Niet de bezorger van Play! Ik had een DVD besteld bij Play, de season 1 boxset van 24. Dit is een complete serie op DVD, het hoesje is dus een stuk dikker dan een normale DVD waardoor deze niet in de brievenbus past. Maar deze bezorger zorgt er wel voor dat het hoesje wel past! Hij heeft dus allereerst dat pakje in de brievenbus proberen te proppen en toen dat niet lukte heeft hij het pakje maar opengemaakt (!) en de DVD-case in de brievenbus gepropt (is zo'n fold-out geval). Gevolg? Een gescheurd hoesje en krassen op één DVD omdat deze in de brievenbus heeft lopen stuiteren!!!
Is trouwens niet de eerste keer, vorige keer vond ik season 3 van Futurama tegen mijn voordeur! Gelukkig heb ik eerlijke buren zullen we maar zeggen.
Deze gaat dus retour met boze brief! Over Play ben ik wel tevreden maar de bezorging....
quote:Dus kan je toch moeilijk over Play tevreden zijn
Op dinsdag 8 juli 2003 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
Over Play ben ik wel tevreden maar de bezorging....
quote:Volgens mij besteden zij de bezorging uit. Pissige brief naar Play zodat zij die hoeren kunnen aanspreken. Op de envellope staat Jersey Post.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:34 schreef battlesickloner het volgende:
Dus kan je toch moeilijk over Play tevreden zijn
Beetje mijn DVD's verkrachten, terwijl ik er zelf zo zuinig op ben!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 08-07-2003 17:36]
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:33 schreef Strolie75 het volgende:Niet de bezorger van Play! Ik had een DVD besteld bij Play, de season 1 boxset van 24. Dit is een complete serie op DVD, het hoesje is dus een stuk dikker dan een normale DVD waardoor deze niet in de brievenbus past. Maar deze bezorger zorgt er wel voor dat het hoesje wel past! Hij heeft dus allereerst dat pakje in de brievenbus proberen te proppen en toen dat niet lukte heeft hij het pakje maar opengemaakt (!) en de DVD-case in de brievenbus gepropt (is zo'n fold-out geval). Gevolg? Een gescheurd hoesje en krassen op één DVD omdat deze in de brievenbus heeft lopen stuiteren!!!
quote:Juist ja; hoe zou jij het vinden als het je overkomt?
Op dinsdag 8 juli 2003 17:36 schreef Cart_man het volgende:
Ah gossie, wat lullig voor je...sterkte.
Geen TPG inderdaad bij Play, daarom koop ik er ook alleen maar brievenbus-passende dingen.
quote:Ik heb een persoon gevonden die de TS op de bek gaat slaan.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:36 schreef Cart_man het volgende:
Ah gossie, wat lullig voor je...sterkte.
quote:Ik zou dat heel erg vinden maar om nu iemand op zijn bek te slaan hiervoor. Waar gaat het heen met de maatschappij.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:37 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Juist ja; hoe zou jij het vinden als het je overkomt?
![]()
Maar bezorgen de mensen van Play.com daadwerkelijk de paketjes? Lijkt me dat ze dat aan TPG overlaten.
quote:Is me te duur, interlokaal enzo.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:39 schreef Bastard het volgende:
Ik zou nu play hebben gebeld met mn boze hoofd.
Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
quote:Ik ga ervan uit dat Play dat weet, boze brief richting Jersey dus.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
Maar zoals dit is behandeld kan idd echt niet, welke dwaas doet nou zoiets vraag ik me af. Haal die persoon snel van de weg af en stop hem in een tehuis vooor minder begaafde personen
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 08-07-2003 17:43]
quote:zoals ik al zei, volgens mij is dat Select vracht.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:Kan je er niet achter komen wie ze bezorgd?
quote:Nee, doen ze niet.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maar bezorgen de mensen van Play.com daadwerkelijk de paketjes? Lijkt me dat ze dat aan TPG overlaten.
quote:Klantenservice bij Play is erg goed en vriendelijk, nooit problemen mee gehad (één keer verkeerd levering en één keer defecte CD-Rom).
Op dinsdag 8 juli 2003 17:43 schreef gieling.com het volgende:
veel telefoontjes, naar play, bezorgingservice, en dat je je geld terug wilt, na 20 keer hetzelfde te horen krijgen zullen ze het vast wel terugnemen
Het gaat idd hard achteruit met bezorgers (ja, waar niet waar veel korte contracten en uitzendkrachten worden gebruikt)
quote:Daarom zou ik dus zoiezo ff een belletje plegen.. die paar euro is me dat wel waard.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klantenservice bij Play is erg goed en vriendelijk, nooit problemen mee gehad (één keer verkeerd levering en één keer defecte CD-Rom).
quote:Mijn god! Zoiets geloof je toch niet?
Op dinsdag 8 juli 2003 17:47 schreef NorthernStar het volgende:
Kutbezorger a.k.a. kutpostbode!
Een IQ-test is in ieder geval niet verplicht om bezorger te worden!
Naja, IQ-test hoeft niet eens, als kleuter had ik een spel waarmee ik leerde dat een vierkantje niet in een rond gat past, misschien is dat een geschikte test.
quote:Kutlui ja
Op dinsdag 8 juli 2003 17:43 schreef ranja het volgende:[..]
zoals ik al zei, volgens mij is dat Select vracht.
Die laten, als je niet thuis bent en ze komen aan de deur, wel eens zo'n geel briefje achter in de brievenbus. Zo van 'uw pakket hebben we afgeleverd bij de buurman'
Vreselijke lui
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 08-07-2003 18:06]
quote:Ha. Ha. Ha.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:38 schreef battlesickloner het volgende:
Pakketje is toevallig niet bezorgd door ene SEMTEX ofzo ?
quote:tja maar play.com heeft zoveel goeie aanbiedingen van cd's en dvd's... zonde om dat te laten schieten alleen omdat Selekt hun werk niet goed doet.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, niet meer bestellen bij 'Play', maar bij een bedrijf dat z'n pakjes netjes per TPG verzend
Je weet nu dat 'Play' () bagger bezorgt, laat je pakje niet nog 's via hen komen.
Maar 24 rulet wel
quote:Je weet niet eens wat play.com is vlgs mij.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
Tja, niet meer bestellen bij 'Play', maar bij een bedrijf dat z'n pakjes netjes per TPG verzend
Je weet nu dat 'Play' () bagger bezorgt, laat je pakje niet nog 's via hen komen.
In dit geval had dat mijn voorkeur gehad.
quote:Dat is voor mij dan ook totaal onboeiend in dit geval
Op dinsdag 8 juli 2003 18:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Je weet niet eens wat play.com is vlgs mij.
quote:Dat doen ze uit winstbejag. Het kost ze ontzettend veel geld om JOUW pakje nog een dag extra op hun kantoor te laten liggen, laat staan voor een 2e keer aan te bieden en je bent wederom niet thuis.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Bij TPG zijn ze gewoon strontlui
quote:Precies...ik ben ook tpg'er, en als mensen er niet zijn, pech gehad, dan maar een briefje, ik ga echt niet al die moeite doen om dat pakje alsnog in de brievenbus te krijgen op welke manier dan ook.....trouwens is de kans dan groot dat de mensen dan opbellen naar postkantoor en bij de TPG zijn ze daar absoluut niet van gediend!
Op dinsdag 8 juli 2003 18:06 schreef Strolie75 het volgende:
Bij TPG zijn ze gewoon strontlui, en daar kun je tenminste op rekenen. 2 keer bellen en als niet open gedaan wordt gewoon briefje in de brievenbus en de dag daarna op het postkantoor ophalen.In dit geval had dat mijn voorkeur gehad.
quote:Dat zeker, maar ze ruilen hem maar fijn. Deze box wil ik in mint condition hebben.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:05 schreef HomerJ het volgende:
Maar 24 rulet wel
quote:Dan moet je voortaan ook niet meer zeuren dat je pakjes vertieft zijn: ze worden bezorgd door een derderangs bezorgservice.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:05 schreef ranja het volgende:[..]
tja maar play.com heeft zoveel goeie aanbiedingen van cd's en dvd's... zonde om dat te laten schieten alleen omdat Selekt hun werk niet goed doet.
quote:Nee.. tis DE site waar je alles kan krijgen op film en muziek, meestal tegen leuke prijsjes en eerder dan in eigen land.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat is voor mij dan ook totaal onboeiend in dit geval
quote:het gaat dan ook niet om play maar om Selekt
Op dinsdag 8 juli 2003 18:06 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat is voor mij dan ook totaal onboeiend in dit geval
Overigens heeft TPG bij mij een keer een 10"-single zodanig door de brievenbus geduwd dat-ie alleen op dezelfde manier er weer uitwilde... moest eerst dat ding er uit halen (had iedereen kunnen doen natuurlijk) voor ik het kastje zelf open kon maken. Het was nog wel heel, maar echt blij was ik ook niet. Had ik best van het postkantoor willen halen. En dat was dus gewoon TPG...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 08-07-2003 18:11]
quote:precies.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:11 schreef Strolie75 het volgende:
Over het algemeen is de bezorging perfect, behalve als het niet in de brievenbus past...
quote:Nee helemaal, als je klacht gegrond is storten ze het bedrag terug op je credit card.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
Bij play.com vergoeden ze de (retour)verzendkosten maar tot een bepaald bedrag, dacht ik?
quote:In dit topic vertelt Strolie anders dat hij al 2 keer een vertieft bezorgd pakje heeft gehad
Op dinsdag 8 juli 2003 18:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee.. tis DE site waar je alles kan krijgen op film en muziek, meestal tegen leuke prijsjes en eerder dan in eigen land.
Over het algemeen is de bezorging perfect en dan bedoel ik ook KRASVRIJE hoesjes. Zie dat maar eens bij de FRS te krijgen.
quote:Ah, prima.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:12 schreef Strolie75 het volgende:Nee helemaal, als je klacht gegrond is storten ze het bedrag terug op je credit card.
quote:Ik krijg trouwens vaak ook pakketjes van SelektVracht die dus groter zijn dan mn brievenbus, maar die worden altijd netjes bezorgd bij de buren en dan laten ze ook netjes een geel briefje achter. Weet je wel zeker dat het Selektvracht was?
Op dinsdag 8 juli 2003 18:10 schreef ranja het volgende:[..]
het gaat dan ook niet om play maar om Selekt
quote:En dat 'zomaar' bij de buren bezorgen... mag dat?
Op dinsdag 8 juli 2003 18:13 schreef SEMTEX het volgende:Ik krijg trouwens vaak ook pakketjes van SelektVracht die dus groter zijn dan mn brievenbus, maar die worden altijd netjes bezorgd bij de buren en dan laten ze ook netjes een geel briefje achter. Weet je wel zeker dat het Selektvracht was?
quote:Bellen en zeiken: helpt
Op dinsdag 8 juli 2003 18:10 schreef ranja het volgende:Had ik best van het postkantoor willen halen. En dat was dus gewoon TPG...
quote:Als het erop staat, wel. Als het specifiek NIET gewenst is (zoals bijv. pakjes van Pabo en Christine Le Duc enzo of andere persoonlijke waar) dan mag dat uitdrukkelijk niet en staat er meestal 'Alleen huisadres' op
Op dinsdag 8 juli 2003 18:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En dat 'zomaar' bij de buren bezorgen... mag dat?
quote:Dat was mijn verhaal precies
Op dinsdag 8 juli 2003 18:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik krijg trouwens vaak ook pakketjes van SelektVracht die dus groter zijn dan mn brievenbus, maar die worden altijd netjes bezorgd bij de buren en dan laten ze ook netjes een geel briefje achter. Weet je wel zeker dat het Selektvracht was?
quote:Dat gebeurt ook pas als je 2 keer niet opendoet, je buren ook niet of als het een aangetekend pakje is..
Op dinsdag 8 juli 2003 18:15 schreef ranja het volgende:[..]
Dat was mijn verhaal precies
Gelukkig heb ik redelijk goeie buren, voor zover ik weet. Maar zoals de TPG doet, gewoon van het postkantoor ophalen vind ik een stuk beter.
quote:Gijs, ik hoop dat dit een garpje is.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:13 schreef Bastard het volgende:
Blijft de vraag over natuurlijk waarom je die slechte serie hebt gekocht.Heb je daar al een excuus voor eigenlijk? En .. waarom koop je die dan niet lekker bij de FRS
quote:idd, iig
Op dinsdag 8 juli 2003 17:37 schreef JeroenMeloen het volgende:
Ik denk dat moord hier wel op z'n plaats is.
veel plezier met je DVD's
quote:Ik zou hem aanklagen wegens het schenden van briefgeheim
Op dinsdag 8 juli 2003 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
toen dat niet lukte heeft hij het pakje maar opengemaakt (!) en de DVD-case in de brievenbus gepropt (is zo'n fold-out geval). Gevolg? Een gescheurd hoesje en krassen op één DVD omdat deze in de brievenbus heeft lopen stuiteren!!!
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat gebeurt ook pas als je 2 keer niet opendoet, je buren ook niet of als het een aangetekend pakje is..
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 18:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gijs, ik hoop dat dit een garpje is.
quote:Als het erop staat, wel... Okay.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:15 schreef SEMTEX het volgende:Als het erop staat, wel. Als het specifiek NIET gewenst is (zoals bijv. pakjes van Pabo en Christine Le Duc enzo of andere persoonlijke waar) dan mag dat uitdrukkelijk niet en staat er meestal 'Alleen huisadres' op
quote:BGG(b)
Op dinsdag 8 juli 2003 18:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als het erop staat, wel... Okay.
En als het er niet opstaat, niet.
quote:Je weet er zoveel van af, zou bijna denken dat je zelf van gleuf naar gleuf liep.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:24 schreef SEMTEX het volgende:[..]
BGG(b)
( bij geen gehoor buren)
Al mogen postbodes tegenwoordig ook pakjes met 'AVG' bij de buren bezorgen
quote:Doe ik ook knuppel
Op dinsdag 8 juli 2003 18:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Je weet er zoveel van af, zou bijna denken dat je zelf van gleuf naar gleuf liep.
quote:Dat kan ik moeilijk geloven
Op dinsdag 8 juli 2003 18:25 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik weet wat je bedoelt... laatst had de TPG ook een pakket met een hoge waarde maar voor de voordeur neergezet. Postorderbedrijven daarintegen hebben het vaak niet zo op de regels en doen zoals ook in dit geval maar wat.
quote:Geen mensen die 'even' 2 weken komen werken iig. Het duurt alleen al 2 weken om ze goed in te werken. In de vakanties worden meestal ervaren zaterdagwerkers gebruikt...
Op dinsdag 8 juli 2003 18:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ook bij TPG zullen ze wel vakantiekrachten hebben, toch?
quote:Cool..
Op dinsdag 8 juli 2003 18:27 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Doe ik ook knuppel
Zijn er nog wel eens vacatures? (offtopic ik weet het)
quote:mjah het kan best, over het algemeen kent een postbode zijn buurt wel. Dus als hij het vetrouwt kan die het achter laten (Het mag niet dus ja kan een klacht indienen). Vanuit zijn oogpunt was het waarschijnlijk een stukje service omdat je er dan niet om moet de volgende dag (of hij was gewoon lui).
Op dinsdag 8 juli 2003 18:25 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Ik weet wat je bedoelt... laatst had de TPG ook een pakket met een hoge waarde maar voor de voordeur neergezet. Postorderbedrijven daarintegen hebben het vaak niet zo op de regels en doen zoals ook in dit geval maar wat.
De regels zijn, dat je absoluut altijd het pakje moet afleveren bij de klant (of bij buren afleveren) en dit niet voor de voordeur mag zetten of wat dan ook, en al helemaal niet openmaken. Ik zou dus als ik jou was een goede klacht indienen en je spullen (nieuw) terugeisen!
quote:Ja hoor, ze hebben altijd wel iemand nodig
Op dinsdag 8 juli 2003 18:31 schreef Bastard het volgende:[..]
Cool..
Zijn er nog wel eens vacatures? (offtopic ik weet het)
quote:en dan nog is er niet veel werk
Op dinsdag 8 juli 2003 18:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Geen mensen die 'even' 2 weken komen werken iig. Het duurt alleen al 2 weken om ze goed in te werken. In de vakanties worden meestal ervaren zaterdagwerkers gebruikt...
quote:Als ik maar werk heb en niet hoef thuis te zitten.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:34 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Het verdient alleen veel minder dan IT he
quote:Play verstuurt per gewone post. De bezorging wordt dan ook gewoon door de postbode gedaan. Behalve wanneer het niet in een 'normale' enveloppe zit, dan gaat het via (meen ik) selectvracht.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ga ervan uit dat Play dat weet, boze brief richting Jersey dus.
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 08-07-2003 20:23]
Wel alleen post en geen (waardevolle) pakjes, dus gewoon op de fiets.
Wel irritant hoeveel mensen een te kleine brievenbus hebben waar iets ter grootte van een a4tje maar amper ongeschonden doorheen past. Maar als het echt niet past toch doorduwen of open maken is wel heel lomp.
Voor mij heeft play dus helaas afgedaan.
Ik heb gekeken naar de titel die Strolie besteld heeft.
Play.com £33.99
CD WOW 46.95 euro (en gratis verzendkosten)
Ik heb er Buffy en Angel DVD boxen besteld, let op prijs verschil:
Angel seizoen 1 box £59.99 (Play.com) en 41.95 euro (CD WOW)
Bij CD WOW wordt het gewoon bezorgd door TPG, boxen zitten netjes verpakt in noppenfolie enzo.
quote:Doen we hier bij ons niet meer aan...alles wordt tegenwoordig gelijk in de 2de aanbieding gegooid.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:18 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat gebeurt ook pas als je 2 keer niet opendoet, je buren ook niet of als het een aangetekend pakje is..
-opnieuws cd's bestellen
-week vrij nemen van werk
-toekijken hoe die stoute meneer je DVD erdoor rost, in elkaar slaan
quote:Geweld
Op donderdag 10 juli 2003 11:30 schreef servowire het volgende:
3 stappen plan:-opnieuws cd's bestellen
-week vrij nemen van werk
-toekijken hoe die stoute meneer je DVD erdoor rost, in elkaar slaan
quote:maar je hebt wel gratis cds en dvds
Op dinsdag 8 juli 2003 18:34 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ja hoor, ze hebben altijd wel iemand nodig
Schrijf 's een brief zou ik zeggen
Het verdient alleen veel minder dan IT he
Zelf bestel ik niet snel meer iets dat via de post bezorgd wordt. Slechte ervaringen heb ik ook daarmee gehad Boeken die drijfnat bezorgd worden bijvoorbeeld. En dan zeggen ze aan de deur :" Sorry het is een beetje nat geworden"
Alleen als een product nergens anders te krijgen is zal ik het doen.
Dan ga ik liever eerst winkels af.
quote:Bedankt voor de link
Op woensdag 9 juli 2003 22:38 schreef schatje het volgende:
Ik vind Play.com ontzettend duur, als je het vergelijkt met CD WOW.Ik heb gekeken naar de titel die Strolie besteld heeft.
Play.com £33.99
CD WOW 46.95 euro (en gratis verzendkosten)Ik heb er Buffy en Angel DVD boxen besteld, let op prijs verschil:
Angel seizoen 1 box £59.99 (Play.com) en 41.95 euro (CD WOW)
Bij CD WOW wordt het gewoon bezorgd door TPG, boxen zitten netjes verpakt in noppenfolie enzo.
33.99 Engelse Ponden X ¤1.39 = 47.25 afgerond
quote:Ik heb nog nooit problemen gehad met Play bezorging, alleen wat irritaties met selektvracht zo nu en dan, maar alles gewoon netjes gehad en meestal binnen een week.
Op woensdag 9 juli 2003 12:43 schreef LordLynx het volgende:
Ik weet niet welke bezorgservice Play gebruikt, maar ik heb dit jaar er 6 DVDs besteld, waarvan ik voor 4 titels heb moeten mailen omdat die niet aangekomen zijn. Gewoon weg, verdwenen. Play heeft in alle gevallen netjes een vervanging opgestuurd, maarja, of ze daarmee doorgaan op deze manier? Ik heb ze de laatste keer ook gemailed dat ik twijfel of ik op deze manier wel moet blijven bestellen (temeer omdat ik op de DVDs die zoek raken ook rustig een extra 3 weken moet wachten) maar daar kreeg ik geen inhoudelijk antwoord opVoor mij heeft play dus helaas afgedaan.
Ik geloof dat hij toen een volledig nieuwe box kreeg, en hij hoefde de oude niet op te sturen omdat dat teveel verzendkosten zou zijn. En dat zonder erg veel geouwehoer.
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 22:00 schreef Steve-O het volgende:
irritant al proppen bezorgers pakjes door de brievenbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |