Ik heb ze toen in de melkweg gezien, was goed hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... ik had ze op Lowlands 2003 gewoon moeten zien.. dat was mn kans, nu zijn ze over hun top heen, maken ze een kutcdbah
haha nee man, dat was echt een klote concert. Geluid was erggg slecht en ze hadden er ook totaal geen zin in. 3x niks dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef maniack28 het volgende:
Tsja... ik had ze op Lowlands 2003 gewoon moeten zien.. dat was mn kans, nu zijn ze over hun top heen, maken ze een kutcdbah
Even een beetje rechtzettenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:29 schreef mikezwet het volgende:
Mijn eerste indruk: rommelig, gejengel, niet veel texten en alleen een beetje gegalm van steeds terugkomende woorden die zogenaamd veel betekenen voor de bandleden![]()
Ik klap het AFI tijdperk dicht en ga terug in de tijd.![]()
Recorded in Siberiequote:
Het gaat er ook niet om wat wij eraan vinden maar wat de tmf en mtv huilies ervan vindenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind er niet zo veel aan, het nummer dan. Dat nr dat na Miss Murder kwam hadden ze beter kunnen kiezen.
Dat geluid loopt altijd voor op YouTubequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:43 schreef Curiosity het volgende:
Dit is wel een erg lekkere uitvoering............
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:05 schreef mikezwet het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=caoCgGJ4Xi4![]()
2 Mei in Paradiso he. 16,00 excl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:11 schreef Nitro_YE het volgende:
jaa maar ik wil ze ook wel in de zaal zien
Dat heb ik met Tiger Army, om nou alleen te gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:09 schreef Curiosity het volgende:
bij gebrek aan Paradiso ( niemand die met me mee wil.
Heel concert live, from Long beach arena, 18 nummers.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:33 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tiger Army, om nou alleen te gaan![]()
Btw veel live op die dvd ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |