quote:
Op woensdag 3 september 2003 15:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Judgementday??? die man kijkt veel naar terminator-movies
![]()
![]()
Balkie will be back!
quote:Wat een invloed heeft Balkje toch
128 Teletekst wo 03 sep
Bush klaar voor grotere rol VN Irak***************************************
WASHINGTON De Amerikaanse president
Bush is bereid de rol van de VS in Irak
te beperken en deels te laten overnemen
door de Verenigde Naties.Dat wordt in
kringen rond de president gezegd.Bush
heeft dat ook besproken met premier
Balkenende en minister De Hoop Scheffer
die op het Witte Huis ontbeten.
De grotere rol voor de VN staat in een
ontwerpresolutie,die door Bush zou zijn
ondertekend en die nog deze week aan de
VN-Veiligheidsraad zou kunnen worden
voorgelegd.
De VN moet de overdracht van de leiding
over Irak aan de Irakezen begeleiden en
zorgen dat Irak weer wordt opgebouwd.
quote:Zo, eindelijk een vrouw aan de macht!
PYONGYANG De Noord-Koreaanse leider Kim
Jong-il is door het parlement van het
land herkozen als opperbevelhebber van
de strijdkrachten.Zijn verkiezing als
defensiechef was een formaliteit.Hij
zit sinds 1994 stevig in het zadel.
quote:Ik denk niet dat die centjes in de werknemers van kliq gaan zitten, maar in de gere-integreerden. Dat zou een betere maatstaf zijn. En kijk eens wat je daar mee bespaart aan WAO
Op woensdag 3 september 2003 15:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
43 miljoen euro extra, dat is zo'n 72000 euro per werknemer van kliq. Netjes.
![]()
quote:Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
Op woensdag 3 september 2003 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een invloed heeft Balkje toch![]()
![]()
quote:Ben je nou echt zo dom of heb je alleen een debiel gevoel voor humor
Op woensdag 3 september 2003 15:55 schreef pberends het volgende:[..]
Zo, eindelijk een vrouw aan de macht!
quote:Leg mij eens uit hoe dat geld dan wordt opgemaakt? Een gereintegreerde krijgt toch gewoon weer een baan (eventueel met wat smeergeld = 43 miljoen euro??) ? En waarom krijgen andere reintegratiebureau's (zoals Start) dat dan niet??
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik denk niet dat die centjes in de werknemers van kliq gaan zitten, maar in de gere-integreerden. Dat zou een betere maatstaf zijn. En kijk eens wat je daar mee bespaart aan WAO
quote:nee jij bent slim om op mijn opmerking te reageren
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Parabola het volgende:[..]
Ben je nou echt zo dom of heb je alleen een debiel gevoel voor humor
hoe'st verder met BabyBola trouwens?
quote:Nee voor zichzelf
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
![]()
![]()
quote:Ik zeg er gelijk bij dat ik het ook niet precies weet, maar volgens mij helpen die 600 werknemers van kliq bij het re-integreren van gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Naast de salariskosten van die 600 zitten daar denk ik ook kosten van herscholing, kosten van werkplekaanpassingen en misschien zelfs wat 'smeergeld' bij.
Op woensdag 3 september 2003 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Leg mij eens uit hoe dat geld dan wordt opgemaakt? Een gereintegreerde krijgt toch gewoon weer een baan (eventueel met wat smeergeld = 43 miljoen euro??) ? En waarom krijgen andere reintegratiebureau's (zoals Start) dat dan niet??
Andere bureau's maken die kosten ook, maar die worden (dacht ik) bekostigd door de werkgever van de gedeeltelijk arbeidsongeschikte.
quote:goed, dank je.
Op woensdag 3 september 2003 16:00 schreef pberends het volgende:[..]
nee jij bent slim om op mijn opmerking te reageren
![]()
![]()
![]()
hoe'st verder met BabyBola trouwens?
quote:Gaat niet alleen om (gedeeltelijk) arbeidsongeschikten ook gewoon mensen die werkeloos geraakt zijn en niet aan een baan komen.
Op woensdag 3 september 2003 16:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Ik zeg er gelijk bij dat ik het ook niet precies weet, maar volgens mij helpen die 600 werknemers van kliq bij het re-integreren van gedeeltelijk arbeidsongeschikten. Naast de salariskosten van die 600 zitten daar denk ik ook kosten van herscholing, kosten van werkplekaanpassingen en misschien zelfs wat 'smeergeld' bij.
Andere bureau's maken die kosten ook, maar die worden (dacht ik) bekostigd door de werkgever van de gedeeltelijk arbeidsongeschikte.
quote:Wat is het verschil trouwens tussen een hark en Balkie? (keek net naar nos-journaal)
Op woensdag 3 september 2003 16:01 schreef pberends het volgende:[..]
Nee voor zichzelf
![]()
![]()
quote:Okay, zou kunnen. Maar verandert dat mijn verhaal (afgezien van werkplekaanpassingen)?
Op woensdag 3 september 2003 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gaat niet alleen om (gedeeltelijk) arbeidsongeschikten ook gewoon mensen die werkeloos geraakt zijn en niet aan een baan komen.
quote:Ik zat te wachten totdat Balkenende uit nervoisiteit "Where are the bitches and weed, George?" ging zeggen
Op woensdag 3 september 2003 15:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Zou Balkie een pot pindakaas hebben meegenomen voor Bush?
![]()
![]()
misschien in de achterkamertjes
edit: English typo
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 16:17]
quote:Een hark is een nuttig ding?
Op woensdag 3 september 2003 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Wat is het verschil trouwens tussen een hark en Balkie? (keek net naar nos-journaal)
![]()
![]()
![]()
quote:Een hark draagt geen stropdas en bril.
Op woensdag 3 september 2003 16:08 schreef Rechtse_Mensen het volgende:[..]
Een hark is een nuttig ding?
quote:Fotootje van George rulez 2 seconde nadat hij Balkje heeft handgeschud... hij dacht:
Op woensdag 3 september 2003 16:14 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]donkere wolken ...
weet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 03-09-2003 16:27]
quote:Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
Hele VS-top bij ontbijt BalkenendeWASHINGTON Premier Balkenende is zeer te spreken over het werkontbijt dat hij vanochtend op het Witte Huis had met president Bush. Op het laatste moment namen ook vice-president Cheney en minister Powell aan het gesprek deel.
De ontmoeting, waarbij verder minister De Hoop Scheffer en veiligheidsadviseur Rice aanwezig waren, duurde 5 kwartier. De zware delegatie illustreert volgens de premier het belang dat de VS aan een goed contact met Nederland hecht.
Gisteren legde Balkenende bloemen op het graf van de in 1963 vermoorde president Kennedy. Hij zei dat de moord hem als kind van zes diep had geraakt.
bron: Teletekst
quote:Een commentator op de radio vanochtend had het idee dat dat niet aan de orde was, omdat Bush Jaap nog niet kende. Beter eerst even een informeel gesprekje en kijken of je bij Bush in de smaak valt en dan pas je kandidatuur stellen. Anders krijg je Lubbers-effecten (die viel niet bij Clinton in de smaak en kon het schudden).
Op woensdag 3 september 2003 16:26 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
quote:En een test om te kijken of die vroeg zijn bed uit kan komen!
Cheney, Powell, Rice en Bush; dit heeft niets te maken met het goede contact dat de VS aan Nederland hecht, dit was gewoon een ordinair sollicitatiegesprek voor De Hoop Scheffer om bij de NATO slippendrager van Bush c.s. te worden.
quote:Ik meen uit het plaatje af te kunnen leiden dat dit een Canadese vlag is.
Op woensdag 3 september 2003 16:23 schreef pberends het volgende:
http://www.web-birds.com/9th/48/d-day,%20order%20of%20battle.jpgweet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
quote:De 2e WO is voorbij hoor...
Op woensdag 3 september 2003 16:23 schreef pberends het volgende:
http://www.web-birds.com/9th/48/d-day,%20order%20of%20battle.jpgweet iemand welk land die 3e vlag is? Die bij de hoogste rode pijl in de rechterhoek
edit deze dus:
quote:Daar zou je best wel eens gelijk mee kunnen hebben
die vlag pb is volgens mij gewoon van een van de divisies van het engelse leger (airborn ofzo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |