quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Vanaf morgen weer 1 IKEA item erbij Handig bureau, alleen die naam....
Je had ook deze kunnen nemen, even leuk om aan Engelstalige vrienden te verkopenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:05 schreef MSXUser het volgende:
Vanaf morgen weer 1 IKEA item erbij Handig bureau, alleen die naam....
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:48 schreef Allan24 het volgende:
Je had ook deze kunnen nemen, even leuk om aan Engelstalige vrienden te verkopen
Ik wou het eigenlijk lelijke troep noemen, maar Vonk kan het wat beter verwoorden..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:27 schreef Vonkenboer het volgende:
0 items, en dat hoop ik eigenlijk zo te houden; wat ikea in het assortiment heeft zitten vind ik allemaal van die lekkere eenheidsworst aan meubels en het is voor mij ook ver rijden
Winkel trekt mij gewoon niet zo
volgens mij niet, ik heb er laatst nog een in elkaar geschroefd en niks gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
zie onderstaand
[..]
PS2
Ik koop wel eens dingen van kringloopwinkels en rommelmarkten, dus wie weet heb ik wel een dingtje van Ikea.., hebben ze logo's op hun spullen staan??[/sub]
Hej Emu, wist je dat Emu de naam is van een IKEA-artikelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:59 schreef Emu het volgende:
0 niet dat ik iets tegen IKEA heb, maar het is voor mij gewoon te ver rijden
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:37 schreef _Arual_ het volgende:
Eén lijst met daarin 3 foto's van een vallende druppel water
Die laatste boekenkast heb ik ook! Alleen door de helft zeg maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst nog aangeschaft:
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
allemaal voor de slaapkamer, die ook al een
[afbeelding]
had staan, maar dan iets donkerder van kleur
Ik wilde gaan opsommen, maar na een rondblik dacht ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, zo had ik het ook beter kunnen formuleren.
De expeditquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die laatste boekenkast heb ik ook! Alleen door de helft zeg maarErg leuk is die!
Ik heb overal het stickertje op laten zitten! Maar ik ken het nog uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het wel knap dat ja bijna alle namen onthouden hebt.
De Expedit valt dus niet uit elkaar als je de boeken erin zet?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De expedit
Ik had eerst de Magiker (mag ik die afraden?) en die zakte door van 't gewicht van mijn boeken.
Tot nu staat-ie overeind en zakt nog niet doorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
De Expedit valt dus niet uit elkaar als je de boeken erin zet?Er moet namelijk 30 kg aan boeken in
Meen je dat nou? Ik ken echt helemaal niemand die een demokamer meubel voor meubel heeft overgenomen. Zoveel mensen die een kamer hebben vol Ikea spul, maar je zoekt toch lekker zelf uit wat mooi bij elkaar past?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:32 schreef Gompy58 het volgende:
Ik hoorde vandaga op een of andere radio zender een interviw met iemand van Ikea. De nieuwe gids was uit ofzo. Die vertelde dat het de droom van ikea is dat de mensen zelf gaan nadenken....
Wat er volgens hun nu vaak gebeurt is dat mensen die demo kamers in de winkel zien en dan dat complete interieur overnemen. Ze willen graag dat mensen verschillende dingen gaan combinere.....
ja ja...
Ik gok dat er hier toch minstens zo'n 20-25 kg aan boeken in staat, en dat werkt primaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
De Expedit valt dus niet uit elkaar als je de boeken erin zet?Er moet namelijk 30 kg aan boeken in
Oke, dat is mooi. Ik ga het vanmiddag even uittestenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:44 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ik gok dat er hier toch minstens zo'n 20-25 kg aan boeken in staat, en dat werkt prima![]()
Mooi, ik hoop dat de mijne hetzelfde gaat reagerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:13 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn expedit zat ooit stampvol met boeken, echt ieder vakje was bezet. Nooit problemen mee gehad!
Dan heb je een Expedit waar ze van twee kasten eentje hebben gemaaktquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:00 schreef _Arual_ het volgende:
De expedit die ik heb, bestaat niet eens meer in die uitvoering. De buitenkant is zwart, de vakken zijn beuken. Ik heb hem al zeven jaar!
Nee hoor, echt niet. Hij stond destijds ook zo in de winkel en in de catalogus, en had gewoon een eigen nummer! Maar het was ook een van de eerste uitvoeringen. Er was destijds ook geen expedit met minder dan 25 vakken. Bovendien is het beuken véél donkerder dan de beuken expedits van nu.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan heb je een Expedit waar ze van twee kasten eentje hebben gemaaktIn het Ikea-topic vertelde een medewerker dat ze dat wel eens doen als van 1 van de 2 de planken erg beschadigd zijn.
Volgens mij kun je dat zelf ook doen, gewoon andere planken uit het magazijn pakken![]()
Wat is dat Sketch-up, is dat een beetje makkelijk in gebruik? Ik wil iets anders aan mijn woonkamer, maar heb nog geen idee wat dan![]()
Mijn Expedit staat ook nogquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:13 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn expedit zat ooit stampvol met boeken, echt ieder vakje was bezet. Nooit problemen mee gehad!
Nee, niet teveel, teveel IKEA is net als teveel bier, dat bestaat niet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef Vork het volgende:
Teveel!
Je wordt van alle mogelijkheden dronken. Alhoewel je van het goedkoopste merk wel een kater krijgt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef Vork het volgende:
Het is net als pilsener bestellen in een biercafe. Het is goedkoop en goed te drinken, maar er is nog zoveel meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |