quote:Dat zei ik al:
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ja okay, dat snapte ik al, maar wat is er in godsnaam aan de hand tussen de crewleden??? Kan er niet eerst gewaarschuwd worden intern??? Dit komt erg vaag en vreemd over bij fok!-leden!
"Fok wordt gemod door een stel probleemdrinkers, die alleen door hun kater de rest van de boel proberen te fucken"
ze jagen de leden alleen maar in het harnas. Nu krijg je alleen maar lamers die niet kunnen discusieren, waar de saaiheid en boringheid toeslaat en uiteindelijk Fok dood bloed. User-Usuals bannen is echt het domste wat je kan doen als communitie.
quote:Nee, sorry, maar heb jij de lijst gezien met GC topics? Het was schijnheilig geweest als Cynix bepaalde users wel en bepaalde users niet had gebanned, als je actie neemt tegen 1 dan moet je ze allemaal doen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:59 schreef pberends het volgende:wat een klootzak, dit is echt het toppunt van schijnheiligheid.
quote:FOK heeft geen leden, FOK ontvangt geen contributie van 'leden', FOK is een prive forum van Danny en nog iemand (naam is mij even ontschoten) in feite.
ze jagen de leden alleen maar in het harnas. Nu krijg je alleen maar lamers die niet kunnen discusieren, waar de saaiheid en boringheid toeslaat en uiteindelijk Fok dood bloed. User-Usuals bannen is echt het domste wat je kan doen als communitie.
Dat is niet reeel, sorry, dit is gewoon terecht, hadden ze maar niet zo kinderachtig moeten gaan doen in GC.
quote:Ja
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:59 schreef Polcor het volgende:[..]
Consequent is het wel.
quote:Die arm moet dieper in de FAs.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is niet reeel, sorry, dit is gewoon terecht, hadden ze maar niet zo kinderachtig moeten gaan doen in GC.
quote:Allemaal 48 uur, op hahaha (7dagen) en gil-galad (perm.) na.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef Cronus het volgende:
Maar hoe lang zijn de betreffende leden gebanned?
quote:Heb je contact achter de schermen ofzo?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:18 schreef Polcor het volgende:[..]
Allemaal 48 uur, op hahaha (7dagen) en gil-galad (perm.) na.
Maar Gil-Galad permanent? .
quote:Als je geen humor hebt moet je geen mod worden. Dan had hij maar ambtenaar moeten worden die de hele dag regeltjes loopt te checken.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:13 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Nee, sorry, maar heb jij de lijst gezien met GC topics? Het was schijnheilig geweest als Cynix bepaalde users wel en bepaalde users niet had gebanned, als je actie neemt tegen 1 dan moet je ze allemaal doen.
[..]FOK heeft geen leden, FOK ontvangt geen contributie van 'leden', FOK is een prive forum van Danny en nog iemand (naam is mij even ontschoten) in feite.
Omdat iemand in POL/OOG wel zinnige bijdrages levert betekent dat toch niet dat ze verder maar in andere fora mogen gaan topic spammen?Dat is niet reeel, sorry, dit is gewoon terecht, hadden ze maar niet zo kinderachtig moeten gaan doen in GC.
quote:Nee.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:20 schreef Cronus het volgende:
Heb je contact achter de schermen ofzo?.
quote:Ik geloof het wel ja.
Maar Gil-Galad permanent?.
quote:Fuck off, lamer.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:17 schreef Polcor het volgende:Die arm moet dieper in de FAs.
quote:Wat zijn je bronnen dan, NordCore? En is Gil-Galad dan permanent weg omdat zijn kloontje Farzin nog in de proefperiode zat?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:21 schreef Polcor het volgende:[..]
Nee.
[..]Ik geloof het wel ja.
quote:Hij zat nog in de proeftijd van zijn vorige perm ban.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:23 schreef Cronus het volgende:[..]
Wat zijn je bronnen dan, NordCore? En is Gil-Galad dan permanent weg omdat zijn kloontje Farzin nog in de proefperiode zat?
En nu kap ik echt.
quote:Mischien is het een beetje cru ja, maar kijk eens rond de laatste tijd hoeveel onzin topics er overal geopend worden? Wordt het niet eens tijd dat de mods echt gaan optreden ook tegen 'usuals'?
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:21 schreef pberends het volgende:Als je geen humor hebt moet je geen mod worden. Dan had hij maar ambtenaar moeten worden die de hele dag regeltjes loopt te checken.
Fok is wel meer dan een prive forum, en als hij dat denkt is het een totaal mislukte trieste bedoeling.
Wat Cynix wel of niet denkt is mij niet bekend, het is gewoon een feit dat FOK een prive site is zonder leden en als men jou of mij zonder opgaaf van reden willen bannen dan kunnen ze dat zonder meer en zonder 'beroep'.
quote:Meteen kapsones he Wile, nu Kozzmic gebanned is
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, deze discussie loopt uit op flamen en kloon-hunting en hoort hier ook niet thuis, want bans worden niet besproken op het forum. Kappen dus. Problemen met bans? Mail een FA.
quote:Kijk, dat is duidelijke taal en een duidelijke waarschuwing! Hier kan ieder weldenkend mens wat mee!
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oke, deze discussie loopt uit op flamen en kloon-hunting en hoort hier ook niet thuis, want bans worden niet besproken op het forum. Kappen dus. Problemen met bans? Mail een FA.
Okay, weer ontopic: Politiek wordt steeds rigider, den Haag is verder verwijderd van het volk dan ooit?!
quote:Meneer berends, ik heb een beetje bijgelezen van de afgelopen week en ik geef hier en nu een faire waarschuwing, dat u wat mij betreft op een haarbreedte afstand van een degelijke ban zit. Uw continue geflame, uitlokken en wat dies meer zij in dit subforum begint mij mijlenver de keel uit te hangen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:28 schreef pberends het volgende:[..]
Meteen kapsones he Wile, nu Kozzmic gebanned is
En ja, ik heb een teringhumeur en ja, ik ga dat op iedereen afreageren die ook maar een milimeter naast de pot piest
quote:eerst een waarschuwing is idd
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Kijk, dat is duidelijke taal en een duidelijke waarschuwing! Hier kan ieder weldenkend mens wat mee!
Okay, weer ontopic: Politiek wordt steeds rigider, den Haag is verder verwijderd van het volk dan ooit?!
quote:kusjes kusjes kusjes
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Meneer berends, ik heb een beetje bijgelezen van de afgelopen week en ik geef hier en nu een faire waarschuwing, dat u wat mij betreft op een haarbreedte afstand van een degelijke ban zit. Uw continue geflame, uitlokken en wat dies meer zij in dit subforum begint mij mijlenver de keel uit te hangen.
En ja, ik heb een teringhumeur en ja, ik ga dat op iedereen afreageren die ook maar een milimeter naast de pot piest
Hij maakt het goed en heeft nu eindelijk tijd om met zijn kinderen te spelen en vanavond samen met mij op de bank een filmpje te kijken.
Hij vindt zijn ban is terecht, en wil graag kwijt dat Cynix en Wile in ieder geval niets te verwijten valt.
Zo, en nu allemaal weer lief over politieke dingetjes praten!
quote:Na de vaste telefoon en mobiele telefonie, ook al monopoly op de ADSLmarkt!
Inmiddels heeft KPN naar eigen zeggen 83 procent van de Nederlandse adsl-markt in handen.
quote:Triest en de OPTA kan er nog niks tegen doen, want ze mogen KPN vooralsnog alleen reguleren op vaste telefonie... Er wordt door KPN ook flink gelobby'd in de politiek. En de heren/dames politici laten zich graag vanalles wijsmaken en laten zich ook graag zenuwachtig maken met doembeelden van een slecht functionerend telefoonnetwerk...
Op zaterdag 23 augustus 2003 18:57 schreef pberends het volgende:[..]
Na de vaste telefoon en mobiele telefonie, ook al monopoly op de ADSLmarkt!
wat vinden jullie heirvan?
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:21 schreef Koos Voos het volgende:
ik snap het.. denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |