Ik laat hem wel ff staan hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Verdorie ik heb hier geen geluidskaart ... kun je hem tot het weekend laten staan of anders naar me mailen !whoo iemand die mijn baggerbiets heeft gebruikt
Kan ik je dan ergens anders mee verleiden?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Flikker op ja, ik ben met BB de oprichter!
Een seksslaaf heb ik al, en mocht ik er meer willen gaat me dat ook niet veel moeite kosten. Chocolade houd ik ook niet zo van, en bloemen gaan toch dood.
Wilt u zich eerst even melden bij de (eventueel) nieuwe manager?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 00:18 schreef SEMTEX het volgende:
Nou vooruit, dan word ik wel groupie
Euh wat wilde je ookalweer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan ik je dan ergens anders mee verleiden?
U wenst, ik draai, zoals een goed manager betaamt.
Schijnbaar wilde ik manager worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:52 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh wat wilde je ookalweer?
Ik dacht al waarom staat er "er is 4400 dagen niet in dit topic gereageerd weet je zeker dat je wilt reageren" boven het invoerveldquote:
Dat was een kleine hint wellicht jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik dacht al waarom staat er "er is 4400 dagen niet in dit topic gereageerd weet je zeker dat je wilt reageren" boven het invoerveld
Inderdaad we waren zo jong nog, zoveel potentie, zoveel energie... maar het mocht niet baten.quote:
Dat was dan ook zo'n alles is voor bassie typ, "pour moi moi moi moi moi,moi!"quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:01 schreef yvonne het volgende:
Troost je, van Plastic Bertrand is ook nooit meer iets vernomen.
Misschien kun je voor ons een doorstart maken, er zijn wel meer bandjes zonder originele ledenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
Julie hebben een roadie en dj nodig.
Dus hierbij meld ik me aan
daarom verandering is goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Misschien kun je voor ons een doorstart maken, er zijn wel meer bandjes zonder originele leden
MUZ / Bands zonder originele leden
Blijkbaar werkt het menselijk geheugen erg goed (vooral als de inhoud van het geheugen gewoon digitaal aanroepbaar isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:21 schreef Maanvis het volgende:
tof, deze ken ik nog.Eigenlijk wel raar tis toch al 11 jaar geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |