quote:Dat klopt idd, die krengen hebben laatst de halve vijver leeg gevreten
Op woensdag 30 juli 2003 12:41 schreef tvlxd het volgende:[..]
Afknallen, 't is namelijk niet goed voor de Ooievaarvoerpopulatie.
En foto lukt niet want ik heb hier geen digcam
.
En die inperking, er zijn laatst een aantal jongen opgegeten door gieren
.
quote:Ik vind van wel
Op woensdag 30 juli 2003 13:34 schreef Parabola het volgende:[..]
Dus een ooievaar afschieten is eigenlijk een soort abortus? En die is legaal in Nederland...
quote:Dat schijt wel lekker hoor
Op woensdag 30 juli 2003 12:27 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ha! In Kroatië hebben ze hurktoiletten, de barbaren.
quote:Wat?! Zwetend en walgend hangend boven zo'n... bah.
Op woensdag 30 juli 2003 15:02 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat schijt wel lekker hoor
quote:Ik zweet niet als ik poep
Op woensdag 30 juli 2003 15:29 schreef tvlxd het volgende:[..]
Wat?! Zwetend en walgend hangend boven zo'n... bah.
quote:Hallo, we passen alleen het Jip & Janneke taaltje toe
Op woensdag 30 juli 2003 16:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ahum.. Zullen we proberen het niveau van POL iets hoger te laten zijn dan dat van het gemiddelde forum hier op Fok! ?
quote:hehe jammer dan, liberation of softdrugs will continiou
Verband Nederlandse
en Duitse misdaad
WIESBADEN - Voor Duitse criminele organisaties blijven hun Nederlandse collega's de belangrijkste partners in crime. Dat blijkt uit het jaaroverzicht 2002 over de georganiseerde criminaliteit in Duitsland, dat de Duitse federale politie BKA (Bundeskriminalamt) heeft gepubliceerd.Volgens de landelijke politiedienst hadden 398 van hun onderzoeken (ruim 80 procent van het totaal), internationale links. Het BKA achterhaalde in haar speurwerkzaamheden verreweg het vaakst criminele connecties met Nederland, namelijk een keer op de drie internationale onderzoeken.
De Duitsers stuitten in totaal in 133 onderzoeken op een of meerdere Nederlandse links. Dat is veel vaker als op connecties met veel grotere omringende landen van Duitsland, zoals onder meer: Polen (65 onderzoeken), Italië (59 onderzoeken), Frankrijk (58 onderzoeken), Spanje (54 onderzoeken) en Rusland (51 onderzoeken).
Volgens het BKA gaat het in de onderzoeken waarbij Nederland in beeld komt, met name om misdaad die te maken heeft met drugshandel. Duitse criminelen hebben een leidinggevende rol in het transporteren en smokkelen van cocaïne, meent de Duitse politieorganisatie. "Nederland blijft als distributieland een belangrijke rol spelen in het bevoorraden van Duitsland met cocaïne", zo staat in het jaaroverzicht.
Ook blijven Nederlandse criminelen de belangrijkste producenten van xtc. De Nederlanders gebruiken in deze sector juist Duitsland als distributieland om hun handelswaar naar de Verenigde Staten te smokkelen.
Een woordvoerder van het BKA wil woensdag niet ingaan op de oorzaken dat het kleine Nederland zo'n grote betrokkenheid in de Duitse georganiseerde misdaad en drugshandel heeft. De vraag of dat komt door het Nederlandse drugsbeleid, wil hij niet beantwoorden. "Dat is een politieke vraag."
De dominerende rol die Nederland blijft spelen in het functioneren van de Duitse georganiseerde misdaad is de Duitsers wel degelijk een doorn in het oog, zo bleek al eerder dit jaar. De nieuwe cijfers maken duidelijk waarom de Duitse minister van Justitie Schily aanhoudend kritiek blijft houden op het Nederlandse drugsbeleid.
In maart heeft de ambtgenoot van minister Donner van Justitie aan Den Haag zijn ongenoegen over de Nederlandse drugsbestrijding geuit. Ook recent beklaagde de Duitse bewindsman zich nog in een reportage van de Duitse televisie over Nederland.
Donner gaat volgens een woordvoerder van het ministerie van Justitie naar verwachting in september met Schily praten. Eerder gaf de Nederlandse minister van Justitie al aan dat hij dan in Berlijn gaat uitleggen dat Nederland wel al veel doet aan drugsbeleid en ook een eigen strafbeleid voert en blijft voeren.
lol ik wist niet dat het een officieel liedje was
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 23:46 schreef Nyrem het volgende:
NIPO: pol-users meest assertief
staat het ook al op FP?
Hij is goed
.
Maar ik heb best wel eens op een fiets gezeten
, het gaat dan meestal niet bijster hard maar dat is bijzaak. deze tour was OK
.
quote:hehehehe
Op woensdag 30 juli 2003 23:53 schreef du_ke het volgende:[..]
Maar ik heb best wel eens op een fiets gezeten
, het gaat dan meestal niet bijster hard maar dat is bijzaak. deze tour was OK
.
quote:Ja, maar dit is fout:
Op woensdag 30 juli 2003 23:53 schreef du_ke het volgende:![]()
![]()
,
Hij is goed
.
quote:
User Du_ke is nog het meest verbaastd over zijn verstand van wielrennen
quote:Nou vooruit
Op woensdag 30 juli 2003 23:58 schreef Nyrem het volgende:[..]
hehehehe
assertief he
(klopt het toch)
Je had wel ietsmeer personen er in kunnen betrekken hoor
. Geen eens een opmerking over jezelf
.
quote:Tsja, Telegraaf hè....
Op donderdag 31 juli 2003 00:07 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, maar dit is fout:
[..]
quote:
Zo is ook Pberends enigzins geschrokken van de uitkomst van dit onderzoek: 'Tot nu toe scoorde ik vooral goed op vorm. De inhoud kwam vaak wat later. Maar het peil onder de pol-users is dan ook erg hoog'. Aldus een enigzins perplexe PBerends.
quote:Linkse media, die demoniseren alles
Op donderdag 31 juli 2003 00:18 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Tsja, Telegraaf hè....
quote:Ja dat zag ik later, maar helaas was het al getypt. (ik wilde het namelijk anders neerzetten)
Op donderdag 31 juli 2003 00:07 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Ja, maar dit is fout:
[..]
Ach ja, typisch dat jij daar op let. Maar je bent dan ook geen echte pol-user die voor de inhoud gaat ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 31-07-2003 01:14]
quote:Het bericht is al veels te lang en verzin jij maar eens een hoop onzin in een minuutje
Op donderdag 31 juli 2003 00:12 schreef du_ke het volgende:[..]
Nou vooruit
.
Je had wel ietsmeer personen er in kunnen betrekken hoor
. Geen eens een opmerking over jezelf
.
quote:Dat ben jij natuurlijk.
Op donderdag 31 juli 2003 01:11 schreef Nyrem het volgende:
Ja dat zag ik later, maar helaas was het al getypt. (ik wilde het namelijk anders neerzetten)Ach ja, typisch dat jij daar op let. Maar je bent dan ook geen echte pol-user die voor de inhoud gaat
quote:Goh ik wis niet dat je zo op je pikje getrapt was omdat je niet in het bericht staat.
Op donderdag 31 juli 2003 01:15 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Dat ben jij natuurlijk.
.
quote:En dat terwijl je toch zou verwachten dat hij daar schijt aan heeft.
Op donderdag 31 juli 2003 01:18 schreef Nyrem het volgende:[..]
Goh ik wis niet dat je zo op je pikje getrapt was omdat je niet in het bericht staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |