quote:ned3 20:32 - 21:00 Veiligheid: Een kwestie van gevoel (RVU)
Op maandag 8 september 2003 19:57 schreef Sidekick het volgende:[..]
Volgens mij zijn er 3 programma's vanavond op NED3 die wel interessant zijn. Volgens mij zometeen om 20.00 uur al iets.
die?
quote:Ja en N.E.P.
Op maandag 8 september 2003 20:06 schreef pberends het volgende:[..]
ned3 20:32 - 21:00 Veiligheid: Een kwestie van gevoel (RVU)
die?
![]()
![]()
Over Cuba. Is nu al aan de gang.
quote:Ook nog zometeen op Yorin:
Op maandag 8 september 2003 20:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja en N.E.P.
Over Cuba. Is nu al aan de gang.
yor 22.00 - 22.30 TV Woonmagazine - Een kijkje in het voormalig kantoor van Ferry M., ingericht door Jan de B.
quote:Echt waar?
Op maandag 8 september 2003 20:39 schreef pberends het volgende:[..]
Ook nog zometeen op Yorin:
yor 22.00 - 22.30 TV Woonmagazine - Een kijkje in het voormalig kantoor van Ferry M., ingericht door Jan de B.
![]()
![]()
Zowel een programma bij de publieken als bij de commercielen over dit kantoor zorgt voor symmetrie.
quote:Nee, misschien moet ik toch maar eens contact opnemen met Yorin en Jan des B. Had je het verhaal van Jan des B. bij kopspijkers over symmetrie toevallig ook gezien
Op maandag 8 september 2003 20:41 schreef Sidekick het volgende:[..]
Echt waar?
![]()
![]()
Zowel een programma bij de publieken als bij de commercielen over dit kantoor zorgt voor symmetrie.
wat anders:
Promo en info van 2e aflevering!
quote:
Aflevering 2. Groeten uit de Trèvezaal
René Roelofs volgt de Tweede Kamer vanaf het zomerreces van 2002 tot de val van het kabinet op 16 oktober. In deze periode gaat de LPF ten onder. De Jong en Eberhart verlaten de fractie en Herben neemt het fractievoorzitterschap over van Wijnschenk. Te zien is hoe minister Nawijn een debat voert over de mogelijkheid om criminele allochtonen het land uit te zetten en hoe Firouze Zeroual haar maiden speech houdt over het gebruik van DNA. De aflevering wordt afgesloten met het vertrek van Bomhof en Heinsbroek.
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:46 schreef pberends het volgende:[..]
Nee, misschien moet ik toch maar eens contact opnemen met Yorin en Jan des B. Had je het verhaal van Jan des B. bij kopspijkers over symmetrie toevallig ook gezien
![]()
![]()
quote:Dit moet je ff posten in het andere topic, wel goed e info.
wat anders:Promo en info van 2e aflevering!
[..]
quote:had ik ook al gedaan
Op maandag 8 september 2003 20:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Dit moet je ff posten in het andere topic, wel goed e info.
maar Jan des B. over de inrichting van de grot van Bin Laden:
Waarom hier dan nog een keer?
Dat heet crossposten.
quote:waarom moedig je het dan aan
Op maandag 8 september 2003 20:50 schreef Sidekick het volgende:
Oh, dat had je al.Waarom hier dan nog een keer?
Dat heet crossposten.
quote:speciaal voor jou
Op maandag 8 september 2003 20:50 schreef Sidekick het volgende:
Oh, dat had je al.Waarom hier dan nog een keer?
no offence
quote:We zijn bijna aan het spammen. Gaat het nog lukken om dit topic voor 9.00 vol te maken?
Op maandag 8 september 2003 20:52 schreef pberends het volgende:[..]
speciaal voor jou
no offence
![]()
![]()
quote:Als het eerst verkeerd staat is crossposten niet zo erg. Alleen je had het al in het goede topic.
Op maandag 8 september 2003 20:51 schreef pberends het volgende:[..]
waarom moedig je het dan aan
Dus...
quote:Cool. Wat voor school? Als begeleider?
Op maandag 8 september 2003 20:53 schreef Twilight_ het volgende:
Ik ga in februari ofzo met school naar de TK. Rondkijken daar en debat luisteren op de publieke tribune, gewoon hele tijd ouwehoeren dus.
quote:
Op maandag 8 september 2003 20:55 schreef Sidekick het volgende:Als begeleider?
quote:Volgende keer kijken welke kloon de post heeft geplaatst.
Op maandag 8 september 2003 20:55 schreef Cronus het volgende:[..]
![]()
.
*check*
quote:Met de school genaamd "CS Vincent van Gogh" en ik ga mee als bijna 16-jarige VWO-5'er. =)
Op maandag 8 september 2003 20:55 schreef Sidekick het volgende:[..]
Cool. Wat voor school? Als begeleider?
quote:En over 4 jaar ga je toch naar de VS?
Op maandag 8 september 2003 20:59 schreef Twilight_ het volgende:[..]
Met de school genaamd "CS Vincent van Gogh" en ik ga mee als bijna 16-jarige VWO-5'er. =)
quote:Nee, ongeveer 8 jaar. Maar me ouders willen nu al naar Australie of Nieuw-Zeeland.
Op maandag 8 september 2003 21:00 schreef Sidekick het volgende:[..]
En over 4 jaar ga je toch naar de VS?
quote:ah nee
Op maandag 8 september 2003 20:53 schreef Sidekick het volgende:[..]
We zijn bijna aan het spammen. Gaat het nog lukken om dit topic voor 9.00 vol te maken?
Tot morgenmiddag.
quote:Hoewel men met de huidige bezuinigingen de economie zodanig naar de knoppen helpt dat de files vanzelf wel oplossen omdat men gezellig werkeloos thuis zit
Peijs presenteert spoedwetDEN HAAG - Na de spoedwet wegverbreding presenteert het kabinet op prinsjesdag een tweede spoedwet die de snelle aanleg van infrastructuuur mogelijk moet maken om files weg te werken. Daarin is de aanleg van nieuwe spitsstroken geregeld en de geluidsmaatregelen die daarbij komen kijken. Dat vertelde minister Peijs van Verkeer maandag tijdens een kennismakingsgesprek met de parlementaire pers.
De spoedwet wegverbreding was een project van 380 miljoen euro van het eerste kabinet-Balkenende om versneld 150 kilometer aan spitsstroken aan te leggen. Dat zijn vluchtstroken, die in de spits als rijbaan dienst doen. Volgens prognoses verdwijnen door de spitsstroken enkele beruchte files en worden andere flink korter. De effecten zijn echter tijdelijk van aard. Na verloop van tijd loopt de weg weer vol.
Op prinsjesdag presenteert Peijs ook plannen van aanpak voor de achterstanden aan het onderhoud van spoor, weg en waterwegen. Om daarvoor geld vrij te maken zullen waarschijnlijk flink wat andere verkeersprojecten in de ijskast verdwijnen.
Peijs maakte maandag ook bekend dat er eindelijk geld is gevonden voor het derde vliegende team van zeventien spoorwegagenten. De ministeries van Verkeer en Binnenlandse Zaken steggelden hier al tijden over. Verkeer gaat de agenten nu het eerste jaar betalen, Binnenlandse Zaken daarna.
(nu.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |