Ik neem aan dat je naar die gameshop in de schoolstraat in Den Haag bent geweest?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet iemand toevallig nog een winkel waar ze tombraiderbeelden verkopen? Ben op zoek naar een beeld van Lara in zwarte nightdress voor ongeveer 100,- euro. Ben het tegengekomen in een winkel voor 150 euro maar dat vind ik net iets te overdreven duur.
XXXL en andere belachelijk grote Amerikanenmaten...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Welke maten ze hebben ze dan wel? Dan moet ik na 16-08 weer eens een retourtje A'dam doen
Ik heb trouwens alleen de Age of Mythology Collectors edetion met mini minotaurus, making of DVD, boek, poster en 6 mini posters ... en de Age of Kings Strategy Guide.
paypal werkt prima, tis hetzelfde als credit card betalen alleen zit dan het bedrijf paypal ertussen. Je kan gewoon geld overmaken naar een emailadresquote:Op zondag 8 augustus 2004 15:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heeft iemand ervaring met Paypal? Dat wordt ook vaak aangeraden. CC gebruik ik alleen bij grote winkels zoals Play.com en Dvdsoon.com.
Op www.collectiblez.nl zijn ze wat meer into merchandise, daar kunnen ze je zeker helpen.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
*kickje*
Weet iemand toevallig of ik ergens leuk Resident Evil merchandise kan halen?
En niet alleen die beeldjes zeg maar?
Niets, alleen een ubrella portemonnee of mansion-sleutelhanger is wel vele malen ruiger.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat is er mis met beeldjes?
[afbeelding]
Heb ik al.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:09 schreef Neverstop het volgende:
[afbeelding]
Wie wil dit nou NIET hebben?!?!
De meeste FF merchandise is nu eenmaal duur, met name FF7 spullen, want dit is een van de populairste FF's in de US en Europa, en de goodies daarvan zijn intussen schaars geworden. Ik weet niet wat hij bij FFgoodies kostte, maar op eBay en zelfs bij Yahoo! Japan moet je voor een Highwind minstens 1500 euro neerleggen, zelfs met schade.quote:Op donderdag 27 januari 2005 12:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Goodies is inderdaad supertof, maar veel te duur
Licht weerkaatsing van een bureaulamp (waarschijnlijk).quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:53 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Waarom staat de tepel van lara in de fik op die poster twee posts boven mij![]()
Gaaf beeld van Sauron trouwens.
quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Maar eigenlijk concentreer ik me meer op film merchandise met name LOTR. Ik heb trouwens deze nog in bestelling:
[afbeelding]
Meer dan een halve meter (61 cm) en 6,5 kg.
Je weet wel uit die voorfilmpje van The Battle For Middle Earth...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |