quote:Nee, nee..
Op dinsdag 24 juli 2001 17:54 schreef Lola het volgende:[..]
Ik ben met jou meegelopen.
Weet je dat niet meer?* Lola maakt zich toch een beetje zorgen*
*Is Crouton misschien een rare man?*
*Of heeft hij nog last van die champagnebalk?*
quote:Ik ben wel een beetje raar, maar zo vreemd ben ik niet hoor
Op dinsdag 24 juli 2001 17:57 schreef Lola het volgende:
*wijst*KIJK!!! Een koetje
En DAAR!!!
*wijst weer*
Een kalfje
*bloos*
hihihi, eeh, nou... ik wilde altijd al op een eiland wonen.
Eerst woonde ik op de vaste wal, en woonde daar samen met een hele lieve man. Ik bedoel, het LEEK een lieve man. Eerst begon het allemaal heel mooi, heel romantisch enzo, en hij leek de perfecte man voor mij.
*zucht, en kijkt andere kant op*
We hadden trouwplannen (ik had mijn jurk zelfs al klaar, zelf ontworpen en gemaakt), en toen werd ik op een gegeven moment wakker, had hij mijn bankrekening geplunderd, mijn winkel in onderpand gegeven voor zijn gokschulden en werd ik dus mijn pandje uitgezet...
*begint zachtjes te snikken*
* crouton slaat voorzichtig een arm om Lola heen * Misschien is ze er nog niet van gediend..
Geen zorgen, hier op het eiland zijn er genoeg lieve mensen die voor je kunnen zorgen als je in nood bent. En het is niet in de laatste plaats een prachtig eiland om te wonen
Oeh, je hebt nog een Opening van je lingeriewinkel te doen! Vlug, laten we terug naar jouw winkel gaan! Straks staan de gasten zo te wachten
Nu hij zijn ogen open doet en de omgeving op zich opneemt, valt het op dat de lucht wel erg rood is en.. Geschubt...!
Crouton probeert zich rechtop te heffen en slaakt een gil als een pijnscheut door zijn hoofd schiet, iemand heeft hem eerder geleden op die plek bewusteloos geslagen*
Oww! M'n hoofd...
He wacht even, ik ga even het balletje pakken!!
* Equilan kruipt de bosjes in en knipoogt naar Gandalf, die zijn staart opzij legt.
Odulla!! Er ligt hier iemand!! Volgens mij is het... ja het is Dr_Crouton!!
* De godin sleept Dr_Crouton de bosjes uit, Odulla komt haar snel helpen. Dr_Couton mompelt wat en schudt een beetje met zn hoofd.
Dr_Crouton, gaat het?? Hoe kom jij nou hier verzeild??
Bij de deur van Lurky's lab aangekomen blijkt deze op slot te zitten...
Gelukkig heeft LWaS sleutels meegegeven
Na enig gezoek naar de juiste sleutel heeft Herrmes hem gevonden en opent de deur, die met het nodige gepiep en gekraak opengaat....
Binnen is het een ravage... Alles ligt overhoop... Alsof er een worsteling heeft plaatsgevonden...
Hij baant zich een weg door de ravage van bureaus , stoelen en medisch apparatuur....
PLots schiet er een zilverkleurige flits voorbij die Hermes laat schrikken...
O mijn god wat een puinhoop....
meteen flitst door zijn hoofd..Hermes ! Waar is hermes
Wat was dat?? Zag jij dat ook LWaS??
MAar waar is Hermes nou.. ?
Doen we er wel goed aan om ons hier in te mengen ? dat gedoe met beer ?
Hermes, waar kan hij nou zijn * Equilan loopt rond door het lab, hier en daar wat verschuivend.. LWaS kijk hier eens? Dit boek, zie je wat er staat?? Het gaat over onverklaarbare flitsen en lichtvlekken en moet je zien op welke bladzijde het openligt!! Dat lijkt exact op wat wij net zagen vind je niet?? Dat kan haast geen toeval zijn, ik denk dat Hermes dit boek gelezen heeft... * LWaS pakt het boek op en leest aandachtig wat er staat.
Wat denk jij??
Ik geloof dat er staat.. euh... dat dit soort lichtflitsen als die wij hebben gezien.. als het tenminste hetzelfde is als wat hier beschreven staat natuurlijk... meestal wachters zijn van belangrijke dingen... (pff beetje simpele vertaling dat moet je me maar niet kwalijk nemen) beschermers zeg maar..
Dat zou kunnen kloppen!! Dat zou kunnen betekenen dat de flits die wij hebben gezien de wachter is, de beschermer van het kistje van Beer!! Ik lees even verder..
Ze hebben krachten.. om datgene wat onder hun bescherming staat te... euh beschermen op alle mogelijke manieren.. hmm dat klinkt niet goed.
H..h..e..l..p...
PLots komt de geheimzinnige lichtflits weer langs en tilt LWaS op...
Het werpt LWaS naar buiten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |