quote:OMG.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:08 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik zal je uit de droom helpen, er gebeurt daar echt niets.
De laatste post is gedateerd Di Jul 22, 2003 5:50 pm.
Daar moet de forum-leiding toch wat aan doen?
quote:haha die gast is zelf écht een dikke spammer
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:02 schreef Sidekick het volgende:[..]
Internet Ayatollahs zijn het.
gaat ie eerst zogenaamd vragen of ze mogen spammen
daarna wachten ze niet op antwoord, maar wordt je automatisch aangemeld.
bv. een abonnement op een krant doet dat toch ook niet. Moet je zeker eerst een kaartje terugsturen dat je geen abo wilt, anders gebruiken ze een automatische incasso
quote:die 4 langharige nerds waren meesterlijk
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Spam is
Kozzmic@hotmail.com is praktisch onbruikbaar geworden voor me...
quote:Het mag wel iets drukker. Het is soms een beetje teveel hetzelfde "kliekje" dat elkaar in verschillende discussies in de haren vliegt. Maar qua posts en views gaat het niet slecht. Gemiddeld zo'n 300 a 400 posts en zo'n 6000 views per dag.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:04 schreef Sidekick het volgende:[..]
En het is ook niet eens zo druk.
Met het reces enzo, geen verkiezingen. Lekker rustig denk ik.
Op 22 januari lagen die aantallen overigens op respectievelijk 3880 en 70940.
quote:mensen worden forum moe
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het mag wel iets drukker. Het is soms een beetje teveel hetzelfde "kliekje" dat elkaar in verschillende discussies in de haren vliegt. Maar qua posts en views gaat het niet slecht. Gemiddeld zo'n 300 a 400 posts en zo'n 6000 views per dag.
En dat terwijl 1 van die 3 in mijn FOK! profiel staat.
quote:Bij mij valt het nog mee. ongeveer 10% ofzo
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
Van de 4 email-adressen die ik heb, is er maar 1tje helemaal bevuild. De rest is helemaal schoon.En dat terwijl 1 van die 3 in mijn FOK! profiel staat.
quote:300 per dag? Zijn die statistieken bekend in het mod-forum? En wordt daar veel over gepraat (als in: heeft een subforum extra aandacht nodig oid)?
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:13 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het mag wel iets drukker. Het is soms een beetje teveel hetzelfde "kliekje" dat elkaar in verschillende discussies in de haren vliegt. Maar qua posts en views gaat het niet slecht. Gemiddeld zo'n 300 a 400 posts en zo'n 6000 views per dag.
Schopje Feedback
quote:Zonde hoor.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:08 schreef Kozzmic het volgende: Ik zal je uit de droom helpen, er gebeurt daar echt niets. De laatste post is gedateerd Di Jul 22, 2003 5:50 pm.
quote:Oh en Kozzmic, het is niet steeds hetzelfde kliekje. Eerst had je X-Ray en Farzin, nu heb je jeukaanmennaat en Gil-galad.
Actiecomité strijdt tegen tbs-kliniek AlmereALMERE - Het Actiecomité TBS/Nee zal alle juridische middelen gebruiken om de plannen voor een toekomstige tbs-kliniek in Almere te dwarsbomen. Dat stelt de woordvoerder R. Peters. De actiegroep denkt echter niet aan harde acties. ,,Er zijn grenzen'', reageert Peters.
Het actiecomité verzamelde al meer dan 2500 handtekeningen tegen de komst van de tbs-kliniek, die bij de nieuwe Stripheldenbuurt zou moeten komen. De woordvoerder van het Actiecomité TBS/Nee zegt niet teleurgesteld te zijn over het aantal opgehaalde handtekeningen. Zijn organisatie zou mondeling nog veel meer steunbetuigingen hebben gehad. ,,Mensen zien het nut niet meer om aan de actie mee te doen. Almere heeft een verleden, dat plannen toch wel doorgaan. Ook als er veel protest tegen is.''
De gemeenteraad heeft de plannen inderdaad goedgekeurd. Voorwaarde was wel, dat de toekomstige huizenzoekers in de Stripheldenbuurt op de hoogte moeten worden gesteld. Zo kunnen zij bepalen of ze naast een tbs-kliniek willen wonen. ,,De bestaande wijken hebben juist bewust geen inspraak gehad. Dat heeft de gemeente slim gedaan'', vindt Peters.
Het comité heeft de hoop nu onder meer gevestigd op de Lijst Pim Fortuyn (LPF). Die politieke partij heeft een discussie over tbs-klinieken in woonwijken op gang gebracht. De Almeerse actievoerders maken zich vooral zorgen over de veiligheid. ,,Ze praten hier over aanvaardbare risico's. Maar het zal maar net mijn dochtertje zijn, zeg ik dan'', aldus de zegsman.
ANP[url=http://www.leeuwarder-courant.nl/Pagina/0,7103,23-1-2028--1513792-1373--,00.html]Bron: LC[/sub]
Kijken hoe ze dan het "risico voor de maatschappij" inschatten.
quote:Nee hoor, er wordt niet echt over gepraat of onderling vergeleken.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:18 schreef Sidekick het volgende:[..]
300 per dag? Zijn die statistieken bekend in het mod-forum? En wordt daar veel over gepraat (als in: heeft een subforum extra aandacht nodig oid)?
Schopje Feedback
De moderators van een subforum zijn in de eerste plaats verantwoordelijk voor dat subforum, en naast discussies in goede banen leiden hoort daar naar mijn mening ook het bevorderen van de discussie bij. Ik kijk dus zelf wel regelmatig in de stats om te kijken hoe het gaat. Maar het is niet zo dat Wile en ik er meteen uitvliegen op het moment dat het aantal posts in POL naar beneden zou gaan. Of dat er dan wat extra modjes op gezet worden.
quote:Jammer...
NAM boort gasveld in Noordzee aanLEEUWARDEN - De vaderlandse aardgasreserve is met 5 miljard kubieke meter gegroeid. De Nederlandse Aardolie Maatschappij (NAM) heeft vorige week een veld met die omvang in de Noordzee aangeboord vanaf het nieuwe, onbemande platform K15-FK. Het gas ligt op 60 kilometer ten noordwesten van Den Helder.
De voorraad zou voldoende zijn om de bevolking van de vier grootste steden van het land drie jaar te bedienen. De NAM wil het gas in een periode van vijftien tot twintig jaar winnen.
quote:Die statistieken zeggen niet alles, want er worden zo'n 100 posts per dag in dit topic geplaatst. En hoewel deze avond het vrij politiek inhoudelijk was, is dat wel eens anders.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Nee hoor, er wordt niet echt over gepraat of onderling vergeleken.
De moderators van een subforum zijn in de eerste plaats verantwoordelijk voor dat subforum, en naast discussies in goede banen leiden hoort daar naar mijn mening ook het bevorderen van de discussie bij. Ik kijk dus zelf wel regelmatig in de stats om te kijken hoe het gaat. Maar het is niet zo dat Wile en ik er meteen uitvliegen op het moment dat het aantal posts in POL naar beneden zou gaan. Of dat er dan wat extra modjes op gezet worden.
quote:Logisch, en dit is dezelfde aanpak die de asielzoekers ook voor de kiezen kregen. Echt asosiaal die organisatie.
[b]Gemeenten ontstemd over sluitingsbeleid COA
HILVERSUM - Gemeenten zijn teleurgesteld en ontstemd over het beleid van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) bij de voortijdige sluiting van 38 asielzoekerscentra. Dit blijkt uit een enquete die de televisie-actualiteitenrubriek Netwerk heeft gehouden.
Netwerk hield de enquete onder de burgemeesters van 36 gemeenten waar een asielzoekerscentrum is gesloten of binnenkort sluit. Met het sluiten van centra verbreekt het COA langlopende contracten met de gemeenten, die veel inspanningen hebben gepleegd en investeringen hebben gedaan voor de asielzoekers.De gemeenten zijn niet te spreken over de wijze van communiceren van het COA. Er is geen overleg geweest, alleen een mededeling van het orgaan. De gemeenten vinden deze handelwijze niet behoorlijk. Enkele gemeenten gaan mogelijk via de rechter proberen gederfde inkomsten te verhalen.
ANP
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:20 schreef Kozzmic het volgende:
http://www.nieuwrechts.nl/forum/index.php?board=7;action=display;threadid=1782
Weer hetzelfde als met die speelkaarten. ![]()
Wie heeft er gelekt?
quote:
Aargh die Fatima Elatik avater schrikt me meteen af
quote:Lol, forums die over elkaar praten
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:20 schreef Kozzmic het volgende:
http://www.nieuwrechts.nl/forum/index.php?board=7;action=display;threadid=1782
quote van forum: Allemaal kinderen op dat fok forum, die kijken of TV of naar een monitor meer niet.
dus als je niet internet en tv kijkt, weet je pas wat er in de wereld om gaat
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 05-08-2003 22:26]
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:24 schreef Gil-galad het volgende:[..]
.
quote:Al eens eerder gebeurd:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:24 schreef pberends het volgende:[..]
Lol, forums die over elkaar praten
das pas sneu eigenlijk
quote van forum: Allemaal kinderen op dat fok forum, die kijken of TV of naar een monitor meer niet.
dus als je niet internet en tv kijkt, weet je pas wat er in de wereld om gaat
![]()
[Slowchat] POL Café numeros quatro
en
[Dit bericht is gewijzigd door Sidekick op 05-08-2003 22:29]
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:25 schreef Sidekick het volgende:Geweldig, zo zie je maar dat die 'extreem-rechtse rakkers' allemaal op het uiterlijk beoordelen,
quote:
als ze eens wisten wat jouw standpunt is tov moslims, dan ben je weer one of the guys daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |