Ow, vandaar dat ik nog geen antwoord van Marks & Spencer heb gekregen. Ik zal ze nog een keer mailen. Volgens mij kunnen ze best binnen twee weken antwoorden, dusseh...quote:Op maandag 29 november 2004 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
In het pand waarin Marks & Spencer heeft gezeten komt Zara.
Klopt! Tegenover de Albert Heijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:37 schreef GinaG het volgende:
Ruby waar ergens in Statenkwartier zit die winkel? Is het op de Frederik Hendriklaan ofzo ?
Ben je er al eens geweest bij Forage? Zo ja, was het wat? Ik hoop wel wat spannender dan die zaak waar ik onlangs ben geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:34 schreef Juweel het volgende:
In Enkhuizen kan je geweldig High Tea drinken/eten bij Gumbleton
www.gumbleton.nl
Volgens mij verkopen ze er ook Engelse producten om mee te nemen.
Ze hadden heerlijke sandwiches met Mango Chutney en Blue Shropshire cheese, en sandwiches met Cheddar en komkommer.....ooooooo ik zou echt zo nu naar Enkhuizen rijden!
Overigens; Forage zit vrijwel bij mij om de hoek in Hilversum! Goede tip!
Dan heb ik de afgelopen week als kip zonder kop rondgelopen aangezien ik elke week bij die AH mijn boodschappen doequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Klopt! Tegenover de Albert Heijn.
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:12 schreef NIels25 het volgende:
Hai!
Ik woon in Engeland (Enfield nabij London) En ja hier in deze plaats zitten dus mega veel winkels van Tesco Tot Sainsburry, van Marks & Spencer tot Morrison. Kortom heb je wat nodig laat het me weten... Ik heb mogelijkheid om spullen per auto naar Nederland te sturen. Kortom wat nodig.... laat het me weten....
- spullen gaan weg onder vooraf betalen
- per lijstje (geen mega lijst dus) reken ik 5 euro kosten
- verzendkosten komen boven op de rekening natuurlijk!
interesse: ndekker@gmail.com
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:39 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben er geweest vandaag, nou over assortiment ben ik nou niet echt te spreken, denk niet dat dit winkeltje een lang leven is beschoren![]()
Zal er wel elke week binnenhoppen om wat te kopen denk ik, maar toch...
quote:
quote:We want more, tasty food!
Ik ben het helemaal met je eens Pietverdriet... Maar ik ben bang dat we nog lang kunnen wachten. Stel je voor dat we een fantastische supermarkt zouden hebben, shocking.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Sja, Ruby, ik ben en blijf er van overtuigt dat als je een industrieterrein neemt met een eigen uitrit aan de snelweg, ergens in het groene hart, met veel, heel veel parkeer ruimte en daar een Tesco of ASDA, een Mamouth, een Delhaize, een Real en een Hypermarcato, gevuld met het respectievelijke Engelse, Franse, Belgische, Duitse en Italiaanse assortiment, je een knaller hebt, hoewel ik problemen voorzie met de vers afdelingen, mensen zien dan ineens rijpe tomaten met smaak, zachte rijpe perzikken, gemarmerd vlees...
:p
Wat schuift het als ik jouw presentatie in elkaar zet?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:48 schreef Inu het volgende:
Als ik dat stuk kaas pak is het niet echt een goede presentatie.. "Dit is de beste blauwe kaas die er is, want dat vind ik"... kdenk niet dat ik dan een goed punt krijg...
En wat gebeurd er in die aflevering?
Ik vind het heel liev dat je me helpt, maar een presentatie over kaas vind ik niet echt een planquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat schuift het als ik jouw presentatie in elkaar zet?
Ik bedoel, ik geef je een idee, werk dat uit, gebruik google en zo
bedankt, maar de toko heeft geen succes, tenminste, ik zal eens in een grote stad kijken, hier in vlissingen waar ik woon heb je niet veel winkels waar je van dat soort dingen hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef ruby het volgende:
@ Marmite, probeer eens bij een toko. Die heeft vaak ook wel wat Britse eetwaren in hun winkel. Niet veel, maar wel een paar dingen. Althans, de toko's die ik ken wel.
Tenzij je natuurlijk een Brits winkeltje bij je in de buurt hebt.
Da's toch die aflevering dat ze de Engelse wijn zijn vergeten mee te nemen en iedere wijnverkoper in La France opbellen en vraen naar Engelse wijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet informatief, en niet over stereotypen????
Neem een stuk Stilton en vertel dat het de beste blauwe kaas is die er is.
Kijk anders de aflevering van "Chef" waar "Chef" aan een kookwedstrijd meedoet in Frankrijk..
Yep, en bij de aflevering waar hij op zoek gaat naar een perfecte Stilton komt Alain Ducasse eten en blijkt die amerikaan in de keuken een Pothead te zijn. (of was het toch een ander)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch die aflevering dat ze de Engelse wijn zijn vergeten mee te nemen en iedere wijnverkoper in La France opbellen en vraen naar Engelse wijn?
Goede aflevering vond ik dat.
Da's aflevering 4 van serie 1 - The Big Cheesequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep, en bij de aflevering waar hij op zoek gaat naar een perfecte Stilton komt Alain Ducasse eten en blijkt die amerikaan in de keuken een Pothead te zijn. (of was het toch een ander)
Lucky you!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:40 schreef NIels25 het volgende:
vandaag weer ff wezen shoppen in de Sainsburry hier in Enfield. Van alle engelse supermarkten wint die het met een verre voorsprong! Mijn persoonlijke engelse super top 5 is:
1 Sainsbury's
2 Asda
3 Tesco's
4 Morrison
5 Budgens
Ze zitten hier trouwens alle 5 op maximaal 5 minuten auto afstand.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:11 schreef ruby het volgende:
Nog nieuws wat Engelse shops betreft? We moeten natuurlijk wel up to dat blijven he.
ik mis tesco'squote:Op zondag 16 januari 2005 20:40 schreef NIels25 het volgende:
vandaag weer ff wezen shoppen in de Sainsburry hier in Enfield. Van alle engelse supermarkten wint die het met een verre voorsprong! Mijn persoonlijke engelse super top 5 is:
1 Sainsbury's
2 Asda
3 Tesco's
4 Morrison
5 Budgens
Ze zitten hier trouwens alle 5 op maximaal 5 minuten auto afstand.
daar woon ik serieus om de hoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |