Die hele film is gewoon fantastischquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:39 schreef Klonk het volgende:
geweldige film, vooral de liefdes sceneen het liedje van Kim Young Il
Dat is idd een van de weinige keren dat hij geen wisky in zijn hand heeft. Maar in de rest van de scenes welquote:Op zondag 27 februari 2005 12:59 schreef XQZ-me het volgende:
In de limo...
[afbeelding]"
Spottswood (zonder whisky): "Now, suck my cock!"
Gary:"![]()
"
Spottwood: "just kidding!"![]()
super!![]()
ghehe idd ja! .... wagelijk stukje wanneer Gary gaat kotsen....quote:Op zondag 27 februari 2005 13:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is idd een van de weinige keren dat hij geen wisky in zijn hand heeft. Maar in de rest van de scenes wel
Zelfs als hij Gary traint in karate voor zijn missie![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef MikeyMo het volgende:
You need a MONTAGE!
Ja.quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
zit die sexscene eigenlijk wel in de bioscoopversie hier in nederland?
Daar kom ik vanaaf (20:15) achter!quote:Op woensdag 2 maart 2005 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
zit die sexscene eigenlijk wel in de bioscoopversie hier in nederland?
waah un hans brix avaterquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:07 schreef Friebo het volgende:
Terroristen:
>Derka Allah, Mohammed Jihad. Bachela, Mohammed Jihad. Bachela, Mohammed Jihad la derka derka Mohammed Jihad.
< Bach, derk derk Allah. Derka derka, Mohammed jihad. Hacha shirpa shirpa, a bachela.
> Oh, derka derka derka
Kim Jong Il:
Can't you see how fuckin' busy i am?
Stukje met Hans Brix is ook geweldig. Hans Brix? Oh no!... Oh, hello Hans!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. scene! Omg ik lag echt dubbel! Echt een geweldige film! Jammer dat je wat Southpark stemmetjes herkent.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
quote:Q. - when does team america come to dvd and will there be a dderictor's cut? A. - There will be a theatrical and unedited version, both with lots of special features. They both should be in stores May 17th.
ja de illegale jaquote:Op woensdag 13 april 2005 15:40 schreef kalinho het volgende:
geweldige film, dvd heb ik al sinds begin van het jaar ofzo![]()
met goeie scéne selectie en goede [tevoorschijn haalbare] nederlandse ondertitelingquote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja de illegale ja![]()
das geen dvd natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |