AFI bestaat al sinds begin jaren '90, maar breekt nu eigenlijk pas door in de popmuziek wereld
Hun laatste album Sing the Sorrow wordt nu hier 'n beetje bekend.
Wat vinden jullie van AFI?
me listen to very proud of ya right now
love the secret ninja song
En daar kon ik helaas niet bij zijn.
erg vet optreden...zie ze wel weer op pukkelpop in augustus!!
Ik ken AFI ook al een tijdje, ook via Offspring en Nitro Records.
quote:ik ken ze ook nog niet lang, en sta verbaasd dat total immortal niet op een album staat
Op zaterdag 19 juli 2003 15:41 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken ze al wat langer, via Offspring en Nitro Records.
Ik vind eerlijk gezegd de albums Black Sails In The Sunset en The Art Of Drowning beter als Sing The Sorrow. Maar op Sing The Sorrow staan natuurlijk ook hele goeie nummers zoals The Leaving Song part 2.
Waarom staat Total Immortal een van de betere nummers niet op een album?
Wel een goeie band, ik ben benieuwd hoe het live klinkt op Pukkelpop.
ik heb ze 31 mei dus in de melkweg gezien, en ga ze op Pukkelpop weer zien, heb er zin in
k heb ze wel live gezien.
ze hebben nog wel een paar leuke nummers.
maar opzich zijn die gasten kneuzen echt. ze vinden zichzelf te goed.
quote:haha, je bent niet de enige dan
Op dinsdag 22 juli 2003 13:37 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind Davey Havoc maar een raar kereltje....
ik vind het echt jammer dat ik ze niet kan zien optreden, kon niet naar de melkweg en ook niet naar pukkelpop
quote:hihihi
Op dinsdag 22 juli 2003 17:16 schreef Offy het volgende:
Ik dacht altijd dat het Abuncha Fucking Idiots betekende
Ik heb A.F.I. op lowlands leren kennen en heb sinds kort hun nieuw(ste) cd ge.. euhmm "kocht".
Zwaar heersende muziek, ik baal er best wel van dat ik ze niet heb leren kennen voordat ze in de melkweg kwamen.
Alleen hebben ze het HEEL erg verpest voor mij op Lowlands
Slecht geluid, bezopen gitarist en gewoon BLEH bagger
Mja, ik ken ze van de Total Immortal cover van The Offspring. Rond maar 2000 dus.
Ze zijn gewoon goed.
Beetje onnodig misschien, de 'fans' hebben alle nummers al op de andere cd's...Maar voor de verzamelaar misschien wel leukquote:Op maandag 29 november 2004 17:12 schreef Joralf het volgende:
euhm... je kan hem bij de large bestellen.
1. The Lost Souls
2. The Days of the Phoenix
3. A Winter's Tale
4. Totalimmortal
5. Fall Children
6. The Prayer Position
7. God Called in Sick Today
8. Lower It
9. A Single Second
10. Third Season
11. He Who Laughs Last
12. I Wanna Get a Mohawk (but Mom Won't Let Me Get One)
13. Perfect Fit
14. Rolling Balls
15. Who Said You Could Touch Me
Voorkant:
[afbeelding]
Ik hoor mensen altijd over The Art of Drowning, dus die zou je kunnen proberen. Black Sails in the Sunset (zoeits wast toch?) is ook een goede. Maar goed, kun je beide nergens vinden, dan is deze verzamelcd een goede start.quote:Op maandag 29 november 2004 22:12 schreef Joralf het volgende:
Ik heb alleen Sing The Sorrow, is het dan wel de moeite waard, of kan ik beter een andere kopen?
Dan kan ik me voorstellen dat je het niet op BSF vond lijken, want Sing The Sorrow is een stuk.. ehm.. langzamer en minder agressief dan de rest, de rest is namelijk wel behoorlijk punk, maar dan toch op hun eigen manier.quote:Op maandag 29 november 2004 22:12 schreef Joralf het volgende:
Ik heb alleen Sing The Sorrow, is het dan wel de moeite waard, of kan ik beter een andere kopen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:29 schreef Joralf het volgende:
BSF zuigt..... dat vind ik dus echt alleen maar takkeherrie
Pretentieus eerder, zeker om zo hun Halloween en scaryachtige imago nog een beetje te behouden.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef Curiosity het volgende:
Nog even geduld, leuke release datum ook trouwens![]()
Bij hun vorige album zag je ook wel dat de eerste single zo'n beetje het meest radiovriendelijke nummer van het album was. En aangezien er in Miss Murder nog een wat harder schreeuwstukje zit, denk ik dat er toch nog wel hoop is voor het nieuwe album...quote:Op maandag 1 mei 2006 14:07 schreef =HellFire= het volgende:
Snap niet dat Davey Havok zegt, ja we hebben wel 80 nummers geschreven, heel veel harder en hardcore-achtige nummers en dat ze dan Miss Murder als single doen.... vrees dat alles dan die kant op gaat.
En 14 nummers van de 80? Pff.Summier.
666quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef Curiosity het volgende:
Er komt op 06-06-06 een nieuw album uit.
De eerste single hiervan is Miss Murder, te gek nummer.
De CD heet Decemberunderground
Is volgens mij nooit weggeweest, maar goed, de komende 10 jaar zit ik goedquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:35 schreef Ixnay het volgende:
Dit soort wave achtige muziek gaat terugkomen, de komende 10 jaar, denk ik.
Jeez, gaat het die kant opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PsyCha het volgende:
whehhehe, hij is nu zelfs op TMF
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Jeez, gaat het die kant op![]()
Hebben jullie trouwens dit nummer wel eens gezien: http://www.youtube.com/watch?v=gC_iQQF8mDM&search=afi
Goed hoor![]()
Nooooooooo!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PsyCha het volgende:
whehhehe, hij is nu zelfs op TMF
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef mikezwet het volgende:
Hebben jullie trouwens dit nummer wel eens gezien: http://www.youtube.com/watch?v=gC_iQQF8mDM&search=afi
Goed hoor![]()
Ik dacht ook hetzelfde toen ik die clip zag, zowel bij die vlaggen als bij die arm gebaren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:38 schreef mikezwet het volgende:
Op het moment in die clip dat die doeken van hun koppies worden opgehangen moet ik denken aan die hakenkruis spandoeken die de duiters ophingen aan een gebouw. De gabaren die Davey maakt met zijn arm lijken ook ergens op![]()
Hij klinkt zeker niet hetzelfde, het gitaarwerk is net even iets anders.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nooooooooo!![]()
[..]
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.![]()
AFI is ook begonnen met hardcore/punk, en langzaam per cd deze richting op gestroomd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.
En aangezien ik dit een meesterlijke cover vind, ben ik me dus verder gaan verdiepen in AFI, en ik moet zeggen het is me niet tegengevallen.
Nu vind ik vooral Sing the sorrow een waanzinng goede cd, zijn voorganger is ook best aardig, maar daarvan vind ik Day of phoenix toch wel het beste nummer.
Het echt hardere werk kan ik niet zo waarderen, dus de richting die ze nu lijken op te gaan, vind ik dus wel oke.
Oh, en vergeet Total immortal niet, ook een waanzinnig goed nummer.
Maar zodra het zingen meer op schreeuwen gaat lijken haak ik af.
Dat had ik bij een band als Tiger Army. Ik hoorde als het eerste het 3e album wat vrij soft is. Het 2e en 1e album vond ik niet echt goed. Nu vind ik alle 3 de albums harstikke goed, denk dat je de muziek meer gaat waarderen ofzo. Tot zover even de Psychobilly blaat van mikezwetquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:36 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou oke, ik zal eerlijk bekennen, ik had nog nooit van AFI gehoord totdat ze dit nummer speelde tijdens een tribute voor The Cure.
En aangezien ik dit een meesterlijke cover vind, ben ik me dus verder gaan verdiepen in AFI, en ik moet zeggen het is me niet tegengevallen.
Nu vind ik vooral Sing the sorrow een waanzinng goede cd, zijn voorganger is ook best aardig, maar daarvan vind ik Day of phoenix toch wel het beste nummer.
Het echt hardere werk kan ik niet zo waarderen, dus de richting die ze nu lijken op te gaan, vind ik dus wel oke.
Oh, en vergeet Total immortal niet, ook een waanzinnig goed nummer.
Maar zodra het zingen meer op schreeuwen gaat lijken haak ik af.
Ik ken het origineel niet eens maar toen ik die oude (rock) kerel zag had ik z'n vermoeden dat het om een cover ging.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:20 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Nooooooooo!![]()
[..]
Goh, ik wist niet dat ze die ook hadden gedaan. Alleen wel jammer dat hun cover geen enkele toegevoegde waarde heeft, het klink precies als het origineel.![]()
omgquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:00 schreef mikezwet het volgende:
Ik ken het origineel niet eens maar toen ik die oude (rock) kerel zag had ik z'n vermoeden dat het om een cover ging.
Preciesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
omgje kent Robert Smith van The Cure toch wel?
Nope, ik leef meer in het hedenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]
omgje kent Robert Smith van The Cure toch wel?
We horen natuurlijk snel de details hoe en waarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Plaat is gesignaleerd op het net, indruk van mij volgt spoedig als ik alles gehoord heb.
Second that.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:29 schreef =HellFire= het volgende:
Plaat is gesignaleerd op het net, indruk van mij volgt spoedig als ik alles gehoord heb.
Ik heb ze toen in de melkweg gezien, was goed hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... ik had ze op Lowlands 2003 gewoon moeten zien.. dat was mn kans, nu zijn ze over hun top heen, maken ze een kutcdbah
haha nee man, dat was echt een klote concert. Geluid was erggg slecht en ze hadden er ook totaal geen zin in. 3x niks dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... ik had ze op Lowlands 2003 gewoon moeten zien.. dat was mn kans, nu zijn ze over hun top heen, maken ze een kutcdbah
Even een beetje rechtzettenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:29 schreef mikezwet het volgende:
Mijn eerste indruk: rommelig, gejengel, niet veel texten en alleen een beetje gegalm van steeds terugkomende woorden die zogenaamd veel betekenen voor de bandleden![]()
Ik klap het AFI tijdperk dicht en ga terug in de tijd.![]()
Recorded in Siberiequote:
Het gaat er ook niet om wat wij eraan vinden maar wat de tmf en mtv huilies ervan vindenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind er niet zo veel aan, het nummer dan. Dat nr dat na Miss Murder kwam hadden ze beter kunnen kiezen.
Dat geluid loopt altijd voor op YouTubequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Curiosity het volgende:
Dit is wel een erg lekkere uitvoering............
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:05 schreef mikezwet het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=caoCgGJ4Xi4![]()
2 Mei in Paradiso he. 16,00 excl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef Nitro_YE het volgende:
jaa maar ik wil ze ook wel in de zaal zien
Dat heb ik met Tiger Army, om nou alleen te gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef Curiosity het volgende:
bij gebrek aan Paradiso ( niemand die met me mee wil.
Heel concert live, from Long beach arena, 18 nummers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tiger Army, om nou alleen te gaan![]()
Btw veel live op die dvd ?
Je geeft ons alvast een voorproefjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:23 schreef Curiosity het volgende:
The missing frame klinkt wel erg goed op de dvd, steengoed nummer, komt heel goed tot zijn recht live.
http://www.youtube.com/watch?v=Fqwg0aZeX1Y
Ik vind het intro zo lekker.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Je geeft ons alvast een voorproefje![]()
Zelf ben ik nooit zo weg van het Ooooohhhooooo
Mooi dan hoef ik niet zo vroeg van huis, beetje de files omzeilenquote:
Ik wil 'm niet boos maken dus ik zal er niet over beginnenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:02 schreef Nitro_YE het volgende:
Kun je Davey dan een fatsoenlijk kapsel aanmeten?
ja je hoeft er ook niet naar te vragen, want hij heeft die vraag al zo vaak gehadquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:03 schreef Purky het volgende:
[..]
Ik wil 'm niet boos maken dus ik zal er niet over beginnenHij moet weer terug naat het lange haar!
Half 6 interview.. spannend!!
Zelfde mening hier. Het geluid was veel te hard en ging over de touren zegmaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:38 schreef superheist het volgende:
Ik vond het tegenvallen eigenlijk.. geluid was matig, show was wel oké, duurde véél te kort! hadden iets van 10/12 nummers ofzo, waarvan veel van het nieuwe albumVond het in de Melkweg in 2003 een stuk leuker.
Mensen zeg, AFI heeft dus echt een punt gezet achter het verleden. Erg jammer, tot aan Art Of Drowning gewoon een vette band met als beste platen Black Sails en die All Hallows EP (Totalimmortal, damn!). Die Cure-cover doen ze wel goed trouwens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef mikezwet het volgende:
Wat ik voorbij heb horen komen, correct me if i'm wrong
PRELUDE 12-21
Kill Caustic
No Poetic Device
Summer Shudder
Girls not Grey
Bleed Black
Just Like Heaven
Miss Murder
This time imperfect
Love Like winter
The missing frame
Volgens mij geen enkel nummer van The art of drowning ??
Sjonge ja, ik voelde me eigen er helemaal niet tussen passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:51 schreef Purky het volgende:
Allemachtig.. wat een gigantisch emo-volk kwam daar op af! M'n vriend en ik waren er al vroeg voor het interview en moesten best lang in de rij staan.. al die 12 jarige met hun standaard stoere 'ik-ben-uniek-maar-we-lijken-allemaal-op-elkaar' uiterlijk.. omg wat vreselijkAnyway, vond het optreden wel leuk. Vond het geluid ook niet fantastisch en de mooie stukken zang vielen compleet weg. Vond het geluid ook super schel klinken, weet niet of dat aan mij lag, m'n vriend vond het geluid goed. Mja, ik vond het leuk om een keer mee te maken!
Het interview ging goed, binnenkort op KinkFM te horen (zal kijken of ik een tijd + datum te horen kan krijgen voor de geintereseerde). Hoe stoer Davey op 't podium ook is, daarbuiten laat hij echt geen 'stoere' indruk achter. Hij is ontzettend mager en best wel.. verwijfdOpzich staat 't hem wel maar stoer issie zeker niet
De enige foto die niet wazig is en redelijk goed gelukt van AFI:
[afbeelding]
Ze doen alleen alsofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:53 schreef crrrN het volgende:
Ze moeten die nieuwe crap wel spelen want 90% van het volk (lees: emo's) kent de goede CD's waarschijnlijk niet eens.
Waarom zetten ze dan niet een grote spiegel op het podium, dan valt er genoeg te lachen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ze doen alleen alsofen ze kunnen niet lachen
![]()
Haha ja die foto's vielen mij ook op, sommige mensen waren bij het opkomen van afi alleen maar bezig met de foto'squote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:44 schreef =HellFire= het volgende:
Crisis, dit was echt een deceptie van heb ik jou daar. Een uurtje gespeeld! Niet eens alle toffe nummers (okee, niet altijd mogelijk, maar toch), weinig tot géén pit in het publiek (letterlijk en figuurlijk) en als je een beetje op de snelle muziek wat ging doen, kreeg je een bataljon aan kwaaie blikken je kant op. En al die mensen maar foto's maken. Leek wel een museum ofzo! En die emo-gastjes zijn ook zo suf he. Saai volk, echt waar..
De pintjes bij de Ierse pub maakten het allemaal goed tho.
Er gaat vast wel iemand opnemen en sharenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef Purky het volgende:
Oke! Ik weet eindelijk een tijd wanneer het interview wordt uitgezonden
Maandag 14 mei, van 12 tot 1 uur 's nachts in Blitzkriegpop op http://www.kinkfm.com! Beetje laat, dat wel. Maar goed, dan weten jullie dat![]()
Een concert "Live from Long Beach Arena". Er staan al veel nieuwe nummers op dus de dvd is vrij recent, 15 September 2006quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:12 schreef vingerplant het volgende:
Wat staat er zoal op de dvd? Veel oud spul?
Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:42 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ohja en TotalImmortal maar dat is vaste prik![]()
Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:48 schreef vingerplant het volgende:
Ik vond trouwens op mijn harde schijf een zelfgemaakte Divx van het Just Like Heaven optreden van MTV2 (The Cure tribute). Superkwaliteit al zeg ik het zelf. Is daar interesse voor of is die clip al goed verkrijgbaar?
Speelde ze hem ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we gemerkt 2 mei.......!
Het is sowieso een andere cap, want deze heb ik zelf gemaakt vanaf digitale tv met mijn toen net aangeschafte tv-kaart. Maar als er al goede opnames verkrijgbaar zijn hoef ik geen moeite te doen om het te uploaden lijkt mequote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:01 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Volgens mij is die al overal wel te vinden... tenzij het een andere cap is ofzo. Hoeveel MB ?
Daar ben ik het zeer mee eens. Leuk bandje wel verder.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:29 schreef Desunoto het volgende:
Sing The Sorrow staat als je het mij vraagt ver boven alle andere albums trouwens.
Decemberunderground heeft mij voor een gortere nostalgische waarde, maar Sing The Sorrow blijft inderdaad onovertroffen. Alleen al voor This Time Imperfect.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeer mee eens. Leuk bandje wel verder.
Kippenvel inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:23 schreef Elguppo het volgende:
[..]
Alleen al voor This Time Imperfect.
Net na Lowlands...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Curiosity het volgende:
AFI Show Announcement!
Wed, August 26th
Melkweg
Amsterdam !
Pre-sale starts Friday at 10am here
General on-sale starts Saturday at 10am here
AFI ONLINE STORE
Click Here to visit the official AFI Online Store.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Kick.
Crash Love is inmiddels gelekt maar er is alleen nog een 128 kbps rip van te downloaden.
Ik wacht nog even maar voor degenen die hem alvast willen luisteren:Zal wel van hun myspacepagina geript zijn, want daar staat de hele plaat nu op voor een paar dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik luister later nog wel even denk ik, want ik ben wel benieuwd.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:18 schreef Desunoto het volgende:
Kick.
Crash Love is inmiddels gelekt maar er is alleen nog een 128 kbps rip van te downloaden.
Ik wacht nog even maar voor degenen die hem alvast willen luisteren:ik heb anders gewoon de 192kbps versie hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
320kbps is een onzinnige bitrate in principe. Volgens dit artikel benaderd deze bitrate de cd-kwaliteit, maar dat is bij 192kbps ook al het geval: http://www.hifi.nl/artike(...)_-_Lossy_codecs.htmlquote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Desunoto het volgende:
Klinkt inderdaad niet goed. Maar Torch Song is inderdaad nice.
Nu ik hem toch op heb staan luister ik hem wel even af.. en dan gooi ik hem eraf en wacht ik op een 320 kbps rip.
Toch vind ik 192 nog niet echt in de buurt komen van CD's. Luister liever naar WAV's. Das pas genietenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef cleany het volgende:
[..]
320kbps is een onzinnige bitrate in principe. Volgens dit artikel benaderd deze bitrate de cd-kwaliteit, maar dat is bij 192kbps ook al het geval: http://www.hifi.nl/artike(...)_-_Lossy_codecs.html
ja eigenlijk vind ik ook dat cd's die je echt goed vindt gewoon moet kopen...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:28 schreef Desunoto het volgende:
Met 192 kbps neem ik ook genoegen hoormits het een originele rip is en niet slecht klinkt als een 128 kbps rip. Want dat moet iedereen toch wel toegeven.. 128 is gewoon bagger.
Het verschil tussen 192 en 320 is ook wel te horen. Heb tijden een album geluisterd op 192 kbps toen ik in ene een 320 rip tegenkwam. Dus die maar gedownload en geluisterd. Ik vond het allemaal toch nét iets.. hoe zeg je dat.. helderder en scherper klinken zeg maar. Maar het verschil is wel relatief klein.
Ik las net dat de deluxe versie maar liefst 4 bonus tracks kent.![]()
Even daarop wachten dan.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:31 schreef cleany het volgende:
[..]
ja eigenlijk vind ik ook dat cd's die je echt goed vindt gewoon moet kopen...
da's wel veel geld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Ik heb dat ene album waar ik het over had in die post nu ook in het rek zitten.![]()
Alleen je kan niet alles kopen omdat het zo duur is.. 5 albums.. al 100 euro. Gekkenwerk.![]()
Heb trouwens net een 320 kbps rip gevonden. Ga zo luisteren of het een goede is.
Sing the Sorrow was nog enigszins alternatief maar bij Decemberunderground was het al eigenlijk 100% pop-rock. Met Crash Love gaan ze daarop door maar dan anders.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef Ixnay het volgende:
1 keer met moeite de hele cd geluisterd, maar ik moet toch toegeven dat dit niks voor mij is.
Het hele punk gevoel is weg uit AFI.
Ik heb ook wat stukjes gehoord (vriendin was hem aan het draaien) maar werd er een beetje van in de war.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:27 schreef Ixnay het volgende:
1 keer met moeite de hele cd geluisterd, maar ik moet toch toegeven dat dit niks voor mij is.
Het hele punk gevoel is weg uit AFI.
iedereen is altijd lyrisch over die plaat, maar Sing The Sorrow heeft me eigenlijk nooit zo kunnen boeien. Decemberunderground vind ik eigenlijk beter. Crash Love dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Sing the Sorrow was nog enigszins alternatief maar bij Decemberunderground was het al eigenlijk 100% pop-rock. Met Crash Love gaan ze daarop door maar dan anders.![]()
Ik vind het een heerlijk album nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |