Ik vind het geen slechte film, maar eveneens belachelijk overschat!quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:42 schreef Stranger het volgende:
The shawshank redemption vind ik een saaie, overhypte kutfilm.
Uitstekende genrefilm idd, maar beslist veel te hoog in imdb... maar goed, dat vind ik van minstens de helft van de films die daarin staan. Het was blijkbaar een tijdje een hype om die film tha bomb te vinden ofzo...quote:Op donderdag 3 februari 2005 09:11 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ik vind het geen slechte film, maar eveneens belachelijk overschat!
Helemaal mee eens, hij was goed vervelend.. niet plezierig om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:44 schreef Love_My_Baby het volgende:
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind...
Mijn god, wat een gruwelijke film. Het ging maar door, en ging maar door. Ik vind een film niet snel slecht, maar dit...Het idee erachter was perfect, maar de film was zo enorm saai en vervelend. En dan kom je op FOK!, zie je een topic over de film, denk je: goh, vast meer mensen die hem gezien hebben en kut vinden. Maar nee, iedereen prijst m de hemel in!! Aargh.
Inderdaad, allemaal drie keer niks.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
Harry Potter, LOTR, Star Wars, Star Trek, ...
Ik vond het begin erg leuk (lees: eerste 10-20 minuten) vanwege het acteerwerk van Depp en hoe het verhaal zich ontplooide (en de sfeer die daarbij hoorde)...maar later werd het zo'n flauwe neppe heksen filmquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:
Sleepy Hollow
wordt hier door sommigen als de beste burton film genoemd maar ik vind 'm dus echt heel slecht.
Nu je 't zegt, na hem drie keer op tv te hebben gezien heb ik nog steeds niets interessants aan die film kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 17:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eigenlijk alle Oscar binnenslepers. American beauty bijvoorbeeld. kerel wat een overschatte saaie bout film.
Daar kan ik me bij aansluiten.quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
dudequote:Op zaterdag 5 februari 2005 13:42 schreef Thomasumo het volgende:
Het ergste vind ik echter Big Lebowski. All mijn vrienden vinden het geweldig. Ik vind het drek!
Eh het is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inhoudloos? Je kan veel over 2001 zeggen, maar niet dat ie inhoudloos is...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:44 schreef Cee het volgende:
2001: A Space Odissey vind ik een pretentieuze, slepende, inhoudsloze baggerfilm dat me geen moment kon boeien.
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inderdaad, mijn favoriete filmquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)
De film die natuurlijk wel goed is: A Clockwork Orange!!!!
Ik vond het ook wat tegen vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef Penny_Lane het volgende:
In de categorie Zwaar Overgewaardeerd: Finding Nemo.
Ik word vooral een beetje ziek van die troela`s die dwepen met die vis met het kortetermijngeheugenprobleem. Zo grappig was het nou toch ook weer niet?
quote:
Neuk jou, ik vond het een geweldige film,,,quote:Op zondag 6 februari 2005 02:11 schreef Tarak het volgende:
"Adaptation" vond ik echt een vreselijk saaie film, ondanks Meryl Streep. Het scenario zat wel aardig in elkaar, maar was van een oosteuropese traagheid.
Ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2005 05:55 schreef Alcyone het volgende:
Citizen Kane heb ik niet afgekeken.
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 05:57 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar dat kwam omdat ik die op de computer had staan en ik een schele kop krijg van al die pixels...
Huh? Onsamenhangend enzo...quote:Op zondag 6 februari 2005 06:00 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.
Laat je hersenen nakijken.
Het is dat je clockwork orange goed vind, maar anders...quote:Op zondag 6 februari 2005 00:30 schreef Toad het volgende:
OT: ik heb er nog 2: Requiem for a Dream en Fear and Loathing in Las Vegas. Bij die laatste heb ik nauwelijks moeten lachen. Trainspotting is dan wel weer goed. Als we het gaan hebben over "drugsfilms".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |