abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13526492
* pberends is playing pberends - ik hou van Kozzmic.mp3

Ik hou van jou, alleen van jou

Ik kan niet leven in een wereld zonder jou

Waar ik ook ben, ik hoor je stem

Ik kan je zomaar niet vergeten

Ik neem je in m'n armen

Laat mij je hart verwarmen

Ik wil je alles geven

'K hou zoveel van jou

Jij hoort bij mij, alleen bij mij

Dat zijn die woorden die je eens tegen me zei

Ben zo alleen, waar moet ik heen

Waar is die tijd van toen gebleven.

Ik neem je in m'n armen

Laat mij je hart verwarmen

Ik wil je alles geven

'K hou zoveel van jou

Ik hou van jou, alleen van jou

Ik kan niet leven in een wereld zonder jou

Ik hou van jou

pi_13527024
Slijmbal...
pi_13529059
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:55 schreef Kozzmic het volgende:
Slijmbal...
* pberends is playing Barry White - Kozzmics Sweetness Is My Weakness.mp3

hehe oke ik hou op

[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 29-09-2003 20:20]

dinsdag 30 september 2003 @ 18:36:01 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13551097
Kan meneer janszzen wat meer in de gaten worden gehouden?

Zijn laatste opmerking Zalm verjubelt de verzorgingsstaat is de zoveelste van baggerposts die nergens op slaan.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 30 september 2003 @ 18:37:59 #155
66982 Herostratos
Aanbevolen door topfokkers
pi_13551155
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Sidekick het volgende:
Kan meneer janszzen wat meer in de gaten worden gehouden?

Zijn laatste opmerking Zalm verjubelt de verzorgingsstaat is de zoveelste van baggerposts die nergens op slaan.

Ik ben die nozem ook al eerder tegengekomen, beetje simpel figuur...
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
POL-winnaar Wouter Bos-Trofee 2003
pi_13552808
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 18:36 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Hij heeft de aandacht.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:57:09 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13552928
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:52 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hij heeft de aandacht.

Mooi.

Om het je makkelijker te maken:
Zalm verjubelt de verzorgingsstaat

Graag deleten voordat het de discussie om zeep helpt.

pi_13553012
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 19:57 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik was er net mee bezig idd.
pi_13560868
Sizzler, ik ben wat verbaasd dat het topic over het vragenuurtje in de Tweede Kamer dicht is.

In je sluitpost vraag je je af of het nou over Donner ging of over het vragenuurtje. Nou, deze keer dus met name over Donner, omdat die het meeste opviel. Maar de volgende keer zou dat weer anders kunnen zijn (nadat je het topic weer hebt open gedaan).

Je geeft aan dat het in de slowchat zou moeten, maar dat vind ik wat raar. Dan kun je alles wel in de slowchat gooien. Waar het natuurlijk vervolgens verzandt in de eindeloze stroom andere berichtjes. Het vragenuurtje is een duidelijk afgebakend onderwerp, lijkt me, en dus prima geschikt voor een eigen topic. Daar kunnen dan iedere keer de verrichtingen becommentarieerd worden.

pi_13561167
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 23:26 schreef k_man het volgende:
Sizzler, ik ben wat verbaasd dat het topic over het vragenuurtje in de Tweede Kamer dicht is.

In je sluitpost vraag je je af of het nou over Donner ging of over het vragenuurtje. Nou, deze keer dus met name over Donner, omdat die het meeste opviel. Maar de volgende keer zou dat weer anders kunnen zijn (nadat je het topic weer hebt open gedaan).

Je geeft aan dat het in de slowchat zou moeten, maar dat vind ik wat raar. Dan kun je alles wel in de slowchat gooien. Waar het natuurlijk vervolgens verzandt in de eindeloze stroom andere berichtjes. Het vragenuurtje is een duidelijk afgebakend onderwerp, lijkt me, en dus prima geschikt voor een eigen topic. Daar kunnen dan iedere keer de verrichtingen becommentarieerd worden.

De reden dat ik je naar slowchat verwijs is omdat je er geen discussie mee opent. Je poneert een mening over personen die op dat moment toevallig in de media zijn (in dit geval het vragenuurtje), maar dan kan je ook topics openen over 'Den Haag Vandaag", "Nova", het NRC etc.

Zie ook de FAQ:

quote:
Wanneer je een topic opent, verwachten we uiteraard dat het onderwerp iets met politiek van doen heeft, en dat er een opening tot discussie instaat. Met opening tot discussie wordt bedoeld dat je in ieder geval een eigen onderbouwde mening over het onderwerp deponeert.
In dit geval had je het dus over 'het ritueel" vragenuurtje kunnen hebben met een stellingname over het functioneren ervan. Maar niet over de persoon die er toevallig staat. Dat hoort in het Slowchattopic. Kijk maar naar de discussie die er nu gevoerd wordt over politici bij Barend en Van Dorp: [POLslowchat] ingeburgerde fokkers! 52 .
pi_13562243
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 23:40 schreef sizzler het volgende:
De reden dat ik je naar slowchat verwijs is omdat je er geen discussie mee opent. Je poneert een mening over personen die op dat moment toevallig in de media zijn (in dit geval het vragenuurtje), maar dan kan je ook topics openen over 'Den Haag Vandaag", "Nova", het NRC etc.
Wat een lulkoek. Dat er niet expliciet een stelling geponeerd wordt betekent niet automatisch dat het geen discussiewaarde heeft. Het gaat ook niet om het in de media zijn of het optreden bij een tv-programma, maar over een onderdeel van het functioneren van de Kamer (dat toevallig wordt uitgezonden). Net zoals je in SPT wel een topic zou openen over een bepaalde competitie (die toevallig ook op tv is), maar niet over allerlei sportprogramma's.
quote:
geval had je het dus over 'het ritueel" vragenuurtje kunnen hebben met een stellingname over het functioneren ervan. Maar niet over de persoon die er toevallig staat. Dat hoort in het Slowchattopic. Kijk maar naar de discussie die er nu gevoerd wordt over politici bij Barend en Van Dorp: [POLslowchat] ingeburgerde fokkers! 52 .
Het één volgt uit het ander. En als je niet in je enthousiasme over je nieuw verworven rechten het meteen op slot had gegooid, had er behalve over Donner bijvoorbeeld ook gesproken kunnen worden over het nieuwe mobiele spreekgestoelte dat er nu voor het eerst was. Of over de diverse andere dingen die aan de orde kwamen. Bovendien werd er gesproken over het functioneren ervan: er was al een aanzet door de post mbt het al dan niet 'toneelstukkerige' ervan (vragen in de 1e ronde voorgelezen van een briefje, antwoorden idem). Bovendien had jijdat ook kunnen aanzwengelen in het topic, in plaats van het meteen dicht te gooien.

En ik voel er niks voor om me te mengen in de eindeloze onzindiarree die voor politieke slowchat door moet gaan.

Kozzmic, kun jij je gezel niet een beetje tot de orde roepen? Want dit slaat dus nergens op.

woensdag 1 oktober 2003 @ 07:07:44 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13563157
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:58 schreef k_man het volgende:

En ik voel er niks voor om me te mengen in de eindeloze onzindiarree die voor politieke slowchat door moet gaan.

quote:
Kozzmic, kun jij je gezel niet een beetje tot de orde roepen? Want dit slaat dus nergens op.
Open gewoon een nieuw topic waarin je het expliciet over het functioneren van het vragenuurtje hebt.
pi_13563680
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 00:58 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat er niet expliciet een stelling geponeerd wordt betekent niet automatisch dat het geen discussiewaarde heeft.

Klopt, maar dan heeft elk topic wel een potentiele discussiewaarde en zou je elk topic open moeten houden. Daarom is de minimale eis dat je in de eerste post zélf voor een discussie zorgt met stellingen en je onderbouwde mening.
quote:
Het gaat ook niet om het in de media zijn of het optreden bij een tv-programma, maar over een onderdeel van het functioneren van de Kamer (dat toevallig wordt uitgezonden). Net zoals je in SPT wel een topic zou openen over een bepaalde competitie (die toevallig ook op tv is), maar niet over allerlei sportprogramma's.
Om in je voorbeeld te blijven: De bespreking van de begrotingen na prinsjesdag is een competitie. Het vragenuurtje is wekelijks en dus gewoon een sportprogramma.
quote:
Het één volgt uit het ander. En als je niet in je enthousiasme over je nieuw verworven rechten het meteen op slot had gegooid, had er behalve over Donner bijvoorbeeld ook gesproken kunnen worden over het nieuwe mobiele spreekgestoelte dat er nu voor het eerst was. Of over de diverse andere dingen die aan de orde kwamen.
Juist. Slowchatten over wat in het vragenuurtje te zien is. En daar hebben we al een slowchattopic voor. En één is meer dan zat.
quote:
Bovendien werd er gesproken over het functioneren ervan: er was al een aanzet door de post mbt het al dan niet 'toneelstukkerige' ervan (vragen in de 1e ronde voorgelezen van een briefje, antwoorden idem). Bovendien had jijdat ook kunnen aanzwengelen in het topic, in plaats van het meteen dicht te gooien.

Ik heb je de reden gegeven voor het slotje en hoe je het in de toekomst kan voorkomen. Dus óf je opent een nieuw topic met een goede stelling, óf je houdt het niveau op slowchat en doet gezellig mee in het slowchattopic.

[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 01-10-2003 08:54]

woensdag 1 oktober 2003 @ 09:18:38 #164
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13564022
Deze opmerking van CMT mag van mij wel geschaard worden onder het hoofdstuk 'zelden zo'n domme en smakeloze opmerking gezien'. Mag ie weg?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_13565766
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze opmerking van CMT mag van mij wel geschaard worden onder het hoofdstuk 'zelden zo'n domme en smakeloze opmerking gezien'. Mag ie weg?
Volgens mij is CMT alweer weg .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 12:19:11 #166
35279 Parabola
Sapere aude
pi_13567807
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 10:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij is CMT alweer weg .

Hij staat niet in het banmeldtopic, of kijk ik niet goed?
Slaapt winter
en zomer
pi_13567846
quote:
Ik kom hier nog even op terug.
pi_13568103
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:19 schreef Parabola het volgende:

[..]

Hij staat niet in het banmeldtopic, of kijk ik niet goed?

Nou niet alle gebande kloons komen daar in te staan . Hoevaak zie je er een kloon van NightHawk verschijnen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13572935
ff de complimenten voor Sizzler die wat mij betreft prima en voortvarend van start gaat als modje.
salva cum reverentia
pi_13579549
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 08:54 schreef sizzler het volgende:
Klopt, maar dan heeft elk topic wel een potentiele discussiewaarde en zou je elk topic open moeten houden. Daarom is de minimale eis dat je in de eerste post zélf voor een discussie zorgt met stellingen en je onderbouwde mening.

Om in je voorbeeld te blijven: De bespreking van de begrotingen na prinsjesdag is een competitie. Het vragenuurtje is wekelijks en dus gewoon een sportprogramma.

Juist. Slowchatten over wat in het vragenuurtje te zien is. En daar hebben we al een slowchattopic voor. En één is meer dan zat.

Ik heb je de reden gegeven voor het slotje en hoe je het in de toekomst kan voorkomen. Dus óf je opent een nieuw topic met een goede stelling, óf je houdt het niveau op slowchat en doet gezellig mee in het slowchattopic.

Flikker toch op prutser. Was deze pathetische pennenlikkersmentaliteit een voorwaarde om modje te mogen worden?
pi_13579583
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:38 schreef hoppe het volgende:
ff de complimenten voor Sizzler die wat mij betreft prima en voortvarend van start gaat als modje.
Het is een slotjesgeile kneus.
pi_13579685
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:51 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is een slotjesgeile kneus.

Hij is nog maar net mod.
pi_13580427
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 19:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Was deze pathetische pennenlikkersmentaliteit een voorwaarde om modje te mogen worden?

Dat, en sex met yvonne!
pi_13581867
quote:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik kom hier nog even op terug.

Ik had het in een wat breder verband willen trekken, met de toegenomen drukte in POL is ook het ongegeneerd blaten en bashen toegenomen. En dat is niet een kenmerk van 'rechts' alleen, het gebral dat ene 'janszzen' post vind ik ook niet echt discussie-bevorderlijk. Om over Lithion en SCH die elkaar vanmiddag weer eens in de haren vlogen nog maar te zwijgen.

Het probleem is nog niet eens een enkele post op zich, maar als iedereen daar weer op gaat reageren dan is een discussie snel verpest. Gelukkig valt het over het algemeen, en laten de meeste users die wel een inhoudelijke discussie willen dit soort posts links (of 'rechts', al naar gelang politieke voorkeur) liggen.

CMT is overigens alweer gebanned, en de betreffende posts in het topic heb ik verwijderd.

pi_13582044
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 20:23 schreef sizzler het volgende:
Dat, en sex met yvonne!
Kinky...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')