Eh het is gebasseerd op een waar gebeurd verhaal?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inhoudloos? Je kan veel over 2001 zeggen, maar niet dat ie inhoudloos is...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:44 schreef Cee het volgende:
2001: A Space Odissey vind ik een pretentieuze, slepende, inhoudsloze baggerfilm dat me geen moment kon boeien.
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:26 schreef Little_Meanie het volgende:
Harry Potter, LOTR, Star Wars, Star Trek, ...
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef Forumschorem het volgende:
Schindler's List
Totaal ongeloofwaardig en slecht uitgedacht script. En ook nog eens zwart wit. En Duitsers die perfect Engels spreken. Om over dat dramatisch slechte einde (in kleur notabene!) nog maar te zwijgen.
Inderdaad, mijn favoriete filmquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Precies de films waar ik ook niks aan vind. (met name dan LOTR2+3, 1 gaat wel)
De film die natuurlijk wel goed is: A Clockwork Orange!!!!
Ik vond het ook wat tegen vallenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:13 schreef Penny_Lane het volgende:
In de categorie Zwaar Overgewaardeerd: Finding Nemo.
Ik word vooral een beetje ziek van die troela`s die dwepen met die vis met het kortetermijngeheugenprobleem. Zo grappig was het nou toch ook weer niet?
quote:
Neuk jou, ik vond het een geweldige film,,,quote:Op zondag 6 februari 2005 02:11 schreef Tarak het volgende:
"Adaptation" vond ik echt een vreselijk saaie film, ondanks Meryl Streep. Het scenario zat wel aardig in elkaar, maar was van een oosteuropese traagheid.
Ik ook nietquote:Op zondag 6 februari 2005 05:55 schreef Alcyone het volgende:
Citizen Kane heb ik niet afgekeken.
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.quote:Op zondag 6 februari 2005 05:57 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar dat kwam omdat ik die op de computer had staan en ik een schele kop krijg van al die pixels...
Huh? Onsamenhangend enzo...quote:Op zondag 6 februari 2005 06:00 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Ik heb alle 170 afleveringen van The Next Generation em tientallen uren aan series en films gedownload en gezien, geen enkel probleem.
Laat je hersenen nakijken.
Het is dat je clockwork orange goed vind, maar anders...quote:Op zondag 6 februari 2005 00:30 schreef Toad het volgende:
OT: ik heb er nog 2: Requiem for a Dream en Fear and Loathing in Las Vegas. Bij die laatste heb ik nauwelijks moeten lachen. Trainspotting is dan wel weer goed. Als we het gaan hebben over "drugsfilms".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |