abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12676781
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Bij een laffe aktie wordt je meestal op je achterhoofd geslagen...

Ja, maar dan sta je stil.
pi_12676788
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
Nog even over Smit en zijn avonturen, volgens de site van Nieuw Rechts heeft hij bij de achtervolging 'klappen op het achterhoofd' gehad.

Iemand die een idee heeft hoe dat mogelijk is tenzij hij achteruit liep gedurende de achtervolging?

Hhhmmz, ja, opmerkelijk...

Van de site van NieuwRechts....

quote:
Vrijdagnacht om 02.00 is gemeenteraadslid Smit, nadat hij even naar een pinautomaat fietste, op het Binnenwegplein beroofd door twee straatrovers van Marokkaanse afkomst. Op pad met collega raadslid Reijkersz wilde hij geld pinnen. Voor Smit is het de druppel die de emmer doet overlopen, hij zal het initiatief nemen om de komende week een burgerwacht te starten tegen de overlast door criminele jongeren.

Smit heeft in zijn achtervolging van de daders een aantal klappen op zijn achterhoofd moeten incasseren. Omstanders grepen niet in.

Volgens officiële berichten van de politie Rotterdam-Rijnmond is het aantal aangiftes van straatroven gedaald. Individuele medewerkers van de politie bevestigen tegenover raadslid Smit dat dit niet overeenkomt met de realiteit, waarin de straatroven nog steeds enorm zijn.

Michiel Smit (Landelijk voorzitter NieuwRechts): Het wordt nu eens tijd dat we harde maatregelen nemen, vandaar dat onze organisatie met burgerwachten start in het centrum van Rotterdam. Vanaf volgende week zal op onregelmatige tijden pinautomaten, winkelcentra en centrale plaatsen in de gaten worden gehouden.

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1061603669.html

Van het forum van LR...
quote:
Bijna was ik mijn fiets gisteren ook kwijt. Reed namelijk even snel met fiets naar de pinautomaat midden in centrum (dus niet ergens ver weg, afgelegen). Toen ik de achtervolging te voet inzette en bijna een van die twee ^*&^(&% Marokkanen te pakken had, stond de fiets nog bij de pinautomaat. Al rennende heb ik nog net de fiets weten terug te pakken van een groepje Antillianen, die niets deed en dus ook nog de fiets bijna wilde meenemen.

Volgens de agentes is het aantal straatroven nog steeds erg en toen ik zei dat er over twee jaar rellen zouden uitbreken, zeiden ze tegen me dat het wel erg langs was.

....

Victor wachtte met Antonia en een vriendin op terras, ik ging dus even honderd meter verder met de fiets ... net te ver om te merken wat er gebeurde ...

....

bron

zondag 24 augustus 2003 @ 14:47:36 #228
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12676889
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 10:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed nieuws: da gang is back! Yvonne rulez
Yvonne is echt een schatje.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  zondag 24 augustus 2003 @ 14:48:01 #229
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12676901
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 09:15 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dat is het dus wel

Sterkte.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 14:59:21 #230
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12677142
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja....da's duidelijk maar doet niet echt ter zake.

Laat ik het duidelijker maken, als jij achter iemand aanrent, hoe slaat dan die persoon waar jij achter (het woord zegt het al, he?) aan loopt jou op je achterhoofd?

Ik zou het volgende denken. Voor klappen moet je bij elkaar in de buurt zijn. Het ging om 2 berovers dus wellicht stond de ene voor Smit en de andere achter hem.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 15:00:00 #231
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12677153
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:47 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Yvonne is echt een schatje.

welkom terug, wat een sensatie gisteren!
  zondag 24 augustus 2003 @ 15:02:07 #232
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12677197
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 15:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

welkom terug

Danke.
pi_12677221
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 14:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Ik zou het volgende denken. Voor klappen moet je bij elkaar in de buurt zijn. Het ging om 2 berovers dus wellicht stond de ene voor Smit en de andere achter hem.

Tja...maar hoe achtervolg je dan stilstaand?
Maakt verder niet zo veel uit, ik vind het alleen een beetje een raar verhaal al bij al.
pi_12678989
-edit-

Crossposten / een ander topic van jezelf spammen = foei

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 24-08-2003 16:16]

pi_12681621
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 16:10 schreef pberends het volgende:
-edit-

Crossposten / een ander topic van jezelf spammen = foei

-edit-

omg
quote:
Demonstratie op ama-campus Deelen

DEELEN - Ongeveer vijftig mensen hebben zondagmiddag op het terrein van de campus voor alleenstaande minderjarige asielzoekers (ama's) in Deelen gedemonstreerd. De groep die geen naam heeft en een "los verband van mensen is dat vindt dat er in Deelen sprake is van een inhumaan beleid" had eerst een hekwerk rondom het terrein gedemonteerd.

De demonstranten vluchtten twee klaarstaande bussen in, toen de politie arriveerde. Deze hield de twee voertuigen tegen. Even later konden de bussen toch vertrekken. Volgens een politiewoordvoerder was niet duidelijk wie het hekwerk beschadigd had en zijn er geen arrestaties verricht.

Wat vinden jullie nou van? Ik vind het eerder asociaal van die ama's ipv de Nederlandse overheid, ze hebben namelijk al meer dan ze ooit in hun eigen land zouden krijgen: voedsel, onderdak, geld, onderwijs en veiligheid. Nou als dat geen economische vluchtelingen zijn
pi_12681648
quote:
Rotterdammers voorstander limiet allochtonen

HILVERSUM - Het idee van Leefbaar Rotterdam om een grens aan het aantal allochtonen in de stad te stellen, krijgt steun bij 62 procent van de Rotterdammers. Eenkwart van de inwoners is tegen het voorstel en 13 procent heeft geen mening. Dat blijkt zaterdag uit een enquête van bureau Intomart in opdracht van RTL Nieuws.

Het onderzoeksbureau ondervroeg ruim vijfhonderd Rotterdammers. Op de vraag of de stad voor maar maximaal de helft uit allochtonen mag bestaan, antwoordde 61 procent bevestigend. 27 procent vindt van niet. Verder meent 71 procent van de ondervraagden dat allochtonen over het hele land verspreid moeten worden. 16 procent is het hiermee oneens en 13 procent heeft geen mening.

Leefbaar Rotterdam legde vrijdag het voorstel neer bij het college van burgemeester en wethouders. Volgens de partij krijgt Rotterdam te veel zwakke groepen binnen en is een limiet aan de toestroom van allochtonen een mogelijke oplossing. "In Rotterdam is de helft van de bevolking van allochtone afkomst. Er zijn dorpen in Nederland waar er nog niet één woont ", zei een woordvoerder. Ook PvdA-lid D. Schrijer van de deelgemeente Charlois luidde onlangs de noodklok.

doe maar luxe!! dan zijn ook heel wat allochtonen voor dat beleid lijkt me
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:46:57 #237
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12681674
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat vinden jullie nou van? Ik vind het eerder asociaal van die ama's ipv de Nederlandse overheid, ze hebben namelijk al meer dan ze ooit in hun eigen land zouden krijgen: voedsel, onderdak, geld, onderwijs en veiligheid. Nou als dat geen economische vluchtelingen zijn

Moeilijk he, lezen? En makkelijk he, ama's bashen? De demonstranten waren geen ama's maar mensen die zich betrokken voelen bij die ama's.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12681690
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:46 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Moeilijk he, lezen? En makkelijk he, ama's bashen? De demonstranten waren geen ama's maar mensen die zich betrokken voelen bij die ama's.

Inderdaad, dan kan je zien hoeveel ik voor jullie over hebt. Eerst jullie van info voorzien voordat ik zelf uberhaupt de info kan lezen
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 17:54:46 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12681833
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:46 schreef pberends het volgende:

[..]

doe maar luxe!! dan zijn ook heel wat allochtonen voor dat beleid lijkt me

Het probleem zit 'm meer in de hoge graad van laagopleide mensen en werkelozen in r'dam. Dit leidt onherroepelijk tot verval in de stad en achteruitgang van gemeentebelastingen. Er lijken met deze cijfers wel degelijk allochtone mensen in te zien dat er onder allochtonen veel laagopgeleide en werkeloze mensen zitten. Dat is een feit.
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:56:15 #240
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12681864
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het probleem zit 'm meer in de hoge graad van laagopleide mensen en werkelozen in r'dam.

Feit is ook dat veel allochtonen laagopgeleid zijn.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 17:58:39 #241
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12681916
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:56 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

precies, dat zei ik ook al. Zal voor den Haag ook wel zo zijn he?! Maar daar worden de politici ook nog meegerekend!
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:59:47 #242
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12681945
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

precies, dat zei ik ook al. Zal voor den Haag ook wel zo zijn he?!

Dat moet je niet aan mij vragen. Je denkt toch niet echt dat ik in een stad als Den Haag ga wonen ?
pi_12681957
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:56 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat klopt dit komt omdat ze lange tijd bewust dom zijn gehouden (ze zouden toch terugmoeten dus dumpen we ze bij elkaar in plaats van verspreid want dat bevorderd toch maar de op dat moment niet echt gewenste integratie. Echter het is ook een feit dat ze die achterstand in hoog tempo aan het inhalen zijn!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 18:01:33 #244
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12681986
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:59 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Dat moet je niet aan mij vragen. Je denkt toch niet echt dat ik in een stad als Den Haag ga wonen ?

oh, dat meende ik te denken.
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:02:37 #245
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12682006
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

oh, dat meende ik te denken.

.

Groeten uit Den Haag.

zondag 24 augustus 2003 @ 18:03:16 #246
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12682029
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat klopt dit komt omdat ze lange tijd bewust dom zijn gehouden

De TWEEDE generatie is dom gehouden?
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 18:04:16 #247
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12682049
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat klopt dit komt omdat ze lange tijd bewust dom zijn gehouden (ze zouden toch terugmoeten dus dumpen we ze bij elkaar in plaats van verspreid want dat bevorderd toch maar de op dat moment niet echt gewenste integratie. Echter het is ook een feit dat ze die achterstand in hoog tempo aan het inhalen zijn!

"gewenste integratie". Die wens ligt voornamelijk op de tekentafels van 2e kamerleden en lokale gemeentepolitici. Wie wenst dat nou???
  † In Memoriam † zondag 24 augustus 2003 @ 18:04:50 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_12682067
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:02 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

.

Groeten uit Den Haag.

groeten uit Rotjeknor!
pi_12682405
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het probleem zit 'm meer in de hoge graad van laagopleide mensen en werkelozen in r'dam. Dit leidt onherroepelijk tot verval in de stad en achteruitgang van gemeentebelastingen. Er lijken met deze cijfers wel degelijk allochtone mensen in te zien dat er onder allochtonen veel laagopgeleide en werkeloze mensen zitten. Dat is een feit.

Inderdaad, onderwijs is de no. 1 oplossing voor integratieproblemen.
pi_12682564
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

groeten uit Rotjeknor!

Woont Sidekick daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')