nieuwe partij van oud-LPF'ers
hoeveel partijen hebben we al die Fortuyn's 'gedachtegoed' vertegenwoordigen
quote:weet niemand denk ik
Op zondag 17 augustus 2003 16:02 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Is dit waar???
quote:Leve de democratie.
Op zondag 17 augustus 2003 16:04 schreef pberends het volgende:hoeveel partijen hebben we al die Fortuyn's 'gedachtegoed' vertegenwoordigen
quote:Deze dus.
Op zondag 17 augustus 2003 16:04 schreef pberends het volgende:
http://www.nlv.nl/nieuwe partij van oud-LPF'ers
hoeveel partijen hebben we al die Fortuyn's 'gedachtegoed' vertegenwoordigen
quote:lijst veldhoen weet ik niet
Op zondag 17 augustus 2003 16:11 schreef Sidekick het volgende:[..]
Deze dus.
De LPF
De partij van herman heinsbroek
Nieuwrechts.
Lijst veldhoen volgens mij ook....
En er was nog wel 3.
quote:AVD idd.
Op zondag 17 augustus 2003 16:13 schreef pberends het volgende:[..]
lijst veldhoen weet ik niet
Alliantie voor Vernieuwing en Democratie trouwens wel.
quote:11. Slaan vrouwen.
Op zondag 17 augustus 2003 16:12 schreef Gil-galad het volgende:
Marokkanen (in Nederland)
quote:14. Ze spreken in drievoudige ontkenningen die eigenlijk enkelvoudige ontkenningen zijn.
Op zondag 17 augustus 2003 16:17 schreef Sidekick het volgende:11. Slaan vrouwen.
12. Vinden homo's lager dan varkens
13. Verkopen geen bier en varkensvlees in de buurtsupers.
Het is heerlijk om als fortuynstemmer een scriptie te schrijven over de marokkaanse trots.
quote:Inmiddels eigenlijk niet eens eentje meer, geloof ik.
Op zondag 17 augustus 2003 16:04 schreef pberends het volgende:hoeveel partijen hebben we al die Fortuyn's 'gedachtegoed' vertegenwoordigen
quote:Goed antwoord.
Op zondag 17 augustus 2003 18:05 schreef thoth het volgende:[..]
Inmiddels eigenlijk niet eens eentje meer, geloof ik.
Het kabinet gaat maatregelen voorbereiden:
quote:
Kabinet bereidt drastische droogtemaatregelen voorDEN HAAG - Het kabinet bereidt ingrijpende maatregelen voor, die noodzakelijk kunnen worden als de droogte nog lang aanhoudt. Dat heeft minister Remkes van Binnenlandse Zaken geschreven in een brief aan provincies, gemeenten, waterschappen, brandweer en politie.
De minister schrijft dat er in Nederland op dit moment geen sprake is van een crisis, maar dat op basis van de weersvoorspellingen ,,ernstig rekening'' moet worden gehouden met aanhoudende droogte. Onder meer ten aanzien van water en stroom kunnen dan ,,kritische situaties'' ontstaan. Remkes somt in het schrijven de maatregelen op die dan genomen zouden kunnen worden.
Communicatie met burgers
Zo kan door een tekort aan koelwater de elektriciteitsproductie gedeeltelijk stil moeten worden gelegd, waardoor de stroomvoorziening (gecontroleerd) zal worden beperkt. Iedere regio moet dan een deel van het probleem op zich nemen, waarbij vitale voorzieningen en kwetsbare groepen zullen worden ontzien.
Ook liggen er extra maatregelen op de plank om het grondwaterpeil en het waterpeil in de rivieren te regelen en bereidt het kabinet afsluiting van natuurgebieden voor in verband met brandgevaar. Daarnaast kan het goederenvervoer over het water worden beperkt en het transport over de weg gestimuleerd en kunnen boeren worden gedwongen eerder te oogsten, omdat beregenen niet meer mogelijk is.
Remkes benadrukt dat het kabinet niet op eigen houtje besluiten zal nemen, maar altijd eerst met de betrokkenen zal overleggen. Het ministerie van Verkeer en Waterstaat zal, wegens de relatie met water, de communicatie met de burgers verzorgen. Voorlopig blijft het bij de oproep zuinig te zijn met water en energie.
ANP
quote:Ja, ze weten het allemaal beter he
Op zondag 17 augustus 2003 18:05 schreef thoth het volgende:[..]
Inmiddels eigenlijk niet eens eentje meer, geloof ik.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 19:28 schreef pberends het volgende:
http://members.lycos.nl/vlees/
![]()
![]()
quote:Cool
DOODGAAN MAG
quote:Kan je ze niet allemaal bundelen? Misschien zelfs iets voor een nieuw topic.
Op zondag 17 augustus 2003 19:25 schreef pberends het volgende:
http://www.n-t-p.nl/weer 1tje ondekt!!
ik benoem mezelf tot nieuwe-partijen watcher!!
quote:hehe ik geef ze wel gelijk op een aantal puntjes, maar wat een baggerpartij zeg
Op zondag 17 augustus 2003 20:16 schreef Sidekick het volgende:[..]
[..]Cool
[..]Kan je ze niet allemaal bundelen? Misschien zelfs iets voor een nieuw topic.
quote:En rechtse-moderatie-FB-topics van Pietverdriet en Krenth zijn wel eens leuk om te zien.
Op zondag 17 augustus 2003 20:22 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dan kunnen Tikorev en X-Ray iig niet meer klagen over de linkse moderatie hier.
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:24 schreef Sidekick het volgende:[..]
En rechtse-moderatie-FB-topics van Pietverdriet en Kdrenth zijn wel eens leuk om te zien.
quote:Oh ja, ik bedoel natuurlijk Pietengriet en Drenth.
Op zondag 17 augustus 2003 20:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
.
Stomme fout om ze Pietverdriet en Krenth te noemen.
quote:Is dat niet dezelfde persoon?
Op zondag 17 augustus 2003 20:28 schreef Sidekick het volgende:
Oh ja, ik bedoel natuurlijk Pietengriet en Drenth.
quote:En dat zal hem verhinderen om beide accounts te gebruiken?
Op zondag 17 augustus 2003 20:30 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Is dat niet dezelfde persoon?
.
Met harde hand gaat hij ze gebruiken.
quote:Toch ff vermelden hoewel het niemand interesseert.
Nepalese regering praat met rebellenNEPALGUNJ - De Nepalese regering is zondag een nieuwe ronde van vredesbesprekingen begonnen met de Maoïstische rebellen. De gesprekken moeten een einde maken aan de rebellie, die het Himalayaland al zeven jaar in zijn greep houdt.
De belangrijkste onderhandelaar van de Maoïsten noemde de onderhandelingen ,,teleurstellend, een achteruitgang en incompleet''. Hij kon zich niet vinden in een nieuw plan van de regering voor een conferentie met alle politieke partijen en de vorming van een interim-regering.
De met zware veiligheidsmaatregelen omgeven besprekingen worden gehouden in Nepalgunj, 500 kilometer ten westen van de hoofdstad Kathmandu. De omgeving van Nepalguj is grotendeels in handen van de rebellen.
In april gingen vredesbesprekingen tussen de regering en de rebellen op het laatste moment niet door. De partijen konden het toen niet eens worden over de agenda.
De Maoïstische opstandelingen, die uit zijn op de val van de monarchie en van Nepal een republiek willen maken, stemden vorige maand in met hervatting van vredesbesprekingen nadat de regering enkele gevangen genomen leiders had vrijgelaten. Sinds januari is een staakt-het-vuren van kracht. De opstand heeft al zeker 7000 mensenlevens geëist.
ANP
quote:Ja want drenth heeft niet de juiste rechten.
Op zondag 17 augustus 2003 20:31 schreef Sidekick het volgende:
En dat zal hem verhinderen om beide accounts te gebruiken?
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 20:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja want drenth heeft niet de juiste rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |