Wat is jullie meest bizarre merchandise artikel dat jullie hebben. Welk spel is het. Hoe kom je eraan. Heb je foto's.
Ikzelf heb op dit moment alleen een poster van Final Fantasy VII en Strategy Guides van verschillende games. Ik wil in de toekomst nog de Highwind uit Final Fantasy VII hebben. Helaas is dat ding erg duur en zeldzaam aan het worden
Meest bizzarre stuk wat ik ken is toch eigenlijk wel de Sabotender (broer van Cactuar) Pluche die op FF Goodies staat:
quote:Zo dan heb jij een hele grote garage.
Op donderdag 4 september 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik wil in de toekomst nog de Highwind uit Final Fantasy VII hebben. Helaas is dat ding erg duur en zeldzaam aan het worden
Ik heb trouwens geen goodies, goodies zijn voor nerds .
Ik heb zelf van FFX: Lulu, Auron en Anima.
FFVIII: Diablo
FFVII: Alleen een hele mooie poster.
Een groot Link beeld.
En nog wat Pokemon spul. (en ja dat is van het spel.)
quote:Het beeldje natuurlijk
Op donderdag 4 september 2003 12:52 schreef Biobakker het volgende:[..]
Zo dan heb jij een hele grote garage.
Ik wil ooit nog een beeld van Mario in een Kart Maar die heb ik nog nooit gezien.
En mijn mooiste; Sonic/Sega lightbox (zie de pic in verzamel topic)
en nog wat kleinere dingetjes zoals tollen of pennen. Het meeste heb ik van de E3.
De hoogste bieder mag 'm hebben
(We beginnen bij 5 eurocent)
Oh en ook nog 2 keycords van Nintendo.
Die schouder tas ga ik waarschijnlijk binnenkort verkopen als ik ook mijn andere games dingen heb uitgezocht die ik wil gaan verkopen. Die tas ligt hier toch maar stof te verzamelen.
quote:meldt.
Op donderdag 4 september 2003 16:33 schreef koei het volgende:
Ik heb een gamecube schoudertas en een zelda poster (gesigneerd door Miyamoto).Die schouder tas ga ik waarschijnlijk binnenkort verkopen als ik ook mijn andere games dingen heb uitgezocht die ik wil gaan verkopen. Die tas ligt hier toch maar stof te verzamelen.
quote:Zie [TK] nintendo goodies, GBA/GC/N64 spellen
Op donderdag 4 september 2003 16:35 schreef nikanoru het volgende:[..]
meldt.
- Playstation lichtbak van 1,20m (toch wel het toppertje in m'n verzameling)
- Starfox display van 1,70m hoog
- Starfox cubes u allen wel bekend
- WRC II Extreme "grote dvd hoes" (gamedoos sterk uitvergroot)
- Mario Kart SC mobiel/plafond hanger
- Pluchen Mario van een meter hoog
- Pluchen Mario van 15 cm hoog
- Xbox display doos (gewone verpakking maar dan voor promo doeleinden)
- PS2 display doos (gewone verpakking maar dan voor promo doeleinden)
- Mario Bros. 3 speldje (1cm)
- PS2 speldje (1cm)
dat was het wel, wat ik nog erg graag zou willen hebben is zo'n demokast of zo'n rek waar games in staan in de gameshops. Wel aan te komen, maar voorlopig geen geld voor
[Dit bericht is gewijzigd door TAG-Speedy op 05-09-2003 11:42]
Sonic shit:
-13" Super Sonic beeldje
- Tails asbak
- Div. posters
Vice City:
- Posters
- Official Soundtrack
Ik had hem laatst bij replay eindhoven gezien.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig nog een winkel waar ze tombraiderbeelden verkopen? Ben op zoek naar een beeld van Lara in zwarte nightdress voor ongeveer 100,- euro. Ben het tegengekomen in een winkel voor 150 euro maar dat vind ik net iets te overdreven duur.
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:53 schreef CyraxSnake het volgende:
de mario boekenverzameling (vier pocketboekjes)
Ja precies! ik heb er 2 gelezen maar die andere 2 moet ik maar eens gaan lezen in de vakantie.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).
Die heb ik ook! Met van die redelijk simpele puzzeltjes erin... (overigens horen deze meer bij mijn bladerboekenverzameling, voor zover je van verzameling kan spreken, het zijn er maar 14 in totaal) dan bij merchandise...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat was zo geweldig! Dat je elke keer kon kiezen en weer moest bladeren naar de juiste blz. Zaten ook cross-overs in geloof ik (Browser gevangen door Donkey Kong).
LIAR!quote:Op donderdag 4 september 2003 13:00 schreef Lexie het volgende:
Niks. Ik besteed mijn geld liever aan games
.
Ja ik zag het daarna ook al, maar volgens mij had hij dat beeldje toen ook al.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Datum Fliepke
Gewonnen met mijn briljante inzendingquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
LIAR!
wat is dat Soul calibur 2 beeldje dan?
en dat is geen merchandisequote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gewonnen met mijn briljante inzending.
Welke maten ze hebben ze dan wel? Dan moet ik na 16-08 weer eens een retourtje A'dam doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand waar ik deze Nintendo shirtjes (en dergelijke zooi) kan vinden? Heb ze tot nu toe alleen bij American Bookshop A'dam (verkeerde maten) gezien en op internet. Ik vraag me af of er meer winkels zijn waar ik het kan halen of nederlandse online winkels waar ze dit verkopen.
Ik neem aan dat je naar die gameshop in de schoolstraat in Den Haag bent geweest?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig nog een winkel waar ze tombraiderbeelden verkopen? Ben op zoek naar een beeld van Lara in zwarte nightdress voor ongeveer 100,- euro. Ben het tegengekomen in een winkel voor 150 euro maar dat vind ik net iets te overdreven duur.
XXXL en andere belachelijk grote Amerikanenmaten...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Welke maten ze hebben ze dan wel? Dan moet ik na 16-08 weer eens een retourtje A'dam doen
Ik heb trouwens alleen de Age of Mythology Collectors edetion met mini minotaurus, making of DVD, boek, poster en 6 mini posters ... en de Age of Kings Strategy Guide.
paypal werkt prima, tis hetzelfde als credit card betalen alleen zit dan het bedrijf paypal ertussen. Je kan gewoon geld overmaken naar een emailadresquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Paypal? Dat wordt ook vaak aangeraden. CC gebruik ik alleen bij grote winkels zoals Play.com en Dvdsoon.com.
Op www.collectiblez.nl zijn ze wat meer into merchandise, daar kunnen ze je zeker helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
*kickje*
Weet iemand toevallig of ik ergens leuk Resident Evil merchandise kan halen?
En niet alleen die beeldjes zeg maar?
Niets, alleen een ubrella portemonnee of mansion-sleutelhanger is wel vele malen ruiger.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat is er mis met beeldjes?
[afbeelding]
Heb ik al.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:09 schreef Neverstop het volgende:
[afbeelding]
Wie wil dit nou NIET hebben?!?!
De meeste FF merchandise is nu eenmaal duur, met name FF7 spullen, want dit is een van de populairste FF's in de US en Europa, en de goodies daarvan zijn intussen schaars geworden. Ik weet niet wat hij bij FFgoodies kostte, maar op eBay en zelfs bij Yahoo! Japan moet je voor een Highwind minstens 1500 euro neerleggen, zelfs met schade.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Goodies is inderdaad supertof, maar veel te duur
Licht weerkaatsing van een bureaulamp (waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Waarom staat de tepel van lara in de fik op die poster twee posts boven mij![]()
Gaaf beeld van Sauron trouwens.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar eigenlijk concentreer ik me meer op film merchandise met name LOTR. Ik heb trouwens deze nog in bestelling:
[afbeelding]
Meer dan een halve meter (61 cm) en 6,5 kg.
Je weet wel uit die voorfilmpje van The Battle For Middle Earth...
Nice. Prijzig?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:41 schreef chibibo het volgende:
Zojuist gekocht:
[afbeelding]
Het plaatje is niet echt duidelijk, maar het is een gouden Mario figuurtje dat in Japan tijdens een promotie van de Nintendo DS aan Platinum leden van Club Nintendo werd gegeven.
Oh, en vandaag ook het beeldje van Cloud op de Hardy Daytona uit Final Fantasy VII gekocht.
Mario beeldje was $50, de Hardy Daytona $150.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nice. Prijzig?
als je nog steeds op zoek bent naar dat beeldje, bij Gator.nl krijgen ze hem 'medio Augustus - September 2005', je kan nu voorbestellen voor ¤170.-..quote:Op donderdag 4 september 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil in de toekomst nog de Highwind uit Final Fantasy VII hebben. Helaas is dat ding erg duur en zeldzaam aan het worden
Zou het beeldje al een beetje plakkerig zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja johGa het anders in nog 10 topics posten!
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:29 schreef Strolie75 het volgende:
Zo het beeldje al een beetje plakkerig zijn?
Foto van dat beeldje? Dat zijn meestal juist de leukste beeldjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:06 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb een beeldje van Firiona Vie![]()
etc etc
M'n huis wordt op dit moment verbouwd (ze zijn pas 5 maanden bezig terwijl het +/- 2-3 weken zou durenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Foto van dat beeldje? Dat zijn meestal juist de leukste beeldjes.
gator.nlquote:
Sommige van mijn TR beelden kosten nu 5 games.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
45 euro... das een gameIk twijfel..
Nee, het is gewoon een winkel in Nijmegen waar je ook via internet kan bestellen. Zo beetje de bekendste merchandise winkel van NL naast de ACME winkels.quote:Op donderdag 1 september 2005 04:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Gator.nl? Was gator niet onderdeel van de spamfabriek gain?
In Nijmegen?quote:Op donderdag 1 september 2005 09:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nee, het is gewoon een winkel in Nijmegen waar je ook via internet kan bestellen. Zo beetje de bekendste merchandise winkel van NL naast de ACME winkels.
Das inderdaad een zeer prettige locatiequote:Op donderdag 1 september 2005 09:36 schreef chibibo het volgende:
[..]
In Nijmegen?Dan ga ik er komend weekend even langs.
Zeg, wanneer mag ik weer eens langskomenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Das inderdaad een zeer prettige locatie.
Er zijn weer een boel mooie vrouwen in Nijmegen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, wanneer mag ik weer eens langskomen
Kawai!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon er heel dichtbij is vijf minuutjes lopen voor me, dus als je het niet vertrouwt wil ik het nog wel even voor je halenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die site gator.nl is dus wel betrouwbaar? Ze hebben namelijk wel leuke dingen.
Ja hoor. Zie ook deze ervaringen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:18 schreef Strolie75 het volgende:
Die site gator.nl is dus wel betrouwbaar? Ze hebben namelijk wel leuke dingen.
Ik heb een Kart met Mario er in dus JA die is er!quote:Op donderdag 4 september 2003 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil ooit nog een beeld van Mario in een KartMaar die heb ik nog nooit gezien.
Ik heb ook die met Mario!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef chibibo het volgende:
Ik heb radiografisch bestuurbare karts met Mario en Yoshi.
Mooi figuur maar die ogen zijn gewoon TE anime achtig. Ninja Gaiden Ayane liet ziet hoe ook kan (en dat is pas echt een zware aanrader).quote:
Ik ben er gvd nog steeds niet langs geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:02 schreef Paxlie het volgende:
dat www.gator.nl heeft best coole dingen
Donnie Darko beeldje!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:02 schreef Paxlie het volgende:
dat www.gator.nl heeft best coole dingen
Dat verhaal eromheen ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 10:22 schreef chibibo het volgende:
Zojuist werd ik ruw uit mijn ochtendsluimer gewekt door het penetrante gezoem van de deurbel. Normaal draai ik me op zo'n moment gewoon om, en laat degene aan de deur in z'n sop gaar koken. Ik was echter toch al van plan om op te staan, dus ik besloot me van m'n goede kant te laten zien en sjokte richting voordeur.
Aan de andere kant van de deur stond een postbode die, tot mijn verbazing, een pakketje van niet onaanzienlijk formaat bij zich had dat voor mij bestemd was. Een lichtje begon te branden, maar ik durfde niet te hopen, want ik had nog geen bericht ontvangen dat [een zeker pakket] was verstuurd. Zelfs toen ik de naam van de afzender zag, bleef het ongeloof halsstarrig rondspoken in mijn geest, mij plagend met de gedachte dat het waarschijnlijk een verkeerd verzonden pakket zou zijn.
Niets bleek echter minder waar te zijn. Het postpakket is intussen geopend, en de inhoud staat me op m'n bureau toe te glimmen, mij smekend om verder te gaan met uitpakken. Helaas zijn de batterijen van m'n digicam leeg, zodat jullie het nog even met telefoonfoto's zullen moeten doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn slechtere manieren op je weekend in te gaan. Het echte uitpakken kan beginnen! Zodra m'n digicam is opgeladen worden de foto's van de inhoud gepost.
De....de Highwind....quote:Op zaterdag 12 november 2005 10:22 schreef chibibo het volgende:
Zojuist werd ik ruw uit mijn ochtendsluimer gewekt door het penetrante gezoem van de deurbel. Normaal draai ik me op zo'n moment gewoon om, en laat degene aan de deur in z'n sop gaar koken. Ik was echter toch al van plan om op te staan, dus ik besloot me van m'n goede kant te laten zien en sjokte richting voordeur.
Aan de andere kant van de deur stond een postbode die, tot mijn verbazing, een pakketje van niet onaanzienlijk formaat bij zich had dat voor mij bestemd was. Een lichtje begon te branden, maar ik durfde niet te hopen, want ik had nog geen bericht ontvangen dat [een zeker pakket] was verstuurd. Zelfs toen ik de naam van de afzender zag, bleef het ongeloof halsstarrig rondspoken in mijn geest, mij plagend met de gedachte dat het waarschijnlijk een verkeerd verzonden pakket zou zijn.
Niets bleek echter minder waar te zijn. Het postpakket is intussen geopend, en de inhoud staat me op m'n bureau toe te glimmen, mij smekend om verder te gaan met uitpakken. Helaas zijn de batterijen van m'n digicam leeg, zodat jullie het nog even met telefoonfoto's zullen moeten doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn slechtere manieren op je weekend in te gaan. Het echte uitpakken kan beginnen! Zodra m'n digicam is opgeladen worden de foto's van de inhoud gepost.
Hoeveel zou je ervoor uit willen geven?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef Gamedemon het volgende:
enige wat ik wil is een Ryu haybusa beeldje maar die kost me nog teveel knaken
Ik heb er dacht ik één zien staan bij de Intertoys hier in de straat, zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Er schijnt een Sam Fisher actiefiguur te zijn, iemand daar plaatjes van?
En die heb ik overgekochtquote:
43 euro, al zou je het ook kunnen vinden voor 35.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Gamedemon het volgende:
hoeveel kost ie nog das een betere vraag?
Would love to see thatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb er dacht ik één zien staan bij de Intertoys hier in de straat, zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Beurzen zijn goed wat betreft prijzen. Ieder jaar wordt er in Gent (zelfde hal) FACTS gehouden. Drie hallen (!!!) tot de nok gevuld met merchandisekraampjes. Alsof je over de markt loop maar dan met alleen maar merchandise en vaak nog goedkoper dan op internet (laat staan winkel). Geloof dat de entree 6 euro is, veel internationale handelaren en geweldige sfeer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:08 schreef Morthill het volgende:
Meestal kun je action figures wel vinden op beurzen als de New Star Con of Collectormania (al moet je voor die laatste wel naar de UK). Ik heb mijn Arbiter Figure gekocht op de New Star Con in Gent paar weken terug bijvoorbeeld. Was ¤14,50.
Daarom, beurzen zijn the place to be als je op zoek bent naar merch.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Beurzen zijn goed wat betreft prijzen. Ieder jaar wordt er in Gent (zelfde hal) FACTS gehouden. Drie hallen (!!!) tot de nok gevuld met merchandisekraampjes. Alsof je over de markt loop maar dan met alleen maar merchandise en vaak nog goedkoper dan op internet (laat staan winkel). Geloof dat de entree 6 euro is, veel internationale handelaren en geweldige sfeer.![]()
Ben gisteravond even langsgelopen en kon door de etalage de vitrine zien. Hij staat er nog, is ongeveer 25 cm hoog. Kan morgen wel vragen wat 'ie kost, maar zaterdag pas een plaatje posten.quote:
Toppertje!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben gisteravond even langsgelopen en kon door de etalage de vitrine zien. Hij staat er nog, is ongeveer 25 cm hoog. Kan morgen wel vragen wat 'ie kost, maar zaterdag pas een plaatje posten.
VET!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Must have! Er schijnt zelfs een game van uit te zijn.![]()
![]()
Heb het ze gevraagd, helaas, het beeldje was niet te koopquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ben gisteravond even langsgelopen en kon door de etalage de vitrine zien. Hij staat er nog, is ongeveer 25 cm hoog. Kan morgen wel vragen wat 'ie kost, maar zaterdag pas een plaatje posten.
Die's niet van mijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:18 schreef pkwarts het volgende:
Hoe lang heb je daar nou over gedaan Sharkdoggie?
http://www.vitrines.nl/quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:57 schreef Dr_Crouton het volgende:
Die vitrines in comics/stripboeken/merchandise-winkeltjes hè? Waar kan je die kopen? Van die vitrinekasten met twee of meerdere glazen schuifdeuren en die je op slot kan doen en evt. met spots erop. Ik wil mijn mecha en andere zooi toch wel eens stofvrij opbergen.
De standaard vitrinekasten van de IKEA en andere meubelzaken zijn nl. te klein en te smal.
Die zijn wel duurder dan visiontoysquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Elegy het volgende:
Bij www.gameshop.nl verkopen ze ook beeldjes en merchandise.
bron: Azogquote:With the instantly recognizable bulky round orange shoulder pieces, Samus Aran’s Varia Suit has served the interstellar bounty huntress well. Her Varia suit, with the ability to resist even the most extreme of temperatures, has helped Samus on her quest of aiding the Galactic Federation in defeating the Space Pirates and eradication of the deadly Metroids.
First 4 Figures is extremely proud to present Samus Aran’s Varia Suit, the first collectible statue in First 4 Figures’ highly anticipated suit series based on Retro Studios’ Metroid Prime game trilogy.
First 4 Figures has used the official game files in order to create an extremely accurate recreation of the Varia suit, with pose inspiration taken from official Metroid Prime Varia Suit artwork.
The suit series will include, but not limited to, Samus Aran’s Light Suit, Dark Suit and Phazon suit.
Cast in high quality poly-stone, the statue is hand finished and hand painted with metallic paints to give an authentic representation of the suits.
Comes packed in a foam interior full colored box with a card of authenticity.
Height : 11 inches across base inches
SRP : $99.99
Available : Q4 2006
Wat is dat?quote:Op maandag 18 december 2006 10:08 schreef chibibo het volgende:
Dankzij Twilight Princess werd ik weer aan dit topic herinnerd. Vorige week ontvangen:
[afbeelding]
Replica's van de Master Sword en Hylian Shield uit Legend of Zelda.quote:Op maandag 18 december 2006 10:14 schreef Fliepke het volgende:
Wat is dat?
Oeee nicequote:Op maandag 18 december 2006 10:18 schreef chibibo het volgende:
[..]
Replica's van de Master Sword en Hylian Shield uit Legend of Zelda.
Oh wat gaaf!!!quote:Op maandag 18 december 2006 10:08 schreef chibibo het volgende:
Dankzij Twilight Princess werd ik weer aan dit topic herinnerd. Vorige week ontvangen:
[afbeelding]
Niet zo duur. 20£ zonder verzendkosten. Verkrijgbaar vanaf april.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef BossFight het volgende:
OW FUCK ME! Wat kost zo'n gunblade?!?!?!
Hmm, die TR ziet er wel stoer uit, alleen jammer dat er echt geen reet klopt van dr romp...quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Binnenkort ga ik deze afhalen:
[afbeelding]
Al zit ik te twijfelen om ook die van Hitman te halen.
[afbeelding]
BLOOD ELF ROGUE: VALEERA SANGUINARquote:America’s #1 selling PC game since 2004 continues its incredible entry into the collectible action figure arena with this ILLIDAN Deluxe Collector Figure from DC Unlimited. This figure is 6.5” tall with a wingspan of 11” — the total height of the figure is 13”!
Advance-solicited
On sale December 19, 2007
Schopje. Merchandise wat binnenkort uitkomt.quote:Make waking up more bearable to the sounds of Super Mario Bros. with this portable Super Nintendo alarm clock. Shaped like a classic NES controller, this portable alarm clock plays sounds from Super Mario Brothers. Try your luck at the included mini-game. If you score high enough, you'll be rewarded by unlocking a alternate alarm sound. Features a LCD panel and game sounds.
This homage to the past runs on two 2 AAA Batteries (Not Included), and is perfect for fans both at home and on-the-go.
Features
* Alarm clock looks like a classic nintendo controller, and has classic Mrio Bros. Alarm!
* Use the D-Pad / buttons to set the alarm and toggle different modes
* Built in mini-game. Score high enough and unlock another alarm sound.
* Built-in Stand.
* Dimensions: 5 x 2 x .8 inches
Operating Instructions
Set the Clock: Push "select" until the colon flashes, then push "start". Use the D-Pad to set the time. When finished push "A".
Set the Alarm: Push "select" until a tiny "AL" appears in the center of the display, then push "start". Use the D-Pad to set the alarm time. When finished push "A".
Turning the Alarm On: Push "select" until a tiny "AL" appears in the center of the display. Now "A" will turn the alarm on and "B" will turn the alarm off. When the alarm is on a small mushroom will appear in the corner of the display.
Playing the Mini-Game: Push "select" until you see a series of zeros (this is your previous high-score in the game). Push the "start" button and the game will begin with a sound from Super Mario Bros. The object is to push the "A" and "B" buttons as rapidly as possible within 10 seconds. The two small numbers on the right represent the number of seconds remaining, while the large numbers on the left indicate the number of button pushes (your score). If you score above 160 then a secret alarm sound will be unlocked. After you play the game once, the clock will remember your previous high-score.
Using the Secret Alarm: Turn on the alarm as mentioned above, but push the "A" button twice and the mushroom alarm sign will change to a coin. The next time the alarm goes off you will hear the new sound.
Ohja, dat zakhorloge, die is echt vet!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Chanty87 het volgende:
Hmmm...
- Nintendo shirt + keychain
- Mario & Luigi pins
- StarWing horloge
- Wii shirt
- Resident Evil 4 poster (helaasch niet met Leon erop maar een eng zombiewijf)
- DS phonechain
- Oldskool Donkey Kong gadgetpouch
- Zelda Majora's Mask sticker
- Zelda TP Guide Collector's Edition
- Twilight Princess mousepad
- Resident Evil 4 zakhorloge
Ik mis Lik-Sang
Hehe, 't is gewoon zo'n ding uit Hong Kong, had 'm op eBay gewonnen voor $0,01quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ohja, dat zakhorloge, die is echt vet!
Hahha dat Puss-in-Boots beeldjequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
Mijn collectie
Ja, ik ben erg. Weet het.
De meeste grote baggerfillms krijgen games ja, dus ook PotCquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wannabe-modEn trouwens, van PotC en LotR zijn ook games gemaakt
![]()
de meeste grote film krijgen baggergames....quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De meeste grote baggerfillms krijgen games ja, dus ook PotC
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
de meeste grote film krijgen baggergames....
CotBP?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:09 schreef Heintje het volgende:
Ik heb niet veel PotC dingen.
Alleen kaartjes voor de marathon de 22ste
Heb ik wel zin in. Voor de 3de keer naar CotBP in de bios.
Curse of the Black Pearl. AKA Deel 1.quote:
Curse of the Black Pearlquote:
Oeh, schiet me net te binnen dat ik ook nog een Mario Kwartetspel hebquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Chanty87 het volgende:
Hmmm...
- Nintendo shirt + keychain
- Mario & Luigi pins
- StarWing horloge
- Wii shirt
- Resident Evil 4 poster (helaasch niet met Leon erop maar een eng zombiewijf)
- DS phonechain
- Oldskool Donkey Kong gadgetpouch
- Zelda Majora's Mask sticker
- Zelda TP Guide Collector's Edition
- Twilight Princess mousepad
- Resident Evil 4 zakhorloge
Ik mis Lik-Sang
Tsja, online winkels. Ik heb het gewoon over dingen bij de Bart Smit ofzo, of FRS, E-Plaza, Media Markt dat soort dingen. Trouwens, bij de NL online winkels zie je al jaren alleen dezelfde dingen voorbijkomen. Vind ik gewoon erg jammer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat valt ook wel mee want ik merk dat er meer en meer Nintendo merchandise bij komt en beter verkrijgbaar wordt. Geen Mario bekers meer bij de AH, servetten en onderbroeken bij de Hema, maar speelgoed en duurdere merchandise heb je binnen 2 dagen in huis als je besteld bij een online winkel. Assortiment van die onlinewinkels wordt alleen maar groter.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
This Super Mario statue is a one of a kind big and heavy statue that stands 150 cm tall! This statue is generally used as a prop to watch the entrance at games stores in Japan. Now you can get it as a prop for your home. Very Limited quantities.
Will ship in May (est.)
Price: $2,599.99
Speciaal voor Chanty.Bijna net zo vet als een zo'n mini-cooper?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heb toch liever een Link statue ofzo, of nog beter, een Leon Kennedy statue
Mini Cooper![]()
Tsja, in DH kom ik nooit, de gameshops in R'dam hebben geen reet (Futurezonequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat voor merchandise zou je ongeveer dan willen? Bij de Gameshop in DH hebben ze echt veel pluche Nintendo zooi, radiobestuurbare auto's, etc. Je kan natuurlijk ook kijken buien NL online winkels zoals Play-asia die gewoon echt echt veel hebben.
Heb bij de MM in Duitsland overigens onverwacht een Lara Croft beeldje gekocht (koopje) dus soms moet je het gewoon heel veel geluk hebbem/Het valt me trouwens op dat ze bij de BS vaak jaren lang dezelfde Nintendo promotiemateriaal hebben zoals een grote Mario beeld. Misschien kan je een keer bijdehand vragen of je het kan overnemen? Kan me voorstellen dat ze niet weten wat ze er mee aan moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |