quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Vanaf morgen weer 1 IKEA item erbij Handig bureau, alleen die naam....
Je had ook deze kunnen nemen, even leuk om aan Engelstalige vrienden te verkopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Vanaf morgen weer 1 IKEA item erbij Handig bureau, alleen die naam....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Allan24 het volgende:
Je had ook deze kunnen nemen, even leuk om aan Engelstalige vrienden te verkopen
Ik wou het eigenlijk lelijke troep noemen, maar Vonk kan het wat beter verwoorden..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
0 items, en dat hoop ik eigenlijk zo te houden; wat ikea in het assortiment heeft zitten vind ik allemaal van die lekkere eenheidsworst aan meubels en het is voor mij ook ver rijden
Winkel trekt mij gewoon niet zo
volgens mij niet, ik heb er laatst nog een in elkaar geschroefd en niks gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
zie onderstaand
[..]
PS2
Ik koop wel eens dingen van kringloopwinkels en rommelmarkten, dus wie weet heb ik wel een dingtje van Ikea.., hebben ze logo's op hun spullen staan??[/sub]
Hej Emu, wist je dat Emu de naam is van een IKEA-artikelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Emu het volgende:
0 niet dat ik iets tegen IKEA heb, maar het is voor mij gewoon te ver rijden
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef _Arual_ het volgende:
Eén lijst met daarin 3 foto's van een vallende druppel water
Die laatste boekenkast heb ik ook! Alleen door de helft zeg maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst nog aangeschaft:
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
allemaal voor de slaapkamer, die ook al een
[afbeelding]
had staan, maar dan iets donkerder van kleur
Ik wilde gaan opsommen, maar na een rondblik dacht ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook beter kunnen formuleren.
De expeditquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die laatste boekenkast heb ik ook! Alleen door de helft zeg maarErg leuk is die!
Ik heb overal het stickertje op laten zitten! Maar ik ken het nog uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het wel knap dat ja bijna alle namen onthouden hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |