quote:Geen idee.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:24 schreef Kozzmic het volgende:
Islamatisering? Is dat een bestaand woord?
Taalpuristen zijn okay.
quote:Wie?
Op donderdag 14 augustus 2003 23:33 schreef pberends het volgende:
jesus
quote:Danke.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:33 schreef Sidekick het volgende:
Taalpuristen zijn okay.
Op Wile na toch? .
quote:Idd.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:35 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Danke.
Op Wile_E_Coyote na toch?
.
quote:Mohammed voor jou
Op donderdag 14 augustus 2003 23:34 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Wie?
Ik ben volgens jou een domme xenofoob? .
quote:Daadkracht. Enzo. Misschien.
Ministers twisten over bezuinigingenDEN HAAG - Een overleg tussen premier Balkenende en de ministers Zalm (Financiën), De Geus (Sociale Zaken) en Brinkhorst (Economische Zaken) over extra bezuinigingen in 2004 is donderdag moeizaam en gespannen verlopen. Dit hebben betrokkenen gemeld.
De ministers verschillen nog fors van mening over de omvang van de bezuinigingen. VVD-minister Zalm wil volgend jaar 5 miljard euro extra besparen, bovenop de 13 miljard die al in het regeerakkoord zijn afgesproken voor de komende vier jaar. Dat is volgens hem nodig om ervoor te zorgen dat het financieringstekort aan het eind van de kabinetsperiode is teruggebracht tot een half procent, zoals Europese afspraken voorschrijven.
Bezuinigingsmoeheid
Met name CDA-minister De Geus wil niet zo ver gaan. Hij zou willen volstaan met een extra bezuiniging van 2,5 miljard in 2004. De Geus voelt niets voor nieuwe ingrepen in de sociale zekerheid, zoals het verder beperken van de duur van de WW. De Geus weet zich gesteund door de CDA-fractie, waar een toenemende bezuinigingsmoeheid heerst.
D66-bewindsman Brinkhorst neemt in de discussie een tussenpositie in. Hij zou hebben voorgesteld volgend jaar 4 miljard te bezuinigen. D66 wil wel hoe dan ook vasthouden aan de extra uitgaven voor onderwijs die voor volgend jaar zijn gepland.
Hoewel het bezuinigingsberaad stroef verloopt, is er volgens betrokkenen geen sprake van grote politieke spanning. ,,Het kabinet gaat echt niet vallen'', aldus een bron rond de onderhandelingen. Geen van de drie regeringspartijen heeft zin in weer een kabinetscrisis.
ANP
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:01 schreef Gil-galad het volgende:
Sidekick, waarom was je zo lomp in dat topic?Ik ben volgens jou een domme xenofoob?
.
Jij snapt er echt niets van he?
quote:Leg het me eens uit
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:03 schreef Sidekick het volgende:[..]
Jij snapt er echt niets van he?
quote:Ik wou me gewoon ff vermaken. Thats all.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:04 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Leg het me eens uit
.
Mag ik ook eens de links-extremist uithangen?
quote:Dan mag ik ook eens de rechts-extremist uithangen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:06 schreef Sidekick het volgende:
Ik wou me gewoon ff vermaken. Thats all.Mag ik ook eens de links-extremist uithangen?
quote:Je was dus aan het rellen?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:06 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ik wou me gewoon ff vermaken. Thats all.
Mag ik ook eens de links-extremist uithangen?
quote:Dat deed je toch?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:09 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dan mag ik ook eens de rechts-extremist uithangen.
Oh ff wachten, ik moet de vlag uithangen.
quote:Ja duh, heb je de aankondiging niet gelezen in dit topic?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:10 schreef Refragmental het volgende:[..]
Je was dus aan het rellen?
quote:Nee hoor.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:10 schreef Sidekick het volgende:
Dat deed je toch?
quote:Telfort?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:10 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dat deed je toch?
Oh ff wachten, ik moet de vlag uithangen.
Ik ga hem zo uithangen.
Kans is minimaal dat er iets te winnen valt trouwens
quote:Ik kan niet lezen, dat weet je toch?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:11 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja duh, heb je de aankondiging niet gelezen in dit topic?
quote:Ja Telfort.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:11 schreef Refragmental het volgende:[..]
Telfort?
Ik ga hem zo uithangen.
Kans is minimaal dat er iets te winnen valt trouwens
Wat vind jij eigenlijk als nationalist (mag ik toch aannemen) dat een bedrijf het vlag-ophangen misbruikt voor commerciele doeleinden?
Dat is toch niet respectvol omgaan met een stuk Nederlandse historie en cultuur?
quote:Het boeit me werkelijk geen reet wanneer de vlag buitenhangt, zolang ie maar niet in de fik wordt gestoken door moslim-extremisten of ander tuig dan vind ik het goed.
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:15 schreef Sidekick het volgende:[..]
Ja Telfort.
Wat vind jij eigenlijk als nationalist (mag ik toch aannemen) dat een bedrijf het vlag-ophangen misbruikt voor commerciele doeleinden?
Dat is toch niet respectvol omgaan met een stuk Nederlandse historie en cultuur?
quote:Waarom is de vlag verbranden niet goed (vind ik ook niet goed btw), en een vlag buitenhangen niet?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:18 schreef Refragmental het volgende:[..]
Het boeit me werkelijk geen reet wanneer de vlag buitenhangt, zolang ie maar niet in de fik wordt gestoken door moslim-extremisten of ander tuig dan vind ik het goed.
quote:Ik neem aan dat je "wel" bedoelt?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom is de vlag verbranden niet goed (vind ik ook niet goed btw), en een vlag buitenhangen niet?
Vlag verbranden vind ik een ietwat extremere anti-statement dan zomaar de vlag buitenhangen.
Hoe vaker de vlag trouwens buiten hangt hoe beter, je moet tenslotte trots zijn op je land en vlag en het niet verbergen ergens in een doos op de zolder.
Edit:
En als je het niet erg vind, ik ga een Nazi uithangen in Battlefield 1942 Secret Weapons of WWII
[Dit bericht is gewijzigd door Refragmental op 15-08-2003 01:26]
quote:Ja
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:23 schreef Refragmental het volgende:[..]
Ik neem aan dat je "wel" bedoelt?
quote:Trots zijn op je land, en trots zijn op je diploma zijn voor mij redenen om de vlag buiten te hangen. (of voor een herdenking), alleen trots zijn dat je wat kan winnen? Ik vind dat te ver gaan.
Vlag verbranden vind ik een ietwat extremere anti-statement dan zomaar de vlag buitenhangen.
Hoe vaker de vlag trouwens buiten hangt hoe beter, je moet tenslotte trots zijn op je land en vlag en het niet verbergen ergens in een doos op de zolder.
Hoewel ik ook niets wil verbieden hoor.
quote:Resistance is futile. Binnenkort heb ik met deze account meer posts dan jij
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:23 schreef Sidekick het volgende:
Hee handig dit topic. Als deze niet sticky was, had ik deze domme offtopic-post nooit geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |