quote:Geen idee. ff de ban-topics doorspitten.
Op zondag 24 augustus 2003 20:53 schreef Gil-galad het volgende:
Had X geen perm. ban aan zijn broek hangen?
quote:ja, jij gisteren ook nog
Op zondag 24 augustus 2003 20:53 schreef Gil-galad het volgende:
Had X geen perm. ban aan zijn broek hangen?
quote:Als het een normale ban was geweest zou die permanent zijn ja.
Op zondag 24 augustus 2003 20:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ja, jij gisteren ook nog
![]()
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:51 schreef Sidekick het volgende:
Dat is nou het handigst van alles. Alle Hollanders denk dat de oorlog allang is afgelopen. Maar de voorbereidingen gaan verder. We hebben al heel wat moslim-infiltranten in Holland gestationeerd.
[..]
quote:
Serieus: Weet jij wie de eerste autochtone troonopvolger is?
Goeie vraag eigenlijk. In dat geval Yvonne!
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In dat geval Yvonne!![]()
quote:Hoezo, is ie ooit weg geweest dan, hij heeft genoeg klonen over denk ik
Op zondag 24 augustus 2003 20:52 schreef Sidekick het volgende:
Peter Siebelt: MEGASUKKEL!Hey X-Ray. Wanneer kom jij weer terug?
quote:Ik ken die gast niet, maar ik geloof je aan je blonde kop en blauwe ogen!
Op zondag 24 augustus 2003 21:00 schreef Sidekick het volgende:
Peter Siebelt: MEGASUKKEL!
quote:Die klonen zijn van zijn broer.
Op zondag 24 augustus 2003 21:00 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Hoezo, is ie ooit weg geweest dan, hij heeft genoeg klonen over denk ik
quote:Dat wel, alleen ik zie graag diegene weer onder het account X-Ray posten. Dat maakt het duidelijker.
Op zondag 24 augustus 2003 21:00 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Hoezo, is ie ooit weg geweest dan, hij heeft genoeg klonen over denk ik
*huishoudelijke mededeling*
Wie heeft mij een mailtje gestuurd gister om 23.45?
quote:Wat een spekkoek zeg, die X-Ray clan.
Op zondag 24 augustus 2003 21:01 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Die klonen zijn van zijn broer.
Ik zal er eens een boek over schrijven. FOK! Nostra is eigenlijk best toepasselijk als titel.
"Bling bling, money ain't a thing"
quote:Vergeet zijn vriendjes niet...
Op zondag 24 augustus 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:
Wat een spekkoek zeg, die X-Ray clan.
Static, U-lerZzZ, Dr. Daggla, laffer, Yvonne, MUUS, en meer Menschen.
quote:En zijn gefakete vijanden dakduifgroen, pietengriet en drenth. Want de X-Ray clan weet ook dat je vijanden nodig hebt om je achterban te motiveren voor de strijd.
Op zondag 24 augustus 2003 21:06 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Vergeet zijn vriendjes niet...
.
Static, U-lerZzZ, Dr. Daggla, laffer, Yvonne, MUUS, en meer Menschen.
quote:X-Ray clan =
Op zondag 24 augustus 2003 21:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
En zijn gefakete vijanden dakduifgroen, pietengriet en drenth. Want de X-Ray clan weet ook dat je vijanden nodig hebt om je achterban te motiveren voor de strijd.
quote:Zeg je dat ook tegen je vriendje X-ray ?
Op zondag 24 augustus 2003 21:11 schreef Gil-galad het volgende:[..]
X-Ray clan =
.
quote:Damn, jij kan ook nooit tegen een grapje he?
Op zondag 24 augustus 2003 21:17 schreef Polcor het volgende:[..]
Zeg je dat ook tegen je vriendje X-ray ?
quote:
Weer onrust op ama-campus DeelenDEELEN - Op de campus voor alleenstaande minderjarige asielzoekers (ama's) in Deelen is het in het weekeinde weer onrustig geweest. Vrijdagnacht werd in een school en een woongebouw brand gesticht. Zondag haalden enkele tientallen actievoerders een hek op het terrein weg.
De politie en de brandweer moesten vrijdagnacht wegens brandstichting al naar de campus uitrukken. Het was volgens een woordvoerster van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers zondag nog niet duidelijk wat de schade is en wie de brand heeft aangestoken. Dit wordt onderzocht.
Zondagmiddag meldden zich ongeveer vijftig mensen op het terrein voor een demonstratie. De groep die geen naam heeft en een ,,los verband van mensen is dat vindt dat er in Deelen sprake is van een inhumaan beleid'', had eerst een hekwerk rondom het terrein gedemonteerd.
Geen arrestaties
De demonstranten vluchtten twee klaarstaande bussen in, toen de politie arriveerde. Deze hield de twee voertuigen tegen. Even later konden de bussen toch vertrekken. Volgens een politiewoordvoerder was niet duidelijk wie het hekwerk beschadigd had en zijn er geen arrestaties verricht.
De ama-campus is een experiment, waarin jonge asielzoekers die geen kans maken op een status, op de terugkeer naar hun land worden voorbereid. Behalve in Deelen is er ook in Vught een campus. Op beide locaties is het de afgelopen maanden vaker tot vernielingen, brandstichting en vechtpartijen gekomen. Het experiment met de ama-campus loopt sinds november vorig jaar. Volgende maand wordt het experiment geëvalueerd.
ANP
De directe schuld ligt natuurlijk bij de ama's. Maar is die hele aanpak niet verkeerd? Die woede en frustratie is indirect het gevolg van het belied imho.
Misschien iets voor een nieuw topic?
quote:Ik heb eens een documentaire hierover gezien bij de vpro. Het was huilen met de pet op, de directeur van de ama stond op een gegeven moment met een giga-snotbel aan zijn neus iets aan een agent(e) uit te leggen, het hele beleid was erg idioot. Wie heeft dat ook gezien?
Op zondag 24 augustus 2003 21:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
De directe schuld ligt natuurlijk bij de ama's. Maar is die hele aanpak niet verkeerd? Die woede en frustratie is indirect het gevolg van het belied imho.
Misschien iets voor een nieuw topic?
quote:Wel.
Op zondag 24 augustus 2003 21:36 schreef Sidekick het volgende:
De directe schuld ligt natuurlijk bij de ama's. Maar is die hele aanpak niet verkeerd?
quote:En die bus blijft hier!
Op zondag 24 augustus 2003 21:43 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wel.
Gewoon vandaag nog op het vliegtuig zetten, dan zijn we er vanaf.
zondag-rel!
quote:Het lijkt me dat dat niet mogelijk is, anders was dat allang het geval geweest.
Op zondag 24 augustus 2003 21:43 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wel.
Gewoon vandaag nog op het vliegtuig zetten, dan zijn we er vanaf.
quote:Een beetje tegen zijn eigen woorden, maar tja, waarom niet?
Schröder wil derde termijn als bondskanselierBERLIJN - De Duitse bondskanselier Gerhard Schröder wil een gooi doen naar een derde termijn. Volgens de fractievoorzitter van Schröders partij SPD, Franz Müntefering, staat Schröder ,,uiteraard'' kandidaat voor de parlementsverkiezingen in 2006.
Wanneer de sociaal-democraten de verkiezingswinst opstrijken, wordt Schröder opnieuw de eerste man in de Duitse politiek. Müntefering heeft dat gezegd in een interview met de Duitse krant Bild am Sonntag.
De nu 59-jarige Schröder werd in oktober 1998 bondskanselier, toen de SPD een coalitie vormde met de Groenen. In de verkiezingen van september 2002 gaven de Duitsers de coalitie opnieuw hun vertrouwen. Schröder heeft steeds tegengesproken dat hij zou opgaan voor een derde termijn. ,,Acht jaar is lang genoeg'', zei hij tijdens zijn eerste termijn nog.
ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |