abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2001 @ 17:58:28 #76
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1267757
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 17:54 schreef Lola het volgende:

[..]

Ik ben met jou meegelopen.
Weet je dat niet meer?

* Lola maakt zich toch een beetje zorgen*
*Is Crouton misschien een rare man?*
*Of heeft hij nog last van die champagnebalk?*

Nee, nee..
Ik bedoel, hoe ben je hier op het eiland terechtgekomen?
The Internets, I needs it..
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:01:47 #77
6290 Dr_Crouton
pi_1267772
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 17:57 schreef Lola het volgende:
*wijst*

KIJK!!! Een koetje

En DAAR!!!

*wijst weer*

Een kalfje

Ik ben wel een beetje raar, maar zo vreemd ben ik niet hoor
  dinsdag 24 juli 2001 @ 18:06:45 #78
13758 Lola
Hupsend Konijn
pi_1267807
Oooooh

*bloos*

hihihi, eeh, nou... ik wilde altijd al op een eiland wonen.

Eerst woonde ik op de vaste wal, en woonde daar samen met een hele lieve man. Ik bedoel, het LEEK een lieve man. Eerst begon het allemaal heel mooi, heel romantisch enzo, en hij leek de perfecte man voor mij.

*zucht, en kijkt andere kant op*

We hadden trouwplannen (ik had mijn jurk zelfs al klaar, zelf ontworpen en gemaakt), en toen werd ik op een gegeven moment wakker, had hij mijn bankrekening geplunderd, mijn winkel in onderpand gegeven voor zijn gokschulden en werd ik dus mijn pandje uitgezet...

*begint zachtjes te snikken*

dinsdag 24 juli 2001 @ 18:13:17 #79
6290 Dr_Crouton
pi_1267852
Wat een rotstreek!

* crouton slaat voorzichtig een arm om Lola heen * Misschien is ze er nog niet van gediend..

Geen zorgen, hier op het eiland zijn er genoeg lieve mensen die voor je kunnen zorgen als je in nood bent. En het is niet in de laatste plaats een prachtig eiland om te wonen

dinsdag 24 juli 2001 @ 18:26:21 #80
6290 Dr_Crouton
pi_1267946
We onderbreken deze soap voor het avondeten, vergeet straks niet terug te komen voor het vervolg
  woensdag 25 juli 2001 @ 14:28:18 #81
6290 Dr_Crouton
pi_1272478
* Crouton herinnert opeens iets *

Oeh, je hebt nog een Opening van je lingeriewinkel te doen! Vlug, laten we terug naar jouw winkel gaan! Straks staan de gasten zo te wachten

donderdag 26 juli 2001 @ 15:31:13 #82
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_1278575
* Hoog in de lucht vliegt een enorme draak rond. Met zijn scherpe ogen speurt hij de tuinen af op verdachte dingen, maar niets bijzonders valt hem op. Hij landt helemaal in het hoekje, waar niemand hem kan zien, en sluipt kruip-door-sluip-door door de bosjes naar de aangewezen plek vlakbij het bankje waar morgen het losgeld betaalt moet worden. Hij zorgt ervoor dat ie zo goed verstopt zit, dat niemand hem kan ontdekken. Als even later de konijntjes voorbij huppelen op nog geen 10 centimeter van zn neus, weet Gandalf dat hij onzichtbaar geworden is
Hij schurkt zich nog even en blijft dan bewegingloos liggen....
  donderdag 26 juli 2001 @ 17:58:34 #83
6290 Dr_Crouton
pi_1279311
* Crouton herinnert zich nog dat hij en Lola omdraaiden om terug te gaan naar haar lingeriewinkel, maar daarna is het een grote zwart gat

Nu hij zijn ogen open doet en de omgeving op zich opneemt, valt het op dat de lucht wel erg rood is en.. Geschubt...!

Crouton probeert zich rechtop te heffen en slaakt een gil als een pijnscheut door zijn hoofd schiet, iemand heeft hem eerder geleden op die plek bewusteloos geslagen*

Oww! M'n hoofd...

vrijdag 27 juli 2001 @ 09:29:08 #84
8401 Draak
Gandalf & Aurian, Shia
pi_1282344
* Gandalf zit op wacht, zijn spiedende ogen hebben alles in de gaten.
Plots voelt hij wat bewegen onder zn staart. Hij verschuift zn staart en kijkt achterom. Wel verdraaid, er ligt daar iemand!! Snel stuurt hij een mentale boodschap naar Equilan.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 10:01:23 #85
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1282421
* Odulla en Equilan lopen voorzichtig de tuinen in, doen net of ze daar gewoon een wandelingetje maken. Langzaam lopen ze richting de plek waar Gandalf ligt. Ze hebben afgesproken dat ze net doen alsof Gandalf er niet is, zodat mocht de ontvoerder ergens in de tuinen zijn, hij niet weet dat er iemand op wacht ligt.
De elfengodin haalt een balletje uit haar zak en gooit het achteloos op en neer, ondertussen gezellig keuvelend met Odulla.
Plotseling rolt het balletje uit haar hand in de bosjes.

He wacht even, ik ga even het balletje pakken!!

* Equilan kruipt de bosjes in en knipoogt naar Gandalf, die zijn staart opzij legt.

Odulla!! Er ligt hier iemand!! Volgens mij is het... ja het is Dr_Crouton!!

* De godin sleept Dr_Crouton de bosjes uit, Odulla komt haar snel helpen. Dr_Couton mompelt wat en schudt een beetje met zn hoofd.

Dr_Crouton, gaat het?? Hoe kom jij nou hier verzeild??

Elfensex is superspannend...
  vrijdag 27 juli 2001 @ 11:53:59 #86
6290 Dr_Crouton
pi_1283042
Ahh.. M'n hoofd... Lola.. Waar is Lola..?

* En raakt buiten westen *

vrijdag 27 juli 2001 @ 12:41:52 #87
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1283310
* Odulla en Equilan nemen Dr_Crouton tussen zich in en wankelen gezamenlijk richting het dorp, naar Fannetjes Ziekenboeg.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 11:58:23 #88
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_1531006
* Hermes komt aangeslenterd bij de Tuinen van FOK!....

Bij de deur van Lurky's lab aangekomen blijkt deze op slot te zitten...

Gelukkig heeft LWaS sleutels meegegeven
Na enig gezoek naar de juiste sleutel heeft Herrmes hem gevonden en opent de deur, die met het nodige gepiep en gekraak opengaat....

Binnen is het een ravage... Alles ligt overhoop... Alsof er een worsteling heeft plaatsgevonden...

Long Live the Fighters
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 12:03:17 #89
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_1531041
* Een mysterieuze wind waait door het lab en bezorgt Hermes koude rillingen...

Hij baant zich een weg door de ravage van bureaus , stoelen en medisch apparatuur....

PLots schiet er een zilverkleurige flits voorbij die Hermes laat schrikken...

Long Live the Fighters
  woensdag 5 september 2001 @ 17:32:43 #90
5108 equilan
DE elfengodin
pi_1564386
* LWaS en Equilan komen aangelopen, beide met rode wangen van het flink doorstappen. Ze lopen in een keer door naar Lurky's lab, al van verre zien ze dat de deur openstaat...
Equilan kijkt steels opzij naar LWaS, die een verbeten trek op zn gezicht heeft; hij maakt zich duidelijk zorgen om Hermes. Als ze bij het lab aankomen vertraagt LWaS zijn pas iets en Equilan loopt als eerste de deur door.

O mijn god wat een puinhoop....

FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 11:20:54 #91
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1569250
* LWaS schrikt bij de aanblik van Lurky's vroegere kantoor...

meteen flitst door zijn hoofd..Hermes ! Waar is hermes

pi_1569296
* Hermes lijkt niet meer in het lab aanwezig te zijn. Voorzichtig banen LWaS en Equilan zich een weg door de puinhoop; goed om zich heen kijkend of ze een aanwijzing zien die hen naar Hermes zou kunnen leiden.
Plotseling schiet er een zilverkleurige flits voorbij.

Wat was dat?? Zag jij dat ook LWaS??

FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 11:30:27 #93
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1569307

Ja...iets vaags....een flits...glinstering of wat dan ook...

MAar waar is Hermes nou.. ?
Doen we er wel goed aan om ons hier in te mengen ? dat gedoe met beer ?

pi_1569355
Of we er goed aan doen Ja weet ik veel!! Dat kan me niet schelen ook, ik vind dat we het verplicht zijn aan Beer, we kunnen zijn dood toch niet zomaar naast ons neerleggen!!

Hermes, waar kan hij nou zijn * Equilan loopt rond door het lab, hier en daar wat verschuivend.. LWaS kijk hier eens? Dit boek, zie je wat er staat?? Het gaat over onverklaarbare flitsen en lichtvlekken en moet je zien op welke bladzijde het openligt!! Dat lijkt exact op wat wij net zagen vind je niet?? Dat kan haast geen toeval zijn, ik denk dat Hermes dit boek gelezen heeft... * LWaS pakt het boek op en leest aandachtig wat er staat.
Wat denk jij??

FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 11:47:49 #95
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1569391
Nou...eh...het is Arabisch....
Dat kan ik niet lezen hoor...
pi_1569426
Hmm laat mij eens zien?? * De elfengodin pakt het boek aan van LWaS en bestudeerd aandachtig het geschrevene. Het is inderdaad arabisch, Equilan fronst haar wenkbrauwen en slaakt een diepe zucht. Arabisch is een tijd geleden!! Maar terwijl ze aan het lezen is komt het sneller terug dan ze had verwacht.

Ik geloof dat er staat.. euh... dat dit soort lichtflitsen als die wij hebben gezien.. als het tenminste hetzelfde is als wat hier beschreven staat natuurlijk... meestal wachters zijn van belangrijke dingen... (pff beetje simpele vertaling dat moet je me maar niet kwalijk nemen) beschermers zeg maar..

Dat zou kunnen kloppen!! Dat zou kunnen betekenen dat de flits die wij hebben gezien de wachter is, de beschermer van het kistje van Beer!! Ik lees even verder..

Ze hebben krachten.. om datgene wat onder hun bescherming staat te... euh beschermen op alle mogelijke manieren.. hmm dat klinkt niet goed.

FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 11:59:50 #97
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1569448
* LWaS kijkt dan om omdat hij gestommel hoort...
  donderdag 6 september 2001 @ 12:01:27 #98
9267 Hermes
Ya Hya Chouhada
pi_1569458
* in een hoekje lag hermes onder een stapel (!) bureaus..
Langzaam probeert hij eronder van daan te komen...

H..h..e..l..p...

Long Live the Fighters
pi_1569514
Hermes!! * Equilan kijkt om en ziet Hermes liggen onder de stapel bureau's. Samen met LWaS vliegt ze erop af. Ze proberen de bureau's te verplaatsen maar zodra ze een bureau vastpakken lijkt de rest weg te glijden en dat is een risico wat ze niet willen nemen. LWaS wordt kwader en kwader, zijn zoon ligt daar!! Hij pakt de punt van het onderste bureau en met een onmenselijke inspanning tilt hij het bureau omhoog. Snel pakt Equilan de armen van Hermes en trekt hem onder de stapel vandaan.
  FOK!fossiel donderdag 6 september 2001 @ 12:11:11 #100
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_1569529
* LWaS laat de bureaus los en valt hijgend neer...

PLots komt de geheimzinnige lichtflits weer langs en tilt LWaS op...
Het werpt LWaS naar buiten...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')