quote:Komt hard aan het koekje van eigen deeg?
Op maandag 4 augustus 2003 10:58 schreef Jory het volgende:
nog steeds etzelfde...![]()
gister nog best lang met hem en zijn nieuwe vriendin op msn gepraat..
en zo bennik weer dingen te weten gekomen, die ik niet fijn vond.. maar zij ook... zij wist namelijk niet dat hij tegen mij zei dattie van me hield, en me trug wilde terwijl hij verliefd was op haar..
en ik vraag me steeds af.. als ik vorige week dinsdag nu gewoon "ja" tegen hem had gezegd, zou hij dan ook verliefd op haar zijn geworden??
maar ik twijfel nu dus heel erg aan hem, en aan zijn gevoelens voor mij.. ik weet echt ff niet wat ik met hem aan moet...
maar gelukkig heb ik nog een heel lieve jongendie me helemaal begrijpt en het totaal niet erg vind dattik nog zo'n moeite ermee heb...
en met hem kannik dan weer erg fijn over alles praten..
misschien zal hij beter voor me zijn dan mijn ex... want ik hoor gewoon steeds meer leugens van hem.... ook al tegen zijn nieuwe vriendin, maar ik heb haar de waarheid niet verteld omdat hij dan zou gaan zeggen dattik aant stoken was, en als ik iets niet wil, is het et dat hij boos op me wordt.... want daar zou ik natuurlijk alle kansen mee verspelen..
maar kga dalijk met em naar de stad...![]()
![]()
kben es benieuwd..*voelt zich leeg... zombie-ig*
quote:dit is best anders hoor, lieve dave...
Op maandag 4 augustus 2003 11:48 schreef evil_cupido het volgende:[..]
Komt hard aan het koekje van eigen deeg?
quote:.....right......>:)
Op maandag 4 augustus 2003 11:49 schreef Jory het volgende:[..]
dit is best anders hoor, lieve dave...
quote:wat vriendelijk weer...
Op maandag 4 augustus 2003 11:41 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik voel me niet goed, want MikeyMo leeft nog.
Zo beter?
voel me goed, mooi, sexy enzovoorts
Ga zo mn mooie jurk aandoen en inkopen doen voor vanavond, want dan ga ik koken voor de bijna liefste FOk!ker van Fok!
En even nieuwe zomer-make-up kopen (mooi kleurtje oogschaduw, eye-liner en mascara
)
*bounce*
Ik kan alles en iedereen aan, en het voelt fantastisch!
quote:dat is in principe niet zo verstandig
Op maandag 4 augustus 2003 11:56 schreef basset het volgende:
Beetje misselijk, net een zak M&M's en 2 stroopwafels naar binnen zitten gooien
quote:You go girl
Op maandag 4 augustus 2003 11:55 schreef Faithy het volgende:
goedvoel me goed, mooi, sexy enzovoorts
Ga zo mn mooie jurk aandoen en inkopen doen voor vanavond, want dan ga ik koken voor de bijna liefste FOk!ker van Fok!
En even nieuwe zomer-make-up kopen
(mooi kleurtje oogschaduw, eye-liner en mascara
)
*bounce*
Ik kan alles en iedereen aan, en het voelt fantastisch!
Gister heeft een meisje die ik erg leuk vond me afgewezen...
En ik heb het nou ook nog eens heel warm!
quote:ik word al misselijk als ik eraan denk, en het is pas 12 uur!
Op maandag 4 augustus 2003 11:56 schreef basset het volgende:
Beetje misselijk, net een zak M&M's en 2 stroopwafels naar binnen zitten gooien
anyhoe, ik heb zo vanmiddag date en ik vind het nog steeds eng.
ik heb er vannacht nauwelijks door kunnen slapen (zenuwlijer) en ik begin me nu af te vragen of het wel een goed idee is. zo ben ik altijd, terugkrabbelen op het laatste moment.
ik kan bijna niet wachten tot vanavond als ik weet huis ben hihi
quote:Just try to enjoy the wonderfull feeling that it brings *knuff*
Op maandag 4 augustus 2003 12:02 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik word al misselijk als ik eraan denk, en het is pas 12 uur!
ik heb er vannacht nauwelijks door kunnen slapen (zenuwlijer) en ik begin me nu af te vragen of het wel een goed idee is. zo ben ik altijd, terugkrabbelen op het laatste moment.
quote:aah bagger! dat is pas echt.. k**! sterkte...
Op maandag 4 augustus 2003 12:03 schreef Untriedrope het volgende:
klote net gehoord dat m'n pasgeboren pup is overleden
quote:i'm trying hihi
Op maandag 4 augustus 2003 12:04 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Just try to enjoy the wonderfull feeling that it brings *knuff*
quote:Ik had gister dus een date, wat niks geworden is...
Op maandag 4 augustus 2003 12:02 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik word al misselijk als ik eraan denk, en het is pas 12 uur!
Maar hopelijk gaat het bij jou beter!
quote:dus me zo beroerd voelen is normaal? hihi
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef ToMm het volgende:[..]
Ik had gister dus een date, wat niks geworden is...
Maar hopelijk gaat het bij jou beter!
quote:Ja, ik ging ook dood van de zenuwen...
Op maandag 4 augustus 2003 12:06 schreef CherryLips het volgende:[..]
dus me zo beroerd voelen is normaal? hihi
Opzich was t wel gezellig, we hebben zelfs gezoend (yeah) maar het gaat verder niks worden.
Tja, leven is hard...
Maaarrrrrrr, vanavond gaan we uit eten en zij mag uitzoeken waar dus................
Wat doe ik toch verkeerd? .
quote:Weet al wie (fotoboek hehe), maar geen foto
Op maandag 4 augustus 2003 12:16 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
tis een zonnebloem
quote:Hij is autistisch zegt hij (slap excuus), en kort na die scheldpartij zei hij dat een huisgenoot dit had gezegd i.p.v. hij. Volgens mij lijdt hij dan een een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Heeft zo'n spijt, en meer van die crap
Op maandag 4 augustus 2003 03:35 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Kortom: een wildvreemde die je niet kent, die niet over je kan oordelen en wiens oordeel je dus totaal niet serieus moet nemen omdat die stakker ws toch niet beseft wat-ie je toewenst
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 04-08-2003 12:40]
quote:en die bulgaar dan en zo?? Je voelde je zo goed......
Op maandag 4 augustus 2003 12:32 schreef miendobbelsteen het volgende:
Voel me kut, moddervet (teveel gegeten uit frustratie) en lelijk en een moeilijk probleemgeval
ontopic:
* beroert omdat mijn ontbijt verkeerd gevallen is
* een aardige mevrouw waar ik een paar keer gedate heb vind mij wel errug aardig, maar ik haar niet. Ze is leuk en aardig, maar dat is het dan wel. Dus daar moet ik het maar ff over hebben
* koppijn vanwege de zorgen
* rusteloos omdat ik erg veel moet doen, maar of ik heb geen tijd, of geen energie.
grmbl
quote:Ik zou mijn tijd niet met zo een jongen verdoen als ik jou was Jory. Je ziet er waanzinnig mooi uit op die foto's. Je bent nog jong. Er komt echt nog wel iets beters langs in de (nabije) toekomst. Ga er niet naar op zoek en dan overkomt het je gewoon.
Op maandag 4 augustus 2003 11:05 schreef Jory het volgende:[..]
(neej..ik kreeg nog meer leugens van hem te horen... en eigenlijk wil ik die graag weten, want ik geloof zelfs niet dat ie nu eerlijk tegen me is hoor..)
Get over him. Dat vormt je en sta je sterker van in je schoenen.
Succes!
Dus ik takkelang in de trein gezeten met dat mooie weer. Maar heb wel een fantastische dag gehad. Lekker terrasjes gepakt en buiten gegeten. Op zondag heerlijk naast het Rijksmuseum in het gras gelegen met haar. Alleen baal nu dat ik weer thuis in Groningen ben ivm tentamens over twee weken. Dus heb eigenlijk geen tijd om haar te zien.
Moet ik haar vragen of ze in Groningen langskomt of is dat te opdringerig na 2 keer elkaar zien?
Ik kan ook 3 weken wachten uiteraard....
quote:de precieze reden weet ik (nog) niet
Op maandag 4 augustus 2003 12:26 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Weet al wie (fotoboek hehe), maar geen foto
Maar waarom is ze weg bij FOK ?
maar tis dus de engelse vertaling van zonnebloem he??
maar dat had je vast al door
maar nu genoeg offtopic gepraat waarom ik me zo goed voel
Leuke vrouw leren kennen, gezellig, humor, etc.
dus ik weer vragen goh zin om 'n keer wat af te spreken,
"Dat zal mijn vriend niet zo leuk vinden"
gvd dat heb ik weer, dat overkomt me nu al meer dan 1 mnd,
Elke keer als ik een leuke vrouw zie blijkt dat ze een vriend heeft.
quote:houden zo
Op maandag 4 augustus 2003 12:54 schreef Bolletje... het volgende:
Na een meer dan leuke date afgelopen weekend voel ik me geweldig, mooi, leuk,lief, gezellig bladibladibla
quote:Ik was er toen inderdaad ook niet overheen. Maar "klein" verschil vind ik wel dat Micha en ik 15 maanden bij elkaar waren geweest toen en het een half jaar uit was, en jullie 4 maanden bij elkaar zijn geweest en het al meer dan een half jaar uit is tussen jullie.
Op maandag 4 augustus 2003 00:14 schreef Faithy het volgende:[..]
jij wilde zeggen dat je er overheen kwam toen het uitging?
Ik ben er overheen lieverd, maar dat wil niet zeggen dat ik soms nog zoiets heb van: shit...
SOrry, ik heb ook gevoelens.... en dan is mijn verjaardag, voor mij wel een hele klote dag om te gaan trouwen voor jullie....
Niet dat het niet mag, maar 't komt hard aan
weet niet of je wel eens hebt gehad dat je vriend terug ging naar zn ex... terwijl hij daarvoor zei dat ze in de stront kon zakken en dat hij nooit meer iets met haar te maken wilde hebben.....
leuk is dat altijd....
Jij post nu ook steeds dingen over de 20 andere jongens die je ondertussen leuk hebt gevonden (ookal liep het op niks uit). Je probeert blijkbaar wel door te gaan met je leven (goedzo!) waarom zouden wij dat dan niet mogen? Lullig voor je dat het op je verjaardag is, maar so be it. Ik wist het echt niet en is dus niet expres gedaan om jou te stangen ofzow.
En da's het laatste wat ik hier over zeg.
Ontopic: Heb laaaang geslapen Daardoor nu alleen beetje hoofdpijn, maar zometeen even douchen en meestal gaat dat dan wel over. Ben wel vrolijk en het is lekker weer enzow
En nog maar 5 nachtjes slapen
quote:eventjes, 1: kut voelen, tja dat is voor te stellen
Voel me kut, moddervet (teveel gegeten uit frustratie) en lelijk en een moeilijk probleemgeval
[..]
Laat die gast in zijn eigen meuk gaar koken, iemand die op die manier gaat schelden, is ziek, en om de schuld te geven aan autisme dat is het lafste en meest ongeoorloofde wat je maar kan bedenken.
quote:Je wil welhelhel
Op maandag 4 augustus 2003 12:40 schreef CherryLips het volgende:
ik ga zo over mn nek van de zenuwen
ik wil niehiehiet!
* Minkeltje kijkt naar een speciaal iemand....
Vandaag dus op mn werk, zijn "die 2" er allebei, en allebei superlief/aardig/leuk/lachen naar mij ..
me=insane in the membrane aan t worden zo langzamerhand :|
geen zin in overbruggingssessie vanmiddag
geen zin om aan mn muziektaak te gaan werken
bleh
quote:aaarghhh
Op maandag 4 augustus 2003 13:26 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Je wil welhelhel
quote:om steven seagal vrijelijk te citeren: what are you, a shit-magnet?
[..]Hij is autistisch zegt hij (slap excuus), en kort na die scheldpartij zei hij dat een huisgenoot dit had gezegd i.p.v. hij. Volgens mij lijdt hij dan een een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. Heeft zo'n spijt, en meer van die crap
Nou, iemand aids toewensen (mij en mijn zoontje in dit geval) gaat me echt te ver. Die gozer kan van mij in elkaar storten
Dat soort types kom ik nou nooit tegen....
deze post is overigens op geen enkele manier kwetsend bedoeld. Ik zeg het maar ff bij voorbaat mocht iemand om de een of andere reden hier zoiets inzien
quote:Waarom zou je t toch niet willen dan? wat is de reden?
Op maandag 4 augustus 2003 14:09 schreef CherryLips het volgende:[..]
aaarghhh
En ik ben ook echt niet onzeker hoor.... heus niet
Maar het is wel lekker weer. En ik ga lekker pizza eten. Zo.
quote:join you? On top of you?
Op maandag 4 augustus 2003 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me uitgeslapen en geliefdI'm on top of the world
Wanna join me?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 14:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
join you? On top of you?
quote:was maar een grapje, moet je om lachen, je weet wel: hahahaha enzo
Op maandag 4 augustus 2003 15:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Aan de ene kant mis ik iemand (nog steeds dezelfde), voel ik me daar onzeker over en een beetje geniepig. Maar hey, 't is mijn leven en ik mag denken en voelen wat IK wil! .
Aan de ander kant ben ik boos en verdrietig. Er zijn zoveel mensen die me verraden hebben en van mij mag dat nu wel eens ophouden. Ik word gewoon misselijk bij de gedachte .
En dan heb ik ook nog het gedeelte wat opziet maar ook zin heeft in vannacht/morgen. Ik ben dan jarig. Nou, hiep. Ik heb al jaren geen leuke verjaardag meer gehad en ik zie ook niet in dat het morgen anders gaat zijn. Ik had een tijdje geleden al heel leuk iets gepland maar door bepaalde redenen is dat nu ook al helemaal verpest. Thanks! Dus.
Nu wordt het morgen gewoon weer thuiszitten, me de helft van de dag doodvervelen en doen alsof ik blij ben.
Maarja, het blijft m'n verjaardag, en er is wel iemand die gaat proberen het leuk te maken allemaal. Ik krijg waarschijnlijk wel een cadeautje. Maargoed, dat kutgevoel neemt toch de overhand.
Shit.
quote:LOL.. jij hebt me op een idee gebracht en momenteel zit ik ook van mijn vers gebakken koekjes te genieten
Op maandag 4 augustus 2003 12:08 schreef Christine het volgende:
SexyEn de koekjes staan nu in de oven, ik voel me echt zo'n superhuisvrouwtje! Heerlijk...
quote:ja, de verhouding mannen-vrouwen ligt toch wel een beetje scheef in dit soort kwesties denk ik...
Op maandag 4 augustus 2003 15:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh oh oh, ik ben weer echt een vrouw.
...
quote:*knuff* speciaal voor dian
Op maandag 4 augustus 2003 14:47 schreef diannetjhu het volgende:
Ik weet het, ik mag niet onzeker zijn over het feit dat mn vriendje de hele dag bij een vriend zit, waar een ex van hem ook is, .. die ex die hem nog terugwil, ookal is het nu paar maand uit.. en waar ie daarvoor bijna drie jaar mee heeft gehad.En ik ben ook echt niet onzeker hoor.... heus niet
![]()
Maar het is wel lekker weer. En ik ga lekker pizza eten. Zo.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:10 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:[..]
LOL.. jij hebt me op een idee gebracht en momenteel zit ik ook van mijn vers gebakken koekjes te genieten
![]()
Wat voor koekjes heb jij gemaakt? Ik chocolate chip cookies... errug lekker
En vanavond krijg ik bezoek, kan ik heerlijk nonchalant een zelfgebakken koekje aanbieden...
en ik heb honger , maar wel lekker gewerkt
quote:Ik heb kattetongen gemaakt
Op maandag 4 augustus 2003 15:44 schreef Christine het volgende:[..]
Wat voor koekjes heb jij gemaakt? Ik chocolate chip cookies... errug lekker
En vanavond krijg ik bezoek, kan ik heerlijk nonchalant een zelfgebakken koekje aanbieden...
Je hebt trouwens wel een bijna-trend gezet met het koekjes bakken.. zie is het nou zo rustig op fok?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:45 schreef Ilsjuhh het volgende:
pff ik heb koppijn...enne ik ga dus echt niet nog een x een nieuwe bril voor me oma uitzoeken...pfff wat duurt dat ongelovelijk lang zeg....en uiteindelijk toch de bril uitzoeken die ze in het begin niet leuk vond....
ontopic:
afspraak van net viel best wel mee
bedenk me net dat lieve collega van me morgen ook werkt (na een weekend ziek geweest te zijn), dus wel redelijk zin in werken morgen
vriendje is LIEV
I feel good!! tuhnenenenenene ()
niets maar dan ook NIETS gaat goed.
autorijden niet, mijn gedachten niet, mijn normale leven niet ,en zelf winkelen niet
het lijkt een choas, er komen te veel dingen op mij af, dingen die ik apart al niet aankan, dus laat staan te gelijk...
damn...
En heb eigenlijk geen geld, dus het is allemaal dubbel zo irritant!
En de enige vriendin die ik heb heeft wrs geen tijd om deze week af te spreken. Boehoe!
Life sucks (en ik weet dat ik overdrijf, maar laat me nou gewoon even, okay?!)
Owjah, en ik moet deze week óók nog ongesteld worden! (dat verklaart misschien ook weer een beetje deze post) (en dat betekent wel dat het weer over is als Micha terug is, wat betekent dat we naar hartelust kunnen neuken om de afgelopen 3 weken in te halen!! )
quote:dat laatste maakt al het eerste wel weer goed toch?
Op maandag 4 augustus 2003 18:50 schreef texelonia het volgende:
Chagrijnig. Verveel me nu al bij Micha thuis, en zit er nog geen 3 uur...
Ook vind ik het een beetje irritant dat ie niet eens de moeite heeft genomen om op te ruimen ofzow en iets eten in huis te halen enzow, aangezien hij had gezegd dat ie dat wel zou doen...
Had geen zin in boodschappen doen, dus ga ik zo maar naar de snackbar.En heb eigenlijk geen geld, dus het is allemaal dubbel zo irritant!
En de enige vriendin die ik heb heeft wrs geen tijd om deze week af te spreken. Boehoe!
Life sucks
(en ik weet dat ik overdrijf, maar laat me nou gewoon even, okay?!)
Owjah, en ik moet deze week óók nog ongesteld worden! (dat verklaart misschien ook weer een beetje deze post) (en dat betekent wel dat het weer over is als Micha terug is, wat betekent dat we naar hartelust kunnen neuken om de afgelopen 3 weken in te halen!!
)
gaat hier wel, beetje verveelt en warm.. en baal ervan nog steeds iemand niet gesproken te hebben
Ik zou vanaf vandaag tot zaterdag bij Micha thuis zitten, om de kat te verzorgen enzow.
Dus wat doet Micha?
Omdat ik hierdoor geïrriteerd was had ik hem beetje stom smsje gestuurd, waarop hij belde. Ik uitgelegd, hij vond het ook wel stom van zichzelf geloof, had niet echt een excuus enzow. Hij zei niet eens "ik hou van je" of "Ik mis je" toen we ophingen. Ik voel me dus helemaal niet beter hierdoor, en hij wrs ook niet. Dus what was the point? Volgende keer moet ik gewoon m'n bek houden.........
quote:Gefeliciteerd alvast
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, nog 4 uur, hieperdepiep.
Ik heb heel mn kamer verzet en ik ruik heel erg lekker.
Het gaat dus goed. O! En ik ga drek 25th Hour kijken met überacteur Edward Norton, life is good.
[Dit bericht is gewijzigd door blubikbeneenknoop op 04-08-2003 20:09]
quote:En jullie willen gaan trouwen? Probeer eerst 's een tijdje samenwonen
Op maandag 4 augustus 2003 20:04 schreef texelonia het volgende:
Waarom zijn mannen soms zo stom?!Ik zou vanaf vandaag tot zaterdag bij Micha thuis zitten, om de kat te verzorgen enzow.
Dus wat doet Micha?Hij zorgt dat er géén eten in huis, terwijl hij had gezegd dat hij wat in huis zou halen. "Niet van gekomen" zei ie, jah, te druk gehad met uitgaan en barbecuen zeker? Hij zorgt dat de afwas níet gedaan is, er was niet eens meer een schoon glas ofzow. Hij ruimt níet op, dus het is hier een beetje een zooitje. En nog wel het stomste van alles, hij zorgt dat er bijna geen kattevoer meer is geen kattegrind
quote:Nee, maar daaraan merk ik meestal wel hoe laat het is. In dit geval tenminste.
Op maandag 4 augustus 2003 20:05 schreef Joene het volgende:
moet je bij elk gesprek zeggen ik mis je
quote:Als je die post over het trouwen goed hebt gelezen had je ook gelezen dát we ook gaan samenwonen
Op maandag 4 augustus 2003 20:09 schreef SEMTEX het volgende:En jullie willen gaan trouwen? Probeer eerst 's een tijdje samenwonen
quote:Zonder hem word ze al boos op hem, 'k wil niet weten wat er gebeurd als hij wel thuis is
Op maandag 4 augustus 2003 20:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En jullie willen gaan trouwen? Probeer eerst 's een tijdje samenwonen
Ontopic: Het gaat goed, me kamer helemaal netjes opgeruimd, mezelf eens goed verzorgd en me nieuwe kleren aan. Voelt goed . Heb alleen nog honger alleen dat gaat de lasagne die beneden staat verhelpen
En ik krijg complimentjes over me nieuwe foto's, jeej
quote:Thanks iig
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef blubikbeneenknoop het volgende:[..]
Gefeliciteerd alvast
Ik heb heel mn kamer verzet en ik ruik heel erg lekker.
Het gaat dus goed. O! En ik ga drek 25th Hour kijken met überacteur Edward Norton, life is good.
En ik ben echt heel erg jaloers, ik ben megafan van Edward en ook van 25th Hour .
quote:Dan hebben we keiharde ranzige sex!
Op maandag 4 augustus 2003 20:14 schreef Whistler112 het volgende:Zonder hem word ze al boos op hem, 'k wil niet weten wat er gebeurd als hij wel thuis is
quote:Psies, als jeje nu al aan dit soort trivialiteiten kan ergeren
Op maandag 4 augustus 2003 20:09 schreef SEMTEX het volgende:[..]
En jullie willen gaan trouwen? Probeer eerst 's een tijdje samenwonen
quote:Krijg je die van mij op DVD voor je verjaardag
Op maandag 4 augustus 2003 20:16 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Thanks iig
.
En ik ben echt heel erg jaloers, ik ben megafan van Edward en ook van 25th Hour
.
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 20:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou, nog 4 uur, hieperdepiep.
Ik heb echt een vakantiegevoel én heimwee naar Mexico. God wat zou ik daar nog eens graag naar toe gaan
word alleen doodmoe van de voortdurende stemmingswisselingen en problemen met eten die groeiende zijn
maar we hebben wel een hotel geboekt en we gaan lekker samen drie dagen naar Lissabon vanaf donderdag
quote:Gaaf
Op maandag 4 augustus 2003 21:17 schreef DarkElf het volgende:
Dankzij medicatie geslapen vannacht dus voel me iets beter.word alleen doodmoe van de voortdurende stemmingswisselingen en problemen met eten die groeiende zijn
maar we hebben wel een hotel geboekt en we gaan lekker samen drie dagen naar Lissabon vanaf donderdag
je forum is down
Stabiel is anders. .
Fiets gejat en dat voelt
eerlijk samengevat zou het dus moeten zijn, maar ik voel me eigenlijk een stuk beter
En ik heb een hoofdstukje in mijn leven gesloten en nou wordt het hoog tijd om aan een paar nieuwe hoofdstukken te beginnen.
quote:en je forum is down
Op maandag 4 augustus 2003 21:41 schreef DarkElf het volgende:
oh ja vergeten:ikke voel me verliefd
quote:Hmmm ik voel me toch wel een stuk opgeluchter nu, nog steeds niet happy maar ik heb toch weer een beetje zelfrespect.
Op maandag 4 augustus 2003 21:01 schreef RedGuy het volgende:
Nog steeds erg kut, en ik heb het gevoel dat ik iedereen irriteer met mijn aanwezigheid en daarom ga ik ook lekker stoppen met werken. Heerlijk als ik geen druk meer voel om te presteren, en ik denk dat ik voortaan ook maar iedereen lekker uitscheld. Ik kan best wel nog meer mensen gaan kwijt raken.
quote:ja ben op vakantie dus ze wachten maar
Op maandag 4 augustus 2003 21:46 schreef Joene het volgende:[..]
en je forum is down
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 21:54 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja ben op vakantie dus ze wachten maar
Nog maar 3 dagen werken, en dan heb ik weer weekend! *yay*
En nu ga ik een terras opzoeken. Tochmaarwel .
Op een bepaald moment was ik wakker en leek alles het net een soort openbaring. Ik had namen op een vel papier zien staan, achternamen en met de beginletters op alfabet. 4 namen met de M en was dus de beginletter van mijn achternaam al voorbij. Ik wist dat ik ook op de lijst stond. Iemand zei tegen me (of misschien voelde ik het alleen maar) dat ik -samen met de andere mensen op de lijst- keuzes kreeg.
Ik weet het niet precies meer, maar het leek net alsof ik nu over bepaalde dingen mocht beslissen en dat dat eerder dus niet kon? Ik kon er voor kiezen om eruit te stappen en dat het dan voor niemand meer uit zou maken, ik hoefde me dan niet schuldig te voelen, maar ik kan ook kiezen de keuze uit te stellen, ook al maakt dat het leven er ook niet leuker op.
Het was nogal raar en vaag. Vervolgens heb ik een hele tijd voor de open ramen met de wind in mijn nek en door mijn haren zitten mijmelen en praten over wat ik welke keuzes ik kon maken en hoe het dan zou zijn, terwijl ik naar buiten keek naar de wolken en de sterren die ik af en toe door mijn luxaflex kon zien.
Op dat moment had ik echt t gevoel dat ik droomde, terwijl ik gewoon hartstikke wakker was (dat weet ik zeker) en nu spookt het al de hele dag door mijn hoofd en snap ik het niet meer helemaal Nah ja, t zal wel.
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 04-08-2003 22:23]
quote:Ik ga 18 oktober 3 weken backpacken in Mexico
Op maandag 4 augustus 2003 21:08 schreef DuchessX het volgende:
Ik heb echt een vakantiegevoel én heimwee naar Mexico. God wat zou ik daar nog eens graag naar toe gaan
Ontopic: blij dat ik vanavond ben gaan sporten en absoluut géén zin om a.s woensdag weer te gaan werken na een weekje vrij.
Sterker nog: géén zin is te zwak uitgedrukt; maak er maar weerzin van.
quote:Ja hoi, ik heb/had er gewoon geen zin in
Op maandag 4 augustus 2003 21:02 schreef Modus het volgende:[..]
.
Maargoed, nu ben ik verboden om naar beneden te gaan en moet ik ze morgen maar vroeg wakkermaken om een cadeautje te krijgen. Wat natuurlijk heel positief is, eigenlijk. Maar aan de andere kant hoop ik nu op iets erg leuks (als er zo geheim over gedaan wordt) en dan zul je zien dat ik een bosje bloemen krijg .
Ach, ik stel me aan.
Maarja, nog een dik uur.
damn....
waarom lijkt alles fout te gaan?
waarom kan ik...... nee dat zeg ik niet, krijg hier toch alleen maar klote reacties....
nee tis niet leuk zo...
is there more to live than this?
Het gaat slecht met m'n vader,
en hij doet z'n best, maar hij is ook bezorgd.
En als mijn grote sterke papa ook bezorgd is, dan raak ik een beetje in paniek.
En da's dus mooi kut...
quote:Oe Shmoop, dat is niet goed,
Op maandag 4 augustus 2003 22:45 schreef shmoopy het volgende:
Ja, kut.Het gaat slecht met m'n vader,
En da's dus mooi kut...
quote:Nope.
Op maandag 4 augustus 2003 22:50 schreef Barb het volgende:[..]
Oe Shmoop, dat is niet goed,
.
Ik voel me ook helemaal ontwricht, ik doe stomme dingen, ben overal maar half bij, en ik word erg moe van mezelf.
Ik moet iets, maar ik heb geen idee wat.
quote:Frenkie, kijk eens naar mijn sig.
Op maandag 4 augustus 2003 22:56 schreef Frenkie het volgende:
Leuke avond gehad en ik kom er achter dat hoe verder je afstand neemt hoe helderder het beeld wordt. Is best fijn die duidelijkheid
quote:Whehehe dat is precies wat ik min of meer bedoel
Op maandag 4 augustus 2003 22:56 schreef shmoopy het volgende:
Frenkie, kijk eens naar mijn sig.
quote:Lekker gaan slapen of even een rondje lopen met een imaginair hondje als je geen echte hebt. Hang in there,
Op maandag 4 augustus 2003 22:54 schreef shmoopy het volgende:
Nope.Ik voel me ook helemaal ontwricht, ik doe stomme dingen, ben overal maar half bij, en ik word erg moe van mezelf.
[ontopic] Heb een optie genomen op een vakantie en voel me dus blij, blij, blij.
Ik heb hem er al voor je ingezet
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 04-08-2003 23:23]
Ontopic: bezoek was weer ouderwets gezellig, leuk herinneringen opgehaald aan mijn middelbare school tijd
Verder wel een beetje moe en plakkerig. En verliefd
quote:I second that.
Op maandag 4 augustus 2003 23:19 schreef Christine het volgende:
plakkerig
En vooral moe.... En teleurgesteld omdat ik morgen zo graag naar het strand wil met wat vrienden maar misschien niet kan omdat ik ook (om 't zo maar ff te zeggen) andere verplichtingen heb, en andere dingen die ik MOET doen..
EDIT: De sig. van Shmoopy doet me inneens een lichtje branden
- Verder wordt er nog steeds een (illegale straat-) race gehouden tussen allerlei dillema's die door m'n hoofd karren...
- En weer iets beter doordat ik me kostelijk heb vermaakt met 't lezen (en reageren op) enkele topics op Fok!
1. Kut
2. Heel erg in de war
Door deze twee dingen maak ik mezelf helemaal gek.. Het probleem is dat ik er met niemand over kan praten... ( Ik kan het niet vertellen) en daardoor word ik gek...!
Heb knallende koppijn en kan niet slapen.
Blegh......
quote:*voelt zich ook zo*
Op maandag 4 augustus 2003 22:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik voel me ook helemaal ontwricht, ik doe stomme dingen, ben overal maar half bij, en ik word erg moe van mezelf.
Gisteravond zoals ik hier zei ook al, maar nu des te meer omdat het nu wel duidelijk is dat ik niet naar het strand kan... Ik moet de gehele dag op onze hond oppassen omdat er niemand anders vrij had... Tja... heb je een X vrij...
En daarnaast voel(de) ik me sowieso al aardig depri dus ik zit hier met een 'lekkere' depri-cocktail/mix...
Het enige positieve: ik ben lekker wakker en ik heb nog best aardig geslapen vannacht..:)
quote:Fijn, zal nog eens proberen iets leuks te doen voor haar
Op maandag 4 augustus 2003 23:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja mensen, kijk. Ik vind het echt heel lief dat jullie me feliciteren.Maar liever niet hier
. Ik heb liever geen felitopic van eentje van MikeyMo.
...
quote:dus jij heb liever dat ik me als een klootzak gedraag naar jou toe dan dat ik aardig doe?
Op dinsdag 5 augustus 2003 08:10 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Liever niet
.
Nou dan snap ik dat je in dit topic constant loopt te mekkeren dat je je kut voelt
BS, zal ik dan een felicitatie topic voor je openen? j/k
Net op me werk zitten vlechten met tapijtresten, geeft denk ik wel genoeg aan hoeveel er te doen is hier, klotemachine heeft al 2 dagen storing ofzo :| Al gaat het nu, nu er 3 technici bij zijn, al wat beter.
Maar verveel me flink dus, verder gaat het wel ok
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 05-08-2003 13:20]
ik voel me wel goed...alleen beetje vroeg wakker omdat mijn vriend moest werken...dus toen ben ik er ook maar mee uit gegaan...wel een beetje moe dus....maar oke..dat is strax wel weer over
On-topic:
Studeren is met dit weer echt niet vol te houden, maar ik begin het nu toch eindelijk te begrijpen. Ik heb nog een kleine week, dus ik zal nog even flink doorstampen. Daarna lekker twee dagen vrij voor dat ik weer met mijn scriptie bezig moet, dus een ...mini-vakantie . Al heb ik net vernomen dat het weer dan minder mooi wordt. Hadden ze dat daar boven niet iets beter op mijn rooster kunnen aanpassen
. Verder voel ik me top en ben ik blij dat mijn vrienden allemaal weer terug beginnen te komen van hun vakanties.
P.S. BlaatSchaapje gefeliciteerd, ik hoop dat je er toch een mooie dag van kunt maken. Wat heb je gekregen dat je niet voortijdig mocht zien? (nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor )
verder ben ik nog steeds verward, over mezelf, over mijn leven...
niets klopt...
quote:Sterkte Shmoopy, het is altijd zwaar en frustrerend als een van je geliefden iets overkomt en je kunt er neits aan doen. Je voelt je dan zo machteloos. Ik hoop dat je genoeg kracht kunt vinden om hem bij te staan.
Op maandag 4 augustus 2003 22:45 schreef shmoopy het volgende:
Ja, kut.Het gaat slecht met m'n vader,
En da's dus mooi kut...
De drama's stapelen zich op
etc etc... AAARGH!!!!
1:00 's nachts.... kan niet slapen.
quote:Das minder
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:33 schreef yvonne het volgende:
Kut, net onze oudste kat mee naar huis gekregen om afscheid van te nemen, moet van de week ingeslapen worden., hersenbloeding, niets meer aan te doenDe drama's stapelen zich op
ik voel me verder wel met rust gelaten, beetje alleen zelfs, even met niemand contact de afgelopen tijd, misschien ook wel goed, kan ik rustig nadenken...
maar opzich trek ik het allemaal nog wel
quote:Heel veel sterkte !
Op dinsdag 5 augustus 2003 09:33 schreef yvonne het volgende:
Kut, net onze oudste kat mee naar huis gekregen om afscheid van te nemen, moet van de week ingeslapen worden., hersenbloeding, niets meer aan te doenDe drama's stapelen zich op
Opzich gaat t redelijk, opgelucht dat ik gisteren toch eerlijk geweest ben tegen iemand, over mijn gevoelens. Hopelijk alleen dat zij daardoor niet verward is geraakt, of dat ik haar kwijt raak als (in mijn gevoel) een heel goeie vriendin.
Waarom bestaat mijn leven toch uit allemaal tegenstrijdigheden?
[Dit bericht is gewijzigd door Minkeltje op 05-08-2003 11:46]
Mama is nu bij de cardioloog voor een uitslag en ik moet vanmiddag op voor mijn tweede gesprek. Spannende dag!
en nogmaals:
aaarghhh
quote:*knuff*
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:39 schreef CherryLips het volgende:
date ging wel goed
ik weet niet of het wel wat wordt, maar we zien wel...en nogmaals:
aaarghhh
ik voel me:
bang, alleen, onzeker, verward....
Is there more to live than this?
quote:Zeg Superman, waar is dat aanmatigende toontje gebleven?
Op dinsdag 5 augustus 2003 12:22 schreef RedGuy het volgende:
Ik zou me klote moeten voelen, en dat doe ik ook nog wel een klein beetje, maar ik moet boos zijn, en dat kan ik niet..
Ontopic: het is 34 graden in dit ranzige mannenhol, en het voelt best okee.
en goede gesprekken gehad met bepaalde mensen, waardoor ik me happy voel.
knuf
kreeg gisteren een Fok!ker op bezoek, eentje met wie ik online veel praat, over van alles en nog wat.. dus we hadden afgesproken dattie een dagje langs zou komen..
Het benauwde me zo... ik wilde wel 'gewoon' praten over de onderwerpen waar we normaal over praten, hem die knuffel geven.. maar ik kon het niet.. er zat zo'n grote afstand tussen, ondanks het feit dat het goed klikte...
Hij was teleurgesteld... ik heb hem teleurgesteld...
Omdat ik niet over mn probs wilde praten, niet samen met hem in slaap viel, maar gewoon in mn eigen bedje, hij in het bed van mn ouders...
heb hem uiteindelijk gezegd dat het beter was alsie nu naar huis zou gaan...
Hij wilde nog een dagje/nachtje blijven, maar dat kon ik niet..
Het was zo benauwend, terwijl het tegelijkertijd zo vertrouwd was...
*help*
Aan de ene kant heel erg blij met het afgelopen leuke weekend, met het mooie weer, met alles eigenlijk.
Aan de andere kant een heel erg boos gevoel dat er heel erg graag uit wil.
Ontopic: hoofdpijn en ik voel me een beetje rusteloos, nutteloos en onrustig.
En voel me gewoon klote
Zo maar es douchen en de stad in ofzow. Beetje afleiding zoeken.....
ik ben zo moe van alles.... niets lijkt goed te gaan... autolessen willen niet lukken, de opdrachten voor school niet, mijn eigen leven gewoon niet...
er is te veel gebeurt wat ik gewoon niet snap...
ontmoetingen, mensen die weggaan, dingen die niet goed gaan, dingen uit mijn leven, dingen die ik juist Niet heb ik mijn leven...
van alles...
het rare is, is dat ik hier gewoon rustig zit...
damned, die eenzaamheid.....
* Xilantof gaat ff jankend op z'n bed liggen.....
Iedereen is met elkaar, maar toch zo alleen...
Look at the crowd and tell me whether
All are surrounded
But none are together
If you're awake, look all around
At all of the people
Still you're so alone
So alone
If I could, I'd make a suggestion
Without sounding preachy
Or begging the question
Melt with your minds
Melt with each other
Don't be surrounded
Don't be so alone
en helaas geldt t ook voor mij
Maar ik ga effe NIET jankend op mijn bed liggen.
Yvonne, sterkte.
Het zit jullie niet mee de laatste tijd ook.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:48 schreef milagro het volgende:
Ik heb ziekte van Crohn, ziekte van Bechterew, en heb nu ws ook de ziekte van Behcet.
Het auto-immuunziektes pluspakket, drie voor de prijs van 1, hoeraMaar ik ga effe NIET jankend op mijn bed liggen.
Yvonne, sterkte.
quote:Ik heb echt bewondering voor je positieve denken milagro.
Ik heb ziekte van Crohn, ziekte van Bechterew, en heb nu ws ook de ziekte van Behcet.
Het auto-immuunziektes pluspakket, drie voor de prijs van 1, hoeraMaar ik ga effe NIET jankend op mijn bed liggen.
quote:ah damn zeg
Yvonne, sterkte.
quote:
Yvonne, sterkte.
quote:yup, je verhaal mag je hier in het kort kwijt, maar ik denk dat je reacties wil van anderen, en dan moet je een topic openen.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:06 schreef Xilantof het volgende:
damn,
mag ik me verhaal ff kwijt?
of moet ik voor dit wissewasje ook ff een compleet topic openen?
quote:misschien moet ik daarover even wat over in het Moderatie topic plaatsen....
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:09 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
yup, je verhaal mag je hier in het kort kwijt, maar ik denk dat je reacties wil van anderen, en dan moet je een topic openen.
ik weet niet of het het waard is voor een heel topic....
quote:kom dan ff naar de moderatie
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:10 schreef Xilantof het volgende:[..]
misschien moet ik daarover even wat over in het Moderatie topic plaatsen....
maar goed....ik weet niet of het het waard is voor een heel topic....
Komop, Stereotomy raap jezelf bij elkaar!!!! LEREN DIE TENTAMENHAP IN DE HITTE!!!!
quote:Die is op vakantie.
Op dinsdag 5 augustus 2003 13:11 schreef Claudia_x het volgende:[..]
Zeg Superman, waar is dat aanmatigende toontje gebleven?
Ontopic: het is 34 graden in dit ranzige mannenhol, en het voelt best okee.
quote:Nouja, mensen die je willen bashen doen dat vroeg of laat ook hier in deze thread. Als je gewoon langs de vervuilende posts kunt lezen in een eigen topic en de goede nuttige reacties kunt gebruiken, dan zal ik proberen er een nuttige reactie op te geven.
Op dinsdag 5 augustus 2003 16:40 schreef Xilantof het volgende:
ik voel me bang en verward...
oa of ik een topic er wel of niet tussen zou gooien, ben bang voor reacties (van een aantal mensen speciaal)
.....................
Ik voel me smeltend. En mijn lief is al twee dagen niet meer online geweest... het laatste gesprek was toch iets te heftig waarschijnlijk.
Daarnaast is t in mijn hoofd een beetje een zooitje en chaos. Veel om over na te denken en eigenlijk ook over niks. Raar.
[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 05-08-2003 17:36]
Kommaar kommaar kommaar!
quote:Las even te snel over het woord ventilator: v... ator
Op dinsdag 5 augustus 2003 17:55 schreef Christine het volgende:
Heerlijk met de ventilator aan
Heb een broek gevonden waar ik al heel lang naar zocht
En m'n kont komt er erg mooi in uit, al zeg ik het zelf
Ook nog wat ondergoed gekocht, en pakpapier, waarmee ik nu de cadeautjes van m'n liefiepiefie ga inpakken
Lichamelijk trouwens best OK, want ik heb net heel wat uurtjes met echt goede vrienden doorgebracht op 't strand, en heb daar een hoop lol gehad (ben ook een beetje getemperd door de zon )
Op dit moment zit ik met een aantal psychische dillema's van hoog niveau, en ik heb voor mezelf besloten dat ik vanaf morgen gewoon een stuk vrolijker tegen 't leven ga aankijken... Gewoon een knop omgooien zeg maar... Hier zit een heel gigantisch verhaal achter waar ik zo met gemak een apart topic over kan openen, maar momenteel heb ik daar eventjes (nog) geen directe behoefte aan.... Wel aan iemand waarmee ik nu uren zou kunnen praten misschien, gewoon om ff persoonlijk je verhaal kwijt te kunnen....
Mwah, wie weet voel ik mij morgen beter!
*aan Bassie & Adriaan lijfspreuk (las ik toev. in krant net) denkend; "Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen "*
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:23 schreef Yuki het volgende:
lichamelijk: brakgeestelijk: vliefd
quote:ga mee naar t strand
Op dinsdag 5 augustus 2003 18:47 schreef devv05 het volgende:
verveelt en beetje klote vandaag met veel stemmingswisselingen..
Net wezen barbequen bij zus en dr vriend met mijn ouders, maar nauwelijks gegeten vanwege de kutsfeer die dr vriend even creeerde (door te zeuren, driftig te worden en chagrijnig te zijn door bepaalde dingen die ik toevallig gedaan had, zoals olie op het vlees mocht niet, want dan kreeg je flammen en daardoor was het vlees zwart. Bovendien moest ik maar de hele tijd bij de barbeque zitten, maar toen ik ook even een stukje stokbrood wou, nam hij het maar helemaal over want zo verbrandde alles en dit was niks. Nota bene werd ik daarvoor tot barbequezitster gebombardeerd, terwijl ik dat ook niks aan vindt en niet eens kan. Neem dan gewoon een elektrische barbeque, dat kan ik wel! En wordt ook weer eens gezegd dat ik terug rij (en dus niet gevraagd of dat wel ok is), zodat mijn vader kan drinken, maar ja, dat is al jaren zo.)
Ik neem veel te snel andermans (slechte) humeur over waar ik dan mee blijf zitten, terwijl de ander er zo weer af is en krijg ik de schuld weer, terwijl ik alleen maar verdrietig ben en niet chagrijnig
Verder is hij best ok, maar het is zo'n driftkop af en toe, waardoor het lijkt alsof ik alles weer verkeerd doe en dan voel ik me zo vreselijk onzeker.
Ach, t zal wel weer aan mij liggen en dan heb ik ook nog eens alles hier spontaan eruit geluld terwijl ik t maar bij 2 zinnen wou houden
[Dit bericht is gewijzigd door myxomatosekonijn op 05-08-2003 21:09]
quote:Gefeliciteerd BlaatschaaP! Wat heb je gekregen? (nieuwsgierig
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:Nouja, ik heb een zeer leuk cadeautje en vermaak me daarmee wel de komende tijd
.
quote:gaaf!
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:11 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Een hele mooi digicamera!
.
Zodra er een bed vrij is moet m'n vader naar het ziekenhuis om opgenomen te worden.
Een vreemde vlek op de longfoto.
quote:Een wijs man zei eens "Het is zinloos je druk te maken om dingen die wellicht komen gaan.".
Op dinsdag 5 augustus 2003 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Bezorgd.Zodra er een bed vrij is moet m'n vader naar het ziekenhuis om opgenomen te worden.
Of zoiets. .
Ik zei eens: .
quote:Sterkte
Bezorgd.Zodra er een bed vrij is moet m'n vader naar het ziekenhuis om opgenomen te worden.
Ik heb 't gevoel dat ik soms gewoon veel te veel en te diep nadenk over bepaalde dingen terwijl ik juist daardoor de draad helemaal kan kwijtraken... Te diep graaf in dingen waarin dat helemaal niet nodig is of hoeft te zijn...!
Ik ben zwaar pissed op mijn zus, want ik had mijn vriezer uitgeleend aan een vriendin van haar, en nu ben ik al een paar maanden (!!!) bezig om dat ding terug te krijgen. Blijkt dat die vriendin de vriezer heeft uitgeleend aan haar schoonzus, en die heeft 'm weer uitgeleend aan een bevriende student. Ofzo.
Bottom line is, dat wij nu al meer dan twee maanden zonder vriezer zitten, en dat zij elke keer boos wordt wanneer ik ernaar vraag.
Niet leuk
Ik kom net moe thuis van mn werk, 8 uur zonder pauze aardig doen tegen mensen, begint mijn moeder te klieren. Ja, te klieren ja ("oh, was het druk? Hoe druk dan? Agossie, zo druk?") en dat trok ik gewoon niet. Ik ben zo boos geworden, na wat lekker opfokkende opmerkingen van mn moeder, dat ik een gat in een deur heb getrapt... Crap. Soms kan ik zo boos worden dat ik dingen kapot ga maken, en later heb ik er dan uiteraard weer spijt van. Mijn moeder is niet aardig... Zucht...
quote:Ik weet PRECIES wat je bedoeld... Zeker met dit weer en dan de hele dag lang werken, met dat soort situaties na thuiskomst
Op dinsdag 5 augustus 2003 22:51 schreef Tagnar het volgende:
Woedend.Ik kom net moe thuis van mn werk, 8 uur zonder pauze aardig doen tegen mensen, begint mijn moeder te klieren. Ja, te klieren ja ("oh, was het druk? Hoe druk dan? Agossie, zo druk?") en dat trok ik gewoon niet. Ik ben zo boos geworden, na wat lekker opfokkende opmerkingen van mn moeder, dat ik een gat in een deur heb getrapt... Crap. Soms kan ik zo boos worden dat ik dingen kapot ga maken, en later heb ik er dan uiteraard weer spijt van. Mijn moeder is niet aardig... Zucht...
Grotendeels-weer-ontopic: Ik voel me een beetje moe worden weer... dus ik ga pitten!
quote:Eruitgekickt? Wat flik je allemaal joh?
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:01 schreef Enya het volgende:
zwaar kut, gigantische ruzie met ouders, volgende keer wordt ik eruitgekickt
Ik voel me weer helemaal toppie! Het wachten op iemand werd beloond en ik ben weer helemaal happy dat ik diegene spreek!
Vandaag, morgen en overmorgen NIKS te doen. Blegh. Ik wou dat het zaterdag was.......
quote:Heel veel sterkte, lieve shmoopy.
Zodra er een bed vrij is moet m'n vader naar het ziekenhuis om opgenomen te worden.
quote:Sterkte!
quote:Oe juf toch
Misschien heb ik het ook wel verdiend
quote:wat is er dan
Op dinsdag 5 augustus 2003 23:52 schreef sheila_na_gig het volgende:
De hele dag alles prima, heerlijke dag gehad....en dan thuiskomen met deze berichten op mijn antwoordapparaat![]()
G*dver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |