quote:SLASH's Top Hat Stolen - Feb. 20, 2005
Guitarist Slash's (VELVET REVOLVER, ex-GUNS N' ROSES) top hat that he's been wearing for the past 15 years was stolen out of the limo that took him to the Grammy Awards last Sunday (Feb. 13), informed sources have told BLABBERMOUTH.NET. The limo driver swears he knows nothing about it and Slash wants the hat back. In addition, some personal things were missing from a bag Slash's wife Perla left in the limo with the top hat.
haha, hoe ken jij dat nr?quote:Op zaterdag 16 april 2005 11:49 schreef John.R.Cash het volgende:
IRS van Guns N Roses is trouwens ook erg vet....
Heb je het nu over GnR of Velvet Revolver?quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze ooit in NL komen zal ik erbij zijn!
Tja, op de juiste websites op de juiste momenten.quote:Op zondag 17 april 2005 16:53 schreef JimBob het volgende:
[..]
haha, hoe ken jij dat nr?
vind het wel beter dan contraband eigenlijk..
Fantastic Fourquote:Op donderdag 30 juni 2005 19:24 schreef John.R.Cash het volgende:
De nieuwe single van Velvet Revolver is nu te zien en horen op launch http://music.yahoo.com/ar-308718---Velvet-Revolver
Come on, come in is van de soundtrack van Batman Begins.
Betere zang, ok..dat je vindt dat je zijn stem prettiger vindt om naar te luisteren kan, maar Axl Rose zijn stem is echt 10 x beter..quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fantastic Four
Gewelig nummer weer.
VR heeft wel veel betere zang dan guns. ( Weiland kan geweldig zingen)
Dus ik vind dat er nooit zang teveel is.
Ik denk dat je daar de spijker op de kop slaat: Axl is een completere en complexere muzikant. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van zijn stem en uitvoering niet kapot ben, maar het is in ieder geval interessanter dan wat Weiland uit zijn magere ribbetjes perst.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:43 schreef John.R.Cash het volgende:
Ik vind Scott's stem zeker niet slecht en op Come on, Come in al beter dan Contraband maar Axl blijft toch eecht een paar nivo's hoger. Zowel qua bereik als de manier waarop hij zangmelodieen schrijft.
Maar Scott is zeker niet slecht. Jammer dat we niks recent's van Axl meer hebben om te vergelijken.
Nou jeuj, 30x hetzelfde nr.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
De nieuwe CD komt waarschijnlijk in December uit
een dubbel cd van 30 nummers zal het worden volgens mijn bron en gerucht.
Nog steeds? Ze nemen wel de tijd zegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
maar nieuwe CD is nog steeds in de maak.
Is dat zo raar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Veel mensen verwachten weer een soort Contraband
Misschien ga ik er wel heen, al vond ik het de laatste keer op FoR een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Ze staan 1 april in de HMH, wie gaat ze nog meer zien?
Die videoclip is ook wel grappig...quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef ruud.nl het volgende:
The Last Fight wordt grijsgedraaid op Kink FM, en terecht, prima single!
Wat wel slechter kan zijn, is dat het concert niet doorgaat, mede door invloed van de annulering in Australia.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |