quote:lekkere mokkeltjes zeker
Op donderdag 7 augustus 2003 23:48 schreef Doctor_Bara het volgende:
vroeger had je in t zwembad hier voor openingstijd een bejaardenuurtje. Ik ging toen ook wel eens mee met de buurvrouw en die dr zoon
quote:toen ging t nog om t zwemmen swa
Op donderdag 7 augustus 2003 23:49 schreef pberends het volgende:[..]
lekkere mokkeltjes zeker
quote:huh?
Op donderdag 7 augustus 2003 23:49 schreef Doctor_Bara het volgende:[..]
toen ging t nog om t zwemmen swa
quote:* What ging met zijn mama mee naar het vrouwensaunamiddagje toe hij een jaar of acht was.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:48 schreef Doctor_Bara het volgende:
vroeger had je in t zwembad hier voor openingstijd een bejaardenuurtje. Ik ging toen ook wel eens mee met de buurvrouw en die dr zoon
quote:Ik dus ook.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:49 schreef drenth het volgende:
Nee, daar heb ik geen last van. Ik heb wel commentaar
quote:Nee, jij zou het willen verbieden als dat kon.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:51 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ik dus ook.
quote:Hehe das nu moeilijk te begrijpen ja ik weet t maar probeer de periode van voor je pubertijd eens naar voren te halen.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:51 schreef pberends het volgende:[..]
huh?
quote:Jawel, ik heb ook commentaar.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:52 schreef drenth het volgende:
Nee,
quote:Geef dan eens een quote waarin ik zeg dat ik dat wil verbieden, als dat kon?
jij zou het willen verbieden als dat kon.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 23:54 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Jawel, ik heb ook commentaar.
[..]Geef dan eens een quote waarin ik zeg dat ik dat wil verbieden, als dat kon?
quote:
Dat zou ik niet meer dan terecht vinden, het bestuur van dat zwembad behoort geen rekening te houden met gelovigen. We leven verdomme in een seculier land, en dat moet zo blijven ook.
quote:Ik denk toch dat het voor een groot deel om de cultuur gaat. Als je leert preuts te zijn, is dat moeilijk af te leren (nietwaar, Gil-Galad?).
Op donderdag 7 augustus 2003 23:44 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Waarom denk je dat het gaat om moslima's?
Zij mogen niet met mannen zwemmen vanwege hun geloof.
En ook vrouwen die niet preuts worden opgevoed (zoals ik) zouden het helemáál niet erg vinden om naar het zwembad te gaan op een moment dat er geen mannen zijn.
quote:Gasten, ik heb zin om met een burqa te gaan skinnydippen.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:45 schreef Polcor het volgende:[..]
Daar kom je nu pas achter?
Voor iedere POL-ler die ook van humor houd een must om te zien:
Iedereen goed opletten op de reacties van Maria van der Hoeven (CDA, minsister onderwijs)
quote:*zucht*
Op donderdag 7 augustus 2003 23:55 schreef bondgirl het volgende:
Ik denk toch dat het voor een groot deel om de cultuur gaat. Als je leert preuts te zijn, is dat moeilijk af te leren (nietwaar, Gil-Galad?).En ook vrouwen die niet preuts worden opgevoed (zoals ik) zouden het helemáál niet erg vinden om naar het zwembad te gaan op een moment dat er geen mannen zijn.
Daar gààt het helemaal niet om. We hebben het nu over het geloof van deze mensen (zie de topictitel: moslima's).
quote:Heb je al aan de vrouwen zelf gevraagd of ze het erg vinden
Op donderdag 7 augustus 2003 23:58 schreef Gil-galad het volgende:[..]
*zucht*
Daar gààt het helemaal niet om. We hebben het nu over het geloof van deze mensen (zie de topictitel: moslima's).
quote:Ze wilden graag een paar uurtjes zwemmen, de ongeveer 40 islamitische meisjes die op vakantie zijn in het voormalige asielzoekerscentrum in Almen. Maar dan afgezonderd van anderen, omdat zij elk contact met mannen willen mijden.
Op donderdag 7 augustus 2003 23:59 schreef drenth het volgende:
Heb je al aan de vrouwen zelf gevraagd of ze het erg vinden
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:00 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ze wilden graag een paar uurtjes zwemmen, de ongeveer 40 islamitische meisjes die op vakantie zijn in het voormalige asielzoekerscentrum in Almen. Maar dan afgezonderd van anderen, omdat zij elk contact met mannen willen mijden.
quote:Idd, ze kiezen er dus zelf voor, ook al is dat door hun opvoeding.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:00 schreef Gil-galad het volgende:[..]
omdat zij elk contact met mannen willen mijden
Je komt een beetje over als zo'n figuur dat altijd voor minderheden denkt te moeten weten wat het beste is, ik denk dat ze dat prima zelf kunnen.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:02 schreef bondgirl het volgende:
Ze wilden graag een paar uurtjes zwemmen, de ongeveer 40 islamitische meisjes die op vakantie zijn in het voormalige asielzoekerscentrum in Almen. Maar dan afgezonderd van anderen, omdat zij elk contact met mannen willen mijden.
quote:Dat "willen" wat jij zo subtiel aanstipt, hebben ze zelf niet bedacht hoor.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:02 schreef bondgirl het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door What op 08-08-2003 00:11]
quote:Helemaal mee eens
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:03 schreef drenth het volgende:[..]
Idd, ze kiezen er dus zelf voor, ook al is dat door hun opvoeding.
Je komt een beetje over als zo'n figuur dat altijd voor minderheden denkt te moeten weten wat het beste is, ik denk dat ze dat prima zelf kunnen.
Wie zijn wij om onze cultuur aan anderen op te dringen?
quote:Hallo?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:07 schreef bondgirl het volgende:
Wie zijn wij om onze cultuur aan anderen op te dringen?
quote:Denken jullie nou echt dat die vrouwen stiekem heel graag met jullie in een zwembad willen liggen?
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:06 schreef What het volgende:[..]
Dat "willen" wat jij zo subtiel, aanstipt hebben ze zelf niet bedacht hoor.
Als je in die achterlijke cultuur geen outcast wil worden laat je je dit soort shit opleggen.
Niks (vrij)willigs aan hoor.
Het een (verplicht zijn vanwege het geloof) sluit het ander (zelf willen) niet uit.
En er zijn toch ook zat moslimmeisjes die wel gewoon naar het zwembad gaan als er ook mannen komen?
Ik denk dat ik ook niet zou willen zwemmen in het gezeldschap van mannen als ik zo preuts was opgevoed. En dat heeft indirect wel met geloof te maken, maar je moet niet overdrijven.
quote:Ja, maar ik vind dat er in dit geval geen groot gebrek aan aanpassing is.
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:10 schreef Polcor het volgende:[..]
Hallo?
Die mensen komen toch zelf hier wonen? Dan moeten ze zich ook aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
quote:Je zegt het zelf al, het komt door hun opvoeding, dus ze kiezen niet zelf
Op vrijdag 8 augustus 2003 00:03 schreef drenth het volgende:[..]
Idd, ze kiezen er dus zelf voor, ook al is dat door hun opvoeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |