Bijna vergeten een briefje neer te leggen voor Wilgje...anders wordt ze weer boos
Lieve Wilgje,
IK ben in het ristorante Ali, dus als je zin hebt...kom ook ff langs
Liefs
LWaS
Goeiemorgen liefje....
Goeiemorgen schat!
Ik heb een lekker ontbijtje voor je gewens ehm gemaakt
Wil je er wat drinken bij ? Melk ? Thee ?
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 21-03-2001 12:10]
Doe maar een lekker kopje thee LWaS.
* Zachtjes gaat LWaS ook op het bed zitten...
Hoe gaat het ermee?? Ik hoorde dat de kids het huis uit zijn?? Daar zijn ze snel mee zeg!! Hoe gaat het met jullie nu?? Zal wel wennen zijn he zo'n stil huis??
Hermes is een schat van een knul. Heel lief en zorgzaam voor zijn zus, maar Pisca? Dat weet ik niet precies. Ik kan maar geen hoogte van haar krijgen.
Ze lijkt heel lief en gedwee, maar ik voel er toch een ondertoon bij. Moeilijk hoor....
Tja Wilgje, ik kom ook eigenlijk niet alleen voor de gezelligheid. Er IS iets op het eiland.. ik kan er de hand niet op leggen maar ergens klopt iets niet. Ik ben de laatste tijd erg aan het studeren in oude boeken.. waarom weet ik niet, iets in mn onderbewuste zet me daar toe aan.. Ik heb gevoel dat er iets op handen is...
En ik dacht, als ik dat voel, voel jij het misschien ook?? Weet jij wat er is??
ja sorry als ik een beetje vaag klink, maar ik weet het ook niet!!
Meid, ik herken het helemaal! De laatste tijd voel ik me ook helemaal niet goed. Op de een of andere manier ongerust en verdrietig. Kan niet zeggen waardoor of hoe het komt. Dus jij hebt dat ook?
Maar jij hebt dus ook geen idee waar dat vandaan komt, waardoor dat veroorzaakt wordt??
Hmm ik wou dat Herne_the_Hunter weer eens opdook, misschien dat hij er wat meer over weet te zeggen.. *Equilan zucht weer, maar nu een beetje mistroostig.. ze mist Herne nog steeds.
Nouja we moeten goed opletten dus de komende tijd. Laten we elkaar op de hoogte houden goed??
Hey meis, ik weet zeker dat het goed is zoals het is. Met hopen maak je het jezelf niet makkelijker. Vertrouw op de juistheid en accepteer dat het is zoals het is?
Weet ik wel, is moeilijk. Maar je kunt Herne niet dwingen om terug te komen. Toch?
* Wilgje slaat even een arm om de verdrietige elfengodin en geeft haar een dikke knuffel.
Nee natuurlijk kan ik hem niet dwingen en dat wil ik ook niet!! Maar goed, ik blijf stille hoop houden en zo af en toe sta ik mezelf toe hem erg te missen Maar over het algemeen kan ik het wel accepteren hoor.
Nou, laten we het over wat leukers hebben.. Hoe is het met LWaS??
* Wilgje moet er een beetje van blozen.
Prima! We zijn nog even verliefd als altijd. Als hij net als nu naar de tuinen is, mis ik hem verschrikkelijk en ik kijk uit naar het moment dat hij weer thuiskomt iedere dag....
Gisteren verraste hij me met ontbijt op bed. Alleen stapte ik net uit bad en was ik dus nog niet aangekleed.
Tja, we hebben toen een ietsje ander ontbijt genoten.
Wilgje, ik vond het heel fijn om weer even met je te praten, dat was alweer veel te lang geleden!! Maar ik ga nu weer, doe de groetjes aan LWaS en Legolas, tot later!!
Dag!!!!!!
Ben je van plan lang te douchen Wilgje?
*LWaS roept nog naar boven maar Wilgje hoort het niet meer. Hij loopt dan maar naar de ridderzaal en stookt het vuur lekker op. Hij wenst alvast iets te drinken voor hem en Wilgje en gaat languit op de bank liggen wachten.
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 23-03-2001 21:33]
Wilgje Wilgje ben je al wakker?? Heb je die toren al gezien in zee??
* Wilgje struikelt bijna over haar woorden als ze Equilan eindelijk haar verhaal kan doen.
Gisteren heeft ze LWaS niets verteld. Eerst met Equilan praten, eerst haar gevoelens bevestigd dan wel ontkend krijgen.
O Wilgje het was zo raar, gisteren zat ik te studeren toen ik opeens bijna stikte!! Dat was toen die toren verscheen.. toen de toren klaar was werd ik ook niet meer verstikt.. Daarna ben ik mn glazen bol gaan raadplegen en die liet me vanochtend pas weer los. Ik ben meteen op Gandalf naar die toren gevlogen, en kreeg daar een heel naar gevoel bij. Maar het vreemde was, de toren was heel duister maar ik kon binnenin een lichtpuntje voelen.. zou dat soms die Mombi zijn geweest?? Nog raarder was, een lichtpuntje is meestal goed, maar in dat geval kon ik niet opmaken of het goed of kwaad in de zin had..
Dit is anders dan ik ooit heb meegemaakt, ergens doet het me denken aan Lucifer, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij belang heeft bij dit eiland..
Wilgje, ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar vertel, jij hebt kennis gemaakt met die Mombi??
Gisteren was ik op Orion een ritje aan het maken toen ik bij het oostelijke strand kwam. Ik voelde weer die duisternis. Maar ik kon niets vinden waar dat door zou komen, tot ik de zee overkeek. Daar zag ik die toren...
Ik kreeg het spaansbenauwd, kreeg bijna geen lucht meer! Die toren was omgeven door een zwartheid, niets zichtbaars hoor, ik voelde het alleen.
Toen ben ik snel naar het restaurant gereden om jou te zoeken, maar je was er niet.
Opweg naar je Toren kwam ik door het bos van Herne toen ik daar Mombi zag....
* Wilgje neemt een slokje van haar thee en denk even na hoe ze Mombi moet omschrijven.
Ze is beeldschoon, uiterlijk. Maar van binnen?
Ik weet het niet Equilan, ze heeft een duistere wolk om zich heen, een akelige uitstraling die ik verder niet kan verklaren.
BlackAngel kwam toevallig langs in het bos en Mombi reageerde heel aardig op haar terwijl ze tegen mij heel argwanend deed.
We gingen naar het restaurant om te praten, Mombi wilde zoveel over het eiland weten.
Jammer genoeg verdween BA op de haar bekende mysterieuze wijze en toen was ik daar alleen met die vrouw.
Gelukkig voelde LWaS dat ik hem nodig had en hij verscheen al snel in het restaurant en even later kwam zelfs Pluisje langs. Tussen die drie ontstond een ontspannen gesprek en leek de zwartheid om Mombi te verdwijnen. Maar toen Pluisje wegging en ik vroeg of Mombi nog iets wilde drinken was die duisternis in één klap terug en vertrok Mombi zonder dat ik zag waarheen.....
LWaS en ik zijn naar huis gegaan en heb ik een lange douche genomen om alle negativiteit van me af te spoelen, maar het heeft niet echt geholpen. Ik blijf piekeren over die beeldschone, doch zwarte vrouw.....
* Wilgje is eindelijk uitverteld en schenkt een nieuw kopje thee in voor hen beiden. Glimlachend ziet ze dat Equilan alweer al de koekjes heeft opgegeten.
Lekkere thee Wilgje, koekjes ook trouwens
Tja, vreemde zaak.. ze heeft dus niets verteld over hoe ze op het eiland is gekomen en wat haar bedoelingen zijn hier?? Jammer... Ik ben echt heel benieuwd.. Maar goed, dan zal ik moeten afwachten tot ik haar eens zie, wie weet als ik haar echt spreek dat ik er meer uit op maak dan als ik bove die toren zweef...
Goed, ik ga weer, ik heb Gandalf beloofd een leuke vliegreis te maken vandaag... kan ik meteen even in de gaten houden wat er allemaal gebeurt op het eiland..
Ik spreek je later weer Wilgje, doe de groetjes aan LWaS!!
Doei meis!!!
*Met een bezorgde uitdrukking op haar gezicht kijkt Wilgje Equilan na, terwijl die weer naar haar Toren vertrekt. Dan loopt ze terug naar de keuken om de theerommel op te ruimen.
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 24-03-2001 11:28]
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 26-03-2001 11:44]
Takashi!
Kan ik iets doen? Ik heb het Dagotel veilig gemaakt van de duistere macht, maar ik heb niet de kracht om dat ook voor jouw kasteel te doen. Dus als je wilt kun je in het Dagotel overnachten.
Ik wil er nu eerst met LWaS over praten Khadgar. Hij weet niets van wat er aan de hand is met me. Dan besluiten we samen wat we gaan doen, oke?
Natuurlijk kun je overleggen. De deur is altijd open. Ik herhaal wel, kijk uit voor de duisternis.
Tot zijn verbazing ligt Wilgje nog op bed...
Zachtjes loopt hij de trap op....
Wilgje liefje ?
Wat is er aan de hand liefje?
* Wilgje vertelt het hele verhaal, over de ontmoeting met Mombi en de hele nasleep.
[Dit bericht is gewijzigd door Wilgje op 27-03-2001 12:10]
Ik weet niet wat ik nu moetdoen liefje,...
Wil je wat eten ? DSrinken ?
Zal ik equilan halen ??
En ja, nu lust ik wel een kopje thee lieverd.
*Moe laat Wilgje zich weer in de kussens vallen na het lange gesprek dat ze met LWaS heeft gehad.
Ik wil Equilan er ook niet mee lastig vallen, maar misschien moet ik haar toch maar om raad vragen..
* LWaS wenst een kopje thee en brengt het naar boven
Zachtjes loopt LWaS naar boven en ziet Wilgje rustig liggen te slapen.....
Hij sluipt weer naar beneden, richting de stallen...
Hij haalt Isis uit de stallen, en verdwijnt met haar....richting de Toren van Equilan
Heeft ze contact gehad met Mombi?
*Lwas schudt dat hij het niet weet
Ik denk van wel. Ze is erg verzwakt, haar goede hart vecht tegen de duisternis. Ik stel voor dat je haar naar het Dagotel brengt. De lichtmuur daar kan haar redden.
Wilgje ben je daar??
*Niemand reageert, dus Equilan loopt voorzichtig verder, Khadger in haar kielzog. Als snel komen ze bij wilgje's slaapkamer en daar ligt ze op bed.
Wilgje, hoe gaat het?? *Equilan knielt neer bij het bed en pakt Wilgje's hand. Wilgje reageert niet en staart met lege ogen naar het plafond. Haar hand voelt koud en klam aan.
[offtopic] Khadger, je was er al!! LOL[/offtopic]
Khagder, het lijkt jou een goed idee om haar naar het hotel te brengen?? Wat heb je met het hotel gedaan dan??
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 30-03-2001 12:52]
*Equilan draait zich weer naar Wilgje toe, strijkt het haar uit haar gezicht en geeft haar een kus.
Wilgje lieverd, blijf sterk, we doen ons best om je te helpen!!
*Dan schrijft de godin nog een briefje voor LWaS
LWaS,
Khadger en ik zijn vandaag bij Wilgje geweest. We gaan een paar mogelijkheden onderzoeken, zijn zo snel mogelijk weer terug!!
Liefs Equilan en Khadger
*Equilan en Khadger lopen naar buiten, klimmen bij Gandalf op zn rug en vertrekken richting het restaurant.
Hmm LWaS is er blijkbaar nog niet, wat zullen we doen??
Ja ik vind inderdaad dat Wilgje's gezondheid voorgaat, LWaS zal vast geen bezwaar maken dat we haar proberen te helpen.
*Ze lopen naar de slaapkamer waar Wilgje nog steeds op bed ligt, haar ogen geopend maar niets ziend.
Equilan zegt wat tegen haar in de hoop dat er iets van een reactie komt, maar meer dan en schittering in haar ogen kan ze niet ontdekken. Khadgar tilt Wilgje op en brengt haar naar beneden. Voorzichtig legt hij haar over de rug van Gandalf. Khadgar klimt aan de ene kant ernaast en Equilan aan de andere kant.
Gandalf voelt dat hij een kwestbare last vervoerd en vliegt heel rustig op.
* Nog steeds moet LWaS wennen aan Wilgje die niet alles meer weet....
Hij vertelt haar over het sprookjes kasteel, over Ridder_Fok, Over Pisca, over Hermes (ja nog een keer )...
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 06-04-2001 11:08]
Wilgje kijkt op, en kijkt diep in de ogen van LWaS
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 06-04-2001 11:20]
*Hees fluistert Wilgje zijn naam.
Dat riviertje waar je het over had, die met die herten. Is die hier ver vandaan?
*LWaS pakt Wilgje bij haar hand en samen lopen ze het kasteel uit (uiteraard nadat LWaS zijn shirt heeft aangedaan )
Wilgje heeft net als altijd, nog een aantrekkings kracht op dieren...
Op het moment dat zij is gaan zitten, gaan de vogels fluiten, en de anderen diren komen lagzaam aan te voorschijn
Het is de aantrekkingskracht van het sylfide bloed
Wilgje : kijk daar eens...Een hertje... net als eerst
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 06-04-2001 11:45]
*Equilan loopt rond het kasteel want niemand reageert en kijkt in de tuin. Niemand. Als ze terugloopt ziet ze een raam openstaan met een vogel op de vensterbank. Vragend kijkt ze omhoog en als de vogel antwoord geeft loopt ze lachend snel door en gaat weer weg. Wilgje kent LWaS blijkbaar weer.
Hoe kan dat nou ?, vraagt LWaS zich af
* Wilgje bekijkt de spulletjes in haar rugzak en controleert de inhoud: *foto van Legolas
*foto van Hermes
*foto van Pisca
*wat kleren
*tandenborstel, tandpasta
Ja, dat was het wel.
* Langzaam loopt zij de oprijlaan af, richting de winkel.
Aan de spullen te zien die WIlgje heeft meegenomen is ze vastberaden niet terug te komen
* LWaS zakt verder onderuit op de bank en staart doelloos naar het plafond
Het lijkt alsof LWaS de hoop al heeft opgegeven dat hij en Wilgje ooit nog samen zouden komen..
LWaS staat op en vertrekt naar de Tuinen
Nu Beer dood is, lijkt mijn leven helemaal zinloos
Nog een keer kijkt LWaS om naar het kasteel, dan loopt hij naar de afgrond achter de tuin van het kasteel...
Goeienacht LWaS, wat brengt jou zo laat nog buiten?
Heey Daa...haaa....
* LWaS kukelt achterover de afgrond in
Geen nood LWaS, ik kom je redden.
* Dagobert klimt naar beneden op zoek naar een manier om LWaS uit zijn benarde positie te halen.
Ik meot opschieten, hij mag niet vallen.
* Als Dagobert onderaan de afgrond is gekomen merkt hij dat hij LWaS zich zo kan laten zakken. Hij staat zowat al met zijn voeten op de grond.
* moedeloos laat LWaS zich op de grond zakken
voor pisca, aai over de bol van HErmes, dan schenkt hij LWaS een kop hete chocmelk in.
Zo, even bijkomen.
* Na die kop gaat LWaS naar bed.
Tot ziens
* Dagobert blijft even zitten om te kijken of LWaS wel echt gaat slapen en stompeld dan ook maar naar huis.
Ik hoop dat hij niet weer probeerd te springen.
Op de tafel liggen verschillende foto's van het lichaam van B.e.e.r.
Voorzichtig bestuderen de drie één voor één de foto's en bespreken ze meteen...
Vingers wijzen en stemmen praten door elkaar heen...
Pisca besluit om nog eens de grotvan Beer te onderzoeken... LWaS vertrekt naar Equilan om hulp[ te vragen, en Hermes vertrekt naar Lurky's voormalige lab voor wat spullen te halen
LWaS neemt Equilan mee naar binnen en gaat samen met haar aan de tafel in de ridderzaal zitten...
Hij knipt met zijn vingers en het kasteel geeft hem de envelop waar alles inzit..
Hij overhandigt deze aan Equilan....
Hier kijk maar, maar wees gewaarschud, de foto's zijn best schokkend
De elfengodin schuift de foto's van zich af en gaat achterover zitten. Ze zucht eens diep.
Mijn god LWaS...
PIsca is op onderzoek in de grot van beer...
Raar, heel raar... meer durf ik er nu niet over te zeggen, laten we hopen dat Hermes of Pisca iets gevonden hebben.
Uit de kast pakt hij een buisje...
Hij overhandigt het Equilan
Hier Equilan, dit heeft Pisca van het lichaam van ber afgepakt, een soort van glinsteringen die niet 'normaal zijn'.
Ze lijken bovennatuurlijk...
Misschien kan jij er iets mee
Ik moet er even over nadenken, mag ik het misschien mee naar mn toren nemen dan kan ik het daar verder onderzoeken?
LWaS, als je wat hoort van Hermes en Pisca laat je het me weten?? Als ik iets ontdek zal ik meteen contact met je opnemen.
* Equilan loopt met grote stappen de deur uit en is in geen tijd uit het zicht verdwenen.
LWaS komt de stal uit en kijkt verbaasd naar de ademloze Equilan, die met de handen in haar zij voorovergebogen staat uit te hijgen.
LWaS *puf puf* ik heb het *hijg hijg* god wat heb ik gerend *uche uche* daar ben ik helemaal niet op gebouwd maar *puf puf* ik wilde het je zo snel mogelijk vertellen!!
* Equilan komt weer overeind en loopt achter LWaS aan naar binnen. Daar gaan ze aan tafel zitten en de godin haalt het buisje uit haar zak en geeft het weer terug aan LWaS.
Het was heel raar, ik heb de hele middag zitten zoeken naar wat het kon zijn, het kwam me zo bekend, en toch ook weer niet, voor!! Het vreemde was dat ik continu aan the russian moest denken, maar het verband ontging me volledig. Na een paar uur hield ik even een kleine pauze en opeens wist ik het weer!!
BlackAngel en Beer hebben dergelijke glinsteringen gezien toen ze met dat kistje bezig waren, weet je dat nog?? Beer had een kistje ontdekt waarop rare teksten in het russisch verschenen en van BlackAngel hoorde ik later dat ze mysterieuze glinsteringen hadden gezien. Het lijkt mij het meest logisch dat dit dezelfde glinsteringen zijn!! Ik denk dat we op zoek moeten naar dat kistje, voor zover ik weet heeft BlackAngel dat nog.
Nou wat denk je ervan??
Shit zegm hij mocht het kistje aan niemand laten zien...zou het daar mee te maken hebben gehad
Trouwens, Pisca is thuis gekomen, en heeft niets gevonden...
Maareh, van hermes heb iok nix meer vernomen...er zou toch nix gebeurd zijn hè ...
Zullen we maar snel in de Tuinen poolshoogte nemen ?
Pisca!
Pisca!
* Dagobert hoort geen reactie, hij loppt weer naar beneden en gaat binnen zitten wachten totdat Pisca terug komt. Zo verstrijken de uren en blijft het rustig in het kasteel.
* Dagobert zakt steeds verder inelkaar, en Dagobert wordt steeds ongeruster. Hij loopt naar de keuken en maakt een grote kop warme anijsmelk voor zichzelf.
Hopelijk komt ze snel.
* Dan hoort hij de deur kraken...
Het zal de win wel zijn geweest
* Dagobert keert teleurgesteld terug naar de ridderzaal, maakt een vuur in de haard, maakt nog een kop anijs melk en hoopt dat Pisca snel komt. Dan valt hij in slaap.
* Pisca ziet Dagobert ontspannen liggen op de bank voor de haard. Zachtjes loopt ze naar hem toe en geeft hem een voorzichtig kusje op zijn wang. Even blijft ze kijken hoe hij glimlacht in zijn slaap maar verdwijnt dan weer geruisloos.
Pisca!
Ik moet even met je praten
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 18-09-2001 23:31]
* Dagobert loopt samen met Pisca richting de ridderzaal. Daar gaan ze samen bij het haardvuur zitten.
Ik ben even weg geweest, dat weet je. dat heb je gemerkt, het was niet voor niets. Ik had het een beetje druk en ik ben toe aan een beetje rust. Jij bent de enige die weet dat ik weer terug ben. Verder weet niemand het. Daarom wilde ik je wat vragen:
Mag ik zolang heir komen wonen, zodat ik een beetje kan uitrusten?
* Dagobert weet neit goed wat te doen. Hij zocht rust en nu dreigt iedereen hem te ontdekken op het eiland.
Euh..Ik ben even op bezoek, omdat ik Pisca beloofd had snel terug te komen. Ik ben zo weer weg.
LWaS pakt een envelop van de kast en vertekt met gezwinde spoed
Nou, en.... vind je het goed?
quote:Nou, hermes is met onze vader op zokek naar meerdere aanwijzingen naar de dood van beer.
Op woensdag 19 september 2001 00:11 schreef Dagobert het volgende:
Hermes is toch neit thuis? Ik heb hem de afgelopen dagen neit gezien. Zullen we maar naar boven gaan, Hermes vindt het wel goed en ik ben doodop, zo'n bank slaapt neit echt lekker.
Zo, gaan wij lekker slapen. Gaan we morgen wel op zoek naar Hermes.
Ik ben er zo weer
* Even later komt Dagobert weer terug en heeft een mooi boekje in zn handen.
Kijk eens wat ik vond, een heel mooi boek met hele mooie glinsters. Weet jij wat het is? Er staan van die rare tekens in, het lijkt wel russisch ofzo.
Da's zo'n zelfde glionsteirng als er bij Beer werd gesignaleerd...
Maar euh, ik ken geen russisch, ik gloof dat Equilan dat wel kan ...
Wat weet jij toruwens allemaal van de dood van b.e.e.r.?
Enne, naar Equilan gaan, dat lukt niet, want Papa is met haar en Hermes naar de Tuinen toe, om daar verder onderzoek te doen......
En hij heeft mij gezegd hier te wachten tot dat zij thuis komen ...
* Na een instemmende knik loopt Dagobert naar boven en haalt zijn minifilmprojectoertje uit zijn tas. .Kijk, ik heb nog wat filmpjes van voordat ik op eht eiland kwam. En ook nog van voor jou geboorte op het eiland
Truste Pisca
Mijn meesteres heeft in ieder geval niet zo'n goed richtingsgevoel meegegeven , hopelijk is Wilgje nog niet geweest
[Dit bericht is gewijzigd door LWaZ op 24-09-2001 23:14]
Zouden dat Hermes en LWaS zijn?
* Pisca schudt haar hoofd
En als ze het wel zijn, dan komen ze wel naar boven. Ik denk dat het de wind was. Ga maar weer slapen, anders ben je morgen zo moe
Harnas niet gezien LWaS?
* Ondertussen gaan haar blikken begerig over zijn naakte lichaam...
Hoi schoonheid , jah, ik weet niet waarom ik dat Harnas niet zag... maar wat kijk je me vreemd aan
* Wilgje kan met moeite haar handen thuishouden en vouwt ze achter haar rug waardoor haar schouders naar achter getrokken worden en haar bloesje tegen haar volle borsten spant.
Uche... ik heb eigenlijk wel dorst LWaS, heb je iets te drinken in huis of kun je nog steeds wensen?
Uh, newe, laten we maar gewoon wat ik de keuken halen
Wensen, waar heeft ze het over
Heb je niets sterkers in huis LWaS? Ik ben niet zo in een sapbui eerlijk gezegd...
Shit zeg, wat bedoelt ze nou met dat wensen, had mijn meesteres niet gewoon een goed werken geheugen kennen geven ?
* LWaZ kijkt ondertussen naar Wilgjes mooie achterwerk nu ze zo gebukt staat
Ohw wacht, misschien dat dit kasteel dan toch magisch is, ik vond het al zo vreemd voelen hier Zou het dan door hebben dat ik niet echt LWaS ben ?
* LWaZ wenst nog eens een keer, en er verschijnt eindelijk wat jenever-sinas in zijn hand, echter lijkt het niet van het kasteel af te komen
Zou de meesteres me ok magische krachten hebben gegeven, zou ze werkelijk mijn ware krachten terug hebben gegeven ?
* Wilgje kijkt naar het drankje dat LWaS nog steeds in zijn hand houdt en likt onbewust haar lippen. LWaS heeft nog steeds geen kleren aan. De handdoek was gevallen en die heeft hij niet omgeslagen toen ze naar de keuken liepen. Ze is te lang alleen geweest...
* Dan kust LWaZ haar vol op de mond Langzaam ontdoet LWaZ Wilgje ondertussen van haar kleding , onderwijl het drankje veilig doch stiekem op het aanrecht zettend...
De sex is nog even goed als vroeger...
Zullen we naar boven gaan schoonheid ?
* Wilgje kijkt LWaS even wat verdwaasd aan, hoezo naar boven? Maar dan gaat er een lichtje branden, hij wil naar bed natuurlijk! Domme muts!
Schoonheid?
* LWaS heeft haar veel namen genoemd, maar schoonheid is nieuw.
Waar wachten we nog op dan?
Op eens beseffend dat hij niet welke kamer zijn slaapkamer is zegt hij tegen Wilgje :
Welke kamer wil je schoonheid
* LWaZ opent een deur en loopt naar binnen..
ohw, hier liggen al twee mensen ... Pisca en nog iemand
Dit is toch het torenkamertje ?
Nee LWaS, dit is de slaapkamer van je dochter mafkees!
De torenkamer is links de trap op en dan aan de rechterkant...
Waar zit je met je gedachten? Je weet je eigen torenkamertje toch nog wel te vinden? Je was er altijd zo dol op!
* LWaZ loopt met Wilgje moeiteloos dragend de trap op en het torenkamertje in, dan gooit hij WIlgje ietwat hard op het bed
* Dagobert heeft het verhaal van vannacht nopg neit verteld, Pisca weet niet dat LWaS er was.
Ik denk dat er iets neit helemaal pluis is, hij komt telkens even thuis en is dan ook zo weer weg zonder wat te zeggen. Ik denk dat Pisca dit neit hoeft te weten totdat ik er achter ben waarom LWaS telkens zo kort thuis is.
* Dagobert is weer helemaal tot rust gekomen en heeft het gevoel dat hij weer helemaal in staat is om het Hotel te runnen.
Pisca, heb je zin om morgen mee naar het Hotel te gaan? Ik denk dat ik wel weer uitgerust genoeg ben en ik kan Marlo ook neit zolang alleen laten natuurlijk.
Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan? Zal ik wel gaan, of zal ik niet gaan?
* De twijfel zweeft om hem heen, hij weet het nog niet. Dagobert zet een pot thee en gaat even naar Pisca toe. Als hij halverwege de trap is weet hij het.
Ik ga!
* Dagobert brengt snel een kopje thee naar Pisca en vertrekt dan.
Hoi Pisca
Hoe gaat het nu met je?
Waarom zou ik anders hier zijn.
* Dagobert kruipt bij Pisca in bed en gaat tegen dr aan liggen.
Wel snel weer beter worden hoor
* Dan vallen ze samen in slaap
Zullen we naar het Hotel gaan? Dan kan ik voo rje blijven zorgen zolang je ziek bent en toch ook Marlo een beetje helpen. Die zielepoot moet nu alles alleen doen.
We kunnen daar ook bets wonen toch?
Hai LWaS!!
Tijd niets van je gehoord, hoe staat het met ons onderzoek??
na twee weken ga ik Shia maar uit de tuinen halen want dat heeft blijkbaar geen zin, hoor ik nog van je??
Liefs Equilan
* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.
Hoi
Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?
quote:Hoi liefje
Op maandag 15 oktober 2001 20:04 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert is de laatste dagen bij het bed van Pisca gebleven om haar te verzorgen. Sinds vandaag ziet ze er weer vrolijk uit en heeft ze ook nergens last meer van.* Dagobert loopt de trap op om Pisca op te zoeken op de studeerkamer. Daar treft hij haar verzonken in de boeken. Het zijn stapels boeken over magie en over Sylfides.
Hoi
Waar ben je aan het zoeken? Wil je meer over je moeder weten? Zal ik je helpen daarmee?
* Pisca pakt een dik boek uit de kast en geeft het aan Dago.
Hier staat ook heel veel in over Sylfides, lees jij het even door dan ook ?
Hij leest het bericht door en besluit om eerst wat te drinken en te eten te nuttigen,m en dan contact met Equilan op te nemen.
Heel de situatie rond Beer is zo meoilijk en verwarredn
Wie zou dat zijn?
LWaS misschien?
* Pisca trekt haar schouders op, ze is geboeid door het boek dat ze leest en kan haar aandacht nu niet ergens anders aan geven.
* Dagobert besluit dan ook maar verder te gaan. Als er iemand is die LWaS als eerste tegen moet komen is Pisca het.
* Dagobert rent naar beneden en speod zich richting zijn hotel. Daar aangekomen ziet hij dat het Smulaapje in brand staat.
FAAAAAAT!!
Zo, hier kan ik tenminste ook echt gelukkig zijn.
* Marlo komt de kamer binnen en zijn magische krachten vloeien weg uit zijn lichaam.
Zo, nu kan ik ongestoord beest zijn
* Dagobert gaat de studeerkamer binnen enbegroet Pisca met een omhelzing.
Wat heb ik jou gemist de laatste tijd. Ik had nooit bij je weg moeten gaan
Heb je al wat meer ontdekt over je achtergrond? Ben je nou eindelijk een keer klaar met studeren?
Begrijp me niet verkeerd hoor, maar heb jij hier de hele tijd gezeten toen ik weg was?
Dan is het namelijk tijd voor wat ontspanning
Hoi lieverd
Je liet me schrikken
Ik was zo in gedachten verzonken.
Ik ben heel veel van mijn achtegrond en die vasn mijn moeder te weten gekomen.
Maar ontspanning ? Wat bedoel je met ontspanning
* en pisca kijkt Dago ondeugend aan
* Dagobert gaat achter Pisca staan en tilt haar op.
Je bent lief!
Hallo, wat kom je hier doen?
Hai, Marlo was het toch?? Ik ben Gandalf, ken je mij ook nog?? Ik ben de draak van Equilan en die wordt nu gevangen gehouden door een monster!! Ik dacht dat de mensen van dit kasteel misschien wel konden helpen....
* Opeens realiseert Gandalf zich dat hij Equilan niet meer in nood voelt.. het lijkt wel alsof ze niet meer gevangen is!! De draak concentreert zich en ziet Equilan door het bos naar haar toren lopen.
He ze is vrij!! Maar ze is erg verdrietig want Herne is dood Is die mevrouw er niet meer die hier vroeger woonde??
[Dit bericht is gewijzigd door Draak op 08-11-2001 12:26]
quote:Die ketel stond achter de troon van die enge man, ik ging met de ketel naar die vrouw. Toen ik terug kwam in het bos was die ketel weg. Ik denk dat die vrouw wel kan helpen, ze kwam erg aardig over.
Op donderdag 08 november 2001 12:25 schreef Draak het volgende:
O dat is niet zo leuk allemaal. Maar die lieve mevrouw had een genezende gave? Misschien kan zij Equilan wel helpen. Weet je nog waar die ketel staat? Daarna zal ik er over ophouden goed??
* Marlo vindt nu wel weer genoeg en zegt doei doei tegen de draak en loopt weer naar boven. Van boven aan de trap roept hij nog:
LWaS is er niet en Wilgje ook niet. Pisca is hard aan het studeren en wil denkik niet gestoord worden.
* Pisca knikt en staat op. Dagobert volgt haar en als ze benden zijn zien ze een vrouw bij de haard staan.
Mama!* roept Pisca.Je bent terug!
Ah, meisje van me! Wat is het lang geleden dat ik je gezien heb. Je bent helemaal geen meisje meer, je bent een vrouw ondertussen!
* Ze laat Pisca los om haar eens goed te bekijken. Wat is haar kleine meid groot geworden!
Dan hoort ze een bescheiden kuchje en ziet Wilgje ook Dagobert staan.
Goeieavond Dagobert, wat goed dat ik je hier aantref. Dat hoopte ik eigenlijk al....
Hoe is het nu met je?
* Wilgje pakt het pak nu van de bank en trekt een plechtig gezicht.
Pisca, Dagobert...
Ik heb hier iets voor jullie, of eigenlijk is het alleen voor Dagobert, maar nu jullie bij elkaar horen wil ik het niet voor Pisca geheim houden.
Ik heb hier een bijzonder zwaard. Het is Het Zwaard Der Waarheid.
Het is bestemd voor iemand die er op de juiste manier mee om kan gaan en ik heb Dagobert uitgekozen als de bewaarder van dit bijzondere zwaard. Het zal je helpen als je op zoek bent naar de waarheid. Wees er zuinig op en laat het nooit in verkeerde handen vallen Dagobert....
* Pisca stemt in
Dat zal dus wel lukken hoor. Al moeten we voorzichtig zijn natuurlijk.
Wil je trouwens wat te drinken?
* Wilgje vertrekt weer uit het kasteel, op naar haar volgende avontuur.
Wat jammer dat ze zo snel weer weg moest Dagobert, ik had haar nog zoveel te vertellen, zoveel te vragen...
Hier liefje, als troost. Wilgje komt vast nog wel een keertej terug
* Dagobert omhelst Pisca en troost haar.
Zullen we vanavond gezellig TV kijken.
* Pisca blijft stil en Dagobert blijft nog maar lekker even bij haar zitten.
Weet je wat het is, * wendt ze zich tot dagobert
Ik voel me nu gewoon volop sylfide, en omdat ik nooit echt lang of goed met mama opgetrokken heb voel ik me...zoo...ja,. ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
En door de liefde die jij me geeft compenseert dat wel een heleboe, maar lang niet alles.
Ik zou gewoon graag meer tijd met haar willen doorbrengen
* Pisca laat een traantje rollen en Dagobert snapt dat ze het moeilijk heeft. Hij tilt haar haar bed in, stopt de dekens toe, stapt zelf ook het bed in en dan vallen ze in slaap.
Er zal toch niet weer brand zijn?
Lieffie, ik ga even kijken en ben dan zo weer terug
* Dagobert komt de studeerkamer binnen lopen met een bakje pinda's en een fles wijn.
Daar komen we de avond toch wel mee door denk ik
* Pisca snelt naar beneden en trekt haar jas aan. Dagobert volgt haar op de voet. Dan vertrekken ze.
Ik blijf lekker hier zolang het leuk is
* Marlo pakt een bal en gooit die naar Boris toe
Vang!
Ik ga even wat houtblokken van buiten halen hoor, ik ben zo terug.
* Even later komt Dagobert terug en legt de blokken hout naast de haard. Eentje pakt hij eruit en die legt hij op het vuur.
Zo, dat blijft wel even branden.
* Dagobert kruipt tegen Pisca aan en zo genieten ze tesamen van het mooie gele vlammen. Dan gebeurd er iets waar het typisch zo'n avond voor is: Door het plafond komen de regendruppels de ridderzaal binnen.
Onee, moet dat nou net nu?
* Dagobert loopt naar de keuken, pakt een pannetje en zet die recht onder de straal van regendruppels.
Ik repareer het morgen wel, daar heb ik nu echt geen zin in.
* Dagobert gaat weer zitten en slaat een arm om Pisca heen.
vanavond wil ik bij jou zijn
Zozo, das een best gat.
* Om het gat heen liggen wat stenen en daarmee probeerd Dagoert het gat zo goed en zo kwaad als het gaat te dichten. Dan pakt hij er een emmer cement bij en vult het gat totdat het echt waterdicht is.
Zo, dat houdt het wel weer voor een tijdje.
* De wolken trekken weer samen en nog voordat Dagobert weer binnen is beginnen de eerste druppels te vallen. Naast het kasteel ziet Dagobert de regen in de sloot vallen, hij loopt naar beneden
Daar ben ik weer, het gat zit dicht. Maar het regent wel weer en de waterstand is al zo hoog. Ik vrees het ersgte.
Morgen is er weer een dag. Weltrsuten Pisca
Zeg liefje, ik ga mij weer eens onder het volk mengen. Ik moet en zal er achter komen wat dat zwaard te betekenen heeft.
* Dagobert pakt wat spullen bijeen, gespt het zwaard aan zijn riem en vertrekt richting het dorp.
Tot gauw
Hoi
* Dagobert doet zijn jas open en begint zijn verhaal.
Lieve, lieve Pisca, ik moet je wat vertellen. Ik moet het, maar het lukt niet....
* Dagobert twijfeld, maar gaat toch verder
Ik ga trouwen maandag, maar niet met jou
* Dagobert is er stil van, dat hij dat heeft durven zeggen. Hij pinkt een traantje weg...
Hoe heb je me dit aan kunnen doen ? Ik heb je altijd vertouwd, altijd van je gehouden, maar dit gaat mij zelfs te ver..
Verdwijn alsjeblieft !
* pisca wijst resloluut naar de deur
Nou ? waar wacht je nog op ?
Au!
* Dagobert loopt op Pisca af, geeft haar een laatste zoen op haar mond.
Ik hou nog steeds van je, dat ik dit doe is een zonde. Maar ik hou van je, dat meen ik. Alleen niet zo dat ik denk dat ik de rest van mijn leven met jou wil delen.
In de afgelopen dagen is mijn leven als één grote flits voorbij gekomen. Het voornaamste wat ik daarbij merkte was dat de tijd met jou geweldig was, ik zal je nooit vergeten. Ik zal altijd van je blijven houden, je blijft mijn lieve Pisca, maar mijn aanstaande vrouw bracht mij zoveel meer plezier in mijn leven.
Dat ik voor haar kies betekend niet dat ik niet voor jou kies. Ooit zal je dat begrijpen.........
Ik zal er altijd voor je zijn.....
* Dan verdwijnt dagobert met een nog droeviger gezicht dan toen hij binnen kwam...
* Dan zegt Anthraxx tegen zichzelf "Zo, nu naar Atrimars smederij..." en loopt de deur uit...
Pisca, ik ben hier om je uit te nodigen bij mijn huwelijk. Ik hou van je en zou het zo fijn vinden als je er bij kon zijn.
Zou je alstjeblieft willen komen?
* Hermes staat op en loopt met een gemene grijns richting dagobert
Zo...dus jij dacht mijn zus even ongelukkig te maken ?
NOu, dan zal ik jou eens ongelukkig maken... Ik zal jou mooie dag eens fijn verzieken..
* Hermes pakt dagobert bij zijn kraag vast en tilt hem zover op dat hij net niet meer met zijn voeten bij de grond kan..
Zoo.... En waar wilde jij nu nog heen gaan ?
Ik kwam om het bij te leggen.
* Dagobert sparteld wat in de rondte maar ontkomt met geen mogelijkheid aan de krachtige armen van Hermes.
Zeg, wil je me wel eens neer zetten?
Ik jou neerzetten ? Waarom zou ik ? Ik hegb wel een ideetje
* hermes trekt dagobert mee via de achterdeur naar de grote achtertuin achter het kasteel... en loopt richting Wilgemans, de aloude sprekende boom...
Wilgemans, wil jij dagobert een paar leuke uurtjes bezorgen in jouw dikke takken zodat hij niet kan ontsnappen...hij heeft onze lieve Pisca namelijk diep gekwetst
Hermes! * klinkt er hees vanuit boven in de boom. Laat hem me neer zetten!
* Hermes kijkt nog één keer naar de oude wilgemans en bedankt hem voor zijn dienst...
Veel plezier Dagobert
Had ik nou mijn zwaard maar bij me.......
Hoe vertel ik Rebel dit.......
Nu zit iedereen op mij te wachten......
Wat een schande.....
Vanaf het postkantoor vertrekken ze wederom, richting de bergweg. Ondertussen geniet Anthraxx van de natuur, terwijl rebelgirl in diepe gedachten verzonken is. "Het is ook zo zielig voor haar" denkt Anthraxx, terwijl hij een beetje om zich heen kijkt. Dan komen ze bij de splitsing aan. Rechts van hun ligt de "bergweg" naar het uitzichtpunt, maar dit keer moeten ze ergens anders heen. Ze lopen het pad voorbij, en vervolgen hun weg.
Het pad verloopt nu minder slingerend en minder stijl maar het wordt steeds donkerder om hun heen. De nacht valt, en ze lopen ook nog aan het rand van herne_the_hunters bos. Het lijkt alsof dit pad nooit belopen wordt omdat het helemaal verwilderd is. Moeizaam vervolgen zij hun tocht, maar het lijkt alsof rebelgirl er helemaal niets van merkt. Ze staart alleen maar voor haar uit, en mompelt vage dingen die Anthraxx niet kan verstaan.
Uiteindelijk komen ze bij de 2de splitsing aan, dit maal links van hun. Alsof Anthraxx hier al jaren woont, loopt hij meteen rechtdoor richting het "schelpenpad" en rebelgirl volgt hem. Bij de blokhut slaan ze rechtsaf, en trekken steeds dieper het bos in, welke nu helemaal donker is. Anthraxx begint steeds minder te zien en mompelt "Had ik nou maar een fakkel meegenomen ofzo, dan zag ik meer." en begint langzamer te lopen. Opeens struikelt hij over iets (hij weet niet wat) en valt voorover op de grond.
Na enige tijd voelt hij een paar handen om zich heen, en merkt dat iemand hem overeind helpt. Versufd kijkt Anthraxx om zich heen en ziet dat rebelgirl hem zojuist omhoog geholpen heeft. "We kunnen beter hand in hand verder lopen, anders struikel je nog meer." zegt rebelgirl. Ze lopen samen verder. Enige tijd later komen ze eindelijk aan bij een stuk water (wilgensloot) en volgen die richting het Noorden. Na enige tijd passeren ze Lord Dreamers kasteel en een stuk verder zien de het kasteel van LWas en Wilgje al liggen.
Bij de deur aangekomen, doet Anthraxx een stap naar voren en voelt aan de deur. "Hij is open, rebelgirl" zegt hij en doet de deur voor haar open. Dan lopen ze samen naar binnen en komen aan in de hal. "We moeten nu alleen weten waar Pisca is, weet jij dat toevallig?" vraagt Anthraxx aan rebelgirl.
anthraxx struikelt haast over zn eigen voeten maar rebel_girl weigert te stoppen voor dat ze goed en wel bij de boom staan.
rebel_girl slaat haar handen voor haar mond en aanschouwt enige momenten het haast levenloze lichaam van haar verloofde in de takken van de boom.
dan pakt ze dagobert's gezicht in haar handen en geeft hem een warme tedere zoen.
dagobertje? lieverd? leef je nog? zeg iets....
* Langzaam loopt hermes vanuit de ridderzaal richting de keuken, onderweg trekt hij een zwaard uit een harnas wat in dehal staat
Rebel, je komt me redden. * Klinkt er zachtjes uit zijn keel
* dan communiceert hermes mentaal met wilgemans die zijn opdracht begrijpt en met een tak de bijl uit de vreemde figuur zijn handen mept....de bijl komt tientallen meters verder neer in het gras.
Dan stapt hermes naar buiten
Zo...en wat kom jij hier doen * zegt hermes dan op ferme toon....
Ik kom hier post rondbrengen, zie je dat niet! * Zegt Anthraxx spottend tegen de vreemdeling.
De brievenbus is aan de voorkant....
* dan kijkt hermes voorbij de vreemdeling en ziet een vrouwspersoon bij Wilgemans staan
Hey ! Ben jij soms die zogenaamde verloofde van Dagobert ?
* Hermes loopt ruw tegen de postbode aan en loopt richting de vrouw.
* Dan probeert Hermes naar rebelgirl te lopen en loopt hard tegen Anthraxx aan, die meteen omver valt. Hermes loopt door richting rebelgirl. Dan staat Anthraxx weer krabbelend overeind, en moet toekijken hoe hij hun richting op gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 24-12-2001 22:52]
Wilgemans reageert daarop door hermes op te rapen met één van zijn grote takken en daardoor onbedoeld de grip op dagobert te verzwakken
Wat zou die boom nou met hem gaan doen?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 24-12-2001 23:10]
[Dit bericht is gewijzigd door LWaS op 24-12-2001 23:20]
Pisca, drie dingen die ik je wil en moet vertellen.
Hermes ligt na een steek in zijn arm in de takken van Wilgemans. Daar waar zijn oorsprong ligt.
Dit is Rebel, mijn verloofde. Met haar ga ik zo snel mogelijk trouwen.
En ten slotte nog dit: Ondanks dat ik met haar trouw, van haar houdt en smoor verliefd op haar ben, ben ik jou niet vergeten. Ik blijf om je geven en ik houd van je. Alleen het gevoel is net even anders dan bij Rebel.
Papa ! * roept pisca uit en vliegt in de armen van LWaS
Wat is hier aan de hand ? zegt LWaS
Wat heb jij daarop te zeggen * zegt LWaS in navolging van pisca's verhaal tegen dagobert
Dat je het pisca niet meteen hebt vertelt is iets wat ik je heel zwaar aanreken Dagobert, ik denk dat je blij moet zijn dat Hermes je niet is tegengekomen...
LWaS loopt richting Dagobert en vervolg :
Laat haar maar eventjes dagobert, als ze zover is komt ze echt wel met je praten...gun haar een paar dagen...
Ga nu maar gauw er vandoor, voordat hermes dalijk thuiskomt.... want die draait waarschijnlijk door...zijn zus is zijn alles...
Kom schatje, dan gaan we naar jou Atelier. Dat is het dichtste bij. Dat trouwen komt nog wel een keer, ik heb zin in jou
hoplijk houdt ie het bij haar langer uit
* LWaS loopt naar de keuken om de achterdeur te sluiten omdat de wind door het kasteel giert en de eerste sneeuwstormen eraan komen
Het wordt weer een witte kerst
* Wilgje is helemaal in het rood gekleed als zij deze Kerstochtend door de sneeuw bij het kasteel aankomt. Alles is nog in diepe rust. Haar verrassing valt dus een beetje in het water. Ze slikt haar teleurstelling weg. Het was te verwachten dat iedereen zou uitslapen op deze ochtend...
Daarom zet zij de zak met kadootjes bij de haard en legt er een briefje op:
Hallo lieve lieverds,
In deze zak zitten kadootjes voor jullie allemaal.
Pak ze maar lekker uit, ik ga even naar Orion.
Tot straks!
Liefs, Wilgje
* Dan gaat Wilgje naar de stal waar ze Orion blijhinnikend aantreft. Als vanouds springt ze op haar paard en rijdt ze door de besneeuwde bossen van Herne...
LWaS loopt de trap af en wenst ondertussen een warme kop chocola
Wankelend loopt Anthraxx door de deur, nog steeds steunend op zijn zwaard. Hij hoopt dat hij niemand tegenkomt, dus hij besluit zo stil mogelijk te doen (wat heel moeilijk is). Hij bereikt zonder al teveel moeite de voordeur, die hij opent, en bereid zich voor op een moeizame wandeling richting zijn postkantoor.
Wat een rare droom heb ik gehad zeg.... Over Wilgje die kadootjes kwam brengen, hermes die in Wilgemans vast zat... allemaal heel raar...
Toch maar eens buiten kijken.
* LWaS loopt half slaperig door de ridderzaal, breekt bijna zijn nek over de zak die WIlgje heeft neergezet, en lopt door de keuken naar de achteruin. OP blote voeten banjert hij door de sneeuw, richting de oude Wilgemans. Na een kort contact laat de oude boom een tak langzaam naar de grond zakken en zet hermes neer
Wilgemans maakt mentaal contact met LWaS, iets waarvan hij schrikt, omdat LWaS dat nog nooit eerdr meegemaakt heeft.
Hermes ?
* LWaS loopt verschrikt op hermes af...
Alles goed jongen ?
Ja hoor Pa, maar je wilt vast en zeker weten wat ik in die boom deed ?
* Hermes begint te vertellen en samen lopen vader en zoon naar binnen.
Na een ellenlang verhaal, zegt hermes....
Dus nu moet ik alleeen weten waar ik die postbode figuur kan vinden
Euh, bij het postkantoor natuurlijk * zegt LWaS
Dan pakt hij een stuk papier waar hij met grote, sierlijke letters opzet:
VERMIST
Als je weet waar hun zijn, neem dan contact op met Lurky. Je kan haar bereiken in de tuinen van Fok!
Anthraxx stopt zijn pen weg, geeft een harde schop tegen de deur zodat ze het horen, en rijdt zeer snel weer terug. Het kasteel begint steeds kleiner te worden. "*phew*, gelukkig geen ontmoeting gehad met Hermes." denkt Anthraxx "En nu richting de grot van Phoenixx".
* LWaS loopt weer naar binnen en legt het briefje op tafel dan vetrekt hij naar de tuinen.
Een nieuw jaar, dus ok veel nieuw werk
* Pisca zit te schrijven, op kleine briefjes schrijft ze kleine boodschappen, bezweringen. Als er eentje klaar is legt ze die in de ketel en verbrandt hem. Een grimmige glimlach verschijnt om haar mond als ze het volgende briefje verbrandt, en nog eentje en nog eentje...
Dagobert zal me niet zomaar aan de kant schuiven!
Wat doet die tuinheks nou weer hier ? denkt Hermes en vraagt daarop volgend vriendelijk aan Lurky wat zij hierdoet
Anders zou ik het zo gauw niet weten, misschien Ali, want die zien we hier ook nooit meer. Of die boer uit de bergen, hoe heet ie ook al weer
quote:Ik denk het niet, want zoals je weet is geld op het eilandwaardeloos.
Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef Lurky het volgende:
Zou het helpen als ik een beloning uitloof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |