abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13027232
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar ik snap het niet, de organisatie is toch bekend, en wat ze doen staat op de site, waarom valt de politie dan niet in en rekent ze allemaal in? zeker bezig met invoeren van gegevens

Dat stond dus ook in dat artikel. De recherchegroep die belast was met milieuterrorisme is bedreigd en daarna uit elkaar gegaan. Het aantal rechercheurs dat momenteel aan de bestrijding hiervan werkt is nul.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_13027261
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wel als ze dieren houden in erg foute omstandigheden met als enige doel om ze te gebruiken voor de verziering van over het paard getilde rijkeluisvrouwtjes.

Weer onrealistisch gebrabbel. Wordt het hier niet gefokt, komt het wel uit het buitenland. Vertel me eens een realistisch doel van die acties.
pi_13027284
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:54 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat stond dus ook in dat artikel. De recherchegroep die belast was met milieuterrorisme is bedreigd en daarna uit elkaar gegaan. Het aantal rechercheurs dat momenteel aan de bestrijding hiervan werkt is nul.

lol ziek, verzin je toch niet. Zet je lekker toch de AIVD in, en geef je al die rechercheurs een dubbele paspoort simpel zat.
  maandag 8 september 2003 @ 17:56:47 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13027298
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Hun brengen namelijk ook de sociale zekerheid op.

Ik heb ook zo'n oneliner:
Werknemers zorgen voor het doordraaien van het bedrijf.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_13027331
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n oneliner:
Werknemers zorgen voor het doordraaien van het bedrijf.

Tuurlijk is het een verband met elkaar, das logisch. Maar als die activisten het bedrijfsleven illegaal tegenzitten, zitten ze automatisch de overheid én de burgers tegen.
pi_13027364
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

teringgasten! Die moeten ze pas in kleine hokjes stoppen!

Stond een tijd paar maanden geleden een heel stuk in de elsevier. Die activisten wonen in kraakpanden en krijgen grof geld via allerlei fondsen, waaronder nota bene de postcodeloterij! Het zijn echt terroristen die met brandende fakkels en bivakmutsen mensen bedreigen die dierproeven houden.

Volgens mij wordt dit soort activisme niet ondersteund door de Postcodeloterij.
pi_13027370
quote:
Robertson: De Hoop Scheffer goede opvolger

DEN HAAG - NAVO-chef Robertson meent dat minister De Hoop Scheffer van Buitenlandse Zaken een goede kandidaat zou zijn om hem in december op te volgen als secretaris-generaal. Robertson zei dat maandag in Den Haag na een gesprek met De Hoop Scheffer.

Robertson kreeg van koningin Beatrix maandag de onderscheiding van het Ridder Grootkruis in de Orde van Oranje Nassau. De versierselen werden hem door premier Balkenende uitgereikt.

De naam van minister De Hoop Scheffer circuleert sinds enige tijd als mogelijke opvolger van Robertson. Belangrijkste andere naam die genoemd wordt, is die van de Canadese vice-premier en minister van Financiën, John Manley. Maar traditioneel is het politieke leiderschap van de NAVO voorbehouden aan een Europeaan, omdat het militaire commando altijd in handen is van een Amerikaan.

De Hoop Scheffer maakt des te meer kans, aangezien een aantal Europese landen (België, Frankrijk, Duitsland) bij voorbaat afvalt wegens hun kritiek op de Verenigde Staten over de oorlog in Irak. Ook een kandidaat uit een van de nieuwe Oost-Europese lidstaten (zoals de Poolse president Kwasniewski) zou minder kansrijk zijn, omdat Polen, Tsjechië en Hongarije nog maar vier jaar lid zijn van de NAVO. Bovendien hebben die landen met hun pro-Amerikaanse houding ten tijde van de oorlog in Irak zich niet populair gemaakt bij bijvoorbeeld de Franse president Chirac. De Hoop Scheffer lijkt voor alle partijen aanvaardbaar.

De negentien NAVO-landen beslissen waarschijnlijk op een top op 8 en 9 oktober in Colorado definitief over de opvolging van Robertson.

Het Nederlands kabinet heeft tot nog toe ontkend dat De Hoop Scheffer kandidaat is voor de opvolging van Robertson. Robertson was maandag in Den Haag voor een afscheidsbezoek. Na een audiëntie bij koningin Beatrix en een lunch met premier Balkenende en De Hoop Scheffer zei hij: "Er is geen officiële Nederlandse kandidaat. Als De Hoop Scheffer kandidaat zou worden, zou hij een goede secretaris-generaal zijn."

Bron: Telegraaf

Jaap is ook een drol, maar wel een goeie drol.
  maandag 8 september 2003 @ 18:01:30 #183
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13027401
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Jaap is ook een drol, maar wel een goeie drol.

Ander topic.
(Waar het al staat)
pi_13027402
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:53 schreef sizzler het volgende:

[..]

De omstandigheden zijn een stuk beter dan die van legkippen of varkens hoor. En het doel maakt toch niet uit? Varkens worden geslacht voor dikke hamburgereters.

Nou of die omstandigheden een stuk beter zijn betwijfel ik eigenlijk. Laten we het maar houden op even slecht.
Het doel maakt me toch wel uit. Bij voorbeeld een koe kan grotendeels "nuttig" gebruikt worden. Naast vlees levert het ook melk en een vacht voor leer op. Terwijl een nerts puur en alleen wordt opgefokt voor hun mooie pelsje.
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:55 schreef pberends het volgende:
Weer onrealistisch gebrabbel. Wordt het hier niet gefokt, komt het wel uit het buitenland. Vertel me eens een realistisch doel van die acties.
Nederland zou weer eens een keer vooruitstrevend moeten zijn. En gewoon een verbod in moeten stellen. En het hoeft helemaal niet uit het buitenland te komen want daar gaat het heen. Gelukkig wordt er in Nederland maar heel weinig bont gebruikt en verwerkt.

De acties zelf ben ik het niet mee eens maar hun doel zeer zeker wel en het doel is ook realistisch. Het verbod was er al bijna geweest maar het is toen helaas net niet gelukt. Maar het zal geen 10 jaar meer duren voordat een dergelijk verbod vanuit Europa wordt opgelegd.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13027509
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nou of die omstandigheden een stuk beter zijn betwijfel ik eigenlijk. Laten we het maar houden op even slecht.
Het doel maakt me toch wel uit. Bij voorbeeld een koe kan grotendeels "nuttig" gebruikt worden. Naast vlees levert het ook melk en een vacht voor leer op. Terwijl een nerts puur en alleen wordt opgefokt voor hun mooie pelsje.
[..]

Nederland zou weer eens een keer vooruitstrevend moeten zijn. En gewoon een verbod in moeten stellen. En het hoeft helemaal niet uit het buitenland te komen want daar gaat het heen. Gelukkig wordt er in Nederland maar heel weinig bont gebruikt en verwerkt.

De acties zelf ben ik het niet mee eens maar hun doel zeer zeker wel en het doel is ook realistisch. Het verbod was er al bijna geweest maar het is toen helaas net niet gelukt. Maar het zal geen 10 jaar meer duren voordat een dergelijk verbod vanuit Europa wordt opgelegd.

Ik ben ook op een verbod op bont voor die maffe rijke kutten, maar dan wel via legale wegen en niet die maffe acties.
pi_13027533
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:01 schreef du_ke het volgende:

[..]

[..]

Er is een verschil in vleeskoeien en melkkoeien hoor. En het vlees van de nertsen wordt gebruikt in katten-en hondenvoer. Mag het dan wel?
pi_13027573
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:39 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wat is de humor precies?

En er is geen vacature voor een 3de POL-mod?

Die bezuinigingen zijn overal zichtbaar.

Begin ik over een extra mod, wil gelijk iedereen die functie hebben.
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:39 schreef Sidekick het volgende:
[PolSlowChat] 1 jaar POL, 200.000 posts -38-
Hier stonden al de stats voor de eerste 15 topics, maar na wat geautomatiseerd te hebben, zijn hier de overige:
Zo te zien heb ik al aardig wat gepost in deze threads.
[b]9/11/2001[/b][br][url=http://www.cooperativeresearch.org/timeline/]9/11 Timeline[/url][br][url=http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/]9/11 Memorial[/url]
pi_13027593
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:00 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dit soort activisme niet ondersteund door de Postcodeloterij.

Nee, direct niet maar via allemaal stichtingen wel.
pi_13027616
quote:
Op maandag 8 september 2003 17:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wel als ze dieren houden in erg foute omstandigheden met als enige doel om ze te gebruiken voor de verziering van over het paard getilde rijkeluisvrouwtjes.

Ach, stel je niet zo aan. Dit gebeurt al op grote schaal in de slachthuizen. Wil je dan ook de hele bevolking dan maar vegetariër maken en de vleesproductie afschaffen? Ik ben met je eens dat de situatie van alle dieren verbeterd kan worden, maar doe het dan in één keer, en niet op zoiets selectiefs als alleen maar het fokken van bont verbieden.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_13027622
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:07 schreef sizzler het volgende:

[..]

Er is een verschil in vleeskoeien en melkkoeien hoor. En het vlees van de nertsen wordt gebruikt in katten-en hondenvoer. Mag het dan wel?

Tja het mag van mij opzich op dit moment ook wel maar ik ben gewoon erg tegen het principe.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13027799
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:10 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, direct niet maar via allemaal stichtingen wel.

Het Wereld Natuur Fonds zeker weer...
pi_13028169
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Het Wereld Natuur Fonds zeker weer...

Nee, een of andere stichting (uit mijn hoofd zou ik het niet meer weten, maar die elsevier hebben we niet meer. Op de voorkant staat in ieder geval "de vrienden van Volkert').
  maandag 8 september 2003 @ 19:32:44 #193
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13029758
quote:
Op maandag 8 september 2003 18:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, een of andere stichting (uit mijn hoofd zou ik het niet meer weten, maar die elsevier hebben we niet meer. Op de voorkant staat in ieder geval "de vrienden van Volkert').

Stichting Doen?
  maandag 8 september 2003 @ 19:34:19 #194
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13029809
quote:
Defense Secretary Donald Rumsfeld said on Monday opposition to the U.S. President was encouraging Washington's enemies and hindering his 'war against terrorism'.
Eng gevaarlijk anti-democratisch mannetje.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  maandag 8 september 2003 @ 19:39:23 #195
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13029951
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:34 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Eng gevaarlijk anti-democratisch mannetje.

Echt niet.

Polarisatie is cool. Geef mensen een witte en een zwarte variant, en stel dat dit de enige 2 keuzes zijn. Moet je zien hoeveel medestanders je krijgt.

Als je het niet met deze visie eens bent, dan heul je samen met terroristen, dat begrijp je natuurlijk ook wel.

pi_13030164
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Stichting Doen?

:
  maandag 8 september 2003 @ 19:47:47 #197
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13030213
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:45 schreef pberends het volgende:

[..]

:

Zeg ik nu iets heel doms?
pi_13030250
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:47 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zeg ik nu iets heel doms?

nee, echte POL-humor.

Misschien moet D66 eens met Stichting Doen gaan praten

maandag 8 september 2003 @ 19:57:18 #200
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_13030498
quote:
Op maandag 8 september 2003 19:51 schreef pberends het volgende:
ow btw over een uurtje weer smullen!
Volgens mij zijn er 3 programma's vanavond op NED3 die wel interessant zijn. Volgens mij zometeen om 20.00 uur al iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')