--------------------------------------------------------------------------------
Dateline: Wednesday, June 25, 2003
By: PATRICK SAURIOL
By: News Editor
Source: Variety
Trey Parker and Matt Stone, the two creators behind Comedy Central's hit animated series SOUTH PARK, have a new target in sight: puppets.
The duo and writing partner Pam Brady are making TEAM AMERICA, a feature-length send-up of today's action and superhero movies, with something borrowed from the old THUNDERBIRDS TV series, namely, the use of marionettes to play the film's characters. SOUTH PARK: BIGGER, LONGER AND UNCUT producer Scott Rudin will also be along for the ride. Parker will direct the R-rated TEAM AMERICA for Paramount Pictures while Stone also produces the picture with Rudin.
"Our cast will be deliberately made of wood, but that will only be taking to the extreme what is evident in many Hollywood movies right now," Variety quoted Matt Stone as saying about the movie. "What we wanted was to do a send-up of these super important huge action movies that Jerry Bruckheimer makes."
"The subtle joke here is that all actorss are puppets," adds Trey Parker in Variety report. "This will probably piss off everyone in town, and might well be our swan song."
The $20 million dollar movie will be made during the next break between SOUTH PARK seasons. The show's core concept is to follow an action hero who joins the Team America superteam to defeat an worldwide menace. With these guys creating the show, expect lots of humor at the expense of the Hollywood machine.
goed nieuws!
quote:niet iedereen heeft gevoel voor humor
Op dinsdag 1 juli 2003 21:04 schreef mat_herben het volgende:
joepie
quote:welke grappen?
Op dinsdag 1 juli 2003 21:21 schreef MikeyMo het volgende:
altijd weer afwachten of het leuk is wat ze brengen... niet al hun grappen zijn geslaagd
Ik denk ik fix het even voor dat iemand het leest, maar neequote:Op woensdag 21 juli 2004 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
ik zie 3x osama...
die musical-achtige nummers uit de Southpark film (en soms ook in de serie trouwens) heb ik nooit hun sterkste punt gevonden, maar goed.. we shall seequote:Specifically, the story focuses on a typical "action hero" who is recruited to join Team America for a special mission, as a satire of the typical Hollywood action movie, using a combination of wood marionette-driven action sequences and stirring tongue-in-cheek musical numbers.
You have got to be kidding. Op de een of andere manier denk jij blijkbaar dat Michael Moore niet tegengesproken/ belachelijk gemaakt/ etc. wordt of zo?? Kruip eens onder je steen vandaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:21 schreef Zhenar het volgende:
Super gave trailer. En heel fijn dat Michael Moore ook eens aangepakt wordt!
Ik bedoel dat hij eindelijk eens wordt 'aangepakt' in een film (zoals hij zelf ook alles 'aanpakt' met zijn films). Een soort boontje komt om zijn loontje idee. Natuurlijk wordt ook hij tegengesproken en belachelijk gemaakt, dat kan ook niet anders als je op zoveel tenen trapt. Dit is echter de eerste keer dat hij op zijn eigen (cinematografische) terrein wordt bevochten. Dát bedoelde ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
You have got to be kidding. Op de een of andere manier denk jij blijkbaar dat Michael Moore niet tegengesproken/ belachelijk gemaakt/ etc. wordt of zo?? Kruip eens onder je steen vandaan.
Hij had ook een gesprek met Charlton Heston in die film. (Okee, dat was wel een ander soort gesprek).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:30 schreef Sqall het volgende:
Michael Moore en/of Trey Parker/Matt Stone konden toch wel met elkaar opschieten?
In Bowling for Columbine had Michael Moore een gesprek met 1 van die 2.
Ik vond Baseketball wel leuk, maar dat is een film mét Parker en Stone, niet ván Parker en Stonequote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:33 schreef kinky_queen het volgende:
het is niet allemaal even geweldig wat de heren maken, ik vond BASEKETBALL geen ruk aan, maar CANNIBAL! THE MUSICAL weergaloos, net als SOUTHPARK:BIGGER, LONGER & UNCUT, maar de films zijn op z'n minst interessant
Vette sjit!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef spacemangraig het volgende:
Volgens IMDB vanaf 27 Januari in de Nederlandse bioscopen. En Alec Baldwin speelt zichzelf in de film, wat vreemd is als je bedenkt dat in South Park: BL&U z'n familie nog plat gebombardeerd werd![]()
ook vreemd is dat Saddam Hussein zijn eigen stem in BLU deedquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef spacemangraig het volgende:
[afbeelding]
Kim Jong II
Volgens IMDB vanaf 27 Januari in de Nederlandse bioscopen. En Alec Baldwin speelt zichzelf in de film, wat vreemd is als je bedenkt dat in South Park: BL&U z'n familie nog plat gebombardeerd werd![]()
15 oktober is de premiere in Amerika.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:54 schreef spacemangraig het volgende:
[afbeelding]
Kim Jong II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt briliant gewoon, hulde![]()
In de versie die ik gezien heb zat die scene ook gewoon dus eh....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb trouwens de verwijderde poppensex-scene gezien, en het was best lachen.
hij is dan ook niet verwijderd maar ingekortquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:30 schreef search64 het volgende:
[..]
In de versie die ik gezien heb zat die scene ook gewoon dus eh....
De scene die ik zag was een pop die een andere pop lag te baffen, ik kwam niet meer bij, maar ik zie in waarom de MPAA daarover begon te zeuren. Alhoewel het natuurlijk wel aanstel is...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij is dan ook niet verwijderd maar ingekort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar later werd het matig qua humor. Wel mooi hoe ze het op het eind hebben gemaakt.en assholes en dicksquote:Op woensdag 20 oktober 2004 05:02 schreef Haspel33 het volgende:
Ik miste echt de Southpark meligheid, en Cartman-achtig gezeik. Het zijn allemaal van die pussy's in deze film.![]()
Hij viel niet echt tegen, die beruchte scene kon er ook wel mee door mét poppen, hoewel hij totaal overbodig was. Het begon sterk , maar zakte steeds verder af.. Ik ga hem wel in januari in de bios kijken.
Everyone Has Aids nog beterquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:51 schreef nietzman het volgende:
teksten.
.
Ik vraag me af wat het nut van jou is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:40 schreef edje34 het volgende:
over boeiende topics gesproken.
Wat voor nut heeft deze topic?
En waar heb je de tekst gekopieerd,neem aan dat hij niet van jezelf is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In South Park hadden ze ook een keer een aflevering over "everybody's got aids", ik snap niet helemaal waar dit op slaatquote:Bestaat er echt een musical met soortgelijke teksten ofzoiets? heel vreemd..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Operation: Human Shieldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 11:15 schreef Mike het volgende:
Toch vond ik South Park: Bigger, Better & Uncut leuker, maar dat niveau was ook bijna niet te evenaren.
Goed, of je begrijpt het, of niet....quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef BdR het volgende:
In South Park hadden ze ook een keer een aflevering over "everybody's got aids", ik snap niet helemaal waar dit op slaatBestaat er echt een musical met soortgelijke teksten ofzoiets? heel vreemd..
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:10 schreef nietzman het volgende:
MATT DAMON!!
Geachte Fred Appelmans,quote:Op zondag 23 januari 2005 12:01 schreef F.Appelmans het volgende:
Het lijkt me wel grappig film, het doet me denken aan oude alom goede serie Thunderbirds. Wie kan me vertellen of het klopt?
Met hartelijke groeten aan Mies,
Fred Appelmans
het is gewoon dezelfde soort humor.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij was erg leuk, maar ze hebben gewoon een heleboel overgezet van south park naar deze film, blijft grappig maar ik had meer van ze verwacht.
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze veel grappen gewoon letterlijk gekopieerd hebben.quote:Op zondag 23 januari 2005 12:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is gewoon dezelfde soort humor.
ja ok, en de stemmen zijn hetzelfde![]()
Oh, dat is me eigenlijk niet opgevallen. Wat dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 23 januari 2005 13:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ze veel grappen gewoon letterlijk gekopieerd hebben.
"You're breaking my balls."quote:Op zondag 23 januari 2005 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, dat is me eigenlijk niet opgevallen. Wat dan bijvoorbeeld?
Breaking my balls, het 'montage' liedje, het chinese accent, en nog een paar die ik ben vergeten.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, dat is me eigenlijk niet opgevallen. Wat dan bijvoorbeeld?
Garisson, stan, kenny en cartman, evenals ongeveer een dozijn andere worden allemaal door Trey Parker gedaan. De stem voor de dictator is precies dezelfde die die gebruikt voor de city wok kerel uit south park.quote:Op zondag 23 januari 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond het juist erg grappig om Mr.Garisson opeens al agressieve militair te zien.
en Cartman als dictator is ook logisch natuurlijk.
"You goddamn Mongolains!"quote:Op zondag 23 januari 2005 15:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Garisson, stan, kenny en cartman, evenals ongeveer een dozijn andere worden allemaal door Trey Parker gedaan. De stem voor de dictator is precies dezelfde die die gebruikt voor de city wok kerel uit south park.
quote:Op zondag 12 december 2004 14:21 schreef BdR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuke filmik heb me erg goed vermaakt bij deze film. De grappen zijn gewoon goed en en tikken bijna tegen het flauwe aan. Maar desalniettemin zijn ze leuk
De celebs met als klapper 'Matt Damon"![]()
zijn echt hilarisch gedaan, ook hoe ze met hun "omgaan" op het eind
![]()
"America FUCK YEAH"
![]()
Ik denk dat hij bij pathé en andere grote bios ketens zo vroeg als mogelijk komt, dus als je daar niet op kan wachten zul je op de illegale tour moeten. En laat er nou net een goed te kijken dvdscreener bestaan die alleen een paar keer een "for screening purposes only" boodschap onder in beeld heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Bij Pathe komtie pas eind feb. Waar kan ik hem eerder zien of moet ik zo'n screener downloaden??
of ze niet tegen de huidige politiek zijn weet ik niet maar ze maken iig gewoon alles belachelijk wat ze maar belachelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Vergis je niet in deze film, Matt & Trey zijn echt niet anti VS, ook niet tegen de huidige politiek.
Inderdaad, ze laten geen van de kanten heel eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of ze niet tegen de huidige politiek zijn weet ik niet maar ze maken iig gewoon alles belachelijk wat ze maar belachelijk kunnen maken.
Kijk als je van Southpark en soortgelijke humor houd dan moet je hem zeker zien. En anders ook voor straf.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hmm, ik zag donderdag de trailer in de bioscoop en was er niet bepaald van onder de indruk.
Maar als ik de reacties hier zo lees.....
huh?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:00 schreef BMH het volgende:
TA heeft imo te veel Amerikaanse grappen. Van die friends grappen die ik als nuchtere NL-er niet grappig vind. Heel erg jammer, South partk the movie was jusit precies het tegenover gestelde.
Wat had je dan verwacht, een culturele hoogvlieger?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:46 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat een slechte film zeg. Ik heb nauwelijks gelachen omdat bijna al die grappen geforceerd en 'overdone' waren. En lekker veel gescheld, daar houden mensen wel van. In de zaal zaten mensen te lachen om de meeste stomme dingen. Zonde van mijn geld ...
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:52 schreef washandje het volgende:
There are three kinds of people, dicks, pussy's and assholes. Pussy's think everyone can get along and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, chuck. And all the assholes want is to shit all over everything. So pussy's may get mad at dicks once in a while, because pussy's get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit!
Briljante film
Ff offtopic, maar ik dacht altijd dat ji (MrX1982) een kloon van Timo20 was.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Afgelopen week alweer 2x gezien.
Fantastische film
Zo melig en droog. Typisch South Park humor. Heerlijk gewoon
Kim Jong Il: It will be 911 times 2356.
Chris: My god, that's... I don't even know what that is!
Kim Jong Il: Nobody does!![]()
![]()
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ff offtopic, maar ik dacht altijd dat ji (MrX1982) een kloon van Timo20 was.![]()
Omdat jullie een tijdlang dezelfde avatar hadden en ook jullie schrijfwijze voelt hetzelfde aan.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat?
Ik ben toch echt geen kloon. Dit is mijn enige account hier op Fok.
ontopic: De soundtrack cd is trouwens ook leuk. Alle nummers van de film op een cd
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:53 schreef Aurelium het volgende:
Nou wil het feit dat ik orgazmo, ook een film van matt en trey, de slechtste en meest mislukste film ooit vind, hoewel ik wel een ontzettende fan van southpark ben.
Raden jullie mij deze film dan aan of af?
ja vind ik ook, lijkt erg veel op de south park humor. Ik vond Orgazmo trouwens wel een aardige film maar vooral doordat het zo vreemd is.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.
Ok, dan ga ik em binnenkort wel eens proberen.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.
Orgazmo is waaaaaaaaaaaaay different dan South Park en Team America.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:53 schreef Aurelium het volgende:
Nou wil het feit dat ik orgazmo, ook een film van matt en trey, de slechtste en meest mislukste film ooit vind, hoewel ik wel een ontzettende fan van southpark ben.
Raden jullie mij deze film dan aan of af?
offtopic mijn avatar is van de anime serie Narutoquote:Op maandag 7 februari 2005 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, lijkt erg veel op de south park humor. Ik vond Orgazmo trouwens wel een aardige film maar vooral doordat het zo vreemd is.
offtopic: Lonewolf, van welke film is je avatar?
Dat van die avatar klopt. Heb ik toen gemaakt en hij gebruikte hem ook. En die schrijfwijze tsja dat is puur toevalquote:Op maandag 7 februari 2005 15:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat jullie een tijdlang dezelfde avatar hadden en ook jullie schrijfwijze voelt hetzelfde aan.
Die parodie had ik niet doorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:28 schreef JMS00 het volgende:
Geniale film!
In elke scene wordt wel iets afgekraakt.
Vooral de muziek is goed, ook het bonus-nummer "you are worthless Alec Baldwin"
ps voor de mensen die de aids teksten niet snappen: de musical in de film heet Lease, parodie op de Broadway musical Rent.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat liedje was nog redelijk in het begin
Stomme mensen, als ik de namen van Matt & Trey in de titels zie staan blijf ik altijd zitten, die jongens kunnen niet niet grappig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:26 schreef timbob het volgende:
[..]
zeker een stuk of 20 mensen die wegliepen
Die hele film is gewoon fantastischquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Klonk het volgende:
geweldige film, vooral de liefdes sceneen het liedje van Kim Young Il
Dat is idd een van de weinige keren dat hij geen wisky in zijn hand heeft. Maar in de rest van de scenes welquote:Op zondag 27 februari 2005 12:59 schreef XQZ-me het volgende:
In de limo...
[afbeelding]"
Spottswood (zonder whisky): "Now, suck my cock!"
Gary:"![]()
"
Spottwood: "just kidding!"![]()
super!![]()
ghehe idd ja! .... wagelijk stukje wanneer Gary gaat kotsen....quote:Op zondag 27 februari 2005 13:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is idd een van de weinige keren dat hij geen wisky in zijn hand heeft. Maar in de rest van de scenes wel
Zelfs als hij Gary traint in karate voor zijn missie![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
You need a MONTAGE!
Ja.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
zit die sexscene eigenlijk wel in de bioscoopversie hier in nederland?
Daar kom ik vanaaf (20:15) achter!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
zit die sexscene eigenlijk wel in de bioscoopversie hier in nederland?
waah un hans brix avaterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:07 schreef Friebo het volgende:
Terroristen:
>Derka Allah, Mohammed Jihad. Bachela, Mohammed Jihad. Bachela, Mohammed Jihad la derka derka Mohammed Jihad.
< Bach, derk derk Allah. Derka derka, Mohammed jihad. Hacha shirpa shirpa, a bachela.
> Oh, derka derka derka
Kim Jong Il:
Can't you see how fuckin' busy i am?
Stukje met Hans Brix is ook geweldig. Hans Brix? Oh no!... Oh, hello Hans!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. scene! Omg ik lag echt dubbel! Echt een geweldige film! Jammer dat je wat Southpark stemmetjes herkent.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Q. - when does team america come to dvd and will there be a dderictor's cut? A. - There will be a theatrical and unedited version, both with lots of special features. They both should be in stores May 17th.
ja de illegale jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:40 schreef kalinho het volgende:
geweldige film, dvd heb ik al sinds begin van het jaar ofzo![]()
met goeie scéne selectie en goede [tevoorschijn haalbare] nederlandse ondertitelingquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja de illegale ja![]()
das geen dvd natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |