Kijk uit voor Mutanten he...
Jemig wat een tering bak met zooi ist hier.. dit is volgens mij al heel erg lang nietmeer in gebruil.
quote:* Anthraxx hoort wat achter zich en draait zich om. Dan roept hij (in blijdschap): "Hey Vork!! Leuk dat je ff langskomt! Maar even een vraag: Kan jij me ff helpen met deze teringtroep buiten te zetten?".
Op woensdag 05 december 2001 21:00 schreef Vork het volgende:
* Vork gluurt om t hoekie..Kijk uit voor Mutanten he...
Jemig wat een tering bak met zooi ist hier.. dit is volgens mij al heel erg lang nietmeer in gebruil.
* Vork graaft wat tussen de troep.. Tis eik bestwel interessant. Maargoed postkantoor moet en zal 'r komen!
quote:Gaaf, misschien kan ik dat Aquarium nog onderhouden ofzo, uiteraard na een grondige schoonmaakbeurt want ik weet niet wat er ingezeten heeft, maar het ziet er niet best uit.
Op woensdag 05 december 2001 21:05 schreef Vork het volgende:
Nou vooruit danmaar...
heey moeje kijken een Aquarium! Goh zou daar nog leven in te bekennen .. en hee kijk dit nou!* Vork graaft wat tussen de troep.. Tis eik bestwel interessant. Maargoed postkantoor moet en zal 'r komen!
* Anthraxx loopt nog wat in het rond, en pakt wat kleine spullen op en gooit die (letterlijk) naar buiten.
De grote spullen kunnen we later ff samen tillen en dan naar buiten tillen.
Anthraxx!!!!!!!!!!!! wat doe jij hier
quote:Miss_bleu!!!!
Op woensdag 05 december 2001 21:10 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu komt aan lopen en ziet dat de deur open staat en loopt ff naar binnenAnthraxx!!!!!!!!!!!! wat doe jij hier
Nou, ik sta hier op te ruimen. Nadat dat gebeurt is komt hier een postkantoor.
* Anthraxx kijkt nog eens om zich heen. Links van hem zit Vork weggedoken achter een stapel rotzooi. Anthraxx vraagt zich of Miss_bleu hem ziet...
quote:wow Anthraxx een postkantoor op het eiland te gek. kan je het wel cobineren met het uitgaanscentrum??
Op woensdag 05 december 2001 21:12 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Anthraxx vraagt zich of Miss_bleu hem ziet...
* miss_bleu ziet opeens wat bewegen achter een stapel rotzooi en schrikt zich rot
quote:Tuurlijk kan ik dat combineren. 's Avonds tap ik voor je en 's ochtends en 's middags doe ik het postkantoor.
Op woensdag 05 december 2001 21:23 schreef miss_bleu het volgende:[..]
wow Anthraxx een postkantoor op het eiland te gek. kan je het wel cobineren met het uitgaanscentrum??
* miss_bleu ziet opeens wat bewegen achter een stapel rotzooi en schrikt zich rot
(voeg hier wat begeleidende geluiden toe, van stallages die inelkaar zakken en dozen zooi die omvallen enzo)
quote:* Anthraxx springt snel op, en draait zich vliegensvlug om als hij een hoop lawaai hoort. "VOOOOORRKK!!! Leef je nog!!!". Na enige tijd rondkijken, ziet hij dat Vork een beetje versufd om zich heen kijkt. Snel rent Anthraxx op hem af en helpt hem omhoog. "Gaat het?" vraagt Anthraxx...
Op woensdag 05 december 2001 21:28 schreef Vork het volgende:
* Vork dondert tezamen met een berg troep en ellende om en rolt met diezelfde zooi door t gehele hutje(voeg hier wat begeleidende geluiden toe, van stallages die inelkaar zakken en dozen zooi die omvallen enzo)
quote:* Anthraxx schreeuwt "Shiiiiit!!!! Vork!!!! Kom op niet doodgaan!! ik heb je nog nodig bij het tillen.". Anthraxx bedenkt zich dat schreeuwen niet werkt en schud Vork heftig heen en weer, waar menig cocktailbrouwer nog wat van kan leren.
Op woensdag 05 december 2001 21:33 schreef Vork het volgende:
* Vork beweegt niet!
* Vork doet niet bewegen; nogsteeds niet.
quote:- Ehhhmmm... ik heb geen ervaring met mensen die KO liggen.
Op woensdag 05 december 2001 21:53 schreef Vork het volgende:
-ja dat zal hepen zeg.. iemand die KO ligt zo verschrikkelijk overhoop te schudden-* Vork doet niet bewegen; nogsteeds niet.
* Anthraxx rent weg om een zooi water te halen. Hij komt terug met een kleine emmer, en gooit die over Vork heen (altijd al willen doen bij een Mod
).
dat stond toch al tijden leeg
* Dagobert twijfelt geen moment en gaat eens binnen kijken, hij legt zijn tassen bij de deur neer en loopt naar binnen.
Goeiemiddag meneer, U bent nieuw hier zeker?
Ik ben Dagobert, de hoteleigenaar. Wat een leuk optrekje heeft U hier, lekker centraal.
* Dan ziet dagoebrt Vork op de grond liggen.
Waarom ligt hij daar?
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 05-12-2001 22:10]
quote:en dat kunnen we gebuiker een cocktailmixer
Op woensdag 05 december 2001 21:39 schreef Anthraxx het volgende:[..]
* Anthraxx schreeuwt "Shiiiiit!!!! Vork!!!! Kom op niet doodgaan!! ik heb je nog nodig bij het tillen.". Anthraxx bedenkt zich dat schreeuwen niet werkt en schud Vork heftig heen en weer, waar menig cocktailbrouwer nog wat van kan leren.
quote:* Anthraxx kijkt op en ziet een vreemdeling daar staan "Goedemiddag, ik zal me even voorstellen. Ik ben Anthraxx." zeg ik. "Vork ligt daar omdat hij een zooi spullen over zich heen gekregen heeft bij het helpen opruimen van de kamer." bedroeft kijk ik nog eens naar Vork en zegt uiteindelijk "Kunt u mij helpen meneer ehhhmmm... wat is uw naam eigenlijk?"
Op woensdag 05 december 2001 22:08 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert komt bepakt en bezakt aan in het dorp. Tot zijn verrassing ziet hij licht in The Mutants Spot.dat stond toch al tijden leeg
* Dagobert twijfelt geen moment en gaat eens binnen kijken, hij legt zijn tassen bij de deur neer en loopt naar binnen.
Goeiemiddag meneer, U bent nieuw hier zeker?
Ik ben Dagobert, de hoteleigenaar. Wat een leuk optrekje heeft U hier, lekker centraal.
* Dan ziet dagoebrt Vork op de grond liggen.
Waarom ligt hij daar?
[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 05-12-2001 22:16]
Hoi mensen
* Ziet Vork halfdood op de grong liggen.
* Loopt op Vork af en geeft hem een shop in z'n zij
Hallo. . . . . .?
Hij doet het niet meer
Ik liep hier toevallig langs, zullen we Vork maar snel helpen dan?
quote:Is goed, maar wat moeten we doen dan?
Op woensdag 05 december 2001 22:15 schreef Dagobert het volgende:
Dagobert is de naam, zoals ik al zeiIk liep hier toevallig langs, zullen we Vork maar snel helpen dan?
Maar wie is die vreemdeling die tegen Vork aan staat te schoppen?
Ik denk dat we hem het beste naar het MCF kunnen brengen, daar weten ze vast wel raad met hem.
Als we hem nou met zn drieen even optillen en hem er heen brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |