Ik vind het heel liev dat je me helpt, maar een presentatie over kaas vind ik niet echt een planquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat schuift het als ik jouw presentatie in elkaar zet?
Ik bedoel, ik geef je een idee, werk dat uit, gebruik google en zo
bedankt, maar de toko heeft geen succes, tenminste, ik zal eens in een grote stad kijken, hier in vlissingen waar ik woon heb je niet veel winkels waar je van dat soort dingen hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef ruby het volgende:
@ Marmite, probeer eens bij een toko. Die heeft vaak ook wel wat Britse eetwaren in hun winkel. Niet veel, maar wel een paar dingen. Althans, de toko's die ik ken wel.
Tenzij je natuurlijk een Brits winkeltje bij je in de buurt hebt.
Da's toch die aflevering dat ze de Engelse wijn zijn vergeten mee te nemen en iedere wijnverkoper in La France opbellen en vraen naar Engelse wijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Niet informatief, en niet over stereotypen????
Neem een stuk Stilton en vertel dat het de beste blauwe kaas is die er is.
Kijk anders de aflevering van "Chef" waar "Chef" aan een kookwedstrijd meedoet in Frankrijk..
Yep, en bij de aflevering waar hij op zoek gaat naar een perfecte Stilton komt Alain Ducasse eten en blijkt die amerikaan in de keuken een Pothead te zijn. (of was het toch een ander)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch die aflevering dat ze de Engelse wijn zijn vergeten mee te nemen en iedere wijnverkoper in La France opbellen en vraen naar Engelse wijn?
Goede aflevering vond ik dat.
Da's aflevering 4 van serie 1 - The Big Cheesequote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Yep, en bij de aflevering waar hij op zoek gaat naar een perfecte Stilton komt Alain Ducasse eten en blijkt die amerikaan in de keuken een Pothead te zijn. (of was het toch een ander)
Lucky you!quote:Op zondag 16 januari 2005 20:40 schreef NIels25 het volgende:
vandaag weer ff wezen shoppen in de Sainsburry hier in Enfield. Van alle engelse supermarkten wint die het met een verre voorsprong! Mijn persoonlijke engelse super top 5 is:
1 Sainsbury's
2 Asda
3 Tesco's
4 Morrison
5 Budgens
Ze zitten hier trouwens alle 5 op maximaal 5 minuten auto afstand.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:11 schreef ruby het volgende:
Nog nieuws wat Engelse shops betreft? We moeten natuurlijk wel up to dat blijven he.
ik mis tesco'squote:Op zondag 16 januari 2005 20:40 schreef NIels25 het volgende:
vandaag weer ff wezen shoppen in de Sainsburry hier in Enfield. Van alle engelse supermarkten wint die het met een verre voorsprong! Mijn persoonlijke engelse super top 5 is:
1 Sainsbury's
2 Asda
3 Tesco's
4 Morrison
5 Budgens
Ze zitten hier trouwens alle 5 op maximaal 5 minuten auto afstand.
daar woon ik serieus om de hoekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |