quote:Dank je. Ik beluister het nu.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:24 schreef rroloff het volgende:[..]
klik hier voor het TV interview met Peter Siebelt (BREEDBAND)
Ik vind het interview niet zo sterk want weinig precies. Maar ik geloof dat de spekkoek al in het begin aan de orde komt.
quote:Zou leuk zijn als hij op dit forum vragen komt beantwoorden. Zoals kamerleden Eerdmans, Kraneveldt en Van As en in mindere mate ook Herben dat al hebben gedaan (ná de verkiezingen) op pim-fortuyn.nl.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:31 schreef Kozzmic het volgende: Maar ik moet eerst nog even een mailtje sturen aan Wouter Bos.
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-08-2003 20:34]
quote:Kan je toch lezen in dat topic?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:29 schreef pberends het volgende:[..]
En wat vindt meneer Kozzmic zelfs van de connectie tussen SP/GL/PvdA en extreem linkse organisaties?
deze dus: 'Direct verband Volkert en GroenLinks'
quote:UTFS!!!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:29 schreef pberends het volgende:[..]
En wat vindt meneer Kozzmic zelfs van de connectie tussen SP/GL/PvdA en extreem linkse organisaties?
Hier dus, zoekterm = Siebelt, zoeken op = inhoud. Genoeg posts te vinden van mijn hand.
quote:IDUTFSTM
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:36 schreef Kozzmic het volgende:[..]
UTFS!!!
Hier dus, zoekterm = Siebelt, zoeken op = inhoud. Genoeg posts te vinden van mijn hand.
uit het Netwerk onderzoek blijft dat het sluiten van 38 ACZ's bij 61% van de betreffende burgemeesters slecht valt.
waarom
quote:Zijn er eigenlijk PvdA kamerleden actief bij pvdadiscussie.nl ?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:33 schreef rroloff het volgende:[..]
Zou leuk zijn als hij op dit forum vragen komt beantwoorden. Zoals kamerleden Eerdmans, Kraneveldt en Van As en in mindere mate ook Herben dat al hebben gedaan (ná de verkiezingen) op pim-fortuyn.nl.
quote:Bij D66 iig niet. Die hebben geen mening
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zijn er eigenlijk PvdA kamerleden actief bij pvdadiscussie.nl ?
quote:I did use the fucking search to much ?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef pberends het volgende:[..]
IDUTFSTM
quote:Vrij goed voor de economie enzo. UTFS om een topic te vinden daarove.
uit het Netwerk onderzoek blijft dat het sluiten van 38 ACZ's bij 61% van de betreffende burgemeesters slecht valt.waarom
quote:Ze zijn geloof ik wel allemaal geregistreerd, maar dat forum loopt voor geen meter. Op Internet discussieren lijkt vooral iets voor LPF-ers, wat dat betreft hebben ze wel oog voor nieuwe politiek.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef Sidekick het volgende:[..]
Zijn er eigenlijk PvdA kamerleden actief bij pvdadiscussie.nl ?
quote:I don't use the fucking search that much
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
I did use the fucking search to much ?
[..]Vrij goed voor de economie enzo. UTFS om een topic te vinden daarove.
edit: wel goed ![]()
maar goed voor de economie, wat een vaag argument ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 05-08-2003 20:43]
quote:D'r is helemaal niemand actief op www.pvdadiscussie.nl. Enorm dooie boel.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:38 schreef Sidekick het volgende: Zijn er eigenlijk PvdA kamerleden actief bij pvdadiscussie.nl ?
Of ze moeten een voor mij niet (meer) toegankelijk onderdeel hebben - wat ik niet uitsluit.
quote:waarom wordt je geen modje bij PvdA
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ze zijn geloof ik wel allemaal geregistreerd, maar dat forum loopt voor geen meter. Op Internet discussieren lijkt vooral iets voor LPF-ers, wat dat betreft hebben ze wel oog voor nieuwe politiek.
quote:Ik ben ook geregistreert (en 1 post ofzo) alleen was er vrij weinig. Ook is een politiek forum van een specifieke partij niet echt de plaats voor een goede discussie. FOK! is wat dat betreft neutraal.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:40 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ze zijn geloof ik wel allemaal geregistreerd, maar dat forum loopt voor geen meter. Op Internet discussieren lijkt vooral iets voor LPF-ers, wat dat betreft hebben ze wel oog voor nieuwe politiek.
quote:Hoezo, heb je wat getrollt?
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:42 schreef rroloff het volgende:[..]
D'r is helemaal niemand actief op www.pvdadiscussie.nl. Enorm dooie boel.
Of ze moeten een voor mij niet (meer) toegankelijk onderdeel hebben - wat ik niet uitsluit.
quote:Ze brengen geld in het laadje (uitkeringen van de rijksoverheid dat wordt uitgegevn in winkels, goed voor het bedrijfsleven).
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:42 schreef pberends het volgende:[..]
I don't use the fucking search that much
edit: wel goed
maar goed voor de economie, wat een vaag argument
Zoiets. ![]()
Volgens mij zijn we nog nooit zo politiek serieus geweest in het borrelpraat-topic.
quote:Ja lekker goed voor de economie maar niet heus. Geef dan dat geld uit aan lastenverlichting voor de burger ofzo
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:46 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hoezo, heb je wat getrollt?
[..]Ze brengen geld in het laadje (uitkeringen van de rijksoverheid dat wordt uitgegevn in winkels, goed voor het bedrijfsleven).
Zoiets.
Volgens mij zijn we nog nooit zo politiek serieus geweest in het borrelpraat-topic.
[Dit bericht is gewijzigd door pberends op 05-08-2003 20:50]
quote:
Resultaat voor kozzmic.nldomein is vrij
quote:Ik vind het hier veel leuker!
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:43 schreef pberends het volgende:[..]
waarom wordt je geen modje bij PvdA
quote:Spam is
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:52 schreef pberends het volgende:
NU spam @ netwerk @ ned1
Kozzmic@hotmail.com is praktisch onbruikbaar geworden voor me...
quote:Ik had een plaatje van Netelenbos uit deze serie:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:46 schreef Sidekick het volgende: Hoezo, heb je wat getrollt?
geplaatst.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat - op het eigen forum - niet goed aankomt valt.
Maar over het algemeen probeer ik mij toch echt redelijk te gedragen. Je weet wel - met andere gelijk geven en zo :-)
[Geinig trouwens, aan de borreltafel. Best wel relaxed.]
[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-08-2003 21:03]
quote:Internet Ayatollahs zijn het.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:53 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Spam is
Kozzmic@hotmail.com is praktisch onbruikbaar geworden voor me...
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:57 schreef rroloff het volgende:[..]
Ik had een plaatje van Netelenbos uit deze serie:
geplaatst.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat dat - op het eigen forum - niet goed aankomt valt.Maar over het algemeen probeer ik mij toch echt redelijk te gedragen. je weet wel - met andere gelijk geven en zo :-)
[Geinig trouwens, aan de borreltafel. Best wel relaxed.]
Lullig dat ze daar niet tegen konden.
quote:En het is ook niet eens zo druk.
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:51 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik vind het hier veel leuker!
quote:Ik weet niet of ik geband ban. Maar ik zie alleen helemaal nooit meer nieuwe postings. Dus misschien ben ik toch op een of andere manier buitengesloten.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:03 schreef Sidekick het volgende: Lullig dat ze daar niet tegen konden.
quote:Ik zal je uit de droom helpen, er gebeurt daar echt niets.
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:06 schreef rroloff het volgende:[..]
Ik weet niet of ik geband ban. Maar ik zie alleen helemaal nooit meer nieuwe postings. Dus misschien ben ik toch op een of andere manier buitengesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |