En dan nu mn vraag, wie was die blonde country zangeres die eerder vanavond te zien was bij Ruby Wax (weet niet of het een herhaling was) misschien heeft iemand het gezien?
Was die aflevering over dat zij het waarschijnlijk niet ging maken in Nashville enzo, maar ik vond het wel mooi
Als iemand het weet mag ie het zeggen
quote:Lori and Dori?
Op maandag 28 juli 2003 02:44 schreef vosss het volgende:
Dit was het vorige deel:
Help! Ik zoek een nummer/artiest. Deel 58En dan nu mn vraag, wie was die blonde country zangeres die eerder vanavond te zien was bij Ruby Wax (weet niet of het een herhaling was) misschien heeft iemand het gezien?
Was die aflevering over dat zij het waarschijnlijk niet ging maken in Nashville enzo, maar ik vond het wel mooi
quote:Ze was maar alleen?!
Op maandag 28 juli 2003 02:46 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Lori and Dori?
quote:dan is het iemand anders, sorry
Op maandag 28 juli 2003 02:48 schreef vosss het volgende:[..]
Ze was maar alleen?!
quote:waarschijnlijk, geeft niks
Op maandag 28 juli 2003 03:03 schreef NorthernStar het volgende:[..]
dan is het iemand anders, sorry
quote:tammy wynette
Dit was het vorige deel:
Help! Ik zoek een nummer/artiest. Deel 58En dan nu mn vraag, wie was die blonde country zangeres die eerder vanavond te zien was bij Ruby Wax (weet niet of het een herhaling was) misschien heeft iemand het gezien?
quote:Clokx - Clocks
Op zondag 27 juli 2003 22:55 schreef Djek_D het volgende:Mmm.. ik hoor steeds een mix van coldplay - clocks, maar nu ging ik zoeken en zijn er 20 verschillende mixjes..
Iemand een idee welke ik op radio etc. hoor?
Die waarschijnlijk!
quote:Zal wel Limp Bizkit - Take A Look Around zijn óf
Op maandag 28 juli 2003 04:10 schreef D_systems het volgende:
Ik zoek naar een liedje van Mission Impossible 2.
Het nummer komt vlak aan het begin, wanneer die gozer de berg beklimt.
quote:dus tammy was het niet?
Op maandag 28 juli 2003 04:18 schreef Nyame het volgende:
D'r voornaam had 3 letters, ik dacht dat ze kim ofzo heette. Tammy Wynette was het in ieder geval niet, dat die wel genoemd is kwam omdat Ruby zelf een nummer van Tammy speelde. Misschien kun je het navragen bij de VPRO?
kan iemand me het vertellen?
uit het vorige deel
quote:Alsjeblieft:
Op maandag 28 juli 2003 12:02 schreef Keekaboo het volgende:
Ik zoek een artiest bij een Italiaans nummer, in de Italiaanse versie word er iets à la Senza di mare gezongen, de muziek is hetzelfde als die in het nummer van Marco Borsato - Alles Kwijt, sommige kennen het nummer onder Dit was je leven. Kan iemand me helpen?
quote:Yo dat is m! Merci! zoo frustrerend als je het wel zingen kan maar niet vinden!
Op maandag 28 juli 2003 13:15 schreef Loutje het volgende:[..]
Alsjeblieft:
Gente di mare - Ricchi e Poveri
Als gezien gisteren op MTV... een videoclip met een gozer die met een of ander demonstratiebordje (kweet zo effe de tekst niet meer) over straat loopt en hij wil daarmee naar zijn ik denk vriendin om haar iets duidelijk te maken... voordat hij het in de gaten geeft lopen er steeds meer mensen achter hem aan met zon bordje... als ie dan eindelijk bij het huis van zn vriendin is en omkijkt zijn al die mensen achter hem weg...
quote:zap mama - iko iko
Op maandag 28 juli 2003 04:10 schreef D_systems het volgende:
Ik zoek naar een liedje van Mission Impossible 2.
Het nummer komt vlak aan het begin, wanneer die gozer de berg beklimt.
quote:De Ster Site
Op maandag 28 juli 2003 15:58 schreef Joostve het volgende:
wie kent dat nummer uit de Bacardi breezer reclame?
quote:Blue Man Group Feat. Gavin Rossdale - The Current
Op maandag 28 juli 2003 16:11 schreef Seal_force het volgende:
Ik zoek een band die een clib heb waar je beelden ziet van Terminator 3 .
Het was iets met blauwe mannetjes die stonde de drummen en en man zong
"i'm sitting in the station, where all the bubbles and the bottles are"
en heel vaak:
"no one will ever have, what we have"
Het mp3-tje beweert van U2 en Radiohead te zijn, maar dat is onzin.
Ook google geeft geen oplossing.. Alleen één verwijzing dat het van de Canadese band Sky zou zijn, maar geen mogelijkheid om dat ergens te controleren...
--------------------------------------------------------------------------------
Kick!
quote:Tip:
Op maandag 28 juli 2003 16:24 schreef Djek_D het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 27 juli 2003 22:55 schreef Djek_D het volgende:
Mmm.. ik hoor steeds een mix van coldplay - clocks, maa rnu ging ik zoeken en zijn er 20 verschillende mixjes..
Iemand een idee welke ik op radio etc. hoor?
--------------------------------------------------------------------------------Kick!
quote:Bedankt
Op maandag 28 juli 2003 16:20 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Blue Man Group Feat. Gavin Rossdale - The Current
quote:MC Linx?
Op maandag 28 juli 2003 16:37 schreef Mike-D het volgende:
Nummer met daarin van: And in the end, i'll be your only friend.. flamman & abraxas hebben er geloof ik ook aan meegewerkt.. maar ik weet de naam niet meer.. please iemand?
quote:Oepss missed that one..
Op maandag 28 juli 2003 16:27 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Tip:
Kijk zo'n 15 reply's boven u...
quote:Graag gedaan!
Op maandag 28 juli 2003 14:16 schreef Keekaboo het volgende:[..]
Yo dat is m! Merci! zoo frustrerend als je het wel zingen kan maar niet vinden!
quote:google dan ook ff op mijn openingspost als je wilt, want ik kan met de zoekwoorden ruby wax country nashville weinig vinden
Op maandag 28 juli 2003 16:53 schreef Loutje het volgende:[..]
Graag gedaan!
Gewoon even googlen en je weet het.... simple as that!
Ik wist hem, en hoorde hem nu @ de set van Luna op Sensation, maar ben dus de naam kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 28-07-2003 17:39]
quote:Flamman & Abraxas ft. MC Linx - I'll be your only friend
Op maandag 28 juli 2003 16:37 schreef Mike-D het volgende:
Nummer met daarin van: And in the end, i'll be your only friend.. flamman & abraxas hebben er geloof ik ook aan meegewerkt.. maar ik weet de naam niet meer.. please iemand?
quote:dat is té weinig informatie...
Op maandag 28 juli 2003 18:12 schreef henkiehenkie het volgende:
Ik zoek een heel erg bekend trance liedje (al wel tijdje oud), maar waar heel veel remixes op gemaakt zijn... ik kan absoluut niet meer op de naam komen vandaar
zoiets zal het wel zijn
we gonna be here every saturdaynight..and it doesnt matter what the crowd looks like/who the dj is..we're going to the club
het wordt gezongen(meer opgezegd eigenlijk) door een vrouw, het genre is club/house..
anyone???
Als je nog wat andere nummers weet die daar in marmaris vaak gedraaid worden/werden, zijn de titels daarvan ook welkom!
quote:Noem daar is een nummer van dat iedereen kent
Op maandag 28 juli 2003 18:14 schreef Olmo het volgende:[..]
dat is té weinig informatie...
tiesto
jean
jurgen
-edit- maybe barthezz nog ofzozoiets zal het wel zijn
quote:tiesto - lethal industry / flight 643
Op maandag 28 juli 2003 18:27 schreef henkiehenkie het volgende:[..]
Noem daar is een nummer van dat iedereen kent
o.a. dan...
quote:divine inspiration - the way
Op maandag 28 juli 2003 18:12 schreef henkiehenkie het volgende:
Ik zoek een heel erg bekend trance liedje (al wel tijdje oud), maar waar heel veel remixes op gemaakt zijn... ik kan absoluut niet meer op de naam komen vandaar
quote:Bij een vrije dag...had ik het wellicht wel geweten...
Op maandag 28 juli 2003 20:59 schreef IsaacD het volgende:
Vanochtend was bij KinkFM bij de outlaw 3 ofzo 3 platen met een thema; loneliness dit keer. Op 1 stond een plaat van David Bowie, maar welke? Iemand die 'm ook gehoord heeft?
Maar als je het zeker wilt weten, moet je Jente even een mailtje sturen met je vraag. Beantwoord hij vast wel, mits je het op korte termijn doet!
Mail to: Radio@kinkfm.com
quote:Tenk joe! Volgens mij zat het woordje "man" in de titel; zal karma man is proberen.
Op maandag 28 juli 2003 21:21 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Bij een vrije dag...had ik het wellicht wel geweten...
De enige single die over (de bestrijding van) eenzaamheid gaat van David Bowie: Let's spend the night together (1973).Maar als je het zeker wilt weten, moet je Jente even een mailtje sturen met je vraag. Beantwoord hij vast wel, mits je het op korte termijn doet!
Mail to: Radio@kinkfm.com
Ik probeer ook even dat mailadres iig, bedankt!
Metal achtig, vrouwelijke zanger, in de clip loopt ze volgens mij in een huis rond (rest van de band nergens te zien) en de tekst ging over 'Love Love all your money' of zo. Had een duidelijk hoorbaar baslijntje bij het refrein, als ik het me goed herinner.
quote:Hmmm, ja wel enig idee. Ik denk namelijk dat je 'Borriquito' bedoelt. Ik ken het zelf van Peret en dat nummer was een hit in 1971. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat er een nieuwere versie is en dat je die gehoord hebt.
Op maandag 28 juli 2003 21:31 schreef jwvink het volgende:
Hallo mensen, ik ben net terug van vakantie (frankrijk) en heb een superleuk liedje gehoord...
het gaat zoiets van "borequita coma to"
iemand enig id?
quote:GEWELDIG!
Op maandag 28 juli 2003 21:54 schreef Jane het volgende:[..]
Hmmm, ja wel enig idee. Ik denk namelijk dat je 'Borriquito' bedoelt. Ik ken het zelf van Peret en dat nummer was een hit in 1971. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat er een nieuwere versie is en dat je die gehoord hebt.
quote:Sensation Anthem 2003 (White)
Op maandag 28 juli 2003 22:00 schreef henkiehenkie het volgende:
Een vrolijk deuntje wat maar in je kop blijft, niet echte die-hart trance, maar bekende trance wat veel gedraait word, ik zoek daar een liedje van
Misschien iets meer info, want niemand kan in jouw hoofd kijken
quote:Builder - Skyscaper
Op maandag 28 juli 2003 17:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wie weet het nr dat in de reclame van defqon zit (die van See You Next Year)Ik wist hem, en hoorde hem nu @ de set van Luna op Sensation, maar ben dus de naam kwijt
Is laatst ook al een paar keer gevraagd
quote:Daisy Chainsaw - Love your money
Op maandag 28 juli 2003 21:51 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek het nummer dat ooit eens bij Beavis en Butthead langs is gekomen, waar ze dan commentaar op leveren.Metal achtig, vrouwelijke zanger, in de clip loopt ze volgens mij in een huis rond (rest van de band nergens te zien) en de tekst ging over 'Love Love all your money' of zo. Had een duidelijk hoorbaar baslijntje bij het refrein, als ik het me goed herinner.
Weet iemand hoe die heet?
quote:welk liedje is dit? van wie? en hoe heet hij?
Your eyes are blue - your kisses too
I never knew - what they could do
I can't believe that you're in love with me
You are telling - everyone I know
I'm on your mind - each place you go
They can't believe that you're in love with meI have always placed you - far (way up there) above me
I just can't (Could never) imagine - that you love me(And) After all is said and done - to think that I'm the lucky (only) one
Cannot (I can't) believe that you're in love (can't believe that you're in love.
..) with me
Your eyes are blue - your kisses too
I never knew - what they could do
I can't believe that you're in love with me
You are telling - everyone I know
I'm on your mind - each place you go
They can't believe that you're in love with meI have always placed you - far (way up there) above me
I just can't (Could never) imagine - that you love me(And) After all is said and done - to think that I'm the lucky (only) one
Cannot (I can't) believe that you're in love (can't believe that you're in love.
..) with me
quote:http://www.lyricsfreak.com/f/frank-sinatra/56221.html
Op dinsdag 29 juli 2003 00:56 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
welk liedje is dit? van wie? en hoe heet hij?
Had je vrij eenvoudig zelf kunnen vinden
quote:maar dat is niet de echte titel volgens mij, want als ik op welke site dan ook (op deze na) er naar zoek, kan hij hem nie vinden, niet op kazaa nergens bijv. letssingit.com als ik bij frank sinatra kijk, staat deze er nie bij.
Op dinsdag 29 juli 2003 01:03 schreef Berkery het volgende:[..]
http://www.lyricsfreak.com/f/frank-sinatra/56221.html
Had je vrij eenvoudig zelf kunnen vinden
quote:Bedoel je het origineel? Kevin Little
Op dinsdag 29 juli 2003 00:05 schreef MOD het volgende:
Hoi, ik zoek zo'n nummer van RMXCRW ft ebon-e en die andere met 'turn me on' maar dan de orginele versie van meer dan 2.30 min.Weet iemand hoe die heet?
quote:U bent subliem
Op dinsdag 29 juli 2003 02:02 schreef Scandalous het volgende:[..]
Bedoel je het origineel? Kevin Little
quote:Gewoon: 'Maak me gek! Zoenen Zoenen' ofzo?
Op dinsdag 29 juli 2003 02:06 schreef Enemyforce het volgende:
oe heet dat nummer van die reclame van "zoene zoene zoene " op ster staat ie dr niet bij
quote:http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS805140354&sql=A0rkbikc6bb69 track 70.
Op dinsdag 29 juli 2003 02:01 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
maar dat is niet de echte titel volgens mij, want als ik op welke site dan ook (op deze na) er naar zoek, kan hij hem nie vinden, niet op kazaa nergens bijv. letssingit.com als ik bij frank sinatra kijk, staat deze er nie bij.
daarom deze vraag
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS805140354&sql=A8t6fmpnj9f5o track 31
quote:mm.. oke
Op dinsdag 29 juli 2003 10:14 schreef ranja het volgende:[..]
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS805140354&sql=A0rkbikc6bb69 track 70.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=CASS805140354&sql=A8t6fmpnj9f5o track 31
Hierachter ziet een heel leuk metal/hardrock riffje. Maar welke?!
quote:Camp Kill Yourself - Quite Bitter Beings (cky is overigens het hardrockbandje van Bam Margera)
Op dinsdag 29 juli 2003 11:00 schreef IsaacD het volgende:
Okay misschien al veel gevraagd, maar het deuntje wat je bij Jackass tijdens de winkelwagentjes stunt ziet [Je weet wel een supermarktkarretje op de parkeerplaats van een supermarkt zo hard mogelijk tegen de stoeprand aanknallen met natuurlijk zo veel mogelijk mensjes erin] In het begin zie je Bam en een andere gast een pompoen op zijn hoofd doen.Hierachter ziet een heel leuk metal/hardrock riffje. Maar welke?!
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 11:06 schreef Ener-G het volgende:[..]
Camp Kill Yourself - Quite Bitter Beings (cky is overigens het hardrockbandje van (de broer van)Bam Margera)
quote:Iemand??
Wie was die blonde country zangeres die eerder vanavond te zien was bij Ruby Wax (weet niet of het een herhaling was) misschien heeft iemand het gezien?Was die aflevering over dat zij het waarschijnlijk niet ging maken in Nashville enzo, maar ik vond het wel mooi
quote:Dolly Parton?
Op dinsdag 29 juli 2003 11:19 schreef vosss het volgende:[..]
Iemand??
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 12:42 schreef IsaacD het volgende:[..]
Dolly Parton?
quote:lama, heb hem al, barcarolle van offenbach
Op dinsdag 29 juli 2003 13:15 schreef NiKos het volgende:
Het opera nr uit de film la vita é bella, staat ws ook wel op de soundtrack
quote:Kym Marsh
Op dinsdag 29 juli 2003 11:19 schreef vosss het volgende:[..]
Iemand??
?? denk ik!
je hoort een stukje jazz-achtige muziek.. en dan zegt een vrouw: c'est encroyable
of zoiets..
iemand.?
quote:Zoek ff terug in de afglopen topics staat vaak genoeg genoemd, idd ben zelf ook te lui om te zoeken.
Op dinsdag 29 juli 2003 14:22 schreef Tiezzz het volgende:
het liedje zat in dat programma over de tour de france.. waar nederlanders en renners etc werden uitgenodigd (ned. 2)
je hoort een stukje jazz-achtige muziek.. en dan zegt een vrouw: c'est encroyable
of zoiets..iemand.?
Veel info heb ik niet maar ik zoek een nummer. Het lijkt op die kevin little - turn me on. maar lijkt ook een beetje op summerjam. Weet niet meer of er in gezongen word het is iig een soort van ragga of bubbling en een gast zingt "ohahnananananananaheho" als niemand hem herkend zal ik straks wel even mijn jim kunsten in de microfoon bleren die ff uploaden maar hoop dat dat niet nodig is....
quote:Niet zo slim, nu gaat iedereen natuurlijk wachten...
Op dinsdag 29 juli 2003 14:35 schreef bierjoost het volgende:
als niemand hem herkend zal ik straks wel even mijn jim kunsten in de microfoon bleren die ff uploaden maar hoop dat dat niet nodig is....
quote:Yonderboi - Ohne Chanteuse
Op dinsdag 29 juli 2003 14:22 schreef Tiezzz het volgende:
het liedje zat in dat programma over de tour de france.. waar nederlanders en renners etc werden uitgenodigd (ned. 2)
of zoiets..iemand.?
Het nummer dat ik zoek, gaat als volgt:
"Ze zei toen, komop meisje
vertrouw op mij...
........
........ kunnen wij de wereld aan"!
(dit is overigens 't refrein)
Iemand enig idee hoe dit liedje heet ??
quote:Je bent niet de eerste.....
Op dinsdag 29 juli 2003 14:35 schreef bierjoost het volgende:
hiephoi,Veel info heb ik niet maar ik zoek een nummer. Het lijkt op die kevin little - turn me on. maar lijkt ook een beetje op summerjam. Weet niet meer of er in gezongen word het is iig een soort van ragga of bubbling en een gast zingt "ohahnananananananaheho" als niemand hem herkend zal ik straks wel even mijn jim kunsten in de microfoon bleren die ff uploaden maar hoop dat dat niet nodig is....
Summerlove - Remember
(ja, ik bespaar je het gebler! )
quote:Don Mercedes - Rocky
Op dinsdag 29 juli 2003 16:53 schreef RealRico het volgende:
Iemand bekend met nederlandse muziek...Het nummer dat ik zoek, gaat als volgt:
"Ze zei toen, komop meisje
vertrouw op mij...
........
........ kunnen wij de wereld aan"!(dit is overigens 't refrein)
Iemand enig idee hoe dit liedje heet ??
quote:Dank u !
Op dinsdag 29 juli 2003 17:03 schreef ranja het volgende:[..]
Don Mercedes - Rocky
Rise & Fall van Craig David & Sting is toch gebaseerd op een nummer van Sting zelf? Hoe heet dit nummer??? Niet rise and fall of althans vind ik daarop alleen maar de versie MET Craig David. of wel?? HELLUPP!!
quote:Shape of my heart
Op dinsdag 29 juli 2003 17:13 schreef Stefkuh het volgende:
Voordat ik iets zeg zal ik me alvast gaan zitten schamen hoor maar...Rise & Fall van Craig David & Sting is toch gebaseerd op een nummer van Sting zelf? Hoe heet dit nummer??? Niet rise and fall of althans vind ik daarop alleen maar de versie MET Craig David. of wel?? HELLUPP!!
Het begin is rustig, en dan eeneens komt de beat er in, en hoor je 3 of 4 tonen, die het refrein voorstellen....
Erg bekend trance nummer... noem er eens wat dan zoek ik wel uit welke het is
quote:Ja ik vond het al zoveel op elkaar lijken (orgineel van shape of my heart kende ik wel), maar dacht dat de text die hij zong ook oud was, niet dus
Op dinsdag 29 juli 2003 17:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Shape of my heart
quote:DJ Tiësto-"searching"
Op dinsdag 29 juli 2003 18:00 schreef Forno het volgende:
Het tranceachtige liedje in de nieuwe coca cola reclame?
quote:Mmmm, niemand gister Sixpack gezien?
Op dinsdag 29 juli 2003 11:43 schreef Frenkel het volgende:
Ik weet niet of iemand gister Sixpack (op sbs) heeft gezien, maar toen ze naar Six Flags die achtbanen gingen uitproberen, hoorde je zo'n supervet nummer, maar ik kan er maar niet opkomen welk nummer dat was(ze draaien het ook altijd bij de aftiteling van dat American Football programma op Sbs op zondag)
quote:Niemand?? dan geef ik het op
Op dinsdag 29 juli 2003 17:30 schreef henkiehenkie het volgende:
Oke, er schiet me weer wat te binnen van dit liedje...Het begin is rustig, en dan eeneens komt de beat er in, en hoor je 3 of 4 tonen, die het refrein voorstellen....
Erg bekend trance nummer... noem er eens wat dan zoek ik wel uit welke het is
Weet niet wie de artiest(DJ) is maar dat nummer staat op die mix van Sensation Black, die Darkraver dus gedraaid heeft.... waarbij een vrouw zegt: "Close your eyes......." en dan nog wat...
hoe heet deze track?
(Hij komt voor die track met "Bring that shit back one more time" )
bvd
quote:Gokje, Energy 52 - Café Del Mar ..
Op dinsdag 29 juli 2003 18:33 schreef henkiehenkie het volgende:[..]
Niemand?? dan geef ik het op
Da's namelijk zo'n beetje het bekendste trancenummer dat er is.
quote:Oops, dit zal me geen twee keer overkomen. But Thanx.
Op dinsdag 29 juli 2003 18:03 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
DJ Tiësto-"searching"
Ik ben de tel kwijt geraakt, maar dit is volgens mij de 4566773e keer dat deze vraag gesteld wordt.
quote:Close your eyes and go insane? Origineel is: Acen - Close Your Eyes een erg vette plaat uit begin jaren 90.
Op dinsdag 29 juli 2003 20:18 schreef DSKdotCOM het volgende:
Jaaaa!! okWeet niet wie de artiest(DJ) is maar dat nummer staat op die mix van Sensation Black, die Darkraver dus gedraaid heeft.... waarbij een vrouw zegt: "Close your eyes......." en dan nog wat...
hoe heet deze track?
bvd
De clip begint met geklap, vrouw in roze shirtje zingt vaak ohoo en er komt busta rhymes in voor + een acteur uit de serie OZ..
quote:Lumidee feat. Busta Rhymes & Fabulous - Uh Oh
Op dinsdag 29 juli 2003 22:08 schreef Zero_Cool het volgende:
Clip komt vaak op TMF en het is weer zo'n R&B, dancehall, enz. nummer, maar ik vind hem wel leukDe clip begint met geklap, vrouw in roze shirtje zingt vaak ohoo en er komt busta rhymes in voor + een acteur uit de serie OZ..
Jammer dat Fabolous en Lumidee in dat nummer meedoen
quote:Dank U!
Op maandag 28 juli 2003 22:25 schreef Berkery het volgende:[..]
Daisy Chainsaw - Love your money
is nog niet zolang geleden ook een trance versie van uitgekomen
(niet dat ik van trance houd, maar de melodie vind ik gewoon heel mooi)
vast wel iemand die weet welke ik bedoel...
Maar dan wel de uitvoering uit de film Gone In Sixty Seconds (2002).
Die heeft een andere beat als het origineel en pianobegeleiding ipv gitaar.
Dat nummer is prachtig, en juist de uitvoering maakt het nog eens zooooooooo veel vetter, maar ik kan 'm nergens vinden, zelfs op de soundtrack staat de gewone versie...
En in de film zit er text doorheen, dus daarvan opnemen is geen optie.
Een mannetje met een smurfestemmetje zegt vamos lalalala in het spaans.. dat zingt tie niet dat zegt tie.. en dan begint het refreintje met trompetten enzo..
was in spanje een jaar of 4 /5 geleden erg populair
Anyone?
quote:Dare-Chihuahua
Op woensdag 30 juli 2003 08:22 schreef BAZZA het volgende:
Ik zoek de naam van dat Spaanse nummer waarin een groepje mooie dames in een metro danst, het is aardig recent en zag het onlangs nog op de Box
Anyone?
quote:brazil! la laaaaaa lalalalalalallalaaaaaaaa
Op woensdag 30 juli 2003 03:55 schreef Roppenzo het volgende:
Vengaboys achter nummertje..
Lijkt veel Op The Sunclub -- Fiesta (of sumemrjam 2003)Een mannetje met een smurfestemmetje zegt vamos lalalala in het spaans.. dat zingt tie niet dat zegt tie.. en dan begint het refreintje met trompetten enzo..
quote:Dank
Op woensdag 30 juli 2003 09:17 schreef Scandalous het volgende:
Dare-Chihuahua
quote:neem dan die van DJ BOBO
Op woensdag 30 juli 2003 10:09 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dank
quote:Niet precies omdat in de soundtrack wel meerdere aardige nummers zaten, maar als je zoekt op enio moricone (met 1 of r's, 1 of 2 c's) dan zou je een eind moeten komen, zeker op kazaa
Op dinsdag 29 juli 2003 23:47 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Hoe heet het nummer dat door een vrouw gezongen (alleen melodie, geen text geloof ik) wordt uit de film "Once upon a time in the West"is nog niet zolang geleden ook een trance versie van uitgekomen
(niet dat ik van trance houd, maar de melodie vind ik gewoon heel mooi)vast wel iemand die weet welke ik bedoel...
quote:Welke tietel is da? download ik em ook ff
Op woensdag 30 juli 2003 10:11 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
neem dan die van DJ BOBO
klinkt stukken leuker
quote:Bedankt allemaal voor jullie hulp. Not! ik heb 'm ondertussen al zelf gevonden... het is What Is The Problem van Grafiti
Op maandag 28 juli 2003 14:25 schreef starshine-girl het volgende:
nog een keer dan maar...Als gezien gisteren op MTV... een videoclip met een gozer die met een of ander demonstratiebordje (kweet zo effe de tekst niet meer) over straat loopt en hij wil daarmee naar zijn ik denk vriendin om haar iets duidelijk te maken... voordat hij het in de gaten geeft lopen er steeds meer mensen achter hem aan met zon bordje... als ie dan eindelijk bij het huis van zn vriendin is en omkijkt zijn al die mensen achter hem weg...
Ik zoek een nummer waarop ze op het einde zegt: daddy, please let me go.
Het is een redelijk nieuw dance nummer
In de clip staat ze op een flatgebouw met ik geloof rode kleding.
Ik hoop dat jullie het weten
Hellup!!!!
quote:Uhhhh.... Chihuahua??
Op woensdag 30 juli 2003 10:14 schreef BAZZA het volgende:[..]
Welke tietel is da? download ik em ook ff
(al vaker gevraagd, nog geen antwoord gezien)
http://www.q-dance.nl/movies/defqon1/
staat niet op de Defqon cd
quote:Lionrock ??
Op woensdag 30 juli 2003 15:40 schreef unexpected_beef het volgende:
HELP
Ik zoek al een tijdje naar de titel en uitvoerder van een clubhit, ik schat van een paar jaar geleden. Het enige vocale in de plaat is iets in de trand van "centimeter...marijuana".
HELP
quote:is dat niet Prix Choc van Super Discount
Op woensdag 30 juli 2003 15:40 schreef unexpected_beef het volgende:
HELP
Ik zoek al een tijdje naar de titel en uitvoerder van een clubhit, ik schat van een paar jaar geleden. Het enige vocale in de plaat is iets in de trand van "centimeter...marijuana".
HELP
Lionrock - Roots and Culture
maar kan er echt heel ver naast zitten.
staat niet op de Defqon cd
bij voorbaat dank
[Dit bericht is gewijzigd door MindBlower op 30-07-2003 16:40]
ik zit nu net costa te kijken die film.
Hoe heet het nummer waar in rens (daan schuurmans ) samen met janet (georgina verbaan) danst in het schuim???
alvast bedankt
quote:maybe de defqon1 theme? kben niet geweest dus weet het niet...
Op woensdag 30 juli 2003 19:14 schreef MindBlower het volgende:
niemand?
Ik weet het , het is weinig info maar meer weet ik niet..
THX
quote:Troy (The Phoenix From The Sun) misschien
Op woensdag 30 juli 2003 20:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:
IK ben op zoek naar een nummer van Sinead O'Conner.
Het begint vrij langzaam en gaat steeds harder en duurt vrij lang..Ik weet het , het is weinig info maar meer weet ik niet..
THX
quote:Bedoel je de trance remix van Tears From The Moon?
Het begint vrij langzaam en gaat steeds harder en duurt vrij lang..Ik weet het , het is weinig info maar meer weet ik niet..
THX
Conjure One Feat. Sinéad O'Connor - Tears From The Moon (DJ Tiësto In Search Of Sunrise Mix)
quote:Sinead O'Connor - Troy (1987)
THX
quote:Nog steeds nodig, JG?
Op woensdag 23 juli 2003 18:33 schreef JG het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een bepaald nummer maar ik weet niet hoe deze heet en van wie die is.Het gaat om een dance plaat ergens uit 94 of 95.
De plaat is ook gedaan door Irene Moors & de Smurfen, hij staat op de cd "Ga je mee naar smurfen land?" Op die cd staat ook de hit van de Smurfen "No no". Het gaat om het nummer "Met Ons Kan Je Lachen" op die cd. Die zoek ik, maar dan de normale versie.
Iemand die die smurfen cd heeft en kan kijken of de orginele benaming er nog bij staat?
Alvast bedankt
1) Een jaren 80 nummer (instrumentaal, erg synthesizerig) met die hele gekke clip van een kleine kamer met allemaal bewegende/levende dingen zoals o.a. een paspop en een stofzuiger, etc. die op die muziek dansen.
2) Een surfnummer dat gebruikt wordt in:
- de film Escape from L.A. als Kurt Russel gaat surfen op die wave.
- een pron-filmpje genaamd Jizz Catcher (jcatch) met Teri Hayes in de hoofdrol
Ik ben benieuwd...
ik zoek de hip-hop artiest(en) die een nummer hebben gemaakt met als achtergrond-beat het Mario-Bros tune-tje. Je weet wel..........
Ik dacht eerst dat het de Beatjunkies waren, maar ik weet het niet meer
Dus als iemand de titel/artiest weet........thanx
quote:Ambassadors of Funk & MC Mario - Supermarioland (1992) ?
Op woensdag 30 juli 2003 22:20 schreef SandaP het volgende:
Heuh,ik zoek de hip-hop artiest(en) die een nummer hebben gemaakt met als achtergrond-beat het Mario-Bros tune-tje. Je weet wel..........
quote:Stephanie McKay - Take me over (2003) ?
Op woensdag 30 juli 2003 22:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vandaag op 3FM werd tijdens Arbeidsvitaminen een nummer gedraaid van Stephanie McKay. Gerard van Ekdom was blijkbaar erg gek van dit nummer, en ik ook!
De betreffende artieste werd ook geïnterviewd, maar ik weet nu nog steeds niet hoe dit nummer heet
Is er toevallig iemand die dit wel heeft opgevangen?
quote:Builder - Skyscaper
Op woensdag 30 juli 2003 16:17 schreef MindBlower het volgende:
Hoe heet dat nummer wat je hier hoort??
http://www.q-dance.nl/movies/defqon1/staat niet op de Defqon cd
bij voorbaat dank
Astu, dit is pas de 6e keer dat ik het er neer zet ofzo...
quote:Cocoa Brovaz (Formely Known As Smiff N Wessun) met Super Brooklyn
Op woensdag 30 juli 2003 22:20 schreef SandaP het volgende:
Heuh,ik zoek de hip-hop artiest(en) die een nummer hebben gemaakt met als achtergrond-beat het Mario-Bros tune-tje. Je weet wel..........
quote:Is dat er niet een van de bloodhound gang? Dacht dat zij ook een clip hadden met zoiets. Zou alleen de betreffende titel niet weten.
Op woensdag 30 juli 2003 13:52 schreef Chillz het volgende:
of hoe heet nou toch dat hiphop nummer waarbij die dudes in de clip gekleed gaan in furry beesten pakken?(al vaker gevraagd, nog geen antwoord gezien)
quote:Bad Touch
Op donderdag 31 juli 2003 00:29 schreef Tomaz het volgende:
Is dat er niet een van de bloodhound gang? Dacht dat zij ook een clip hadden met zoiets. Zou alleen de betreffende titel niet weten.
quote:Iets van de Treble Spankers of Dick Dale ofzo?
Op woensdag 30 juli 2003 22:02 schreef Vuilnisbak het volgende:
2) Een surfnummer dat gebruikt wordt in:
- de film Escape from L.A. als Kurt Russel gaat surfen op die wave.
- een pron-filmpje genaamd Jizz Catcher (jcatch) met Teri Hayes in de hoofdrolIk ben benieuwd...
quote:Jamai?
Op donderdag 31 juli 2003 03:14 schreef Sai het volgende:
Het zangeresje had kort blond haar.
quote:Bijna, maar dan anders.
Op donderdag 31 juli 2003 03:16 schreef JohnSurtees het volgende:[..]
Jamai?
quote:Bertine Zetliz - Girl like you
Op donderdag 31 juli 2003 03:14 schreef Sai het volgende:
Ik zag laatst op een van de clipzenders een nummer met een behoorlijk kleurrijke en rare clip, het heette Girl Like You, maar er zijn talloze artiesten met een gelijknamig nummer. Weet iemand misschien welke artiest ik bedoel? Het zangeresje had kort blond haar.
quote:Word wel vaker op the box gedraaid, ten minste hier wel.
Op woensdag 30 juli 2003 13:52 schreef Chillz het volgende:
of hoe heet nou toch dat hiphop nummer waarbij die dudes in de clip gekleed gaan in furry beesten pakken?(al vaker gevraagd, nog geen antwoord gezien)
quote:Yep, dat is 'm inderdaad. Thanx man!!
Op donderdag 31 juli 2003 00:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Cocoa Brovaz (Formely Known As Smiff N Wessun) met Super Brooklyn
quote:Misschien
Op woensdag 30 juli 2003 22:02 schreef Vuilnisbak het volgende:
Help: weet iemand hoe de volgende nummers heten:1) Een jaren 80 nummer (instrumentaal, erg synthesizerig) met die hele gekke clip van een kleine kamer met allemaal bewegende/levende dingen zoals o.a. een paspop en een stofzuiger, etc. die op die muziek dansen.
Herbie Hancock - Rock it
Dacht ik laatst ergens gehoord te hebben wie de tune van Muziek programma Wintertijd zingt....ben ik het nu weer vergeten...Wie weet het??
quote:Phew, gelukkig heb ik m'n reputatie een klein beetje hooggehouden, al was het met moeite
Op donderdag 31 juli 2003 10:38 schreef SandaP het volgende:
Yep, dat is 'm inderdaad. Thanx man!!![]()
Why can't we run away.
Why can't we run away.
Do you, do you want to?
I do all the time.
And I can't think of anything else.
Right now you know how I feel.
And if you just don't get it..
Why can't we run away.
Why can't we run away.
Why can't we run away.
Why can't we run away.
How could i have know.
That I feel this way.
I wanne be, I wanne know
all the things you are.
Oeeh hoee hoee
I called your house today
Just to here your voice wile you where away
Why can't we run away.
Why can't we run away.
Why can't we run away.
Why can't we run away.
We cant can we?
[spelfvauten voorbehauden]
oja... Klinkt een beetje Ilse de Lange achtig... dus ik denk genre Country!
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 07:17 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Bertine Zetliz - Girl like you
quote:alcazar - crying in the discotheque?
Op donderdag 31 juli 2003 13:32 schreef raphidae het volgende:
ik zoek een nummer, amerikaans gezongen, door een vrouw met een hese stem, frans accent, in het refrein zit een paar keer als einde: discotheque met een sterke nadruk op de theq
is vrij nieuw, met een dikke bas eronder
quote:Nee, die is het niet.
Op donderdag 31 juli 2003 14:13 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
alcazar - crying in the discotheque?
quote:Theme From Harry's Game
Op donderdag 31 juli 2003 14:28 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben op zoek naar het originele Clanad liedje dat Chicane gebruikt heeft voor Saltwater.......Wie weet de titel?
Het nummer is rockachtig met een solo van een elektrische gitaar.
quote:Lumidee - "never leave you"
Op donderdag 31 juli 2003 16:14 schreef Willempiehhh het volgende:
weet iemand hoe t nummer heet, waarin steeds ''if U want me to say'' wordt gezongen, tis best nieuw, en het wordt door een vrouw gezongen, af en toe klinkt t wat vals zelfs... Wie kan me helpen?
quote:geprobeerd ja, alle nummers beluisterd via samples, maar dat nummer zat er juist niet tussen
Op donderdag 31 juli 2003 01:24 schreef againstthegrain het volgende:[..]
Iets van de Treble Spankers of Dick Dale ofzo?
Kun je het niet achterhalen via de soundtrack (van Escape from LA)?
quote:JAAAAAA! Held, at last...
Op donderdag 31 juli 2003 10:51 schreef Againzender het volgende:[..]
Misschien
Herbie Hancock - Rock it
"Bring that big bottom donw, bring that booty to the ground"........."I'll hurt you, yeah i'll hurt you babe"......
quote:Thanx
740 Boyz - Shimmy Shake uit 1996
quote:Zou het Duitse liedje kunnen van het songfestival?
ik zoek een nummer, amerikaans gezongen, door een vrouw met een hese stem, frans accent, in het refrein zit een paar keer als einde: discotheque met een sterke nadruk op de theq
quote:Kleine jaartal correctie:
Op donderdag 31 juli 2003 17:39 schreef pascalheister het volgende:
740 Boyz - Shimmy Shake uit 1996
740 Boyz - Shimmy shake (1995)
PS: 740 Boyz had idd ook een hit in 1996: Bump bump (Booty shake)
quote:Samantha Fu - Theme from discotheque (2001) ?
Niemand die een beetje country gek is?
quote:Carolina Marquez - Discomani soms??
edit: of bedoel je dat nummer van U2, wat gewoon discotheque heet?? maar dat heeft enit zo'n dikke bass
[Dit bericht is gewijzigd door AltamirA op 31-07-2003 19:13]
Tekst die ik me kan herinneren: well i know .................. i know that real love ................... ... it is good ......hard...
sorry weet niet meer
quote:3fm heeft van de meeste programma's gewoon de playlist hoor..
Op donderdag 31 juli 2003 21:33 schreef pookiebear het volgende:
ik zoek weer eens wat, vanmiddag een keer gehoord op 3 fm. Oud liedje.Tekst die ik me kan herinneren: well i know .................. i know that real love ................... ... it is good ......hard...
sorry weet niet meer
vorig bericht: Misschien een moeilijke...
Dacht ik laatst ergens gehoord te hebben wie de tune van Muziek programma Wintertijd zingt....ben ik het nu weer vergeten...Wie weet het??
Ik heb het wel een stukje opgenoemen op mn gsm maar dat kan ik niet digitaal krijgen
quote:Feargal Sharkey - A Good Heart
Op donderdag 31 juli 2003 21:33 schreef pookiebear het volgende:Tekst die ik me kan herinneren: well i know .................. i know that real love ................... ... it is good ......hard...
quote:maar het is volgens mij wel een bekende....en een vrij oudje...rustig nummer...
Op vrijdag 1 augustus 2003 00:47 schreef ranja het volgende:
dat geldt voor bijna elk Borsato-nummer...
Zoek maar uit... alle hits. Overigens is het niet 'Je hoeft niet naar huis' want afgezien van dat het niet rustig is is het geen van oorsprong italiaans nummer maar een cover/vertaling van the Triplets.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:09 schreef jwvink het volgende:
ook enig id van wie het allemaal gecoverd is?
quote:De Ster
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:56 schreef SpaGroen het volgende:
Weet hier iemand de wie / wat / waar de muziek vandaan komt uit de nieuwe Doritos reclame? Dat die mensen daar in de auto zitten en ik geloof die tunnel inrijden. Wie zijn dat? En hoe heet het liedje?
Heel bekend denk ik..iemand?
en nog 1:
"if you..like to call me baby..just go ahead now, and if you like to tell me maybe..just go ahead now"
quote:Nr 1: Bryan Adams, Rod Steward,Sting - All for love
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:06 schreef SuperUli het volgende:
"Let's make it all for one, and all for love"
Heel bekend denk ik..iemand?en nog 1:
"if you..like to call me baby..just go ahead now, and if you like to tell me maybe..just go ahead now"
Nr. 2: Spin Doctors -Two Princes
quote:Dank.
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:08 schreef Againzender het volgende:[..]
Nr 1: Bryan Adams, Rod Steward,Sting - All for love
Nr. 2: Spin Doctors -Two Princes
Het nummer bij de becel reclame van die man die nog net een volleybal terug kan slaan. En dan de slogan houdt je jong ofzoiets.
Een beetje afrikaans nummer.
Iemand???
Blijkbaar wsa het een populair nummer, want het stond ook op een of andere CD waar reclame voor gemaakt werd.
Wie weet artiest - titel??
quote:Miriam Makeba - "Pata Pata"
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:12 schreef maarteniscrazy het volgende:
In deel 56 is er al om gevraagd, maar niemand die het toen wist. Misschien nu wel....Het nummer bij de becel reclame van die man die nog net een volleybal terug kan slaan. En dan de slogan houdt je jong ofzoiets.
Iemand???
quote:Deze link vind alleen de afstudeerreclame. Niet degene die ik zoek.
Op vrijdag 1 augustus 2003 10:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
quote:Miriam Makeba - Pata Pata
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:12 schreef maarteniscrazy het volgende:
In deel 56 is er al om gevraagd, maar niemand die het toen wist. Misschien nu wel....Het nummer bij de becel reclame van die man die nog net een volleybal terug kan slaan. En dan de slogan houdt je jong ofzoiets.
Iemand???
quote:Thank you!!!
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:00 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Miriam Makeba - "Pata Pata"
quote:Ik denk dat je "Alles Kwijt" bedoelt of "Domenica"
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:09 schreef jwvink het volgende:
ook enig id van wie het allemaal gecoverd is?
Marco Borsato
Alles kwijt
Ik veeg de tranen van m'n gezicht
Je hebt nog steeds je ogen dicht
Ik zou wel uren kunnen kijken
Naar hoe je hier nu voor me ligt
Je leefde altijd al met de dag
Maar de laatste tijd als ik je zag
Had je geen zin meer om te lachen
Ik vroeg me af waar dat aan lag
Want zo is het leven
Geluk en verdriet
Het werd je gegeven
Maar je wilde het niet
Ben je nu gelukkig
Of heb je nu spijt
Mis je de jaren
Dat wij samen waren
Want dat was toch een mooie tijd
Ik vraag me af waar of je nu bent
En of ik je wel heb gekend
Want iets in jou waar ik niet bij kom
Is aan dit leven nooit gewend
Al kon je iets meer van me op aan
En ik had dichter bij je gestaan
Had ik je dan iets kunnen zeggen
Waardoor je dit misschien niet had gedaan
Want dit was je leven
Geluk en verdriet
Het werd je gegeven
Maar je wilde het niet
Ben je gelukkig
Of heb je nu spijt
Mis je de jaren
Dat wij samen waren
Als je kiezen mocht
Waar je geen zou gaan
Zou je terugkomen naar hier
Of ver hier vandaan
Dit was je leven
Geluk en verdriet
Het werd je gegeven
Maar je wilde het niet
Ben je gelukkig
Of heb je nu spijt
Mis je de jaren
Dat wij samen waren
Dit was je leven
Hier was je thuis
Waar ben je gebleven
Zo ver van huis
Ben je verdrietig
Of ben je bevrijd
En waren de jaren
Die wij samen waren
Niet meer dan een verspilling van tijd
Hoe dan ook
Je bent alles kwijt
Marco Borsato
Domenica
Zacht als een bries die ritselt door de bomen
Vormen mijn lippen jouw naam en denk ik aan jou
Iedere nacht zie ik je in mijn dromen
Ik fluister dan dicht bij jouw mond hoeveel ik van je hou
O ja ik weet wel dat jij niet vrij bent
Maar ik zal wachten tot jij van mij bent
Domenica
Ooit op een dag dan zul je naar me luisteren
En dan zul je begrijpen dat wij zijn geschapen voor elkaar
Tot op die dag zal ik alleen maar fluisteren
Ik wacht op een teken van jou een blik of een gebaar
Maar ik heb geduld en ik zal wachten tot jij van mij bent
Ik droom van ons hier in het duister
Ik zie je gezicht en in mijn hoofd klinkt ons gefluister
Domenica, Domenica
Maar ik heb geduld en ik zal wachten tot jij van mij bent
Ik wacht op jou al duurt het eeuwen
Ik fluister je naam maar eens komt de dag
Dat ik hem zal schreeuwen
Domenica, Domenica, Domenica
'Mommy, can I go out and kill tonight?'
Het is in ieder geval een trancenummer, maar ik weet niet hoe het heet
quote:Miss kitten- "rippin' kitten"
Op vrijdag 1 augustus 2003 16:34 schreef Olmo het volgende:
Weet iemand welk lied de tekst bevat:'Mommy, can I go out and kill tonight?'
Het is in ieder geval een trancenummer, maar ik weet niet hoe het heet
[Dit bericht is gewijzigd door Swami_Twelvinchalami op 01-08-2003 16:59]
,, EVERYBODY, WANTS TO NA NA, NA NA NAAAAA NA, OOOH OOOOOH OOOOOH". en in het refrein hoor je een kerel op een old skool beat wat dingen roepen.......
Volgens mij schiet dit niet echt op.......... DAMN
Nou ja, alles is welcome..................................
quote:Doet me een beetje denken aan "celebration" van Kool and the gang,
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:02 schreef tektwo het volgende:
Wat is het geval. Ik zoek een nummer maar heb geen naam, helemaal nix!!!
NOu nix, niet lachen, ik ga het zo goed mogelijk proberen uit te beelden.
het is een dance nummer, die veel gebruikt wordt door yorin etc.,, EVERYBODY, WANTS TO NA NA, NA NA NAAAAA NA, OOOH OOOOOH OOOOOH". en in het refrein hoor je een kerel op een old skool beat wat dingen roepen.......
Volgens mij schiet dit niet echt op.......... DAMN
Nou ja, alles is welcome..................................
Nee, het is een nummer uit de charts van 2002/2003. Een nummer dat veel is gedraaid, een beetje in de stijl van NOW I'M FREE van STUART.
quote:'Margarita' van Borsato is origineel ook Italiaans.
Op vrijdag 1 augustus 2003 01:01 schreef jwvink het volgende:[..]
maar het is volgens mij wel een bekende....en een vrij oudje...rustig nummer...
Nu houdt ik mij hier normaal niet zo met dit soort muziek bezig, maar dit klonk toch wel erg lekker. Het is wat moeilijk te beschrijven, maar klonk ongeveer als volgt:
- Dance-muziek, zonder zang
- Melodie werd gespeeld door 'toeters' o.i.d. -- erg vrolijk dus
- klinkt (naar mijn idee) een beetje zuid-amerikaans
Heeft iemand misschien énig idee waar ik naar op zoek ben?
en daarna weer wat gerap er tussen door,
hij is vrij oud
beetje house achtig
wie weet hemn
quote:Culture Beat met Mr. Vain
Op vrijdag 1 augustus 2003 19:19 schreef LaRF het volgende:
ik zoek een nummertje
ik hoorde hem vanmiddag op 103fm
text ging zo:
I know what i want i want it now,
i want you caus i miss a thing ofzo
of mr wrong ofzoen daarna weer wat gerap er tussen door,
hij is vrij oud
beetje house achtigwie weet hemn
quote:Culture beat - "Mr. Vain"
ik zoek een nummertje
text ging zo:
hij is vrij oud
quote:
ik zoek een nummertje
text ging zo:
hij is vrij oud
]--- edit ----[
3 reply's met hetzelfde antwoord?
Nouja, dan weten we iig zeker dat dít het juiste nummer is
"how can I dream about you, how can i dream about you, when i look into your eyes" enz...
iemand die me zo kan vertellen hoe 't heet?
dank u
Alleen het is NIET het nummer wat nu vaak op de radio is (brrr) maar een meer 'alternatievere' variant. Vooral in het refrein komen de electrische gitaren opdoemen.
Wie o wie weet welke versie dit is?
quote:niemand?
Op dinsdag 29 juli 2003 20:18 schreef DSKdotCOM het volgende:
Jaaaa!! okWeet niet wie de artiest(DJ) is maar dat nummer staat op die mix van Sensation Black, die Darkraver dus gedraaid heeft.... waarbij een vrouw zegt: "Close your eyes......." en dan nog wat... (zelfde dame die ook zegt: "Take a moment of silence............" )
hoe heet deze track?
bvd
quote:eeeuh bedoel je Marco Borsato - De Speeltuin?
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:28 schreef lukas het volgende:
Dat pianodeuntje van die WarChild-reclame: hoe heet het/van wie is het?
quote:Adverteerder: War Child
Op zaterdag 2 augustus 2003 00:28 schreef lukas het volgende:
Dat pianodeuntje van die WarChild-reclame: hoe heet het/van wie is het?
quote:Dat zul je altijd zien met die reclames. In ieder geval bedankt
Op zaterdag 2 augustus 2003 07:08 schreef NorthernStar het volgende:Band/Artiest: Speciaal gecomponeerd
Titel: Speciaal gecomponeerd
quote:Nee, ik bedoelde dus de muziek uit de spotjes die ze nu uitzenden, en die is instrumentaal dus zeker geen Marco B.
Op zaterdag 2 augustus 2003 07:00 schreef DJ_Fritz het volgende:eeeuh bedoel je Marco Borsato - De Speeltuin?
Als iemand hem kent weet ie vast gelijk welke ik bedoel
quote:Cewl, nog op bitte ein beat in Avenue geweest?
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:55 schreef XataX het volgende:
Ik ben net terug uit Calella. Daar draaide ze een nummertje.
Tis kut te omschrijven, maar het was een beetje een bubbeling achtige sound, en dan een kreunend vrouwtje er doorheen.Als iemand hem kent weet ie vast gelijk welke ik bedoel
quote:Nee wel bij dana in de Memfis, en Tom Harding in de Avenue
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:55 schreef Atreidez het volgende:[..]
Cewl, nog op bitte ein beat in Avenue geweest?
quote:Deze vervalt en ik zal proberen ff een wavje te maken van me voice memo in de telefoon, al zal het erg moeilijk te horen zijn. Wordt vervolgd...
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:55 schreef Atreidez het volgende:
welk nummer is nu op id en t ? Please help me!!!!!!
Die bubblingnummers ken ik helaas helemaal niet
weet iemand de titel?
Let niet op de boer op t eind, een vriend kon zicht juist toen niet inhouden
quote:Los Manolos - All my loving (1991) -> Check staat wel in mijn kazaa!
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:39 schreef Freeflyer het volgende:
wie kan mij helpen aan het nummer "all my loving" van Los Manolos.
Kazaa heeft em niet...
quote:Audiobullys - We Don't Care
Op zaterdag 2 augustus 2003 12:56 schreef Jonez het volgende:
Hoe heet dat nummermet dat ventje wat door de straat loopt en ruzie zoekt in het cafe.
Hij gedraagd zich heel volwassen.
Het is een beetje dance lounge achtig en waarschijnlijk brits.
Maar lounge is het zeker niet.
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 14:39 schreef Freeflyer het volgende:
wie kan mij helpen aan het nummer "all my loving" van Los Manolos.
Kazaa heeft em niet...
quote:hij geeft bij mij "zoeken afgerond zonder resultaat"...
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:30 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Los Manolos - All my loving (1991) -> Check staat wel in mijn kazaa!
quote:Sioux - Pho ?
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:29 schreef theofiel172 het volgende:
Een trancenummer waar ze de hele tijd Eejo Eejo tussen zingen. Er is ook een 'gewone stem'
Iemand nog een idee over mijn vraag? Wav file (500kb)
quote:dat noem ik eerder hardhouse sioux
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:51 schreef Atreidez het volgende:[..]
Sioux - Pho ?
Iemand nog een idee over mijn vraag? Wav file (500kb)
ik zoek een remix van aantal gabberliedjes bij elkaar, dj paul elstak + gabber piet + hakkuhbar etc..
weet iemand hem?
quote:D'r is een Cosmic Gate (Hard)Trance remix van
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:57 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
dat noem ik eerder hardhouse sioux
quote:Paul - 90's hakkuh mix.mp3 -> zo heet ie op mijn harde schijf, is een mix die gemaakt en uitgezonden is op 3fm. Maar waar ik hem zelf vandaan heb??? (Niet de 3fm site...)
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:57 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
dat noem ik eerder hardhouse sioux
ik zoek een remix van aantal gabberliedjes bij elkaar, dj paul elstak + gabber piet + hakkuhbar etc..
weet iemand hem?
quote:Thanks
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:36 schreef mouzzer het volgende:[..]
Audiobullys - We Don't Care
Maar lounge is het zeker niet.
quote:oohh wist ik niet
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:44 schreef Atreidez het volgende:[..]
D'r is een Cosmic Gate (Hard)Trance remix van
quote:edit: hee kep hem gevonden.. tnx
Op zaterdag 2 augustus 2003 18:56 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Paul - 90's hakkuh mix.mp3 -> zo heet ie op mijn harde schijf, is een mix die gemaakt en uitgezonden is op 3fm. Maar waar ik hem zelf vandaan heb??? (Niet de 3fm site...)
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 02-08-2003 19:47]
Wel weet ik dat ie op TMF vaak langs komt, maar héél af en toe wordt de clip uitgezonden.
Wie weet van wie die is ?!
Ik heb me suf gezocht, maar kan niets vinden. Het is hardrock met een mooie basloop erin...
quote:Klinkt als Bon Jovi!
Op zondag 3 augustus 2003 04:30 schreef TBC_Mysterio het volgende:
Ik zoek een nummer. Het is een rock-achtig nummer met een regel die gaat: You Give Love A Bad Name. Beetje Brian Adams achtig nummer. Heb alleen geen idee welke het is. B.V.D.
quote:Kan ook
Op zondag 3 augustus 2003 04:30 schreef Ablaze het volgende:[..]
Klinkt als Bon Jovi!
quote:Ik dank u zeer
Op zondag 3 augustus 2003 04:32 schreef Reza-impreza het volgende:
Bon Jovi : met shot to the hart
quote:Praise Cats ft. Andrea Love - Shined On Me
Op zondag 3 augustus 2003 06:50 schreef Timo20 het volgende:
Vann8 draaide ze in de plaatselijke discotheek een dance plaat waar ik al heel lang naar op zoek ben. Ken alleen een (klein) stukje van de tekst. Kzal proberen het op te schrijven. Khoop dat iemand weet van wie deze plaat is:
"I Got Beats Taking Me Home............ Find my soul and dance for/with me".
Kweet dat t magertjes is, maar khoop dat iemand me verder kan helpen!!!
quote:Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
Op zondag 3 augustus 2003 04:37 schreef TBC_Mysterio het volgende:[..]
Ik dank u zeer
quote:Jep het is em!! THNX
Op zondag 3 augustus 2003 10:27 schreef DJMarcel.nl het volgende:[..]
Praise Cats ft. Andrea Love - Shined On Me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |