Ik denk dat hij bij pathé en andere grote bios ketens zo vroeg als mogelijk komt, dus als je daar niet op kan wachten zul je op de illegale tour moeten. En laat er nou net een goed te kijken dvdscreener bestaan die alleen een paar keer een "for screening purposes only" boodschap onder in beeld heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Bij Pathe komtie pas eind feb. Waar kan ik hem eerder zien of moet ik zo'n screener downloaden??
of ze niet tegen de huidige politiek zijn weet ik niet maar ze maken iig gewoon alles belachelijk wat ze maar belachelijk kunnen maken.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Vergis je niet in deze film, Matt & Trey zijn echt niet anti VS, ook niet tegen de huidige politiek.
Inderdaad, ze laten geen van de kanten heel eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
of ze niet tegen de huidige politiek zijn weet ik niet maar ze maken iig gewoon alles belachelijk wat ze maar belachelijk kunnen maken.
Kijk als je van Southpark en soortgelijke humor houd dan moet je hem zeker zien. En anders ook voor straf.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 00:01 schreef Mar10Segovia het volgende:
Hmm, ik zag donderdag de trailer in de bioscoop en was er niet bepaald van onder de indruk.
Maar als ik de reacties hier zo lees.....
huh?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 14:00 schreef BMH het volgende:
TA heeft imo te veel Amerikaanse grappen. Van die friends grappen die ik als nuchtere NL-er niet grappig vind. Heel erg jammer, South partk the movie was jusit precies het tegenover gestelde.
Wat had je dan verwacht, een culturele hoogvlieger?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:46 schreef Umm-Qasr het volgende:
Wat een slechte film zeg. Ik heb nauwelijks gelachen omdat bijna al die grappen geforceerd en 'overdone' waren. En lekker veel gescheld, daar houden mensen wel van. In de zaal zaten mensen te lachen om de meeste stomme dingen. Zonde van mijn geld ...
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:52 schreef washandje het volgende:
There are three kinds of people, dicks, pussy's and assholes. Pussy's think everyone can get along and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, chuck. And all the assholes want is to shit all over everything. So pussy's may get mad at dicks once in a while, because pussy's get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit!
Briljante film
Ff offtopic, maar ik dacht altijd dat ji (MrX1982) een kloon van Timo20 was.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
Afgelopen week alweer 2x gezien.
Fantastische film
Zo melig en droog. Typisch South Park humor. Heerlijk gewoon
Kim Jong Il: It will be 911 times 2356.
Chris: My god, that's... I don't even know what that is!
Kim Jong Il: Nobody does!![]()
![]()
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 7 februari 2005 15:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ff offtopic, maar ik dacht altijd dat ji (MrX1982) een kloon van Timo20 was.![]()
Omdat jullie een tijdlang dezelfde avatar hadden en ook jullie schrijfwijze voelt hetzelfde aan.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat?
Ik ben toch echt geen kloon. Dit is mijn enige account hier op Fok.
ontopic: De soundtrack cd is trouwens ook leuk. Alle nummers van de film op een cd
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:53 schreef Aurelium het volgende:
Nou wil het feit dat ik orgazmo, ook een film van matt en trey, de slechtste en meest mislukste film ooit vind, hoewel ik wel een ontzettende fan van southpark ben.
Raden jullie mij deze film dan aan of af?
ja vind ik ook, lijkt erg veel op de south park humor. Ik vond Orgazmo trouwens wel een aardige film maar vooral doordat het zo vreemd is.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.
Ok, dan ga ik em binnenkort wel eens proberen.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan, ik vond Orgazmo ook niks. En Team America lijkt veel meer op Southpark dan Orgazmo dat deed. Er zit meer dezelfde soort humor in.
Orgazmo is waaaaaaaaaaaaay different dan South Park en Team America.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:53 schreef Aurelium het volgende:
Nou wil het feit dat ik orgazmo, ook een film van matt en trey, de slechtste en meest mislukste film ooit vind, hoewel ik wel een ontzettende fan van southpark ben.
Raden jullie mij deze film dan aan of af?
offtopic mijn avatar is van de anime serie Narutoquote:Op maandag 7 februari 2005 16:13 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, lijkt erg veel op de south park humor. Ik vond Orgazmo trouwens wel een aardige film maar vooral doordat het zo vreemd is.
offtopic: Lonewolf, van welke film is je avatar?
Dat van die avatar klopt. Heb ik toen gemaakt en hij gebruikte hem ook. En die schrijfwijze tsja dat is puur toevalquote:Op maandag 7 februari 2005 15:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat jullie een tijdlang dezelfde avatar hadden en ook jullie schrijfwijze voelt hetzelfde aan.
Die parodie had ik niet doorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:28 schreef JMS00 het volgende:
Geniale film!
In elke scene wordt wel iets afgekraakt.
Vooral de muziek is goed, ook het bonus-nummer "you are worthless Alec Baldwin"
ps voor de mensen die de aids teksten niet snappen: de musical in de film heet Lease, parodie op de Broadway musical Rent.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat liedje was nog redelijk in het begin
Stomme mensen, als ik de namen van Matt & Trey in de titels zie staan blijf ik altijd zitten, die jongens kunnen niet niet grappig zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:26 schreef timbob het volgende:
[..]
zeker een stuk of 20 mensen die wegliepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |