quote:Ik zou niet iedere vergissing direct als een belediging opvatten. Zo eet ik geen varkensvlees. Als iemand me daarom aan zou zien voor Jood of Moslim, zou ik [betreffende user] erop wijzen dat dat niet zo is, maar beledigd, neuh.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Maar als ie dat niet is, zal hij het waarschijnlijk opvatten als een ernstige belediging (ik trouwens ook).
maar ik heb dan ook wat minder moeite met de Islam dan jij. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Parabola op 06-08-2003 12:29]
quote:Toch blijft het fout. Ik zou graag zien dat het volk via een referendum de wetswijziging over het kiesstelsel kan goedkeuren.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:24 schreef Parabola het volgende:[..]
Iemand moet het toch kunnen, anders kan het nooit veranderd worden. Maar volgens mij is er een grondwetswijziging voor nodig en dat geeft een aardige drempel. Ik dacht twee keer een 2/3 meerderheid in beide kamers met verkiezingen tussendoor, maar corrigeer me gerust als ik er naast zit.
quote:Hoe wil je een referendum houden zonder de kieswet te wijzigen?
Op woensdag 6 augustus 2003 12:28 schreef pberends het volgende:[..]
Toch blijft het fout. Ik zou graag zien dat het volk via een referendum de wetswijziging over het kiesstelsel kan goedkeuren.
Dat zou pas eerlijk zijn voor de democratie.
quote:gekozen door het volk is onzin, zo'n referendum zou pas helpen. We krijgen alleen een districtenstelsel omdat D66 het wilt (maar 4,5% van de bevolking)
Op woensdag 6 augustus 2003 12:25 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een wetswijziging is toch normaal?
[..]De partijen die daar over gaan zijn gekozen door het volk. Dat er mensen zijn die die partijen fout vindt, stja...
En wat bedoel je precies met indelen? Heb je het over een districtenstelsel?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:29 schreef Parabola het volgende:[..]
Hoe wil je een referendum houden zonder de kieswet te wijzigen?
quote:Nee, hoor, we krijgen een halve districtenstelsel. Dit houdt in dat je naast een gewone stem, ook een stem op een regionaal persoon kan doen. Dacht ik. Maar UTFS naar een topic daarover.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:30 schreef pberends het volgende:[..]
gekozen door het volk is onzin, zo'n referendum zou pas helpen. We krijgen alleen een districtenstelsel omdat D66 het wilt (maar 4,5% van de bevolking)
Das toch oneerlijk.
quote:Omdat voor een grondwetswijziging verkiezingen moeten worden gehouden, kan het volk heel bewust tegen stemmen.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:30 schreef pberends het volgende:[..]
Die verkiezingen blijven natuurlijk normaal eens in de 4 jaar, maar pas na de volgende verkiezingen en met de helft van de stemmen in het nieuwe parlement (en dus niet 2x een 2/3 meerderheid, zoals parabola zei) gaat de wijziging in werking treden.
Hopelijk begrijp je er wat van, ik heb ff heel snel moeten typen, ik ga eten.
quote:Mwoah, joden dragen nog wat bij aan de samenleving, terwijl moslims alleen maar geld kosten (bron: Binnen zonder kloppen).
Op woensdag 6 augustus 2003 12:28 schreef Parabola het volgende:
Ik zou niet iedere vergissing direct als een belediging opvatten. Zo eet ik geen varkensvlees. Als iemand me daarom aan zou zien voor Jood of Moslim, zou ik [betreffende user] erop wijzen dat dat niet zo is, maar beledigd, neuh.
quote:Met liberale gelovigen heb ik geen moeite hoor.
maar ik heb dan ook wat minder moeite met de Islam dan jij.
quote:IDUTFSTM
Op woensdag 6 augustus 2003 12:34 schreef Sidekick het volgende:[..]
Nee, hoor, we krijgen een halve districtenstelsel. Dit houdt in dat je naast een gewone stem, ook een stem op een regionaal persoon kan doen. Dacht ik. Maar UTFS naar een topic daarover.
[..]Omdat voor een grondwetswijziging verkiezingen moeten worden gehouden, kan het volk heel bewust tegen stemmen.
Die verkiezingen blijven natuurlijk normaal eens in de 4 jaar, maar pas na de volgende verkiezingen en met de helft van de stemmen in het nieuwe parlement (en dus niet 2x een 2/3 meerderheid, zoals parabola zei) gaat de wijziging in werking treden.
Hopelijk begrijp je er wat van, ik heb ff heel snel moeten typen, ik ga eten.
huh hoe bedoel je
je bedoeld als D66 een districtenstelsel gaat invoeren dat het dan pas over 2 verkiezingen gebruikt kan worden?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:37 schreef pberends het volgende:
hHuh, hoe bedoel je?jJe bedoeldt dat als D66 een districtenstelsel gaat invoeren, dat het dan pas over 2 verkiezingen gebruikt kan worden?
quote:nou eerder:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:40 schreef Maerycke het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:48 schreef sizzler het volgende:
Ik mis weer eens wat! Wat is er met Kozzmic en 1 september?
6 september zegt me wel wat. Dan ben ik niet alleen een jaar mod, maar bestaat ook dit subforum precies een jaar (na te zijn afgescheiden van C&H).
quote:z'n POL ontmaagding
Op woensdag 6 augustus 2003 12:48 schreef sizzler het volgende:
Ik mis weer eens wat! Wat is er met Kozzmic en 1 september?
quote:wat is C&H ? een winkelketen of een oud subforum
Op woensdag 6 augustus 2003 12:56 schreef Kozzmic het volgende:[..]
![]()
![]()
6 september zegt me wel wat. Dan ben ik niet alleen een jaar mod, maar bestaat ook dit subforum precies een jaar (na te zijn afgescheiden van C&H).
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 11:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
Vanaf 1 september wordt het stalken van jou wel wat minder denk ik.
Dat zie ik in de notes staan die ik van je heb gemaakt.
En welke user was het? pberends? Gil-galad?
quote:Ze zijn iig gratis.
Op woensdag 6 augustus 2003 12:38 schreef Gil-galad het volgende:[..]
quote:Dat slaat op mijn sub-titel
Op woensdag 6 augustus 2003 12:59 schreef sizzler het volgende:
Ik doelde op deze post:
[..]
quote:wtf is para/papa bola eigenlijk
Op woensdag 6 augustus 2003 13:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat slaat op mijn sub-titel
![]()
quote:Ik zie het verband niet tussen het beledigen van bevolkingsgroepen en 1 september en minder stalken...
Op woensdag 6 augustus 2003 13:02 schreef Parabola het volgende:[..]
Dat slaat op mijn sub-titel
![]()
ben ik nou zo dom?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 12:57 schreef pberends het volgende:[..]
wat is C&H ? een winkelketen of een oud subforum
quote:C&H staat voor Cultuur en Historie, maar daar wordt wel enig niveau voor verwacht. Mensen met niveau leiden zelf het voor de hand liggende af, zonder ernaar te vragen. Voor POL geldt eigenlijk ook een minimum aan intellectuele vaardigheden, maar we gedogen je.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:02 schreef pberends het volgende:[..]
wtf is para/papa bola eigenlijk
quote:Niet dom, hooguit haal je subtitels en sigs door elkaar.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:05 schreef sizzler het volgende:[..]
Ik zie het verband niet tussen het beledigen van bevolkingsgroepen en 1 september en minder stalken...
ben ik nou zo dom?
quote:Hij wordt pappa.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:02 schreef pberends het volgende:[..]
wtf is para/papa bola eigenlijk
Stalken jullie geen andere users?
quote:laat maar.
Op woensdag 6 augustus 2003 13:07 schreef Parabola het volgende:[..]
Niet dom, hooguit haal je subtitels en sigs door elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door sizzler op 06-08-2003 13:09]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |