Een weidewinkel is een hypermarkt (overtreffende trap van Supermarkt) buiten de stad, op een industriegebied met een grote gratis parkeerplaats en een goede verbinding aan de snelweg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Sorry, misschien dat ik nu heel dom overkom. Maar wat zijn weidewinkels? Ik ken deze term niet.
En trouwens als er overal een Ikea kan staan, dan kunnen ze ook "onze" nieuwe supermarkt daar plaatsen.
Ah, ik had al zo'n vermoeden (echt waarquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een weidewinkel is een hypermarkt (overtreffende trap van Supermarkt) buiten de stad, op een industriegebied met een grote gratis parkeerplaats en een goede verbinding aan de snelweg.
Bij de Tuinen hebben ze ze liggen (in Naaldwijk dan)quote:Op dinsdag 21 september 2004 09:53 schreef Morgil het volgende:
Ik mis de Engelse worstjes!Maar volgens mij gaan mijn ouders in de herfstvakantie naar Engeland, dus dan kan ik ze laten inslaan.
Wat trouwens ook heerlijk is, is de coleslaw! En natuurlijk de geweldige Crunchie reep van Cadburry's.
[afbeelding]
Weet iemand waar je deze kunt kopen?
Probeer de food sectie op de BBC www.bbc.co.uk/food daar hebben ze giga database met allerlij recepten uit al hun kook progamma's en een sticky toffee pudding zit er vast wel bij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand nog een goed recept voor Sticky Toffee Pudding, dat vond ik zoooooo lekker!
Ik heb het op 3 verschillende manieren gegeten, maar alle drie de keren goddelijk!
Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar de zaak is wel vrij simpel te vinden. Ken je de Breestraat? De Korevaarstraat ligt in het verlengde ervan. De winkel ligt ergens halverwege de Korevaarstraat, vanaf het centrum gekeken aan de linkerzijde.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:24 schreef ruby het volgende:
Heeey mooi dat je met die naam komt Tankster, ik had al een paar pogingen ondernomen om het via internet te vinden maar dat dat was geen succes (althans tijdje geleden dan).
Is dat in het centrum?
Dat zou zeker een goed idee zijn. Zou er dan regelmatig te vinden zijn.quote:Op zondag 19 september 2004 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk denk ik dat midden in de randstad, met goede autobaan aanbinding, een weidewinkelcomplex met een Asda/Tesco, Mamout en een Real een groot succes zou worden. Gewoon drie super supers met typisch duitse, engelse en franse supermarktproducten.
Sticky Toffee :quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
kun jij misschien aan een recept komen voor sticky toffee pudding?
Die wil ik maken met kerst maar ik heb helaas geen recept kunnen vinden... kun jij me helpen?
En een recept van pork pies is ook niet weg![]()
In het pand waarin Marks & Spencer heeft gezeten komt Zara.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:19 schreef ruby het volgende:
Effe weer een update... zeer interessant voor de Marks & Spencer liefhebbers, vooral in Amsterdam en omgeving.
Mocht dit waar zijn, dan wil ik graag ook een winkel in Den Haag want dat lijkt mij zeer noodzakelijk.
http://www.expatica.com/s(...)t_id=88049#post88049
Zara zit er alquote:Op maandag 29 november 2004 19:32 schreef schatje het volgende:
[..]
In het pand waarin Marks & Spencer heeft gezeten komt Zara.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |