abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 2004 @ 20:09:53 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22379601
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 20:02 schreef ruby het volgende:

[..]

Sorry, misschien dat ik nu heel dom overkom. Maar wat zijn weidewinkels? Ik ken deze term niet.

En trouwens als er overal een Ikea kan staan, dan kunnen ze ook "onze" nieuwe supermarkt daar plaatsen.
Een weidewinkel is een hypermarkt (overtreffende trap van Supermarkt) buiten de stad, op een industriegebied met een grote gratis parkeerplaats en een goede verbinding aan de snelweg.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 oktober 2004 @ 23:38:41 #127
521 ruby
Hell yeah!
pi_22385092
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een weidewinkel is een hypermarkt (overtreffende trap van Supermarkt) buiten de stad, op een industriegebied met een grote gratis parkeerplaats en een goede verbinding aan de snelweg.
Ah, ik had al zo'n vermoeden (echt waar ).

Ik ben gek op Hypermarkets...in Frankrijk heb je ook van die hele mooie. Daar kunnen wij best een voorbeeld aan nemen dacht ik zo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 4 oktober 2004 @ 05:18:01 #128
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_22389164
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 09:53 schreef Morgil het volgende:
Ik mis de Engelse worstjes! Maar volgens mij gaan mijn ouders in de herfstvakantie naar Engeland, dus dan kan ik ze laten inslaan.
Wat trouwens ook heerlijk is, is de coleslaw! En natuurlijk de geweldige Crunchie reep van Cadburry's.

[afbeelding]

Weet iemand waar je deze kunt kopen?
Bij de Tuinen hebben ze ze liggen (in Naaldwijk dan)
pi_22412462
In Leiden ook een leuke winkel op de korevaarstraat JungleJim's, echt klein maar wel echt engels en ook schots ! dus irn-bru en haggis .. maar ook al het echte engelse spul.

oh ja ik vind zelf vegamite veel beter dan marmite
  donderdag 7 oktober 2004 @ 21:24:09 #130
521 ruby
Hell yeah!
pi_22475942
Heeey mooi dat je met die naam komt Tankster, ik had al een paar pogingen ondernomen om het via internet te vinden maar dat dat was geen succes (althans tijdje geleden dan).
Is dat in het centrum?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:02:05 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_22502820
Iemand nog een goed recept voor Sticky Toffee Pudding, dat vond ik zoooooo lekker!
Ik heb het op 3 verschillende manieren gegeten, maar alle drie de keren goddelijk!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_22512863
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Iemand nog een goed recept voor Sticky Toffee Pudding, dat vond ik zoooooo lekker!
Ik heb het op 3 verschillende manieren gegeten, maar alle drie de keren goddelijk!
Probeer de food sectie op de BBC www.bbc.co.uk/food daar hebben ze giga database met allerlij recepten uit al hun kook progamma's en een sticky toffee pudding zit er vast wel bij.
pi_22514717
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 21:24 schreef ruby het volgende:
Heeey mooi dat je met die naam komt Tankster, ik had al een paar pogingen ondernomen om het via internet te vinden maar dat dat was geen succes (althans tijdje geleden dan).
Is dat in het centrum?
Ik ben er nog nooit binnen geweest, maar de zaak is wel vrij simpel te vinden. Ken je de Breestraat? De Korevaarstraat ligt in het verlengde ervan. De winkel ligt ergens halverwege de Korevaarstraat, vanaf het centrum gekeken aan de linkerzijde.

Vanaf het station: loop de Stationsstraat uit, linksaf het bruggetje over, gelijk weer rechtsaf over het Kort Rapenburg, na vijftig meter naar links de Breestraat op. Deze straat helemaal uitlopen, dat zal zo'n 800 meter zijn, en dan kom je in de Korevaarstraat uit.
  zondag 10 oktober 2004 @ 11:12:23 #134
521 ruby
Hell yeah!
pi_22529122
Bedankt voor je uitleg Asclepius! Ik ken Leiden niet zo goed, maar ik denk wel dat ik me weet te redden. Binnenkort ga ik eens dagje shoppen in Leiden en dan ga ik zeker een bezoekje brengen aan deze winkel. Ben benieuwd.
pi_22530270
Laat even weten dan Ruby !
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:53:18 #136
521 ruby
Hell yeah!
pi_22530479
Zal ik doen!
  zondag 14 november 2004 @ 11:49:41 #137
521 ruby
Hell yeah!
pi_23303102
Nou, ik ben er nog steeds niet geweest hoor. Ik was van plan met m'n moeder te gaan shoppen in Leiden maar aangezien onze benen nog versleten waren ivm de vorige dag is het feest niet door gegaan.

Weet iemand hoe het nou zit met Expatshopping? De site is namelijk nog steeds springlevend.
  zondag 14 november 2004 @ 12:46:52 #138
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_23304058
quote:
Op zondag 19 september 2004 13:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Persoonlijk denk ik dat midden in de randstad, met goede autobaan aanbinding, een weidewinkelcomplex met een Asda/Tesco, Mamout en een Real een groot succes zou worden. Gewoon drie super supers met typisch duitse, engelse en franse supermarktproducten.
Dat zou zeker een goed idee zijn. Zou er dan regelmatig te vinden zijn.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 14 november 2004 @ 13:31:02 #139
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23304956
In Maastricht is pas geleden een brits winkeltje geopend
zit op de scharner weg aan de rotonde met de koningclovislaan
ik ben er nog niet geweest, maar misschien een tip voor de mensen die wat meer int zuiden wonen
of niet natuurlijk
  maandag 15 november 2004 @ 18:09:58 #140
521 ruby
Hell yeah!
pi_23333459
Goed nieuws voor de fans in Amsterdam en Den Haag:

Vanaf aanstaande donderdag gaan er twee expat shops open waar je Brits en Amerikaans eetwaar kunt halen.

http://www.expatica.com/s(...)hops+open+in+Holland

Wat Den Haag betreft, dit zit iig op een betere locatie (Statenkwartier)...

Ben benieuwd, ik ga binnenkort zeker een kijkje nemen.
pi_23406409
Nou, ik ben er geweest hoor en helaas ben ik wederom niet enthousiast.. Ik denk toch dat dat komt omdat het ik het vergelijk met de hoeveelheid spullen die Marks & Spencers altijd had.. Uiteraard zitten er dingen tussen die interessant zijn voor de Britten of Amerikanen, maar ik zelf word er niet helemaal warm van en zal ik niet gauw weer in m'n middagpauze met de fiets in de regen naar het Statenkwartier fietsen om daar naar toe te gaan.

Tevens vond ik het ook wel aardig prijzig. Ik had een flesje malt vinegar gehaald, sausages, twee pork pies en de prijs was 13 euro zoveel!! Ik dacht dat ik gek werd. Nou ben ik heus niet iemand ie op de centen is, maar ik vond dit best aan de hoge kant. De prijzen stonden niet vermeld bij de pork pies en de sausages, maar als ik dat geweten had dan had ik de pork pies teruggelegd. Die waren volgens mij iets van 3,50 (zag ik het bij afrekenen). De importprijzen zijn duur vanuit Engeland, maar ik denk dat dit ook een locatieverhaal is.

Maar goed, ondanks mijn gezeik hierzo, zal deze winkel denk ik wel goed lopen en blijf ik nog steeds hopen dat er een megasupermarkt wordt geopend.

M'n vriend had het leuke idee om naar Calais (daat zit ook een Tesco) te rijden om daar wat inkopen te doen. Is iets van drie uurtjes rijden als het goed gaat. Mooi idee op zich, dus wie weet.
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:16:15 #142
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_23419268
Bij de Chinese supermarkt op de Nieuwmarkt in Amsterdam kun je heel veel engelse producten krijgen
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:14:28 #143
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23426160
Ik zag een advertentie in de Metro van woensdag, "voor al uw Engelse, Amerikaanse en Australische boodschappen".
Moet je alleen wel een dikke portomonnee meenemen dus...
Ik ga er wel een keertje heen denk ik, pork pies zijn wel heel erg lekker!
Ruby, kun jij misschien aan een recept komen voor sticky toffee pudding?
Die wil ik maken met kerst maar ik heb helaas geen recept kunnen vinden... kun jij me helpen?
En een recept van pork pies is ook niet weg
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 19 november 2004 @ 18:29:09 #144
521 ruby
Hell yeah!
pi_23430241
BBQ-kip, ik heb daar zelf geen recepten van. Maar als je bij Google kijkt, zal er vast genoeg te vinden zijn.
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:19:00 #145
521 ruby
Hell yeah!
pi_23444938
Effe weer een update... zeer interessant voor de Marks & Spencer liefhebbers, vooral in Amsterdam en omgeving.

Mocht dit waar zijn, dan wil ik graag ook een winkel in Den Haag want dat lijkt mij zeer noodzakelijk.

http://www.expatica.com/s(...)t_id=88049#post88049
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:02:43 #146
521 ruby
Hell yeah!
pi_23445732
Nou, ik heb ze meteen maar een mailtje gestuurd.. Ben benieuwd.
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:57:34 #147
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_23453082
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:14 schreef BBQ-kip het volgende:
kun jij misschien aan een recept komen voor sticky toffee pudding?
Die wil ik maken met kerst maar ik heb helaas geen recept kunnen vinden... kun jij me helpen?
En een recept van pork pies is ook niet weg
Sticky Toffee :

http://www.bbc.co.uk/food(...)ipes&q=sticky+toffee

Pork Pie

http://www.bbc.co.uk/food(...)e=recipes&q=pork+pie
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  zondag 21 november 2004 @ 08:18:06 #148
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23462634
Ik weet niet waar ik heb zitten zoeken, maar super bedankt FormerlyKnownAs!
Ik voel me best wel een kneusje nu...
pi_23651173
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:19 schreef ruby het volgende:
Effe weer een update... zeer interessant voor de Marks & Spencer liefhebbers, vooral in Amsterdam en omgeving.

Mocht dit waar zijn, dan wil ik graag ook een winkel in Den Haag want dat lijkt mij zeer noodzakelijk.

http://www.expatica.com/s(...)t_id=88049#post88049
In het pand waarin Marks & Spencer heeft gezeten komt Zara.
pi_23666158
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:32 schreef schatje het volgende:

[..]

In het pand waarin Marks & Spencer heeft gezeten komt Zara.
Zara zit er al

Ruby waar ergens in Statenkwartier zit die winkel? Is het op de Frederik Hendriklaan ofzo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')