quote:waarmee dan
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:35 schreef sjun het volgende:[..]
Kap ff met het zieken van Wile_E.
ook al bedoel je het vast grappig
Die man krijgt het nog druk genoeg de komende dagen.Wile_E sterkte jongen.
quote:Idem.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:36 schreef du_ke het volgende:Wat er precies aan de hand is weet ik niet maar ik sluit me hier van harte bij aan!
quote:Je bericht waarop ik reageerde. "Kijk mij ik heb weer een goed topic geopend
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:36 schreef pberends het volgende:[..]
waarmee dan
Mogelijk niet zo bedoeld maar ik zou het er zo uit lezen. Gezien Wile geheel onschuldig veroordeeld is tot alleen modden van POL voor de komende dagen vind ik dat we hem nu wat moeten ontzien. Da's toch niet teveel gevraagd?
Overigens is het slechts mijn mening. Mogelijk denkt hij er zelf heel anders over en je kunt het ook gewoon niet met me eens zijn.
Na de rel van vanmiddag waarvan ik maar zeer weinig meekreeg kan het geen kwaad wat gemeenschapszin te laten zien op POL. Gezamenlijk maken of breken we dit Forum en soms ook de mensen die erin posten. Het kan naar mijn idee geen kwaad daar zo nu en dan even bij stil te staan.
(zelf vergeet ik het ook nog wel eens)
quote:omg, get serious (or not)
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:45 schreef sjun het volgende:[..]
Je bericht waarop ik reageerde. "Kijk mij ik heb weer een goed topic geopend
" impliciet verwoord je: je zeurt teveel over mij Wile_E
Mogelijk niet zo bedoeld maar ik zou het er zo uit lezen. Gezien Wile geheel onschuldig veroordeeld is tot alleen modden van POL voor de komende dagen vind ik dat we hem nu wat moeten ontzien. Da's toch niet teveel gevraagd?
Overigens is het slechts mijn mening. Mogelijk denkt hij er zelf heel anders over en je kunt het ook gewoon niet met me eens zijn.
Na de rel van vanmiddag waarvan ik maar zeer weinig meekreeg kan het geen kwaad wat gemeenschapszin te laten zien op POL. Gezamenlijk maken of breken we dit Forum en soms ook de mensen die erin posten. Het kan naar mijn idee geen kwaad daar zo nu en dan even bij stil te staan.
(zelf vergeet ik het ook nog wel eens)
dacht dat het over een of andere engstige ziekte ging, of dat een dierbare overleden was
kom je met zoiets aanzetten
hmmmmmmmmmm
quote:Wat is daarmee?
Op zondag 24 augustus 2003 01:27 schreef pberends het volgende:
http://forum.fok.nl/profile.php?id=65224hmmmmmmmmmm
quote:Die avatar denk ik (veel anders is er niet te zien)
Op zondag 24 augustus 2003 02:56 schreef Polcor het volgende:[..]
Wat is daarmee?
quote:Zielepoten (no pun intended) hou je altijd.
Op zondag 24 augustus 2003 04:13 schreef Steijn het volgende:[..]
Die avatar denk ik (veel anders is er niet te zien)
quote:Dat is het dus wel, dus als je je een beetje zou kunnen gedragen, is er de kians dat ik af en toe dit forum kan bijhouden zonder dat de boel uit de klauw giert en tegelijk voldoende tijd overhou om bij mijn vrouw te zijn.
Op zaterdag 23 augustus 2003 23:50 schreef pberends het volgende:[..]
omg, get serious (or not)
dacht dat het over een of andere engstige ziekte ging,
En Wile, sterkte.
quote:Hee, niet zo ondankbaar ja!
Op zondag 24 augustus 2003 11:17 schreef Sidekick het volgende:
Die 48-uurs ban vallen ook tegen.En Wile, sterkte.
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 11:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hee, niet zo ondankbaar ja!
Om maar ff af te sluiten met wat nieuws:
quote:Met uitbreiding zorg je er wel voor dat mensen er last van krijgen die in eerste instantie nog dachten geen last ervan te zouden krijgen.
Lelystad Airport zit tegen geluidsplafond aanLELYSTAD - Lelystad Airport neemt per direct maatregelen om te voorkomen dat het regionale vliegveld dit jaar opnieuw de geluidsnormen overschrijdt. Zowel de directie als de luchtvaartinspectie constateerden dat de limiet te snel in zicht kwam.
Vorig jaar kreeg de luchthaven voor december een vliegbeperking opgelegd, omdat ze boven de maximale geluidsnormen uitkwam. Directeur V. de Graaf bevestigde zaterdag dat Lelystad Airport voorlopig na 19.00 uur geen zogeheten 'touch en go-landingen' meer toestaat. Daarbij gaat het om vliegtuigen die meteen een doorstart maken als ze de grond hebben aangeraakt. Dat gebeurt vooral veel bij oefenvluchten om aankomende piloten het landen aan te leren.
De luchthaven heeft bovendien besloten een aantal start- en landingsroutes te wijzigen. Verder moeten toestellen van buiten in het weekeinde eerst toestemming vragen om op het vliegveld te mogen landen.
Lelystad Airport mag van het ministerie van Verkeer en Waterstaat nog steeds doorgroeien tot zakenvliegveld. Er kunnen in dat geval meer en zwaardere toestellen landen. De plannen voor die uitbreiding en bijvoorbeeld de nieuwe vliegroutes zitten nog wel in de bezwarenprocedure. De luchthaven heeft ook de toezegging dat er een luchtverkeersleiding mag komen om alles in goede banen te leiden.
ANP
quote:Gefeliciteerd, daarom werd je natuurlijk ook unbanned
Op zondag 24 augustus 2003 11:28 schreef Sidekick het volgende:[..]
Maar goed, vandaag zal ik toch niet veel aanwezig zijn ivm een spoed-sollicitatie. En mijn verjaardagsfeestje. Dus...
quote:Ik ben morgen pas jarig. Nu is alleen het feest.
Op zondag 24 augustus 2003 11:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Gefeliciteerd, daarom werd je natuurlijk ook unbanned
quote:Jeetje, 21.... Nu hoor je er dus echt bij!!
Op zondag 24 augustus 2003 11:28 schreef Sidekick het volgende:[..]
En mijn verjaardagsfeestje.
Gefeli!
-edit- morgen dus.
quote:WB !
Op zondag 24 augustus 2003 11:33 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Jeetje, 21.... Nu hoor je er dus echt bij!!
Gefeli!
-edit- morgen dus.
quote:Ook Gil-Galad?
Op zondag 24 augustus 2003 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed nieuws: da gang is back!Yvonne rulez
quote:Gefeliciteerd
Op zondag 24 augustus 2003 11:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik ben morgen pas jarig. Nu is alleen het feest.
Maar ook graag van jou een mening over: Vergrijzing opbrengen: onderwijs of staatsschuld?
quote:De hele reut. Ik vind dat zij ons wel op een biertje mogen trakteren, niet dan?!
Op zondag 24 augustus 2003 12:12 schreef pberends het volgende:[..]
Ook Gil-Galad?
quote:Yvonne
Op zondag 24 augustus 2003 12:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
De hele reut. Ik vind dat zij ons wel op een biertje mogen trakteren, niet dan?!
Wie heeft er een opener?
Iemand die een idee heeft hoe dat mogelijk is tenzij hij achteruit liep gedurende de achtervolging?
[Dit bericht is gewijzigd door Tijger_m op 24-08-2003 14:35]
quote:Bij een laffe aktie wordt je meestal op je achterhoofd geslagen...
Op zondag 24 augustus 2003 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
Nog even over Smit en zijn avonturen, volgens de site van Nieuw Rechts heeft hij bij de achtervolging 'klappen op het achterhoofd' gehad.Iemand die een idee heeft hoe dat mogelijk is tenzij hij achteruit liep gedurende de achtervolging?
quote:Ja....da's duidelijk maar doet niet echt ter zake.
Op zondag 24 augustus 2003 14:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:Bij een laffe aktie wordt je meestal op je achterhoofd geslagen...
Laat ik het duidelijker maken, als jij achter iemand aanrent, hoe slaat dan die persoon waar jij achter (het woord zegt het al, he?) aan loopt jou op je achterhoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |