen de geluidsoverlast van Schiphol. Er gaan zelfs stemmen op de actiegroep 'De Lastige Zwanenburger' uit de jaren zeventig te doen herleven.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1063343686636.html
quote:Damn, wat een puinhoopeigenlijk.
Op vrijdag 12 september 2003 02:18 schreef Kozzmic het volgende:
In de gemeenteraad van Rotterdam is een raadslid van de PvdA uit de fractie van zijn partij gestapt. Na 3 partijen die bij de laatste verkiezingen 1 zetel haalden (SP, CU en Stadspartij) en 3 afvallige leden van Leefbaar Rotterdam is dit de 7e eenmansfractie in de Rotterdamse raad. Op 45 zetels! In totaal zijn er nu 13 fracties.
En je avatar is wazig.
quote:
Volgens Cremers had Dos Santos wel de wil iets te bereiken, maar niet de vaardigheden. ,,Om een voorbeeld te noemen: Dos Santos wilde op een gegeven moment een initiatiefvoorstel in de raad indienen. Dus wij zeiden: prima, waar moet dat over gaan? Dat wist hij niet. Nou, dan strandt zo'n idee dus.''
quote:Sommige mensen kunnen niet altijd achter een computer zitten
Op donderdag 11 september 2003 20:00 schreef Sidekick het volgende:
Waar is du_ke eigenlijk.Zijn sollicitatiegesprek ging zo goed, dat ie daar niet meer vandaan is gekomen?
Maar het was meer een soort intakegesprek met een detacheringsbureau en hij ging goed z'n best voor me doen
. Ik ben dus wel positief
.
quote:[Centraal] Sollicitatie-ellende, deel 2
Op vrijdag 12 september 2003 11:50 schreef du_ke het volgende:[..]
Sommige mensen kunnen niet altijd achter een computer zitten
. Ik met zand aan het sjouwen.
Maar het was meer een soort intakegesprek met een detacheringsbureau en hij ging goed z'n best voor me doen
. Ik ben dus wel positief
.
quote:Je zou maar 13 SP's in de kamer hebben
Op vrijdag 12 september 2003 02:18 schreef Kozzmic het volgende:
In de gemeenteraad van Rotterdam is een raadslid van de PvdA uit de fractie van zijn partij gestapt. Na 3 partijen die bij de laatste verkiezingen 1 zetel haalden (SP, CU en Stadspartij) en 3 afvallige leden van Leefbaar Rotterdam is dit de 7e eenmansfractie in de Rotterdamse raad. Op 45 zetels! In totaal zijn er nu 13 fracties.
quote:En wat is daar mis mee
Op vrijdag 12 september 2003 12:01 schreef pberends het volgende:[..]
Je zou maar 13 SP's in de kamer hebben
![]()
![]()
Het is allicht een stuk prettiger dan 13 lpf'ers
.
quote:jajaja, je hebt antwoord hoor.
Op vrijdag 12 september 2003 11:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
[Centraal] Sollicitatie-ellende, deel 2
Ik kan niet alles tegelijk in de gaten houden
.
quote:Goed dat Zweden er bij zou komen, alleen of het goed voor de Zweden zelf is
Voor- en tegenstanders euro gelijk op in Zweden
STOCKHOLM - De voor- en tegenstanders van de invoering van de euro in Zweden zijn verwikkeld in een nek-aan-nekrace. Dit blijkt uit een opiniepeiling die is gehouden na de moord op minister van Buitenlandse Zaken Lindh, een prominent voorstandster van de euro.
Zondag kunnen de Zweden zich in een referendum uitspreken over de aansluiting bij de eenheidsmunt. Uit de meeste recente peiling blijkt dat het 'ja'- en het 'nee'- kamp beide op 50 procent van de stemmen kunnen rekenen. Voor het onderzoek zijn donderdag 792 mensen ondervraagd.Voor de dood van Lindh, die donderdag overleed aan de gevolgen van een steekpartij woensdag, stond het 'ja'-kamp in de peilingen op een aanzienlijke achterstand. Toen zei 58 procent van de ondervraagden tegen de euro te zullen stemmen.
Waarnemers voorspellen dat veel Zweden uit piëteit met Lindh zondag mogelijk voor de invoering van de euro zullen stemmen, hoewel zij dat eerder niet van plan waren.
quote:Euro-referendum in Zweden
Op vrijdag 12 september 2003 12:08 schreef pberends het volgende:[..]
Goed dat Zweden er bij zou komen, alleen of het goed voor de Zweden zelf is
Waar heb je dit vandaan? Ik kon het zelf niet vinden namelijk.
quote:Belachelijk!
Op vrijdag 12 september 2003 12:06 schreef du_ke het volgende:[..]
jajaja, je hebt antwoord hoor.
Ik kan niet alles tegelijk in de gaten houden
.
quote:Preventief fouilleren is alleen handig om verboden wapenbezit aan te pakken. Als het om overlast gaat heb je meer blauw op straat nodig om te surveilleren.
Zandvoort overweegt preventief fouillerenZANDVOORT - De gemeente Zandvoort overweegt het preventief fouilleren in te zetten als middel tegen overlast door Marokkaanse jongeren en het uitgaansvandalisme. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente vrijdag gezegd.
De commissie raadszaken vergadert dinsdag over het voorstel. De laatste jaren zijn er diverse incidenten geweest in Zandvoort met Marokkaanse jongeren die voor overlast op het strand zorgden. Zo werden badgasten geïntimideerd en lastiggevallen. Ook op het treintraject tussen Amsterdam en Zandvoort was veel overlast.
Om het preventief fouilleren te kunnen invoeren moet de gemeente in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV) gebieden opnemen waar veiligheidsrisico's zijn. De burgemeester kan aan de hand hiervan besluiten waar de politie preventief mag fouilleren als er sprake is van overlast.
Burgemeester M. van der Heiden zou het liefst zien dat mensen die voor veel overlast zorgen, een plaatsverbod voor Zandvoort krijgen. ,,Of dat juridisch mogelijk is, moeten we nog onderzoeken'', aldus een woordvoerster. De gemeente gaat hierover binnenkort overleggen met het Openbaar Ministerie.
ANP
Een slechte aanpak, vooral omdat het dus de privacy aantast en geenszins het probleem wordt aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |