Ik vind het geen slechte film, maar eveneens belachelijk overschat!quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stranger het volgende:
The shawshank redemption vind ik een saaie, overhypte kutfilm.
Uitstekende genrefilm idd, maar beslist veel te hoog in imdb... maar goed, dat vind ik van minstens de helft van de films die daarin staan. Het was blijkbaar een tijdje een hype om die film tha bomb te vinden ofzo...quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:11 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte film, maar eveneens belachelijk overschat!
Helemaal mee eens, hij was goed vervelend.. niet plezierig om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:44 schreef Love_My_Baby het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...
Mijn god, wat een gruwelijke film. Het ging maar door, en ging maar door. Ik vind een film niet snel slecht, maar dit...Het idee erachter was perfect, maar de film was zo enorm saai en vervelend. En dan kom je op FOK!, zie je een topic over de film, denk je: goh, vast meer mensen die hem gezien hebben en kut vinden. Maar nee, iedereen prijst m de hemel in!! Aargh.
Inderdaad, allemaal drie keer niks.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
Harry Potter, LOTR, Star Wars, Star Trek, ...
Ik vond het begin erg leuk (lees: eerste 10-20 minuten) vanwege het acteerwerk van Depp en hoe het verhaal zich ontplooide (en de sfeer die daarbij hoorde)...maar later werd het zo'n flauwe neppe heksen filmquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Sleepy Hollow
wordt hier door sommigen als de beste burton film genoemd maar ik vind 'm dus echt heel slecht.
Nu je 't zegt, na hem drie keer op tv te hebben gezien heb ik nog steeds niets interessants aan die film kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eigenlijk alle Oscar binnenslepers. American beauty bijvoorbeeld. kerel wat een overschatte saaie bout film.
Daar kan ik me bij aansluiten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
dudequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:42 schreef Thomasumo het volgende:
Het ergste vind ik echter Big Lebowski. All mijn vrienden vinden het geweldig. Ik vind het drek!
Eh het is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inhoudloos? Je kan veel over 2001 zeggen, maar niet dat ie inhoudloos is...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:44 schreef Cee het volgende:
2001: A Space Odissey vind ik een pretentieuze, slepende, inhoudsloze baggerfilm dat me geen moment kon boeien.
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inderdaad, mijn favoriete filmquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)
De film die natuurlijk wel goed is: A Clockwork Orange!!!!
Ik vond het ook wat tegen vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef Penny_Lane het volgende:
In de categorie Zwaar Overgewaardeerd: Finding Nemo.
Ik word vooral een beetje ziek van die troela`s die dwepen met die vis met het kortetermijngeheugenprobleem. Zo grappig was het nou toch ook weer niet?
quote:
Neuk jou, ik vond het een geweldige film,,,quote:Op zondag 6 februari 2005 02:11 schreef Tarak het volgende:
"Adaptation" vond ik echt een vreselijk saaie film, ondanks Meryl Streep. Het scenario zat wel aardig in elkaar, maar was van een oosteuropese traagheid.
Ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2005 05:55 schreef Alcyone het volgende:
Citizen Kane heb ik niet afgekeken.
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 05:57 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar dat kwam omdat ik die op de computer had staan en ik een schele kop krijg van al die pixels...
Huh? Onsamenhangend enzo...quote:Op zondag 6 februari 2005 06:00 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.
Laat je hersenen nakijken.
Het is dat je clockwork orange goed vind, maar anders...quote:Op zondag 6 februari 2005 00:30 schreef Toad het volgende:
OT: ik heb er nog 2: Requiem for a Dream en Fear and Loathing in Las Vegas. Bij die laatste heb ik nauwelijks moeten lachen. Trainspotting is dan wel weer goed. Als we het gaan hebben over "drugsfilms".
Hm, doe ik toch. Computertje, ruimteschipje, monolietje, aapjes, blah-blah verhaal eromheen en het zei me helemaal niks. Sorry.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:02 schreef Eluc het volgende:
[..]
Inhoudloos? Je kan veel over 2001 zeggen, maar niet dat ie inhoudloos is...
www.kubrick2001.com/quote:Op zondag 6 februari 2005 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hm, doe ik toch. Computertje, ruimteschipje, monolietje, aapjes, blah-blah verhaal eromheen en het zei me helemaal niks. Sorry.![]()
Daarom juist vond ik RfaD beter dan Trainspotting. Trainspotting is een beetje teveel een verheerlijking van drugs gebruik, terwijl RfaD imo een realistischer beeld schept. (Niet dat ik persoonlijke ervaring ofzo heb met hard drugs gebruik)quote:Op zondag 6 februari 2005 18:59 schreef Georges het volgende:
Requiem for a Dream. Iedereen loopt er mee weg. Ik vond het niet boeiend.
Het gaat langzaam, chaotisch gefilmd, eenzijdig en simplistisch.
Trainspotting vond ik een stuk beter, vooral ook door de boodschap. Choose life enz.
In Requiem was het allemaal zo zwartgallig.
Saving Private Ryan. Band of Brothers is 10 keer beter, nuff said.
Waar lul je dan over?quote:Op zondag 6 februari 2005 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daarom juist vond ik RfaD beter dan Trainspotting. Trainspotting is een beetje teveel een verheerlijking van drugs gebruik, terwijl RfaD imo een realistischer beeld schept. (Niet dat ik persoonlijke ervaring ofzo heb met hard drugs gebruik)
Alsof je alles zelf meegemaakt moet hebben om een film over dat onderwerp te kunnen waarderen. Ik ben ook niet in Vietnam wezen vechten (en jij waarschijnlijk ook niet) en toch heb ik wel een mening over het realisme van verschillende Vietnam Oorlog films.quote:
Dat was ook de mening van veel critici, en kraakten daarom de film al bij voorbaat af. Maar die hebben de boodschap niet begrepen, en jij ook niet. Het is net zoals een boek, je moet af en toe tussen de regels door lezen.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Daarom juist vond ik RfaD beter dan Trainspotting. Trainspotting is een beetje teveel een verheerlijking van drugs gebruik, terwijl RfaD imo een realistischer beeld schept. (Niet dat ik persoonlijke ervaring ofzo heb met hard drugs gebruik)
Begrijp me niet verkeerd. Ik vond Trainspotting een topfilm . Het is een fantastiche leuke gave vette film, waar ik me meerdere malen uiterst goed mee heb vermaakt. Maar had ik tijdens de film ooit echt het idee dat ik hier naar de zware strijd van iemand die tegen zijn drugsverslaving vocht? Nee. Heb ik bij Trainspotting ooit een traan gelaten, zelfs als er zoiets verschrikkelijk gebeurt als de dood van een baby? Nee. En natuurlijk zie ik ook wel dat er een boodschap in Trainspotting zit, dat je alles kwijt raakt met drugs zelfs je vrienden, eigenljik je hele leven. Tenminste dat is wat ik eruit haal. Als er een andere diepe boodschap die ik niet heb begrepen erin zit dan hoor ik het graagquote:Op zondag 6 februari 2005 21:05 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Dat was ook de mening van veel critici, en kraakten daarom de film al bij voorbaat af. Maar die hebben de boodschap niet begrepen, en jij ook niet. Het is net zoals een boek, je moet af en toe tussen de regels door lezen.
Als je nou een goede verklaring had...
Precies dezelfde soort films waar ik een schijt hekel aan hebt. Niet aan mij besteedquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
Same here. Alleen heb ik eerst de originele versie gezien. De versie waarvan iedereen zegt 'De Amerikaanse is eng, maar de Japanse!! OMFG 7 kleuren stront-hartverlammingen etc.' Nou, hier niet hoor. Ik vond 't verhaal maar slap, het verveelde en alhoewel het op sommige moment redelijk creepy was, vond ik 't nooit echt eng of spannend. En dat terwijl ik redelijk snel met m'n handen voor m'n ogen 'kijk' bij spannende films.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb ook nooit gesnapt wat er nou zo bijzonder goed is aan de Ring (heb alleen de Amerikaanse versie gezien).
Precies hetzelfde hier. Bij een goede horror-thriller zit ik redelijk snel achter mijn kussen weggedoken om het zomaar te zeggen. Maar hier zat ik echt soms te gapen. En op het einde moesten mijn vrienden de dvd tien keer terug draaien omdat ze het einde niet begrepen, wat voor mij zo klaar als een kontje was.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Same here. Alleen heb ik eerst de originele versie gezien. De versie waarvan iedereen zegt 'De Amerikaanse is eng, maar de Japanse!! OMFG 7 kleuren stront-hartverlammingen etc.' Nou, hier niet hoor. Ik vond 't verhaal maar slap, het verveelde en alhoewel het op sommige moment redelijk creepy was, vond ik 't nooit echt eng of spannend. En dat terwijl ik redelijk snel met m'n handen voor m'n ogen 'kijk' bij spannende films.
Ik weet het niet maar deze film is juist ZWAAR ondergewaardeerd .. pas jaren later in video circuit heeft het zijn status bereikt. Heeft maar kort in de bios gedraaid. dus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stranger het volgende:
The shawshank redemption vind ik een saaie, overhypte kutfilm.
Hij staat op fucking 3 in de imdb top 250 en jij vindt die film ondergewaardeerd? Pfft, zelfs escape from alcatraz was beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar deze film is juist ZWAAR ondergewaardeerd .. pas jaren later in video circuit heeft het zijn status bereikt. Heeft maar kort in de bios gedraaid. dus.
Die hoort in het topic: Films die heel slecht zijn en dat vind iedereen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:27 schreef California het volgende:
Ik weet niet waar The Village nou op zijn plaats is, Films die iedereen slecht vindt... Behalve jij! of Films die iedereen goed vindt... Behalve jij!.
Me 2quote:Op vrijdag 23 maart 2001 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Mening is inmiddels veranderd,quote:Op zaterdag 31 maart 2001 22:29 schreef RemCOW het volgende:
- Pulp Fiction... had leuke stukken, maar een topper? neh..vond em saai verder..
Nee, hij hoort in Films die verpest worden door de verwachtingen die iedereen ervan heeft op basis van wat de regisseur eerder heeft gemaakt, en eigenlijk lang niet zo slecht zijn (al zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ze niet perfect zijn).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die hoort in het topic: Films die heel slecht zijn en dat vind iedereen.![]()
Dan toch echt eerde bij het topic: Films waar je met slechte verwachtingen naar toe gaat aangezien de regisseur een sterk dalende lijn in zijn werk heeft zitten, maar nog slechter blijkt te zijn dan in je ergste nachtmerrie had kunnen dromen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:30 schreef California het volgende:
[..]
Nee, hij hoort in Films die verpest worden door de verwachtingen die iedereen ervan heeft op basis van wat de regisseur eerder heeft gemaakt, en eigenlijk lang niet zo slecht zijn (al zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ze niet perfect zijn).
Dus eerst vonduh da een saaie film...en nu opeens een goeie? Maar wa is daar tussen gebeurd, remcow?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Mening is inmiddels veranderd,. Goede film
.
Ja, maar die's ouderquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij staat op fucking 3 in de imdb top 250 en jij vindt die film ondergewaardeerd? Pfft, zelfs escape from alcatraz was beter.
Een van m'n favoriete films.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:33 schreef Jane het volgende:
Kill Bill 1 - Al moet ik er bij zeggen dat ik hem niet eens helemaal uitgekeken heb
quote:
In de juiste stemming moet het vast goedkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
[..]Sorry Mike
![]()
Zal ik het dan nog maar een keer proberen?
Die vond ik de eerste keer dat ik 'm zag echt vreselijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
-edit- Of vond jij Natural Born Killers ook te gek? Want die heb ik destijds wel helemaal gezien en dat vond ik echt niks hoor.(zie een paar jaar geleden in dit topic)
Mwah, wat je al zegt, je moet er net zin in hebben he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:37 schreef Mike het volgende:
Of hou je niet van liters bloed en afgehakte ledematen?
Mmm, vind pretentieus niet altijd slecht... als het maar iets interessants oplevert. Dat is bij RfaD en het eerste deel van the matrix toch wel geluktquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:23 schreef Seborik het volgende:
Collateral. Pretentieus.
The Matrix. Pretentieus.
Road To Perdition. Saai, voorspelbaar en .... vindt hem goed.
Requiem for A Dream. Pretentieus Amerikaans over the top gewauwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |