tja, dat probleem ken ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:28 schreef tong80 het volgende:
Nee, moet ik nog kopen maar ik heb nog wel een tiental boeken liggen waar ik nog aan moet beginnen.
Eens. ben er drie keer in begonnen, de vierde keer moet nog komen. Ben bij pagina 5 of zo, wat een brij.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:28 schreef MaxPower het volgende:
Het is één lange brij die zo rechtstreeks uit de mond van Diego komt. Lijkt geen eindredactie te zijn toegepast. En Diego is altijd even fantastisch, ook een beetje jammer.
Idd Yalop: 'they stole our game'quote:Op zaterdag 28 juni 2003 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eens. ben er drie keer in begonnen, de vierde keer moet nog komen. Ben bij pagina 5 of zo, wat een brij.
Nee dat snap ik. Ik wil het juist lezen om mijn kennis wat op te vijzelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef Eilanden het volgende:
Je hoeft geen echte kenner te zijn van Italiaans voetbal om te genieten van Hellas Verona en Castel di Sangro. Dat laatste boek is geschreven door een Amerikaan die sommige zaken zelfs overbodig uitlegt
Dan kun je beter in het VBL-Kwis-Topic lurkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Ik wil het juist lezen om mijn kennis wat op te vijzelen.
Was ook maar en grapjequote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:09 schreef MaxPower het volgende:
Mwa, losse feitjes interesseren me weinig. In een boek krijg je een beter beeld van de hele sfeer.
wijs besluitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:53 schreef MaxPower het volgende:
Gezien de juichende recensie van Erasmusch hierboven bestel ik Gazza's bio ook nog ff denk ik.
edit: besteld. met een beetje geluk valt ie zaterdag op de mat.![]()
Ik heb hem vorige week gekocht en in één ruk uitgelezen. Ik wilde voor het slapengaan even een pagina of 10 doorlezen om te kijken wat voor boek ik de volgende dag in de trein op weg naar huis na mijn tentamen kon gaan lezen, maar werd zodanig gegrepen door het verhaal dat ik het niet meer heb weggelegd. Het was boeiend van de eerste tot de laatste letter. De grote hoeveelheid klein en groot leed, de kleine maar pijnlijke details.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Bjoro het volgende:
het is een aardig boek, ondanks het onderwerp toch een luchtig boek, leest makkelijk weg, maar inhoudelijk niet heel erg sterk ! (had iets meer diepgang verwacht !)
Allemaal korte stukjes door de nabestaanden/overlevenden verteld, gaat alleen maar over de voetballers en niet over de overige mensen.
Een hoog oh ja-gehalte en verder niets dan goeds over de doden.
Vind ik ook, al is het alleen maar omdat dit stukje vaderlandse (sic!) geschiedenis erg onderbelicht blijft, ja zelfs in de vergetelheid is geraakt. De ondertitel ("Het vergeten verhaal...") is daarom erg treffend.quote:Wel imo een boek dat je gelezen moet hebben ivm het onderwerp.
heb je daar een link van ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:19 schreef Omnifacer het volgende:
Edit: tijdens het lezen van Eindbestemming Zanderij kwam ik op het idee om voor een RBC-website waar ik af en toe bijdragen voor lever een artikel te schrijven voor Wendel Fräser, één van de slachtoffers, die ten tijde van de SLM-ramp bij RBC speelde, de club waar ik zou van hou![]()
rbcroosendaal.nl... Na een recente crash is het meeste van mijn werk wel verdwenen geloof ik...quote:
zie het niet...klopt datquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
rbcroosendaal.nl... Na een recente crash is het meeste van mijn werk wel verdwenen geloof ik...
Vanmiddag viel Gazza op de mat!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:53 schreef MaxPower het volgende:
Gezien de juichende recensie van Erasmusch hierboven bestel ik Gazza's bio ook nog ff denk ik.
edit: besteld. met een beetje geluk valt ie zaterdag op de mat.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 23:40 schreef Plastic_Power het volgende:
Een absolute aanrader: De trilogie van John King.
-The Football Factory
-England Away![]()
-Headhunters
Plaatst voetbal en fanatisme in een historische/sociale context. Lees deze boeken (vooral England Away, met een prachtig hoofdstuk gesitueerd in Amsterdam)!
Die heb ik gelezen en hij is in één woord FANTASTISCH!!!! Ben er op zaterdagochtend mee begonnen en voor de lunch had ik hem uit... Leest als een trein!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef ThomasBerge het volgende:
De nieuwe Hard Gras
[afbeelding]
Lijkt mij wel leuk. Ik denk dat MM het ook leuk zou vinden
Mooi, ik zat te twijfelen of ik hem zou halen, toch maar even doen danquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen en hij is in één woord FANTASTISCH!!!! Ben er op zaterdagochtend mee begonnen en voor de lunch had ik hem uit... Leest als een trein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |