Ik weet het niet maar deze film is juist ZWAAR ondergewaardeerd .. pas jaren later in video circuit heeft het zijn status bereikt. Heeft maar kort in de bios gedraaid. dus.quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stranger het volgende:
The shawshank redemption vind ik een saaie, overhypte kutfilm.
Hij staat op fucking 3 in de imdb top 250 en jij vindt die film ondergewaardeerd? Pfft, zelfs escape from alcatraz was beter.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar deze film is juist ZWAAR ondergewaardeerd .. pas jaren later in video circuit heeft het zijn status bereikt. Heeft maar kort in de bios gedraaid. dus.
Die hoort in het topic: Films die heel slecht zijn en dat vind iedereen.quote:Op maandag 7 februari 2005 23:27 schreef California het volgende:
Ik weet niet waar The Village nou op zijn plaats is, Films die iedereen slecht vindt... Behalve jij! of Films die iedereen goed vindt... Behalve jij!.
Me 2quote:Op vrijdag 23 maart 2001 14:02 schreef DIGGER het volgende:
Mening is inmiddels veranderd,quote:Op zaterdag 31 maart 2001 22:29 schreef RemCOW het volgende:
- Pulp Fiction... had leuke stukken, maar een topper? neh..vond em saai verder..
Nee, hij hoort in Films die verpest worden door de verwachtingen die iedereen ervan heeft op basis van wat de regisseur eerder heeft gemaakt, en eigenlijk lang niet zo slecht zijn (al zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ze niet perfect zijn).quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die hoort in het topic: Films die heel slecht zijn en dat vind iedereen.![]()
Dan toch echt eerde bij het topic: Films waar je met slechte verwachtingen naar toe gaat aangezien de regisseur een sterk dalende lijn in zijn werk heeft zitten, maar nog slechter blijkt te zijn dan in je ergste nachtmerrie had kunnen dromen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:30 schreef California het volgende:
[..]
Nee, hij hoort in Films die verpest worden door de verwachtingen die iedereen ervan heeft op basis van wat de regisseur eerder heeft gemaakt, en eigenlijk lang niet zo slecht zijn (al zal ik de eerste zijn om toe te geven dat ze niet perfect zijn).
Dus eerst vonduh da een saaie film...en nu opeens een goeie? Maar wa is daar tussen gebeurd, remcow?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:03 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Mening is inmiddels veranderd,. Goede film
.
Ja, maar die's ouderquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:56 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij staat op fucking 3 in de imdb top 250 en jij vindt die film ondergewaardeerd? Pfft, zelfs escape from alcatraz was beter.
Een van m'n favoriete films.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:33 schreef Jane het volgende:
Kill Bill 1 - Al moet ik er bij zeggen dat ik hem niet eens helemaal uitgekeken heb
quote:
In de juiste stemming moet het vast goedkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
[..]Sorry Mike
![]()
Zal ik het dan nog maar een keer proberen?
Die vond ik de eerste keer dat ik 'm zag echt vreselijk.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
-edit- Of vond jij Natural Born Killers ook te gek? Want die heb ik destijds wel helemaal gezien en dat vond ik echt niks hoor.(zie een paar jaar geleden in dit topic)
Mwah, wat je al zegt, je moet er net zin in hebben he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:37 schreef Mike het volgende:
Of hou je niet van liters bloed en afgehakte ledematen?
Mmm, vind pretentieus niet altijd slecht... als het maar iets interessants oplevert. Dat is bij RfaD en het eerste deel van the matrix toch wel geluktquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:23 schreef Seborik het volgende:
Collateral. Pretentieus.
The Matrix. Pretentieus.
Road To Perdition. Saai, voorspelbaar en .... vindt hem goed.
Requiem for A Dream. Pretentieus Amerikaans over the top gewauwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |