quote:unban ze verdomme!
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:42 schreef Kozzmic het volgende:[..]
RIP
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:46 schreef pberends het volgende:[..]
huh door wie
of lul je
quote:Jezus Christus, Fok wordt gemod door een stel probleemdrinkers, die alleen door hun kater de rest van de boel proberen te fucken
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
ik zeg ook wel eens ware dingen, kijk maar op Ban meldtopic deeltje 10
RIP POL zal je bedoelen
quote:Ik trek mij even terug, ik moet er even van bekomen. Vooral van Sidekick sloeg in als een bom. En Gil-G was ook de kwaadste niet. Bah, mijn weekend is naar de verdommenis.
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:49 schreef pberends het volgende:[..]
Jezus Christus, Fok wordt gemod door een stel probleemdrinkers, die alleen door hun kater de rest van de boel proberen te fucken
![]()
![]()
![]()
RIP POL zal je bedoelen
quote:Unban Sidekick en Gil-Galad!
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik trek mij even terug, ik moet er even van bekomen. Vooral van Sidekick sloeg in als een bom. En Gil-G was ook de kwaadste niet. Bah, mijn weekend is naar de verdommenis.
![]()
quote:Is 'ie uit de crew gekicked ofzo?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:35 schreef Polcor het volgende:
Zelfs Kozzmic is gebanned.
Godverdomme zeg.
quote:Nee ik geloof het niet.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:37 schreef Cronus het volgende:[..]
Is 'ie uit de crew gekicked ofzo?
quote:
Godverdomme zeg.
wat heeft ie gedaan dan?
quote:Een topic geopend in GC...
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:40 schreef pberends het volgende:[..]
![]()
![]()
grappig
wat heeft ie gedaan dan?
Stel niet zoveel vragen, straks moet ik een week extra
quote:wtf Fok is nog sneuer dan ik dacht
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:42 schreef Polcor het volgende:[..]
Een topic geopend in GC...
.
Maar die is verwijderd.Stel niet zoveel vragen, straks moet ik een week extra
nu bloedt het POLforum al helemaal dood, fok graaft zo z'n eigen graf.
quote:Maar hij wordt gewoon user genoemd in het bantopic.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:39 schreef Polcor het volgende:[..]
Nee ik geloof het niet.
Isabeau had ook eens een keer een ban wegens het plaatsen van een goor plaatje.
Na haar ban kon ze gewoon weer crew zijn.
quote:Idd.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:42 schreef pberends het volgende:
nu bloedt het POLforum al helemaal dood, fok graaft zo z'n eigen graf.
quote:Ja en?
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:44 schreef Cronus het volgende:[..]
Maar hij wordt gewoon user genoemd in het bantopic.
quote:Niveau maakt soms wat minder uit, maar de kwantiteit is ook cruciaal voor de kwaliteit. Anders is er geen reet meer aan. Wat een visieloze nietsnutten zitten er bij Fok.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:45 schreef Polcor het volgende:[..]
Idd.
Het niveau van de discussies was de laatste tijd al niet bijster hoog.
[..]Ja en?
Zoek maar eens op Luigi, yvonne en Isabeau in de bantopics.
Ze gaan er echt niet bijzetten dat het een mod is hoor.
quote:Gaat echt nergens over, POL en OOG zijn gewoon 2 subforums waar gewoon veel geflamed wordt, en dat moet kunnen voor de onderwerpen.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:43 schreef Cronus het volgende:
Een aanzienlijk deel van de POL en OOG-usuals zijn gebanned.
quote:Ik moet hier even een kanttekening bij zetten. De heren gil-galad en sidekick zijn niet gebanned vanwege hun gedrag in pol en oog, maar vanwege de topics die zij in GC hebben geopend. Kijk maar eens bij de gesloten GC-topics.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:49 schreef pberends het volgende:[..]
Gaat echt nergens over, POL en OOG zijn gewoon 2 subforums waar gewoon veel geflamed wordt, en dat moet kunnen voor de onderwerpen.
quote:Who cares, heel FOK bestaat uit kleuters, laat ze lekker spelen zou ik zeggen. Soms moet dat kunnen. Af en toe kutten is gewoon plezier maken en humor, maar dat kunnen de probleemdrinkende modjes niet inzien.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:50 schreef Polcor het volgende:[..]
Ik moet hier even een kanttekening bij zetten. De heren gil-galad en sidekick zijn niet gebanned vanwege hun gedrag in pol en oog, maar vanwege de topics die zij in GC hebben geopend. Kijk maar eens bij de gesloten GC-topics.
quote:Ik kan er niet meer bij met mijn verstand! Wat is going on here????
Godverdomme zeg.
quote:Dan zal ik het je even uitleggen. Iemand opende in GC een topic met de naam welke fok user is niet slim maar wel aardig. Vervolgens begonnen andere users dat topic te lemmingen, topics openen die op het eerste topic leken. Kozzmic deed vrolijk mee en opende een topic. In eerste instantie werden alleen de mensen gebanned die twee/drie topics of meer hadden geopend, maar Cynix bande ALLE mensen die er iets mee te maken hadden, dus ook onze stoere mod met zonnebril.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik kan er niet meer bij met mijn verstand! Wat is going on here????
![]()
.
quote:Ja okay, dat snapte ik al, maar wat is er in godsnaam aan de hand tussen de crewleden??? Kan er niet eerst gewaarschuwd worden intern??? Dit komt erg vaag en vreemd over bij fok!-leden!
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:54 schreef Polcor het volgende:[..]
Dan zal ik het je even uitleggen. Iemand opende in GC een topic met de naam welke fok user is niet slim maar wel aardig. Vervolgens begonnen andere users dat topic te lemmingen, topics openen die op het eerste topic leken. Kozzmic deed vrolijk mee en opende een topic. In eerste instantie werden alleen de mensen gebanned die twee/drie topics of meer hadden geopend, maar Cynix bande ALLE mensen die er iets mee te maken hadden, dus ook onze stoere mod met zonnebril.
.
quote:wat een klootzak, dit is echt het toppunt van schijnheiligheid.
Op zaterdag 23 augustus 2003 17:54 schreef Polcor het volgende:[..]
Dan zal ik het je even uitleggen. Iemand opende in GC een topic met de naam welke fok user is niet slim maar wel aardig. Vervolgens begonnen andere users dat topic te lemmingen, topics openen die op het eerste topic leken. Kozzmic deed vrolijk mee en opende een topic. In eerste instantie werden alleen de mensen gebanned die twee/drie topics of meer hadden geopend, maar Cynix bande ALLE mensen die er iets mee te maken hadden, dus ook onze stoere mod met zonnebril.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |