quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat is wel de meest pertinente onzin die ik ooit gehoord heb
. Binnen 5 of 10 jaar zullen de moslims nooit in de meerderheid zijn. (lang niet alle allochtonen zijn overigens moslim). En op het moment dat er echt significante hoeveelheden moslims in Nederland zijn is het grootste deel al ontkerkelijkt en ze zullen niet snel in grote aantallen in de kamer gekozen worden (zodat islamitische wetten nooit ingevoerd kunnen worden).
quote:Er komt geen grote oorlog want we gaan vreedzaam samenleven
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:43 schreef Recoil het volgende:
Btw, wat word nu een 'grote oorlog' zoals de 'koude oorlog'.
Het westen tegen de Islamieten?
Maar ik denk dat Afrika zich nog wel eens flink kan gaan roeren.
quote:Je ziet nu wat er in Nederland gebeurt met een christelijke partij als grootste.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:44 schreef Recoil het volgende:[..]
, dat was meer een visie op de lange termijn van me.
quote:Wat weet je dan niet?
Maar zodra de PvdA weer aan de macht komt (of de SP een staatsgreep pleegt) weet je het maar nooit.
quote:ontmoskee'd bedoel je
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:44 schreef du_ke het volgende:[..]
Dat is wel de meest pertinente onzin die ik ooit gehoord heb
. Binnen 5 of 10 jaar zullen de moslims nooit in de meerderheid zijn. (lang niet alle allochtonen zijn overigens moslim). En op het moment dat er echt significante hoeveelheden moslims in Nederland zijn is het grootste deel al ontkerkelijkt en ze zullen niet snel in grote aantallen in de kamer gekozen worden (zodat islamitische wetten nooit ingevoerd kunnen worden).
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:42 schreef pberends het volgende:[..]
Mede door gemengde huwelijken
Overigens is Michael Jackson - Heal The World.mp3 het levensliedje voor onze vriend Kofi Annan?
quote:War Against Terror zal idd komen zoals Sidekick al zei.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:46 schreef du_ke het volgende:[..]
Er komt geen grote oorlog want we gaan vreedzaam samenleven
.
Maar ik denk dat Afrika zich nog wel eens flink kan gaan roeren.
quote:Niet veel verkeerd, het is gewoon een rechtse partij met wat linkse standpunten bij het sociale stelsel.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:46 schreef Sidekick het volgende:[..]
Je ziet nu wat er in Nederland gebeurt met een christelijke partij als grootste.
quote:Wanneer de Moslims hier een meerderheid hebben.
[..]Wat weet je dan niet?
quote:Over de muur van Klein orkest is een mooi politiek nummer.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:47 schreef pberends het volgende:[..]
Maar welterusten, mijnheer de president (Boudewijn de Groot) is het allermooiste
quote:En dat voor een christelijke partij. Zet je aan het denken hoe het met islamitische partijen zal vergaan, willen ze daadwerkelijk meer dan 5 zeteld halen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:49 schreef Recoil het volgende:Niet veel verkeerd, het is gewoon een rechtse partij met wat linkse standpunten bij het sociale stelsel.
quote:En Man In The Mirror van Michael Jackson dan?
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:50 schreef Sidekick het volgende:[..]
Over de muur van Klein orkest is een mooi politiek nummer.
Maar welterusten, mijnheer de president (Boudewijn de Groot) is het allermooiste
quote:Die ken ik niet. Ik zal ff een mp3 ehhh... kopen ofzo.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:53 schreef pberends het volgende:[..]
En Man In The Mirror van Michael Jackson dan?
als het gaat om een engels liedje dan
Maar System of a down had ook een anti-oorlog nummer toch? Boom ofzo?
quote:Islamieten richten geen eigen partij op, maar zij infilteren gewoon in anderen zoals de PvdA(llochtonen).
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:52 schreef Sidekick het volgende:[..]
En dat voor een christelijke partij. Zet je aan het denken hoe het met islamitische partijen zal vergaan, willen ze daadwerkelijk meer dan 5 zeteld halen.
quote:Of Benny Benassy - Satisfaction.
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:53 schreef pberends het volgende:[..]
En Man In The Mirror van Michael Jackson dan?
als het gaat om een engels liedje dan
quote:Nee, holy fuck dat is echt zo'n koffi annan lied. Die ken je vast, die kent iedereen. ik krijg er nog kippevel van. De clip is overigens ook nog te...... kopen...
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Die ken ik niet. Ik zal ff een mp3 ehhh... kopen ofzo.
quote:Wie koopt er nu een Big Mac in Amsterdam...
Drie uur werken voor een Big Mac
Wie in Amsterdam een Big Mac wil kopen, moet daar gemiddeld zestien minuten voor werken. Inwoners van Zürich zijn met veertien minuten beter af. In de Keniase hoofdstad Nairobi is het een heel ander verhaal. Daar heeft een gemiddelde werknemer pas na ruim drie uur werken voldoende geld voor het paradepaardje van hamburgerrestaurant McDonald's.Dat blijkt uit een onderzoek dat de Zwitserse bank UBS heeft uitgevoerd. De onderzoekers namen zeventig steden onder de loep en vergeleken onder meer de koopkracht daar. Uit het onderzoek blijkt dat de inwoners van de Zwitserse steden Zürich, Basel, Genève en Lugano de meeste koopkracht hebben. Amsterdam staat op de zeventiende plaats. De Nigeriaanse stad Lagos is hekkensluiter.
http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article3554901.ece
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 19-08-2003 22:08]
quote:hehe
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:06 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Wie koopt er nu een Big Mac in Amsterdam...
over 10 min Nova op ned3 met: Nederland en de Antillen en de aanslag op VN-kantoor
quote:Ik vind South Park toch leuker.
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:07 schreef pberends het volgende:[..]
over 10 min Nova op ned3 met: Nederland en de Antillen en de aanslag op VN-kantoor
quote:en heb je 'm al gekocht?
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:56 schreef Sidekick het volgende:[..]
Die ken ik niet. Ik zal ff een mp3 ehhh... kopen ofzo.
quote:soms wel ja
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:10 schreef Recoil het volgende:[..]
Ik vind South Park toch leuker.
quote:je moet én die site bekijken en dan checken hoe serieus hij in Nova is. Dan moet je huilen van het lachen
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:25 schreef pberends het volgende:
Maxime Verhagen zometeen op Nova!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:10 schreef pberends het volgende:[..]
soms wel ja
quote:
Benjamin Franklin: "I believe that if we are to form a new country, we cannot be a country that appears war-hungry and violent to the rest of the world. However, we also cannot be a country that appears weak and unwilling to fight, to the rest of the world. So, what if we form a country that appears to want both."
Thomas Jefferson: "Yes, yes of course, we go to war and protest going to war at the same time...."
Benjamin Franklin: "And that means that as a nation, we could go to war with whomever we wished, but at the same time act like we didn't want to. If we allow the people to protest what the government does, then the country will be forever blameless."
John Adams: "It's like having your cake and eating it too."
Anonymous Hick Redneck Founding Father: "Think of it: an entire nation founded on saying one thing and doing another."
John Hancock: "And we will call that country the United States of America."
quote:Nu!!
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:26 schreef pberends het volgende:[..]
je moet én die site bekijken en dan checken hoe serieus hij in Nova is. Dan moet je huilen van het lachen
![]()
![]()
quote:
SP zet Oppositie B II Tour voortNa een korte zomerstop gaat de SP volgende week weer het land in om de gevolgen van de plannen van Balkenende II onder de aandacht te brengen. In theaterzalen en cafés gaan Kamerleden in gesprek met publiekspanels over de bezuinigingsplannen van het nieuwe kabinet en de alternatieven van de SP.
De publiekspanels waarmee de volksvertegenwoordigers in gesprek gaan, bestaan uit leraren, verplegers, agenten, ondernemers en andere mensen die dagelijks geconfronteerd worden met het beleid van Balkenende II. Zij vertellen wat de gevolgen waren van het beleid van de afgelopen jaren en wat de nieuwe plannen voor gevolgen zullen hebben. Ook wordt hen gevraagd naar oplossingen die zij vanuit de praktijk kunnen aandragen. Uiteraard komen ook de alternatieven van de SP uitgebreid aan bod.
In de eerste zomermaanden bezochten de SP-Kamerleden enkele tientallen gemeenten om op markten en in zalen te praten over de kabinetsplannen. De partij voert een permanente campagne om met mensen te praten over de desastreuze plannen van het nieuwe kabinet en de alternatieven van de SP.
http://www.sp.nl/db/nieuws/completepage.html/1875
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 22:29 schreef Recoil het volgende:[..]
, en ze zijn soms ook geeneens zo rechts, bijvoorbeeld deze quote hieronder.
[..]
quote:Als je het daar over hebt doet SP het inderdaad beter
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:22 schreef Kozzmic het volgende:
De PvdA noemt het een schaduwparlement (inmiddels gewijzigd in coalitie voor een sterk en sociaal Nederland), de SP heeft het over publiekspanels...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |