quote:dat kan jah... I wish I had one
Op maandag 14 juli 2003 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Er zijn van die relaties waar alleen maar sex in voorkomt verder ook nog eens wat afspraakjes aan gekoppeld wordt en verder niks.
Geen liefde.
Kan dat?
heb altijd alleen van die suffe meiden die voornamelijk willen praten en meer niet
doe mij maar eentje die veel wil ( niet te nymfomaan)
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 14-07-2003 16:30]
quote:
Op maandag 14 juli 2003 16:29 schreef Count_Blah het volgende:[..]
dat kan jah... I wish I had one
heb altijd alleen van die suffe meiden die voornamelijk willen praten en meer niet
doe mij maar eentje die veel wil ( niet te nymfomaan)
maar zo te lezen ligt het probleem toch echt bij het vrouwlijke geslacht..
quote:Ja dat kan...En dan heet zo'n vriend(in) een neuker(tje)...Simpel....
Er zijn van die relaties waar alleen maar sex in voorkomt verder ook nog eens wat afspraakjes aan gekoppeld wordt en verder niks.
Geen liefde.
Kan dat?
quote:Ooit bij stilgestaan wat een sexrelatie nou betekend?
Geen liefde.
Kan dat?
quote:ik zou het niet kunnen! Ben niet zo'n one night stand type. Ik zou er ook niet voor weg rennen als ik de kans kreeg maar ik zoek het niet op
Geen liefde.
Kan dat?
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:28 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
neuken wat de pot schaft, godverdomme.
quote:vind het wel grappig, met een vriendin mee winkelen, lach me altijd kapot en soms zijn er erg knappe verkoopsters
Op maandag 14 juli 2003 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
lijkt mij wel cool, niet mee hoeven te winkelen en toch neuken
Hoe ik dit weet?
Ontopic: ja het kan!
* Steve-O kijkt onder buro , Hoi Sweetsixteen16
quote:
Geen liefde.
Kan dat?
quote:hoi
Op maandag 14 juli 2003 20:45 schreef Steve-O het volgende:
Waar is TS?
* Steve-O kijkt onder buro
, Hoi Sweetsixteen16
![]()
Maar goed, iedereen zegt dus een beetje van ja ja het kan wel maar pas op als je verliefd wordt, je kunt dan toch gewoon je liefde doorzetten?
Maar ik snap natuurlijk ook dat de liefde wederzijds moet zijn.
Moeilijk hoor.
Ik open dit topic natuurlijk niet zomaar
quote:vertel...
Op dinsdag 15 juli 2003 08:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
quote:Wanneer gaan we neuken?
Op dinsdag 15 juli 2003 08:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
niet jaloers zijn en gewoon relaxed, niet claimen en als je dan toch verliefd wordt, tja... moet je maar kijken of het wederzijds is.
Is dus leuk, maar je moet je wel aan de spelregels houden!
Succes!!!!
quote:Jammer dat je zo ver weg woont
Geen liefde.
Kan dat?
quote:'n pastoorkan....maar die mag niet
Op dinsdag 15 juli 2003 18:06 schreef Tyler.Durden het volgende:
Alles kan, koffiekan, theekan, waterkan
baal er wel beetje van maar goede gesprekken lopen gewoon op niets uit
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 18:16 schreef Underdoggy het volgende:
Ik heb zo'n soort relatie. Goede gesprekken niet echt maar sex isbaal er wel beetje van maar goede gesprekken lopen gewoon op niets uit
zoiets?
Spijt, nee, niet echt... Behalve hoe het contact eigelijk verbroken is.. Het was een vriendschap... die kapot is gegaan doordat ik verliefd werd..
Afspraken zijn hierin erg belangrijk.
quote:Ja het kan en ja het is leuk, en nee, het is niet voor langere tijd leuk...
Geen liefde.
Kan dat?
quote:in jouw geval heet dat een LAT-relatie.
Op maandag 14 juli 2003 18:38 schreef MikeyMo het volgende:
lijkt mij wel cool, niet mee hoeven te winkelen en toch neuken
Is dit dan eigenlijk wel een seksrelatie? Of toch een LAT-relatie?
Mijn vriendin is op dit moment in het zwembad, ikzelf ben aan het werk.... Ik ben benieuwd wat ze vandaag gaat meemaken
quote:
Op maandag 14 juli 2003 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Kan dat?
En ik wil je dat best leren
Wel vervelend als de tegenpartij een vaste relatie krijgt, dan is dus de sex voorbij
quote:Schijten beren in het bos?
Op maandag 14 juli 2003 16:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Kan dat?
quote:En vegen ze hun reet met een pluizig wit konijn?
Op woensdag 16 juli 2003 11:33 schreef Tomaz het volgende:[..]
Schijten beren in het bos?
quote:Het kan wel, maar het is gewoon anders. Met gevoel voor iemand vind ik persoonlijk toch echt fijner dan een puur fysieke relatie
Op maandag 14 juli 2003 16:36 schreef mant.info het volgende:
waarom denken zoveel meisjes nog dat er echt liefde moet zijn om sex te kunnen hebbenhet is toch gewoon lekker, daarvoor hoef je echt geen vaste partner te hebben hoor.
quote:Dan kom je vast niet heel thuis
Op maandag 14 juli 2003 18:42 schreef _The_General_ het volgende:[..]
vind het wel grappig, met een vriendin mee winkelen, lach me altijd kapot en soms zijn er erg knappe verkoopsters
ontopic: het lijkt me wel leuk om zoiets te hebben ja
quote:Ook dat hoeft niet altijd.. Is maar net de afspraken die je met elkaar maakt..
Op woensdag 16 juli 2003 11:31 schreef R2cksson het volgende:[..]
En ik wil je dat best leren
Wel vervelend als de tegenpartij een vaste relatie krijgt, dan is dus de sex voorbij
Maar op een zeker moment krijg je vanzelf de behoefte voor een relatie met meer diepgang.
Been there, done that, found a real love...
quote:Maar dan is het toch niet meer een sexrelatie, puur en alleen om de lust te bevredigen?
Op woensdag 16 juli 2003 15:18 schreef Yamyam het volgende:
Ja, zoiets heb ik alleen wij sexen niet alleen maar zijn verder ook heel intiem, praten enzo.
quote:Wat dan wel?
Op woensdag 16 juli 2003 15:22 schreef thumper het volgende:[..]
Maar dan is het toch niet meer een sexrelatie, puur en alleen om de lust te bevredigen?
quote:Dat vind ik meer een gewone relatie, met heel veel sex
Op woensdag 16 juli 2003 15:32 schreef Yamyam het volgende:[..]
Wat dan wel?
Maar hoogstwaarschijnlijk ligt dit voor mannen anders.
quote:Dit heet een platonische relatie. Kan ook leuk zijn maar hoort niet in sex thuis.
Op woensdag 16 juli 2003 15:32 schreef Yamyam het volgende:[..]
Wat dan wel?
quote:Euh, nou... wat denk je eigenlijk zelf?
Er zijn...
Kan dat?
quote:Mja, we zijn dus niet verliefd op elkaar, en we zien elkaar niet buiten het huis om. Dus niet echt gewoon.
Op woensdag 16 juli 2003 15:34 schreef thumper het volgende:[..]
Dat vind ik meer een gewone relatie, met heel veel sex
quote:Ja dat kan. Maar de vraag is altijd hoe lang het duurt. Volgens mij wil zij nu meer... tenminste... als ik haar laatste email goed begrijp
Geen liefde.
Kan dat?
In het beginsel was er in elk geval van beide kanten geen liefde te bekennen.
quote:Ja hoor. Geen probleem.
Geen liefde.
Kan dat?
Maar met L
I
E
F
D
E
is toch veel beter.
Anyone
quote:Goeie vriendschap, zoals die ook kan zijn
Op donderdag 17 juli 2003 11:53 schreef Tiga het volgende:
Maar als het dan niet alleen seks is, maar ook knuffelen en omhelzen enzo, is het dan ook alleen nog voor de lust? Ik bedoel, als iemand daar een goed gevoel door krijgt, van vertrouwen enzo, is het dan nog slechts alleen om de seks. En goed met elkaar praten, huilen en lachen. Wat is dat dan?Anyone
quote:Jaja...
Op donderdag 17 juli 2003 12:30 schreef Feanor het volgende:[..]
Goeie vriendschap, zoals die ook kan zijn
quote:Klinkt als een relatie
Op donderdag 17 juli 2003 11:53 schreef Tiga het volgende:
Maar als het dan niet alleen seks is, maar ook knuffelen en omhelzen enzo, is het dan ook alleen nog voor de lust? Ik bedoel, als iemand daar een goed gevoel door krijgt, van vertrouwen enzo, is het dan nog slechts alleen om de seks. En goed met elkaar praten, huilen en lachen. Wat is dat dan?Anyone
quote:Precies... maar dat is het volgens meneer toch echt niet....
Op donderdag 17 juli 2003 12:31 schreef FunnyName het volgende:[..]
Klinkt als een relatie
quote:Nee zeg, je hebt ook vriendschap als vrienden waarmee je kan knuffelen en zelfs kroelen, dan hoef je er toch echt niet verliefd op te zijn. Zelfs al zou je gaan neuken erbij, dan is het nog vriendschap met sex tenzij je liefde voelt lijkt me
Op donderdag 17 juli 2003 12:58 schreef Tiga het volgende:[..]
Precies... maar dat is het volgens meneer toch echt niet....
quote:Misschien. Dan kunnen we wel weer beginnen met de discussie verliefdheid/liefde en wat er nodig is voor een relatie. Niet het goede plaats daarvoor denk ik...
Op donderdag 17 juli 2003 13:06 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Nee zeg, je hebt ook vriendschap als vrienden waarmee je kan knuffelen en zelfs kroelen, dan hoef je er toch echt niet verliefd op te zijn. Zelfs al zou je gaan neuken erbij, dan is het nog vriendschap met sex tenzij je liefde voelt lijkt me
. Dus; Vriendschap met neuken
quote:Hoeft ook niet inderdaad.
Op donderdag 17 juli 2003 12:58 schreef Tiga het volgende:[..]
Precies... maar dat is het volgens meneer toch echt niet....
Kijk,
vrouwen faken orgasmes.
Mannen faken hele relaties
Beviel eigenlijk altijd goed, maar ik geef toch de voorkeur aan een echte relatie. We hadden dan ook altijd de afspraak dat als we iemand tegenkwamen waarop we verliefd werden, dat dat dan voorrang kreeg. Dat gaf weleens vervelende gevoelens als ik dat bijv. aan dat meisje moest vertellen.
Zo heeft een van de dames zich een dag opgesloten in mijn douche omdat ik haar na een gezellige avond en nog voor de sex vertelde dat ik er mee wilde stoppen omdat ik verliefd was geworden op mijn huidige vriendin. Na veel gepraat kwam ze er dan toch uit en ging ze naar huis. Ze bleek toch meer voor mij te zijn gaan voelen dan afgesproken.
Motto: het kan werken, maar het is lang niet alles. Je mist toch wat, sex is even leuk, maar veel leuker met iemand waar je echt verliefd op bent.
quote:Ja, zo'n relatie had ik tot afgelopen weekend, alhoewel je het niet eens een relatie kon noemen. Maar ik mis het emotionele aspect, alleen seks is ook niet alles als je verder niet met die persoon kan praten. En nu hij ook nog eens een klote karakter blijkt te hebben ben ik ermee gestopt, beviel slecht
Geen liefde.
Kan dat?
quote:mmmm....was dat die 35-jarige Bulgaar????
Op maandag 11 augustus 2003 16:41 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Ja, zo'n relatie had ik tot afgelopen weekend, alhoewel je het niet eens een relatie kon noemen. Maar ik mis het emotionele aspect, alleen seks is ook niet alles als je verder niet met die persoon kan praten. En nu hij ook nog eens een klote karakter blijkt te hebben ben ik ermee gestopt, beviel slecht
![]()
Er was van zijn kant geen sprake van respect naar mij toe
maar we praten ook gewoon, gaan samen weg, we doen bijna alles samen.
En we zijn beide gek op elkaar.... verliefd e.d we zoeken nu al samen een huisje ook...
quote:Telefoonnummer?
Geen liefde.
Kan dat?
quote:Ja maar als een sexuele relatie ophoud boeit het je niet.
Op maandag 11 augustus 2003 23:24 schreef coolmonkey het volgende:
Ik wil graag mededelen dat alleen maar sex niet alles is. Bij mij is het nu na 11 maanden opgehouden omdat we heel veel sex hadden en weinig andere dingen. Daar red je het op lange termijn dus niet mee.
Wat zijn de nadelen?? Want ik zie er geen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 12-08-2003 02:02]
quote:He, he iemand die het er mee eens in. En goede sex heb je niet echt zonder liefde. Maar daar zullen de meningen wel over uiteenlopend zijn.
Op maandag 11 augustus 2003 23:38 schreef cinta het volgende:
ik denk dat zo'n relatie ook niet echt werkt inderdaad
quote:Niet alleen meisjes, ik ben dat ook van mening. Hoewel je nu echte liefde wel met partner verbind en dat hoeft niet.
Op maandag 14 juli 2003 16:36 schreef mant.info het volgende:
waarom denken zoveel meisjes nog dat er echt liefde moet zijn om sex te kunnen hebbenhet is toch gewoon lekker, daarvoor hoef je echt geen vaste partner te hebben hoor.
Hoewel vrijblijvend, ben ik wel monogaam in die 'lustrelatie'.
En, bijna needless to say, het bevalt mij prima. Heb (even) geen behoefte aan een vaste relatie, maar wel aan seks.
Moet wel zeggen dat dr vaak toch nog een hoop gezeik bij komt kijken, ieder geval das mijn ervaring. Mn langste sexrelatie duurde 1,5 jaar.
Boel gezeur en gezeik gehad, op gegeven moment als je zo lang met mekaar naar bed gaat dan raak je min of meer toch verslaafd aan mekaar. Zelf kon ik gevoelens en lust goed scheiden, daar ben je jongen voor maar aan haar kant was t vaak lastiger.
Kreeg in begin vaak verwijten dat ik dr alleen als lustobject zag enzo, ja duh wat ben je anders in een sexrelatie :s
Wat je ook beter niet kunt doen is ook nog vriendschappelijk met mekaar omgaan buiten t bed om, dat maakt de grens tussen relatie en sexrelatie alleen maar vager en gecompliceerder...
Ach, enige voorwaarde is dat je eerlijk moet zijn tegenover mekaar en aangeven wanneer de ander meer gaat voelen voor je. Je kunt het beste niet doen met een te gevoelig type of lichtelijk labiel. Kies voor een zelfverzekerde meid die weet wat ze wil, dat geeft de minste problemen
Alles mag, niks moet.
En de seks is fantastisch. Natuurlijk.
Ik zou wel openstaan voor een relatie met haar, en ik weet dat ze mij ook "zo" leuk vindt, maar als je allebei zo losbandig bent als dat wij zijn moet je daar HEEL rustig aan beginnen. Ik vind 't wel kick eigenlijk.
quote:Eh ja, maar we gaan de draad toch weer oppakken ondanks alles, want hij ziet er zo lekker uit. En we hebben onze onenigheden uitgepraat
Op maandag 11 augustus 2003 17:27 schreef --HOOLIE-- het volgende:[..]
mmmm....was dat die 35-jarige Bulgaar????
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:25 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Eh ja, maar we gaan de draad toch weer oppakken ondanks alles, want hij ziet er zo lekker uit. En we hebben onze onenigheden uitgepraat
heerlijk...
lijkt me alleen lastig om zo iemand te ontmoeten en beide te ontdekken dat je alleen voor de sex gaat.
quote:Ze zijn er, dus het kan.
Geen liefde.
Kan dat?
quote:Dat kan...
Geen liefde.
Kan dat?
mee eens?
quote:Nee, in de zin van dat een vaste relatie het niet opeens veilig maakt.
Op vrijdag 22 augustus 2003 14:37 schreef Dominator2050 het volgende:Het is leuk losse sexcontacten maar als je een vaste relatie heb dan is het beter kan je tenminste zonder rubber en das toch het fijnste gevoel
mee eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |